TP obniża opłatę za utrzymanie łącza

Od blisko trzech lat abonenci TP SA mogą korzystać z neostrady bez konieczności decydowania się na abonament telefoniczny. Niestety nie oznacza to jednak, że wykupując neostradę bez telefonu zapłacimy jedynie za neostradę. Musimy dodatkowo ponieść opłatę za "utrzymanie łącza w ramach usług dostępu do Internetu".

Dotychczas wspomniana opłata wynosiła 36,60 zł brutto. Od 1 grudnia 29 zł brutto. Nie jest to oczywiście obniżka, która abonentów neostrady może przyprawić o zawrót głowy ale zawsze to krok w dobrym kierunku. Maksymalnie koszt "obsługi łącza" można obniżyć decydując się jednak na telefon i zawieszając korzystanie z niego (maks. na 12 miesięcy), wówczas miesięcznie do opłaty za neostrady dołożymy 22 zł - niestety płatne z góry czyli 264 zł.

Usługi dostępu do Internetu oferowane przez TP SA już dawno do szczególnie konkurencyjnych nie należą. Wiadomo jednak, że wciąż wiele gospodarstw domowych i firm z racji swoich lokalizacji jest niejako skazanych na neostradę, tym bardziej więc cieszyć się można z obniżki wskazanej opłaty oraz ostatniej obniżki cen neostrady.

© dobreprogramy

Komentarze

szymon189   7 #1 02.12.2009 12:05

Lepiej wziąć najtańszy pakiet telefoniczny + internet i niekoniecznie neo :)

  #2 02.12.2009 12:07

No tak ale za 3 dychy za utrzymanie łącza nic nie mam a za 5 dych mam 60 minut rozmów...

  #3 02.12.2009 12:17

kto jest skazany na neostrade?? ludzie mieszkajacy na peryferiach miast albo na wsiach?? hehe wiec pamietajcie - tam gdzie neostrada tam i netia ma zasieg bo netia działa na laczach TP :) nie badzcie naiwni i nei dawajcie sie w butelke nabierac:) ja mam netie 4mb za 64 zł a przez pierwsze pol roku po zlotowce co miesiac :) ktora neostrada to przebije??

  #4 02.12.2009 12:17

Ten szkodnik narodowy jeszcze długo będzie doił ludzi nie mających wyboru. Normalna cena to jest jak płacę 45 zł za 1 mega bez żadnych cyrografów. Niech mi ktoś udowodni że tak duża firma przy takim efekcie skali nie wyszłaby na swoje przy podanej przeze mnie cenie. To jest czyste sk.....
Podzielić, odkupić szkielet w zamian za darowanie kar i zrobić w końcu porządek na rynku. Wiem że będzie wielki opór bo to przecież prywatna tfuuuu PAŃSTWOWA francuska firma. Jak do tąd już się sporo nachapała. Teraz pora to draństwo pogonić na cztery wiatry.
Tylko kto to zrobi? Ken? Wątpię :-(

  #5 02.12.2009 12:22

,,Usługi dostępu do Internetu oferowane przez TP SA już dawno do szczególnie konkurencyjnych nie należą" - RACJA ! Za internet - radiówkę 1024/1024 kb/s płacę tylko 44 zł. bez żadnego utrzymania łącza i limitów :-)

master_zonk6   7 #6 02.12.2009 12:26

@szymon189
Najlepiej to nie wchodzić w umowy z tą firmą. Klienta mają gdzieś. Ciocia jak się przeprowadzała to numer wyłączali miesiąc czasu. Abonament jest wyskoki, że opłaca im się usługa i utrzymanie infrastruktury.
Banda złodziei i tyle.

  #7 02.12.2009 12:31

@master_zonk6
To napisz, cwaniaku, gdzie mam wykupić łącze, skoro tylko jest tpsa i jej złodziejskie ceny?

