r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Tablety GALAXY Tab S w Polsce od 11 lipca, a wraz z nimi nowa usługa pozwalającą czytać czasopisma

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Na polskim rynku zadebiutowały dziś tablety z serii GALAXY Tab S — urządzenia kierowane do wymagających użytkowników, eleganckie i cienkie. Ich flagowym elementem są wyświetlające „soczyste” barwy ekrany Super AMOLED, jakie znajdziemy także we flagowych telefonach tego producenta.

Tablety GALAXY Tab S są wyposażone w ekrany Super AMOLED o rozdzielczości 2560×1600 pikseli (16:10), które według zapewnień producenta wyświetlają ponad 90% zakresu barw Adobe RGB i mających współczynnik kontrastu 100 000:1. Warto zaznaczyć, że ekrany tego typu nie wymagają podświetlenia całej powierzchni, zapewniają więc sporą oszczędność energii. Samsung chwali również odwzorowanie kolorów, dotychczas niedostępne dla tabletów. Urządzenia wykorzystują ponadto technikę Adaptive Display, która dostosowuje gammę, nasycenie, temperaturę barw i wyostrzenie obrazu do typu wyświetlanego materiału oraz warunków zewnętrznych.

Tablety będą dostępne w wersjach z ekranami o przekątnej 8,4 i 10,5 cala, WiFi i LTE. Wszystkie cztery modele mają grubość zaledwie 6,6 mm i ważą odpowiednio 294 gramy i 465 gramów (wersje z LTE są minimalnie cięższe). W każdym z nich znajdziemy Exynosa 5 Octa (czterordzeniowy 1,9 GHz + czterordzeniowy 1,3 GHz), 3 GB RAM-u i gniazdo na kartę MicroSD. Urządzenia będą sprzedawane od 11 lipca, a od jutra w sklepach Samsung Brand Store w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Warszawie będzie można je obejrzeć na własne oczy i złożyć zamówienie. Ich ceny to:

r   e   k   l   a   m   a
  • GALAXY Tab S (10,5) WiFi 16 GB — 1899 PLN
  • GALAXY Tab S (10,5) LTE 16 GB — 2299 PLN
  • GALAXY Tab S (8,4) WiFi 16 GB — 1599 PLN
  • GALAXY Tab S (8,4) LTE 16 GB — 1999 PLN

W cenę wliczony jest cały pakiet aplikacji i subskrypcji GALAXY Gifts. W Polsce będą to: pakiet samochodów w Asphalt 8, 3-miesięczna subskrypcja w Bitcasa, roczna subskrypcja Bloomberg Businessweek+, 50 GB na pół roku w Box, 6 miesięcy w Cisco WebEX Meetings, Colossatron z aktualizacjami, wydania specjalne magazynu Conde Nast, 15 dolarów do wykorzystania w Cut the Rope 2, 50 GB na 2 lata w Dropboksie, 5 dolarów do wykorzystania w Easilydo Pro, roczny abonament w Evernote, 3-miesięczna prenumerata Financial Times, 5 dolarów do wykorzystania w grze Fruit Ninja, Hancom Office, co miesiąc darmowa książka w Kindle for Samsung, 3 miesiące Lean English – Voxy, 3 miesiące LinkedIn Premium, pół roku LIVESPORT.TV, 3 miesiące Marvel Unlimited, 3-miesięczna subskrypcja NY Times for Android, pół roku Pocket Premium, 100 GB na pół roku w Real Player Cloud, 2 lata Remote PC, roczna subskrypcja Workout Trainer Skimble i półroczne prenumeraty magazynów: The Economist, Wall Street Journal i Washington Post.

Wraz z urządzeniami debiutuje usługa „Papergarden”, opracowana przez Samsunga i Adobe. W dedykowanej przeglądarce, przygotowanej przez Adobe, użytkownicy będą mogli przeglądać czasopisma wydawców, którzy zdecydowali się na budowanie cyfrowych wersji swoich tytułów z wykorzystaniem Adobe DPS (na przykład National Geographic). Wybrane tytuły bądź subskrypcje będzie można kupić w aplikacji, przy czym możliwe będzie zajrzenie „do środka” magazynu przed sięgnięciem do portfela.

© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.