Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

QTip: sklep Gearbest ma już dwa lata, popatrzcie w promocje jubileuszowe!

Sklep Gearbest cieszy się już całkiem niezłą opinią nawet w naszym kraju, a tymczasem wystartował w sumie raptem dwa lata temu. Z okazji urodzin uruchomiono oczywiście liczne atrakcje cenowe, więc warto zajrzeć na stronę jubileuszową, bo może coś akurat dacie radę wypatrzeć i ustrzelić. W dużym skrócie, oto czego możecie się spodziewać na przestrzeni dni:

1. Błyskawiczne wyprzedaże - każdego dnia o godzinie 17 czasu UTC wrzucanych jest kilka interesujących produktów ze zniżką do -75%. Sęk w tym, że sztuk w promocji jest tylko po 10.

2. Ponieważ partnerem akcji jest Intel, w niezłych cenach da się złapać sprzęt napędzany technologią firmy. Z nastawieniem na tablety, ale są też np. skrzyneczki TV na Atomie Z8300.

3. Ruszyła zabawa z cięciem urodzinowego tortu, w której do zgarnięcia są zniżki w sklepie, a także atrakcyjne telefony Xiaomi Redmi Note 3. Gra oparta jest na gromadzeniu oraz wykorzystywaniu punktów. Dokładne zasady są jasno przedstawione na podstronie akcji.

4. Pierwsze 30 tysięcy klientów, kupujących sprzęt z promocji i płacących za pośrednictwem PayPala, dostaje rabat od 2 do 5%, w zależności od wydanych pieniędzy (maks -10 dolarów).

5. Są promocje w ramach kategorii podzielonych na producentów. Taniej kupicie obecnie urządzenia takich firm jak Xiaomi, ZTE, Oukitel, Lenovo, Elephone, SJCAM czy Teclast.

6. Na samym dole strony są zaś promocje pogrupowane w kategorie sprzętów, w tym telefony, tablety, zabawki, produkty związane ze sportem, zegarki, rzeczy do auta czy ubrania.

Jeśli do tej pory nie zerkaliście w ofertę Gearbest, zerknijcie sobie teraz. Pamiętajcie, że coraz więcej propozycji wysyłanych jest z magazynów w Europie, więc nie ma zabaw z dopłatami.

 

sprzęt hobby inne

Komentarze

0 nowych
Canaletto   11 #1 22.03.2016 09:29

Pierwszego zakupu w tym sklepie dokonałem na przełomie 2014 i 2015 roku. Ceny były wówczas atrakcyjne a obsługa klienta na wysokim poziomie. Na połączenie czatowe z konsultantem czekało się około 1-2 minuty. Za zakupy i pisanie recenzji otrzymanych produktów otrzymuje się punkty wymieniane na dolary zniżki przy kolejnych zakupach. Kiedyś te punkty zniżkowe działały niezależnie od obniżki cen, np. gdy rzecz była przeceniona, to dodatkowo wykorzystując swoje punty można było tę cenę zbić do naprawdę rewelacyjnej.
Obecnie trzeba wybierać: kupujemy towar po cenie przecenionej albo bez przeceny z wykorzystaniem naszych punktów. A więc nasze punkty opłaca się teraz wykorzystywać tylko na produkty nieprzecenione. Obsługa klienta się pogorszyła. Trafienie na konsultanta "na żywo" graniczy z cudem. Pisanie ticketów potrafi napsuć krwi, kiedy na kilkunastozdaniowe wyłuszczenie problemu otrzymujemy skopiowaną regułkę, która przeważnie nie rozwiązuje problemu. Dopiero drążenie tematu przynosi spodziewane efekty. Właściwie każdy mój problem został rozwiązany pozytywnie. Z ostatnim zamówieniem miałem kłopot, gdyż, mimo informacji o dostępności produktów, moje zamówienie zostało rozdzielone, a w całym zamieszaniu zapomnieli wysłać jednej rzeczy. Na szczęście wystarczy opisać problem lub nagrać film, jeśli coś nie działa jak trzeba i wysyłają zamiennik na swój koszt.
Podsumowując, kiedyś był to fajny sklep. Teraz robi się trochę masówka, ceny już nie tak dobre jak kiedyś, ale mimo to wciąż tu kupuję od czasu do czasu.

  #2 22.03.2016 11:22

Świetny wpis, a w Biedronce jajka w przrdświątecznej promocji i majonez. I wszystko bez punktów :P