Narv   6 #8 02.12.2009 12:36

@master_zonk6
Zgadzam się z Tobą całkowicie. Konsultanci TP SA nie wiedzą nawet kto jest ich Klientem. Przykład: osoba, na którą zarejestrowany był telefon zmarła więc jej mąż zgłosił się z pismem do TP SA i przerejestrował telefon na siebie. Jeszcze przed ponad rok czasu (!!!) konsultanci TP SA dzwonili i prosili do telefonu osobę, która zmarła.. twierdzili, iż jest ona nadal dysponentem numeru chociaż TP SA potwierdziła zmianę dysponenta. Nie znam innej firmy (no może oprócz Tele2), która miała by taki bajzel w bazie Klientów. Do tego jeszcze niskiej jakości usługi, łącza zapchane przez torrenty przez co normalni Klienci napotykają na utrudnienia podczas korzystania z łącza. Jakby tego było mało 99% adresów IP z puli przyznanej TP SA znajduje się na 99% list RBL, przez co nie można normalnie wysyłać poczty z programów pocztowych. TP SA zamiast zrobić z tym porządek dalej przyznaje dynamiczne IP i zmienia numer portu SMTP z 25 na 587.. kpinaaa.
Jak dla mnie TP SA może nawet zmniejszyć wysokość opłaty za utrzymanie łącza do symbolicznej 1 złotówki, nie zmieni to faktu że jakość ich usług jest chyba najgorsza z obecnych providerów.

  #9 02.12.2009 12:42

@Narv

"Jakby tego było mało 99% adresów IP z puli przyznanej TP SA znajduje się na 99% list RBL, przez co nie można normalnie wysyłać poczty z programów pocztowych"

Głupoty gadasz. Mam neostrade gdzieś od 2004 roku i nigdy nie miałem żadnych problemów z wysyłaniem poczty. Czy to przez programy pocztowe, czy przez interfejs www.

krakers09   4 #10 02.12.2009 12:43

@Narv: i co, TP jest winna temu, że jej adresy są na tych listach? Może masz rację, powinni dawać test na IQ ludziom zanim podpiszą z nimi umowy.

  #11 02.12.2009 12:43

@glasser
Dokladnie,
wszyscy cwaniakuja ze TPsa jesl fuj fuj ... ale jak masz dostapna TYLKO TPse to bajki o UPC, Netii i innych Vectrach mozna sobie schowac w kat.

Sam mam Netie na laczach TP bo nic wiecej nie moge i szlak mnie trafia jak slysze od innych ze oni to maja 123...Mb lacza w cenie mojego abonamentu 4Mb.

Tylko fakt jest taki ze w przypadku Netii mam awarie lacza od 21 dni i tylko czekam i czekam a Netia niby wysyla zgloszenia awarii do TPsy i na tym sie konczy. Codziennie dzwonie i slysze prosze czekac...

Mialem 2x Neo i jak byla awaria to na drugi dzien ja usuwali.

TPSa ma ceny z dupy krzaka i nikt temu nie zaprzeczy, ale przynajmniej servis (w moim przypadku byl dobry).

master_zonk6   7 #12 02.12.2009 12:46

@glasser
A huk mnie to obchodzi. Możesz i u papy Smerfa. Pisze jak jest. Jeśli ktoś ma wybór pomiędzy innymi operatorami, to powinien mijać TP z daleka.

stalewiak   3 #13 02.12.2009 12:49

Bajzel i tyle moloch polski ..
Wiecznie drogoo
W londynie standard to tv z internetem 20mb/s za połowę dnia pracy ...

  #14 02.12.2009 12:55

Eeee Neostrada miałem od początku aż do poprzedniego roku po przekalkulowaniu wyszło mi że lepiej zrezygnować z telefonu i Neostrady bo i tak wszyscy mają komórki a w zamian wziąć sobie Play mobilnego
taniej na pewno
wolniej możliwe
ale coś za coś no i dodatkowo jestem teraz mobilny :)

Kiepas   4 #15 02.12.2009 12:57

Nie rozumiem jak można płacić za utrzymanie łącza. Przecież abonament za neostrade to już jest opłata za utrzymanie łącza.. bo jak to inaczej nazwać. TP każe nam płacić za internet niejako dwa razy. Niestety duża część użytkowników nie ma żadnej alternatywy co do wyboru dostawcy...

marcinromster   2 #16 02.12.2009 12:59

A słyszeliście co teraz robi polsat cyfrowy ?

Narv   6 #17 02.12.2009 13:05

@krakers09
Myślę, że poniekąd tak, gdyż to TP SA przydziela dynamiczne IP. Podpisujesz nową umowę z TP SA i chcesz wysłać pocztę przez program pocztowy, a tu nagle zonk. Twój adres jest na listach RBL, resetujesz modem/router 10 razy, w końcu się udaje wysłać wiadomość bo akurat szczęśliwie adres IP nie znajdował się na tej liście RBL, z której korzysta serwer pocztowy odbiorcy (znajdował się na 6 innych). Nie ma co chyba wspominać o tym, że to całe pule adresów IP TP SA znajdują się na listach RBL, co jest tego przyczyną? Przydzielanie adresów w sposób dynamiczny przez TP SA. Skoro pytasz czy TP SA jest temu winna? To odpowiem Ci, że tak. Niech zmienią politykę firmy, to i jakość ich usług na pewno się polepszy. Dynamiczne przydzielanie adresów IP w wykonaniu TP SA jest przyczyną wielu niedogodności spotykających normalnych Klientów.

