Testowe GG na Windowsa i Maka już w czwartek

14.02.2012 12:54, Autor: Anna Rymsza (Xyrcon), Kategoria: News
NewsImage

GG Network poinformował, że wkrótce koniec oczekiwania na wersje testowe nowego GG. Już w czwartek pojawią się bety komunikatorów na Windowsa i, po raz pierwszy w historii polskiego komunikatora, na Mac OS X.

Komunikator, zgodnie z zapowiedziami, został napisany od podstaw i wraca do korzeni, prostej obsługi i wyglądu, ale jednocześnie będzie miał wiele nowych możliwości, które znajdziemy w innych, współczesnych komunikatorach. Co to będzie, dowiemy się już za dwa dni.

Wersja testowa będzie publicznie dostępna wraz z stabilną wersją 10.5 komunikatora, którą stopniowo zastąpi nowa odsłona programu — wieloplatformowa, bez numerka wersji, z nowym logo i zwana po prostu „GG”. Na razie nie wiadomo, kiedy zobaczymy nową wersję mobilną komunikatora, której rozwój towarzyszy „dużemu” GG.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (88)  

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
wojtekadams | 14.02.2012 12:58#1

czekam z niecierpliwością

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mati80 | 14.02.2012 13:01#2

Uruchamia się to wraz ze startem systemu, ale właściwie nie pamiętam kiedy z kimś pisałem przez gg. Przenieśli się na facebook'a albo już wyrośliśmy z pisania, i ze znajomymi albo się spotykamy albo ewentualnie dzwonimy do siebie przez tel.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przybylski | 14.02.2012 13:01#3

Ja również nie mogę się doczekać, chętnie przetestuję.

Avatar
pabloenergizer (niezalogowany) | 14.02.2012 13:07#4

A wersja na Linuksa?

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 14.02.2012 13:08#5

Ja także jestem bardzo ciekaw :) ale poczekam na wersję stabilną, wersja Beta może mieć wady które wielu Internautów niesłusznie podsumuje jako dalszy ciąg złej passy tego komunikatora, która ciągle mnie dziwi gdyż dzięki pomocy dwóch niewielkich dodatków wcale nie jest ona taki ciężki dla systemu i wszystko działa w nim jak należy oraz nie ma zbędnych "wodotrysków" i reklam.

Ponadto ciekawi mnie, jakie oznaczenie będą teraz nosić kolejne wersje GG...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Anon.liiv | 14.02.2012 13:09#6

Fajnie, że twórcy GG wreszcie przejrzeli na oczy, i nie będzie tych reklam itd. Z drugiej strony wiele osób zraziło się do GG jako programu i mają numery w innych multikomunikatorach. Ja na XP używam Palringo a na Ubuntu Pidgina.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pikaczu | 14.02.2012 13:12#7

reklamy beda. tez czekam na nowe gg

Avatar
looonger (niezalogowany) | 14.02.2012 13:13#8

Wraz z wersją dla Mac OS X miała byc wydana również wersja dla Linuksa. Ostatnie newsy donoszą tylko o wersja dla Maka. Jak to w końcu jest? Będzie kiedyś dla Linuksa czy juz porzucili ten pomysł? Linux ma chyba większe grono użytkowników w Polsce niż system od Apple? I nie piszcie nic o Kadu bo jest dostępne na oba systemy.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mPiter | 14.02.2012 13:13#9

Trochę wstyd, pracować ponad rok nad komunikatorem który obsługuje jeden słuszny protokół i jeszcze wydawać bety.
Po takim czasie to już powinna być finalna wersja.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Sca_la | 14.02.2012 13:15#10

Coś, gdzieś mi się obiło o uszy, że będzie archiwum online?

