r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

THQ zmienia strategię, kończy z grami dla dzieci

Strona główna Aktualności

THQ, jeden z wielkich i uznanych wydawców gier, ogłosił zmianę swojej strategii biznesowej na przyszłość. Firma odpuszcza sobie całkowicie tworzenie licencjonowanych tytułów dla dzieci, skupiając się na kontynuowaniu uznanych marek, garści nowych produkcji oraz treściach przygotowywanych na cyfrowy rynek. Zysków upatruje w dalszym wspieraniu platform obecnej generacji, ale przede wszystkim nastawia się na mocne uderzenie przy okazji premiery nowych.

Gry dla najmłodszego odbiorcy wydane dotąd pozostaną w ofercie THQ, ale rezygnuje się z dalszej współpracy z dotychczasowymi licencjodawcami. Rozwijane będą takie marki jak UFC Undisputed, Darksiders, Company of Heroes, inSANE (tworzona pod czujnym okiem reżysera Guillermo del Toro) oraz Warhammer 40,000, z niezapowiedzianych hitów wspomina się zaś o grze, nad którą czuwa Patrice Désilets — uciekinier z Ubisoftu.

Wydawca popadł w niezłe tarapaty finansowe ostatnimi czasy, a w dół pociągnęło go nieudane przeniesienie popularnego na Wii projektu uDraw z tabletem na konsole Xbox 360 oraz PlayStation 3. Nieoficjalnie winą za sytuację firmy obarcza się błędne decyzje biznesowe przy zakupie ekip deweloperskich, niepotrzebne inwestowanie w licencje w czasach kryzysu oraz… wysokie zarobki osób stojących na jej czele.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.