kamilcyk   5 #18 02.12.2009 13:12

Ja jestem skazany na ten shit... ;/

  #19 02.12.2009 13:13

Do póki, nie miałem wyboru, korzystałem z TP 1 mb płaciłem do tego opłatę za "utrzymanie łącza", na szczęście od niedawna weszła vectra i od skończenia umowy z TP, płacę znacznie niższy abonament za 2 mb/s ( w nocy przyśpiesza x4). Nie zmienia to faktu, że usługa neostrada działała bez najmniejszych problemów (no ale dopiero po zakupie routera, bo z ich modemami to śmiech na sali).

stalewiak   3 #20 02.12.2009 13:21

Zawsze mozecie wziasc sobie netie ja mam 2mb dobrze chodzi ale cena 75 zł .. żałowe ale cóż
*************

  #21 02.12.2009 13:25

oki doki, to niech w co niektórych żałosna Tp utnie wszystkie swoje kurki tak sobie jak i pozostałym ... ciekaw jestem ilu "innych świetnych" dostawców zapewni ciągłość swoich usług
Aby było jasne nie twierdzę że tp jest cacy ale nie można na kimś wieszać psów tylko dlatego że tak się utarło, bądz nie ma się niczego sensownego do powiedzenia.
Kożystałem z suług nie jednego operatora i dla przykładu Netia jest b. awaryjna, a fakt ten nie wynika z tp :)

  #22 02.12.2009 13:38

@beliaalek
"kto jest skazany na neostrade?? ludzie mieszkajacy na peryferiach miast albo na wsiach?? hehe wiec pamietajcie - tam gdzie neostrada tam i netia ma zasieg bo netia działa na laczach TP :) nie badzcie naiwni i nei dawajcie sie w butelke nabierac:) ja mam netie 4mb za 64 zł a przez pierwsze pol roku po zlotowce co miesiac :) ktora neostrada to przebije??"
A czy przypadkiem nie wiesz, że netia 4Mbps (tak się pisze panie znawco) działa tylko tam gdzie jest uwolniona pętla abonencka? Czyli prawie nigdzie.Pozdrowienia

SSEE   5 #23 02.12.2009 13:39

@master_zonk6
[[[Jeśli ktoś ma wybór pomiędzy innymi operatorami, to powinien mijać TP z daleka.]]]

Zawsze? Także w przypadku, gdy oferta innych operatorów nie dorównuje jakością usłudze tepsowej?

  #24 02.12.2009 13:41

a ja od dziś jestem w Netii, podziękowałem Neostradzie z ost. dniem listopada '09

krakers09   4 #25 02.12.2009 13:50

@Narv: to się mylisz... Nie TP SA jedyna stosuje dynamiczne adresy IP. Cóż można powiedzieć... masz pecha. Korzystałem z ich usług w wielu miejscach i nigdy takiego problemu nie było. Pomijam oczywiście strony gdzie cała Polska jest wyciąta niezleżnie od operatora. Widocznie mieszkasz w miejscu gdzie dodany został cały zakres z maksą 16-bitów jak to jest w zwyczaju z TP.

pendzik_   5 #26 02.12.2009 13:55

Nie korzystam z usług TP S.A. Mam Vectre Telefon (VoIP) Telewizję Cyfrową i Internet za 120 zł mis.

  #27 02.12.2009 14:06

Można rozbić na raty tą opłatę i płaci się 21 zł miesięcznie dodatkowo.

  #28 02.12.2009 14:11

Podstawową wadą neostrady jest cenzura, gdyż TP blokuje pokaźną ilość stron internetowych.

  #29 02.12.2009 14:27

@mieciu2
podaj przykład - sam korzystam z tp i otwieram każdą stronę, jaką tylko sobie pomyślę.

klonmarcin   4 #30 02.12.2009 14:39

potwierdza, tam gdzie jest neostrada może działać zarówno netia jak i orange freeedom, ja mam telefon tp - abonament socjalny (28,06 zł w tym jest 15 jednostek darmowych) i internet orange freedom. Dziwne jest to, że jak byłem się pytać o internet w tp to ci od razu mi zaoferowali orange freedom, naprawdę porządnie działa, przez ponad rok działania była jedna awaria, która została naprawiona w ciągu kilku godzin. Płacę za pakiet 1 mb 39zł/mc przy umowie na trzy lata, według mnie jest to bardzo dobra oferta, tym bardziej, że teraz 1 mb kosztuje 49 złotych (wtedy była promocja). Także tp nie robi żadnych problemów jak chcemy mieć orange freedom, czyli sami sobie robią konkurencję, trzeba być chyba frajerem żeby brać neostradę o wiele droższą jak można mieć orange freedom.