Avatar
chansontriste (niezalogowany) | 14.02.2012 13:16#11

Lubię dobreprogramy.pl, ba nawet jestem tu kilka razy dziennie, ale czasem, też nie nawidzę za takie info. ;) Oczywiście, to żart, ale traz czas do czwartku, będzie się dla mnie dłużyć niemiłosiernie :)

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 14.02.2012 13:22#12

@Sca_la
Możesz podać jakieś źródło? Ciekawe po co komu archiwum online. Dawno już nie przetrzymuję wiadomości.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
bassrockers | 14.02.2012 13:35#13

i tak AQQ jest lepsze

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
M4TTH30 | 14.02.2012 13:47#14

Wystarczająca jest dla mnie 8 wersja GG. Więcej mi nie trzeba. Pozdrawiam:)

Avatar
misiek (niezalogowany) | 14.02.2012 13:50#15

Już dawno zapomniałem o tego typu programach a z GG skończyłem z 5 lat temu. Z takich programów to się korzysta jak się jest podlotkiem w dorosłym życiu to nie ma czasu na pierdoły.

Avatar
epic (niezalogowany) | 14.02.2012 13:52#16

ciekawe co w AQQ jest niby lepsze, że się sypie jak stara bułka ?

Avatar
Anonim (niezalogowany) | 14.02.2012 13:56#17

Ja osobiście nie skorzystam (wolę Kadu, ewentualnie WTW) ale cieszę się, że moi niereformowalni znajomi dostaną coś co przypomina komunikator.

Avatar
Nikczennik (niezalogowany) | 14.02.2012 13:56#18

Ja nie mogę się doczekać wersji mobilnej.

Avatar
bish (niezalogowany) | 14.02.2012 13:58#19

ja uzywam kadu kadu jest prostrze i lepsze http://www.kadu.im/w/Pobierz:Windows

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
maxpayneau | 14.02.2012 14:05#20

Korzystam z WTW, ale przetestuje mimo wszystko.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
killer6 | 14.02.2012 14:11#21

Trzeba przetestować;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maciej_S | 14.02.2012 14:15#22

"A co to za badziew dla nastolatów w polsce..."
Tylko nastolatek mógł napisać "Polsce" małą literą.

Bardzo ciekawi mnie wersja na maka. Przypuszczam, że okaże się porażką, przynajmniej na początkowym etapie rozwoju.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Banan | 14.02.2012 14:16#23

A ja nie mogę doczekać się nowej mobilnej wersji, bo z niej jedynie korzystam. (Na linuxie mam Tlena.)

Avatar
Scalone (niezalogowany) | 14.02.2012 14:18#24

Na Maka jest 100 razy lepsze Adium

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
glimi | 14.02.2012 14:36#25

oby aktualizacja mobilnego gadu szybko została wydana bo przydało by się parę opcji i to i owo poprawić :)

Avatar
hubek_ (niezalogowany) | 14.02.2012 14:43#26

parówkowym skrytożercom, gadu-gadu i ACTA mówimy stanowcze nie ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
djgrzenio | 14.02.2012 14:54#27

banan na symbiana polecam paralingo a na androida vcommunicator :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
gowain | 14.02.2012 15:13#28

@Scalone

Jak ja lubię takie komenty, jeszcze nie widział, jeszcze nie testował, ale wie, że Adium jest 100x lepsze... ehh Ci jasnowidze...

Przetestować zawsze warto, choćby z ciekawości :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 14.02.2012 15:14#29

Tylko dla drogich, komercyjnych i ze zrąbanymi licencjami systemów(Windows i Mac OS X)...

Gadu-Gadu próbuje schodzić poniżej dna ;-]

Avatar
ggmen (niezalogowany) | 14.02.2012 15:14#30

7.7 rządzi

Avatar
456play (niezalogowany) | 14.02.2012 15:16#31

a nie ma jakiegos przecieku instalacyjnego zeby juz dzis pobrac :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Fempter | 14.02.2012 15:21#32

Na pewno spróbuję nowej wersji GG, ale osobiście wolę MSN ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mPiter | 14.02.2012 15:51#33

@G.Gn7Ex
"Tylko dla drogich, komercyjnych i ze zrąbanymi licencjami systemów(Windows i Mac OS X)...

