r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Top10 najodważniejszych posunięć w branży

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Po wakacyjnej przerwie, spowodowanej nieobecnością autora w kraju, Top10 wraca na wypełnione gorącymi materiałami strony Gamikaze. Sądząc po liczbie komentarzy, poprzednie zestawienie spotkało się ze sporym zainteresowaniem, czas jednak zmienić nieco klimaty. Tym razem proponuję Wam subiektywny jak zawsze i intrygujący jak nigdy ranking dziesięciu zagrań w tym biznesie, do wykonania których trzeba było mieć naprawdę stalowe „cojones”.

Na pierwszy rzut oka może wydawać się, że światek gier wideo kręci się jedynie wokół pieniądza i wszystkie wydarzenia są wynikiem chłodnej kalkulacji. O ile pierwszej części poprzedniego zdania ciężko zaprzeczyć, tak w drugim przypadku nie zawsze rzecz jest prawdą. Niekiedy niedobór, innym razem nadmiar kasy popycha wydawców i producentów do podjęcia kroków z pozoru szalonych, ale które jednak potrafią okazać się strzałami w dziesiątkę. Poniżej znajdziecie wybór dziesięciu spośród morza takich historii. Część z nich miała miejsce kilka lat temu, więc już możemy łatwo stwierdzić czy były sukcesem. Reszta jednak to sprawy bardzo świeże i na finał tych historii przyjdzie nam jeszcze odrobinkę poczekać. Zapraszam!

Numer 10: Shigeru Miyamoto i Wii Music

Nintendo podjęło w ostatnim czasie wiele niepopularnych decyzji, które z jednej strony przyniosły im miliony dolarów, a z drugiej przysporzyły wielu przeciwników wśród wieloletnich fanów. Jedną z nich jest powołanie do życia serii nieskomplikowanych tytułów dla niedzielnych graczy, zwaną złośliwie WiiShit (zaliczają się do niej jak na razie Wii Sports, Wii Play oraz WiiFit). Opracowane przez największy mózg firmy, Shigeru Miyamoto, tytuły okazały się kasowymi przebojami i choć recenzje były mniej przychylne, to coś te produkcje w sobie jednak miały. Tej zimy nadchodzi oto kolejny produkt marki - Wii Music. Co w tym takiego odważnego, skoro dotychczas seria zaliczała same sukcesy? Otóż gra muzyczna według Nintendo przebija wszelkie granice, jeśli chodzi o prymitywną rozgrywkę. Nie trzeba mieć giętkich palców ani boskiego refleksu jak w innych pozycjach tego typu – cokolwiek wciśniesz, zadziała. Poszukajcie w Internecie filmików, na których zobaczycie, jak da się grać na… psie. Żenada, a to nie jest wyłącznie moja opinia. Może się więc okazać, że Wii Music będzie pierwszą poważną wtopą firmy. I tym razem nie pomoże im moda na nowy gadżet, gdyż nic takiego nie będzie dołączane do gry.

r   e   k   l   a   m   a
[image source="Galerie/Inne/Top10_najodwazniejszych_posuniec_w_branzy:11226" mode="custom" width="440" height="240"]
1 2 3 4 5 następna
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.