PaPuX   4 #31 02.12.2009 14:42

Na łączu TP mogą działać wszyscy dostarczyciele BSA.

  #32 02.12.2009 14:48

@klonmarcin
sprawdź cennik orange freedom i cennik neostrady :)

Abonament neostrady:
przez pierwsze 3 miesiące: 49,90 zł
przez kolejne 9 miesięcy: 54,90 zł
umowa na rok, nikt rozsądny nie bierze na więcej, no chyba, że lubi być przywiązany :)
A oto Orange Freedom - umowa na rok w opcji 1Mbps:
54 zł
Wyliczając:648 zł płacimy za rok w Orange
Wyliczając: 643, 84 zł płacimy za rok w Neostradzie
parę złotych taniej i w dodatku jesteśmy uwiązani TYLKO na rok.

Naucz się liczyć :)

cholinex   3 #33 02.12.2009 14:50

@mieciu2
Ciekawe i nigdy nie zauważyłem czegoś takiego, w po Np. do neti gdzie nie które strony sie nie ładowały a na TP wszystko wchodzi:)
Mi akurat dynamiczne IP jak najbardziej cieszy:)
Wszyscy tu piszą ze TP jest bee i droga a ceny nie tylko odniej zalezą. TP to chyba jedyna firma która jest nękaną najbardziej przez UOiK i to Ona ma duży wpływ na ceny!

Co do abonamentu(utrzymanie kabla) To fakt, wydaje mi się ze więcej traci TP niż zyskuje. Bez abonamentu na pewno więcej osób wzięło NEO. W neo tez jest TV i VoIP :)

cholinex   3 #34 02.12.2009 14:56

@ klonmarcin
Orange i TP to prawie to samo. Właściwie były plany żeby Neostrada tez się nazywała Orange coś tam heheh


Maciej_S   6 #35 02.12.2009 14:56

"Usługi dostępu do Internetu oferowane przez TP SA już dawno do szczególnie konkurencyjnych nie należą."

Korzystam z Neostrady i mam telefon w TP SA. A więc kosztu telefonu nie wliczam w koszt Neostrady. Niejednokrotnie porównywałem swoją opłatę za Neostradę z ofertą kablówek w różnych lokalizacjach w Poznaniu i okolicach (u znajomych, czy rodziny). Nie trafiłem jeszcze na ofertę atrakcyjniejszą, co najwyżej taką samą. Różnice w cenie, na korzyść Neostrady, są zawsze niewielkie. Jeśli więc TP SA nie ma atrakcyjnej oferty (z czym się zgadzam), to nie mają jej również inni operatorzy.

  #36 02.12.2009 15:15

mam internet w netii a telefon w tp chce zrezygnowac z telefonu. Bede musial placic za utrzymanie łącza?

cholinex   3 #37 02.12.2009 15:34

wszystko zależy, od miejsca zamieszkania. Moim faworytem w tym jest UPC gdzie za 8Mbps i 1Mbps wysyłania płacisz 75zł bez dodatkowych opłat czy usług.
Zobaczymy jak to będzie w 2010 wtedy coś w TP ma ruszyć to kto wie.

  #38 02.12.2009 15:37

no i dobrze, że coś się rusza z tym tepsowskim netem, zawsze to jest jakaś obniżka.

cholinex   3 #39 02.12.2009 15:42

@stopTP
Tak 29zł chyba ze wyżmiesz w Neti telefon,

  #40 02.12.2009 16:24

A ja mam netie za telefon płace 20zł w tym 50minut na stacjonarke
a internet 49zl za 1mb ale umowa konczy sie w marcu i biore neta 8mb za 79zł plus 6 miechów za free chyba że bedzie inna promocja a telefonu nie zmieniam na inna taryfe bo nie potrzebuje

  #41 02.12.2009 16:37

Małymi kroczkami TP zmierza do poprawienia się... Najwyraźniej powoli Tepsa zaczyna się orientować jakie jest o niej zdanie wśród jej użytkowników. Niestety - nieważne czego by nie zrobili, moje zdanie o niej będzie zawsze takie same - totalne dno i kompletna porażka...