Gadu-Gadu próbuje schodzić poniżej dna ;-]"

A może GG nie opłaca się pisać komunikatora, dla systemów, które mają ledwie 1% udziału w rynku na całym bożym świecie.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DeVertus | 14.02.2012 15:54#34

Z roku na rok przeciętny internauta zmniejsza swój iloraz inteligencji. Coraz większy procent internautów jest ułomnych.
Współczuję kilku osobom przede mną rozumu.

Ja osobiście od miesiąca nie bawię się już w instalowanie komunikatorów i przekonywanie innych do danego komunikatora. Każdy używa czego chce i jak chce. Ja obecnie mam GG 10.5 + dodatek GG Banner Killer 2 v3.01 do nie pobierania i wyświetlania reklam i jestem zadowolony. Wcześniej mi się zamulał po 10 minutach pisania z kimś, ale reinstalowałem go i działa prawidłowo.
Obecnie bardzo oczekuję GG 11.

Ułomnym mówimy NIE. ;)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sla17 | 14.02.2012 15:57#35

@G.Gn7Ex - po tobie takiego komentarza bym się nie spodziewał. Pomyśl zanim napiszesz, przecież jest na Androida Gadu-Gadu, a Android to Linux, więc... ;)?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 14.02.2012 16:12#36

@sla17
Możliwe, że teraz piszę o PC...

@mPiter
I znowu ta sam śpiewka i zaniżanie liczb oraz ślepa wiara w naciągane statystyki które nie dość że są niedokładne, to jeszcze najczęściej są robione pod konkretne firmy.

Ale owszem, nie opłaca się używać... tj. katować się tym pseudo-komunikatorem tylko dlatego żeby porozmawiać z kimś z sieci GG, tak więc w tym przypadku wyjątkowo brak wersji na Linuksa nie jest problemem, zwłaszcza w przypadku istnienia lepszego Kadu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 14.02.2012 16:14#37

@sla17
Errata:
Możliwe, ale teraz piszę o PC które jest częściej używany niż android.

-------------
BTW. Kiedy będzie możliwość edytowania komentarzy dla zalogowanych osób?

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
mPiter | 14.02.2012 16:17#38

@G.Gn7Ex są setki statystyk, które mówią praktycznie to samo a różnica procentowa jest niewielka. Wszystkie kłamią?
Co do jednego się zgodzę, są lepsze komunikatory na linuxa ot np. kadu czy pidgin.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
przybylski | 14.02.2012 16:28#39

Ludzie ogarnijcie się to nie jest news o AQQ, WTW, czy o innym komunikatorze, kto będzie chciał przetestować przetestuje.

Macie alternatywę !! Nikt was nie zmusza do korzystania z komunikatora GG.
Lepiej się cieszyć, że pojawi się jakaś fajna alternatywa do starego GG, niż narzekać.

Avatar
KONTO USUNIĘTE | 14.02.2012 16:28#40

O tak, zdecydowanie edycja komentarzy przez powiedzmy pierwszy kwadrans po opublikowaniu byłaby wskazana i niezwykle cenna - skoro NK ma taką możliwość to dlaczego nie DP? :)

Co poniektórym polecam w oczekiwaniu na nową wersję GG zaopatrzenie się w słownik ortograficzny, takie małe a cieszy :)

Avatar
limo (niezalogowany) | 14.02.2012 16:35#41

Spróbować zawsze warto. Adium może i dobry, ale usuwanie kontaktów nie działało. Trzeba było to robić ręcznie na stronie gg.pl

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 14.02.2012 16:40#42

@mPiter
Mówi się, że kłamstwo ma krótkie nogi, ale i tak zdąży obiec ponad pół świata, zanim prawda włoży buty.
Zastanawiające jest, że skoro Linux to marne 1%, to czemu M$(zwłaszcza Ballmer) jest tak poirytowany jego istnieniem, tym bardziej, że istnieje też MscOS X mający większy % udziału niż Linux? Skąd te ataki Ballmer'a na Linuksa i Open Source?