  #42 02.12.2009 16:37

I tak za mało obniżyli. Już ludzie przejrzeli na oczy i nikt tego szita nie chce. Neostrada to najgorszy syf z jakim miałem w życiu do czynienia. A błękitna linia mało mnie o palpitacje serca nie przyprawia z nerwów. Tylko raz rozmawiałem z kompetentnym informatykiem i ku mojemu zdziwieniu to była kobieta.

  #43 02.12.2009 17:01

ja nie mogę mieć mieć tp ponieważ nie mam lini przystosowanej i tralalala :/ i muszę korzystać z internetu od nieuczciwego operatora :/

  #44 02.12.2009 17:40

ale obniżają cały czas ceny... tak samo jak obniżyli jakiś czas temu ceny połaczeń... jeszcze trochę poczekamy a stawki będą naprawdę bardzo dobre...

  #45 02.12.2009 18:07

Telekompromitacja polska S.A - to ludzka rzecz okradać!
Pozdro z Poznania - inotel 8MB za 64zł/m-c :)

clubber84   3 #46 02.12.2009 18:11

Czyli jeszcze duuużo wody w Wiśle upłynie, zanim te "trochę" czasu nadejdzie.

  #47 02.12.2009 18:42

@Neostrada to ścierwo
neostrady to Ty na oczy nie widziałeś :)
działa wyśmienicie, 24 godziny/7 dni w tygodniu
Inni powinni się uczyć, jak prowadzić sprawną sieć.

  #48 02.12.2009 18:56

Mam Neostradę od 5 lat, straszny drogi syf. Wysoka cena niska jakość.

michelin89   2 #49 02.12.2009 19:06

Ja tak zrobiłem. Mieszkam w podwarszawskiej wsi i mogę mieć maksymalnie 1Mb. Cenowo najbardziej mi się opłaca Neo1Mb z telefonem przy czym telefon zawieszony (jako że nie jestem nowym użytkownikiem a nie korzystam ze stacjonarnego bo cała rodzina ma komórki, taka opcja jest dla mnie najlepsza). I tylko ciekawe czy doczekam dnia kiedy będę mógł przebierać w ofertach różnych dostawców :(

BenderBendingRodriguez   6 #50 02.12.2009 19:12

@kolaj00009

Taaaa, obniżają ceny bo UOKiK na nich wymusza, bo tak to rozmowy są standardowo droższe niż u konkurencji.

@wotan

To zależy gdzie masz tego neta, ilu jest abonentów na "rozdzielni", ile siorbią danych i w jakich godzinach. Zauważ że w Polsce przez łącza TP to maksymalnie osiągniesz 6Mbitów (i to pewnie jeszcze z dopiskiem "DO" ). A na przykład w UK na linii telefonicznej oferują nawet 24Mb/s (oczywiście w idealnych warunkach, 20Mb to normalka najczęściej).

  #51 02.12.2009 19:27

Ja to ścierwo pożegnałem z radością w 2004 roku. Współczuję wszystkim którzy nie mają wyboru.
Teraz jestem w Dialogu. Umowa na 2 lata. Telefon 100min – 34.99zł Internet 2Mb – 54.00zł
Telewizja ( pakiet domowy 41 kanałów ) w pierwszym roku za darmo , w drugim roku 39.00zł Wszystko działa bezawaryjnie. Doskonała obsługa telefoniczna.

  #52 02.12.2009 19:29

TELEKOMUNA - i wszystko jasne :)

3DK   3 #53 02.12.2009 19:35

@wotan
Działa, ale koszta są nieadekwatne do możliwości. Poza tym jak jest duże obciążenie, bo dzieciarnia cała siedzi na kompach, to tak różowo nie jest. Poza tym upload jest żałosny i jak muszę wysłać duży plik (a bywa kilkaset MB plik .raw) to zajęłoby mi pewnie z pół doby.

Kiedy za 29,90 zł miesięcznie mam 10Mbit DSL uważam, że coś takiego jak oferta TP S.A. czy Netia to jakieś nieporozumienie.

Jednocześnie szkoda mi ludzi na peryferiach i wsiach, którzy muszą płacić jak za zboże za marny transfer i jakość usług.

3DK   3 #54 02.12.2009 19:37

@BenderBendingRodriguez

W TP jest dostępne 20Mbit, tylko w cenie wyższej niż 120MBit w UPC...

  #55 02.12.2009 20:15

Ja mam od 2005 Neostrada 67kB i oprócz ceny(49zł/miesiąc :/) nie mam nic co mógłbym im zarzucić. Żadnych awarii od 4 lat -na serio, może to wyjątek ale nigdy nie miałem przerwy na łączu. Tym bardziej jestem zadowolony, że mieszkam na wsi.

  #56 02.12.2009 20:21

miałem 4 Mbps (na www tyle) od lokalnego ISP - więcej wydawałem kasy na telefon niż na abonament, podziękowałem.
W TP nie muszę się martwić, że nagle będzie awaria i naprawią kiedy im się uwidzi plus ciągłe wykręty, że to, że tamto...
Tutaj nie psuję sobie nerwów, mam mieć 2 Mbps i mam całą dobę, całą dobę ping taki sam (onet na poziomie 13ms) na zagranicę tak samo, przez internet mogę grać bez żadnych lagów (a dzielę go na 2 komp. przez router).Od sierpnia będę płacił w sumie 65 zł za 2 Mbps (teraz to 79 zł) ale wiem, że ta cena pewnie spadnie tak do 55 (uzgadniali z UKE i ceny spadają).
Mnie starczy, telefon mam i dzwonię, zawsze się przyda stacjonarka w domu.Fakt, że upload niski no ale trudno - na moje potrzeby starcza, nie jestem uploaderem polish elite board ;).

cholinex   3 #57 02.12.2009 20:27

@ BenderBendingRodriguez

UOKiK to nie wymusza obniżenia cen a odwrotnie. Tp sprzedaje neta Dla neti po hurtowych cenach i jak by pewnie mogła to by mogła mieć niskie ceny niż w UPC ale nie może bo jest molochem i wtedy by nie pozwalała istnieć innym konkurentom hehe

ROZMOWY są najtańsze !!! chyba na rynku!!! Gdzie w innym operatorem płacisz na komórki 0,32gr.???

BenderBendingRodriguez   6 #58 02.12.2009 20:35

@3DK

Może i oferują ale czemu mi się zdaje że te prędkości są dostępne TYLKO w nielicznych miejscach i tylko dlatego że gdzieś tam położyli nowe światłowody gdzie 95% jak nie więcej jedzie na miedzi?

BenderBendingRodriguez   6 #59 02.12.2009 20:37

@cholinex

Te tańsze rozmowy na komórki masz TYLKO dzięki UOKiK bo zmusili ich do obniżenia cen, oczywiście TP określiła to jako "z dobrej woli" ;) A która firma robi cokolwiek z dobrej woli dla innych zmniejszając przy tym swoje zarobki?

  #60 02.12.2009 20:38

"Maksymalnie koszt "obsługi łącza" można obniżyć decydując się jednak na telefon i zawieszając korzystanie z niego (maks. na 12 miesięcy), wówczas miesięcznie do opłaty za neostrady dołożymy 22 zł - niestety płatne z góry czyli 264 zł."

Oj wypadałoby się najpierw dowiedzieć o tym o czym się pisze. Akurat korzystam z rozwiązania z zawieszeniem telefonu i jest z tym tak: Telefon zawiesić można owszem na maks 12 miesiecy, ale po tych 12 miesiacach, można zawiesić na kolejne 12 miesiecy i tak w kółko. A za zawieszony telefon wcale nie trzeba płacić od razu za cały okres zawieszenia z góry. Wystarczy napisać proste podanie o rozłożenie tej kwoty na miesieczne raty i bedziemy płacić te 22 zł za zawieszony telefon normalnie co miesiąc i kwota ta bedzie doliczona do rachunku za Neostradę. Więc poprawcie tego newsa i nie wprowadzajcie ludzi w błąd.

vladiczek   2 #61 02.12.2009 20:49

"Maksymalnie koszt "obsługi łącza" można obniżyć decydując się jednak na telefon i zawieszając korzystanie z niego (maks. na 12 miesięcy), wówczas miesięcznie do opłaty za neostrady dołożymy 22 zł - niestety płatne z góry czyli 264 zł."

Przecież to jest farsa.... Jak cała TPSA...