@przybylski
"Nikt was nie zmusza do korzystania z komunikatora GG"
Jak to nikt?
Przeczytaj regulamin GG.
Choć w tym przypadku świadczy on o nieudolności firmy GG-Network, która nie potrafi napisać dobrego komunikatora a użytkowników ma za idiotów...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
pciproblem | 14.02.2012 17:10#43

sorki gg ale za późno trzeba było o tym myśleć 5 lat tem

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 14.02.2012 17:23#44

["Wersja testowa będzie publicznie dostępna wraz z stabilną wersją 10.5 komunikatora, którą stopniowo zastąpi nowa odsłona programu — wieloplatformowa,"]

Pseudo-wieloplatformowa, jak już.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sla17 | 14.02.2012 17:34#45

Przecież Linux to Linux, nie napisałeś tego w swoim komentarzu na początku ;)

Po zatem po co Gadu-Gadu dla Linuxa, skoro tylko nieco bardziej obeznani z tematem z niego korzystają, a skoro korzystają - nie będą instalować produktu, który nie obsługuje chociażby XMPP.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WODZU | 14.02.2012 17:41#46

GG na Mac OS X? Jak to jest, że opłaca się wydać komunikator na mniej popularny system niż np. Linux?
http://storage.dobreprogramy.pl/artykuly/30098/styczen2012-sysweb.png

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 14.02.2012 17:45#47

@WODZU
MacOS X jest mniej popularny od Linuksa w Polsce.

Bo na świecie, zwłaszcza w USA jest zdecydowanie bardziej popularny...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
WODZU | 14.02.2012 17:56#48

@G.Gn7Ex
I producent GG chce z tym swoim "czymś" uderzyć w rynek amerykański? Swoja drogą skoro w USA przyjęły się iOłtarzyki to może i GG zrobi karierę z tym swoim kombajnem do wszystkiego i niczego.

Avatar
ss (niezalogowany) | 14.02.2012 17:58#49

tu sa uzywane na swiecie komunikatory
http://explore.live.com/messenger
http://www.skype.com/intl/pl/get-skype/
amen

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
szczepaniak5315 | 14.02.2012 18:11#50

Ludzie o czym wy piszecie przecie tego chłamu używają tylko chyba w PL i Rosji o ile się nie myle, ewentualnie polacy za granicą. Gdzie indziej już od lat używa się skype albo jabbera

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Wirrus | 14.02.2012 18:28#51

Jak będę jakieś reklamy to ja podziękuję i... zostaję przy Kadu :D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
roobal | 14.02.2012 18:36#52

"...nowa odsłona programu — wieloplatformowa..."

Jak na razie, to będzie to komunikator co najwyżej dwuplatformowy, bo mowa tylko o Windows i MacOS.

Pozdrawiam!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Mati86 | 14.02.2012 18:42#53

@Anon.liiv pisali że reklam ma być mniej, a nie że ma ich nie być w ogóle... tak więc :P

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Shaki81 | 14.02.2012 19:19#54

A ja tam używam najnowszego GG i nie narzekam. Te kilka reklam mi nie przeszkadza. Używałem, używam i będę dalej używał. Trochę dziwne, że kolejna wersja będzie bez numerka, no ale cóż numerek nie świadczy o programie.

Avatar
Teeron (niezalogowany) | 14.02.2012 19:59#55

a po co ci na linuxa jak masz tam wiele innych

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maciej_S | 14.02.2012 20:08#56

@Shaki81
"Te kilka reklam mi nie przeszkadza."

Zgadzam się z Tobą. Jak czytam niektóre posty to odnoszę wrażenie, że są jeszcze internauci łączący się z siecią przez modem i numer 022... :-D

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 14.02.2012 20:12#57

@Shaki81
No to Cię podziwiam. Pamiętam, jak tego Gadu-Gadu 8 to nawet z Banner-Killerem nie mogłem używać. Mulił komputer i nie miał kilku potrzebnych dla mnie opcji. A już brak anty-spimu to w ogóle był gwoździem do trumny.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
blind-oln | 14.02.2012 20:20#58

To ktoś jeszcze używa Gadu-Gadu? :P

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Razi | 14.02.2012 20:45#59

Na Linuksa jak zwykle niełaska, sam program mało funkcjonalny, a potem płaczą że na reklamach nie zarabiają, bo innych klientów używają.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maciej_S | 14.02.2012 20:46#60

Na pewno nie pingwiny...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DeVertus | 14.02.2012 20:52#61

Nie rozumiem jednego: Po co narzekacie na GG, że nie ma go na innych platformach skoro i tak nie używanie GG? Czasami warto pomyśleć zanim się coś napisze.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maciej_S | 14.02.2012 21:04#62

@DeVertus
"Współczuję kilku osobom przede mną rozumu."
Raczej "braku rozumu".