@3DK
Masz rację. Tragedią jest jakość usług w mniejszych miejscowościach... Tam ludzie są skazani na neo, która jest najdroższa w Polsce (no niestety, w porównaniu z normalnymi cenami dostępu to ceny neo są szokujące, odrażające, przerażające, Boże widzisz a nie grzmisz...). Gdzieniegdzie zdarzając się jeszcze jakieś małe sieci radiowe, ale to jeszcze gorzej. Kiedyś się nawet zainteresowałem ofertą w mojej okolicy, to doszedłem do wniosku, że chyba podurnieli. Ogólna cena względem transferu jak w tp, a jeszcze jakość łącza ********* I co tu zrobić. Pozostaje się tylko ludziom denerwować, jak czytają o łączach 20 mbit/sec za grosze... Ale oto Polska właśnie. Tu się jeszcze długo nic nie zmieni, bo w tym kraju najważniejsze jest nie dobro narodowe i obywatelskie ale to, żeby drugiego, najlepiej uczciwego i spokojnego człowieka (bo zamknie ryja i będzie cicho siedział) okraść, oszukać, przekonać że to dla jego dobra, zgnoić i zamknąć mu ryj, wmówić, że jak ma Neostradę 2 mbit/sec za 100 zł (tak, sąsiad mój tyle płaci, bo ma jakąś starszą umowę z tepsą podpisaną... masakra!) to się ma cieszyć i wychwalać dobrodzejstwo. Ale ja mam nadzieję, że cały ten ****** system trafi szlag, że się to rozpadnie, zmieni. Ale żeby coś zmienić, trzeba coś robić, mówić o tym, więc nie dajmy sobie wciskać kitu.

Troszkę nagadałem :)) Ale mi ulżyło :) pozdrawiam wszystkich!

cholinex   3 #62 02.12.2009 21:25

@ BenderBendingRodriguez
Może bo z musli Może nie(Ale są i to najtańsze na rynku hehe), ale jeśli tak to widzisz ze TP tak na prawdę nie ma takiej wolnej reki jak inni operatorzy!

  #63 02.12.2009 23:34

Niekoniecznie jest tak dobrze w miastach i nie trzeba mieszkac na peryferjach, aby miec do wyboru: nei,netie i kiszkowata kablowke (STTB Teofilów Łódź). Mieszkam na jednej z wiekszych dzielnic Łodzi, a zadna z duzych firm nie probuje tam zadzialac.

  #64 03.12.2009 00:12

Jezeli Urząd Regulacj Elektronicznej nie kazał by tepsie trzymać tak wysokich stawek to TP wykosiło by wszystkich i to dóżo po niszych cenach. UK to bat na TP

  #65 03.12.2009 09:25

Niestety, ale tam gdzie mieszkam nie mam możliwości korzystania z usług innego operatora niż TP ... Polska.

Pragne jednak pewną informację poprawić po redakcji. Ważna jest ona zapewne dla tych wszystkich, którzy jak ja, musieli specjalnie zakladać nowy kabel do swieżutko wybudowanego domu. Kalkulowali jak przejść na przykład na Netie - i jak jest to niestety nieopłacalne - polityka TP rządzi ! (utrzymanie łącza ... jakis niezły spec im to wymyślił).

Dlatego zostałem zmuszony do pozostania przy TP, skorzystałem jednak z opcji "zawieszenie telefonu" i :

"zawieszając korzystanie z niego (maks. na 12 miesięcy), wówczas miesięcznie do opłaty za neostrady dołożymy 22 zł - niestety płatne z góry czyli 264 zł."

TO NIE JEST PRAWDA droga redakcjo. Nie jestesmy zmuszeni do płacenia za zawieszenie pełnej kwoty z góry. Istnieje możliwość (bez żadnych dodatkowych kosztów - wystarczył jeden telefon na błękitną linię) rozłożenia tej opłaty na raty. W związku z tym, opcja "zawieszenie" jest o wiele bardziej opłacalna niż utrzymanie łącza TP. Płacimy miesiecznie 22 zł a nie 29 zł (po super zniżce).

... co nie zmienia faktu, że "Telekomunikacja .....je" jak to śpiewał kiedys zespół "Kury" :D

TimurHan   2 #66 03.12.2009 10:59

A jak to jest z ta oplata za utrzymanie lacza? To odnosi sie tylko do neostrady czy np. jakbym chcial zalozyc sobie orange freedom (a bo maja teraz ciekawe stawki), to ta oplata tez jest nizsza? I czy kumuluje mi sei z pakietem zlotowek. Jak to jest?

  #67 03.12.2009 11:15

Największą wadą neostrady jest to, że wiele stron jest poblokowanych - jest to więc okrojona wersja internetu i nie każdemu pasuje.

  #68 03.12.2009 12:13

@Frankon
pod innymi nickami powtarasz farmazony
Podaj mi przykład blokowanych stron.Podaj.A jak nie, to nie kłam.

  #69 03.12.2009 12:56

Frankon- wyjaśnij jakie to strony są po blokowane bo jakoś nigdy tego nie zauważyłem? nie wiem ale jeżeli blokują jakieś pedofilskie strony to nie dziwię się, że tak działają. Zresztą nie interesuję się takimi stronami, więc mają racją blokując takie wypaczenia.

  #70 03.12.2009 18:47

Witam wszystkich!
Mieszkam w małej około 5cio tysięcznej miejscowości i mam neostradę obecnie o prędkości 2 mb i powiem szczerze, że nie narzekam a za zawieszenie telefonu wcale nie trzeba płacić z góry tylko za pierwszym razem trza wysłać pismo z prośbą o rozłożenie tego na raty (u mnie akurat nie było z tym problemów) po roku można zawieszenie załatwić telefonicznie z konsultantem i płacę miesięcznie niecałe 22 zł miesięcznie a obecnie mam neta na 3 miechy za 55 zł brutto a za następne 9 niecałe 75 zł brutto, chciałem spróbowac z Netią na prędkość 6 mb ale konsultant stwierdził że dopiero po podpisaniu umowy okaże się czy TP udostępni 6 czyli mogłem płacić za 6 a miałbym w rzeczywistości 2 mb.

  #71 03.12.2009 21:55

"Maksymalnie koszt "obsługi łącza" można obniżyć decydując się jednak na telefon i zawieszając korzystanie z niego (maks. na 12 miesięcy), wówczas miesięcznie do opłaty za neostrady dołożymy 22 zł - niestety płatne z góry czyli 264 zł." Wypadałoby najpierw dowiedzieć o czym się pisze, a potem: pisać!. Po pierwsze, nie 22 zl a 21,35 zł. Po drugie nie ma przymusu płacenia za cały rok z góry, bez problemu można to podzielić na 12 rat. Więc tekścik krótki, a dwa błędy merytoryczne.
***beliaalek= a Ty się kolego doucz. 4 mega w Netii masz nie na linii tepsy tylko na tzw LLU i jest linia NETII. Tepsa do tego łącza nic nie ma. Owszem, kiedyś była wykonawcą tej linii ale teraz nie jest właścicielem, bo NETIA to przejęła zgodnie z podpisaną umową. Podłączenie w centrali tez nie jest do urządzeń tepsy tylko urządzeń NETII w tzw. sali kolokacyjnej...

  #72 05.02.2010 07:51

tp to złodzieje jak mozna za utrzymanie lacaza tyle placic raz bylem w tp i wiecej nie wroce teraz w virtual line jestem i 23 zl place za 4 mb/sek przez pol roku pozniej 1,5 roku 49 zl internet jest nie lkepszy od tpsy ale za ta cene warto.

  #73 05.03.2010 21:10

Proszę napisać ile kosztuje utrzymanie łącza w TP ?

  #74 07.04.2010 02:45

zobaczcie sobie co oferuje "VECTRA"

  #75 24.05.2010 19:08

tylko nie VECTRA to jest syf a nie internet! PINGI PODCHODZĄCE POD 2000ms i transfer 0,09mbps zamiast 8mbps!

  #76 27.08.2010 12:43

TPSA to dobra firma tylko że dla ludzi co potrzebują nie zawodnego neta ja osobiście korzystam z neostrady 1mb i liveboxa i nie narzekam nawet jak mi się livebox uszkodził zadzwoniłem i wymieniłem bez problemu tak samo było z wi-fi też zero problemów łącze mi chodzi bez zarzutu przyznaje że abonament mógł by być trochę niższy za telefon ale co do obsługi
to jest spoko nie to co w innych firmach,niedługo mi się umowa kończy i będę zmuszony przejść na orange freedom podobno to tak jak w tp ale w orange mają większą prędkość w dobrej cenie 6mb/s
Pozdro.

  #77 17.09.2010 15:56

Jakieś 3-4 miesiące temu byłem w salonie tp i dowiedziałem się że opłata za utrzymanie łaczą wynosi coś koło 19 zł miesięcznie , gdyż nie mam telefonu a mam zamiar kupić neostrade na rok , i nie wiem czy za to utrzymanie łącza należy płacić z góry czy doliczają te 19 zł do co miesięcznego rachunku za neostrade?

  #78 17.09.2010 15:56

Jakieś 3-4 miesiące temu byłem w salonie tp i dowiedziałem się że opłata za utrzymanie łaczą wynosi coś koło 19 zł miesięcznie , gdyż nie mam telefonu a mam zamiar kupić neostrade na rok , i nie wiem czy za to utrzymanie łącza należy płacić z góry czy doliczają te 19 zł do co miesięcznego rachunku za neostrade?

  #79 14.10.2010 19:33

@Xnass
opłata za utrzymanie łącza jest pozycją na fakturze, nie płacisz jej z góry.
pozdro

  #80 30.04.2012 12:42

Normalnie opłata jest naliczana z góry, ale możesz poprosić o jej rozłożenie i płacić ją w "miesięcznych ratach"

Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.