"Ja osobiście..."
"Ja" jest zawsze "osobiście".

"do nie pobierania i wyświetlania reklam"
Do "blokowania pobierania i blokowania wyświetlania".

"Wcześniej mi się zamulał po 10 minutach pisania z kimś"
Po prostu po 10 minutach pisania. Zawsze trzeba pisać z kimś.

"Obecnie bardzo oczekuję GG 11."
Po prostu czekam na... Temat nie uzasadnia aż takiej pompatyczności.

"Ułomnym mówimy NIE. ;)"
Zdecydowanie popieram i gratuluję samokrytyki.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DeVertus | 14.02.2012 21:10#63

@Maciej_S

E, polonista :D, nie każdy miał piątki z polskiego. :)
Ale uważam, że jak na przeciętny poziom internautów, to i tak ich przerastam. ;) Oczywiście zależy też od portalu.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maciej_S | 14.02.2012 21:13#64

@DeVertus
:-)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DeVertus | 14.02.2012 21:28#65

@Maciej_S
Jakbyś nie wiedział:
Po pierwsze: W języku polskim zdania są zamienne. Moje zdania nie są na poziomie slangu.
Po drugie: Zdania są paranaukowe - to wystarczy.
Po trzecie: Tekst nie był do gazety pisany, więc zdania są poprawne.
Po czwarte: Nie każdy otrzymuje (aż taki) dar poprawnego pisania. :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maciej_S | 14.02.2012 21:32#66

@DeVertus
:-)

Avatar
frinxer (niezalogowany) | 14.02.2012 22:21#67

Phi... prawda jest taka, że GG od wersji 7 to cały czas beta....
i tyle.
od 4 lat nie widzialem tego czegoś na oczy i żyje

Avatar
perston (niezalogowany) | 14.02.2012 23:20#68

Nie znoszę tego nachalnego bombardowania przez tę aplikację reklamami. Nie znam nikogo kto je ogląda! GG to przeżytek, tak jak NK w porównaniu z Facebookiem. Dziwi mnie, że ktokolwiek wierzy w skutecznośc reklam w GG lub NK - przerost formy nad treścią. PREHISTORIA...

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
soanvig | 14.02.2012 23:32#69

@Maciej_S

"Zawsze trzeba pisać z kimś. "
Ale jeśli piszę z botem? To piszę "z czymś". No chyba, że dla Ciebie bot to człowiek i powinienem się do niego zwracać per "człowiek" i tytułować go zaszczytnym "ktoś".
:)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DeVertus | 15.02.2012 8:37#70

@soanvig

:D

@Maciej_S

I można też pisać samemu ze sobą w ramach testów poprzez zalogowanie na dwa numery na GG. :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maciej_S | 15.02.2012 9:20#71

@DeVertus
@soanvig
Próbujecie zamieszać, ale przecież nie w tym rzecz. DeVertus napisał: "Wcześniej mi się zamulał po 10 minutach pisania z kimś". Chyba nie chciał przez to powiedzieć, że gdy pisał z botem albo sam ze sobą, to GG chodziło dobrze, a przy pisaniu z kimś innym zamulało? :-D A więc powinien napisać: "Wcześniej mi się zamulał po 10 minutach pisania". Oczywiście zaraz usłyszę coś innego, ale co tam...

Avatar
Ad@m_P (niezalogowany) | 15.02.2012 9:20#72

Teraz także na MACu będzie można nie korzystać z GG.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Maciej_S | 15.02.2012 11:33#73

@Ad@m_P
Dobre! :-D

Avatar
krzychu. (niezalogowany) | 15.02.2012 11:59#74

haha... prosze Was, prosze!

jedynym logicznym komunikatorem zastępującym GG jest WTW.
i jesli chodzi o wygode i mozliwosci, to kladzie on jednym palcem gg7,gg10 i polozy takze najnowze GG.

Avatar
GyGy.pl (niezalogowany) | 15.02.2012 13:58#75

Ciekawe jak będzie sie sprawowało nowe GG

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
greh | 15.02.2012 14:57#76

A na Linuksa będzie??

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
G.Gn7Ex | 15.02.2012 16:13#77

@najMONdrzejszy
"Proste pytanie: to co Ty tu w ogóle robisz?"

Żebyś właśnie zadał takie głupie pytanie na które nie ma sensu odpowiadać.

"Przyszedłeś wylać swoją życiową frustrację w komentarzach?"
Ciekawe, że tego pytania nie skierujesz do Nazira50 i pewnego "Anonima"...

Avatar
gregorS (niezalogowany) | 15.02.2012 17:29#78

matis z Kob...a jeszcze używa gadu-gadu, ale ta nowa wersja niby ma być odciążona z tych reklam.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Darom82 | 15.02.2012 19:55#79

Żeby zainstalować to nowe "GG" to trzeba będzie najpierw odinstalować wersje 7.7 gadu-gadu tak ? i potem dopiero instalować wersje testową ? - Czy da się zainstalować wersje testową bez konieczności odinstalowywania tej wersji co się już ma ? I ciekawy jestem czy wersja gadu-gadu 7.7 i wszystkie wersje wcześniejsze są lepsze od tego gadu-gadu nowego czy może jednak na odwrót ? ;-)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DeVertus | 15.02.2012 20:31#80

@Darom82

GG 11 nie będzie ingerować w GG 7.7, więc śmiało możesz równolegle zainstalować sobie jutro wersję GG 11 Beta.
Kiedyś równolegle miałem zainstalowane wersje 7.7 i 10, i programy nie przeszkadzały sobie nawzajem, ponieważ te dwie wersje mają zupełnie inną architekturę. Tak samo będzie z GG 11.
Na resztę pytań sobie sam odpowiesz jutro testując wersję Beta.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
damiaan9116 | 15.02.2012 21:20#81

Skręca mnie z ciekawości :) Długo czekałem na to, aby w końcu programiści z GG zrozumieli, że GG służy do komunikowania się z ludźmi w szybki i niezawodny sposób, bez konieczności uruchamiania miliona-stu dodatków, do niczego nikomu nie potrzebnych, mam nadzieję, że się nie zawiedziemy :)

Avatar
pablosox (niezalogowany) | 16.02.2012 0:34#82

A ja od zawsze jestem wierny komunikatorowi gadu gadu,ludzie ogranijcie sie to tylko belka do pisania tekstu,czekam na nowe gg i mam inne w zyciu problemy nisz zastanawiac sie ktory komuniaktor jest lepszy itd,widac ze ludzie w polsce to wieczne dzieci.

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
sla17 | 16.02.2012 7:08#83

No i ni ma, myślałem że się rano załapie a tu nic :<

Avatar
RyBa128 (niezalogowany) | 16.02.2012 8:11#84

No nic nie ma.. Ciekawe o której zostanie wydane ;D

Avatar
asddd (niezalogowany) | 16.02.2012 8:53#85

sory, ale w który czwartek? Chyba nie dzisiaj bo nie widzę na stronie dp i gg. Ale to w lutym czy w marcu?

Avatar
Piotrrrr (niezalogowany) | 16.02.2012 9:45#86

w który czwartek ma być te gg? W którym miesiącu? :)

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
DeVertus | 16.02.2012 10:46#87

Ludzie, południa nawet jeszcze nie ma... Większość firm takie sprawy załatwia po 12, a nawet po 15 lub 18.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Test Sharp AQUOS SH80F

Warto (byłoby) się szarpnąć
Test Garmin Forerunner 610

Osobisty asystent treningowy
Test: PocketBook Pro 612

Biblioteka w kieszeni
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av