r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Top10 wyczekiwanych gier 2011 roku

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Kolejne 12 miesięcy ostrego szarpania w pozycje różnorakie, czy to na konsoli, czy mocno podpakowanym sprzęcie komputerowym przed nami. Ciekawie kształtują się gatunki, które poszczególne z zapowiedzianych na 2011 rok gier reprezentują - w najbliższym czasie czekają nas głównie pozycje FPS, tudzież TPP, którym towarzyszyć ma zacna ilość tytułów RPG. Obrazu dopełni garść ogólnie pojmowanych przygodówek akcji. Cieszą liczniejsze polskie akcenty.

Naturalnie każdy w redakcji miał swoje typy najbardziej wyglądanych produkcji, niemniej udało nam się dojść do (bezkrwawego) porozumienia, co do tych najważniejszych. Co ciekawe, żadna ze znanych Wam z tekstów na Gamikaze osób nie wskazała ani jednej pozycji na Nintendo Wii. Obyło się również bez pokazywania palcem na liście nadchodzących tytułów gier na sprzęty przenośne, jak PlayStation Portable czy Dual Screen, chociaż niecierpliwimy się na myśl o premierze 3DS-a. Nie robią na nas jeszcze też na razie wrażenia coraz bardziej upowszechniające się technologie Move oraz Kinect. Jeden "odszczepieniec" oczywiście odgrażał się ogółowi za brak w najnowszym Top10 pokręconych japońskich produkcji na PS3, ale sprowadziliśmy go do parteru - coś tam do nas krzyczał po "skośnemu"... Zapraszamy gorąco do zapoznania się z zestawieniem.

Numer 10: Bulletstorm (PC, Xbox 360, PS3)

A otwiera ono strzelanka, która po części celuje w klimat, za jaki pokochaliśmy niegdyś Duke Nukem 3D, aczkolwiek też nie chce być zwykłą „sieką”. Polskie People Can Fly, które radosną, beztroską wyrzynkę zaprezentowało w uznanym na całym świecie Painkillerze, tym razem pod skrzydłami Epic Games szykuje coś bardziej wymagającego finezji. Fabuła prosta na tyle, aby przeciętny fan FPP nie zgubił się zbytnio – ot, jest kosmiczny awanturnik, niezwykła ekipa mu towarzysząca, motyw zemsty, aż w końcu odległa planeta pełna mięsożernych roślin i różnorakich drabów do wybicia, gdzie przyjdzie nam pohasać. Motor napędowy zabawy to łączenie morderczych trików, w tym wbijanie przeciwników na kaktusy, zatykanie nimi zębatek mechanizmów, czy testowanie wytrzymałości wystających ze zrujnowanych budynków drutów konstrukcyjnych. Plus wysadzanie w powietrze oczywiście. Odkrywaniu przygotowanych przez twórców „kombosów” poświęcimy niejeden wieczór, a ma być do tego również konkretna zabawa po sieci. Całość chodzi na Unreal Engine 3, gwarantującym widoki, że palce lizać.

r   e   k   l   a   m   a
[image source="Galerie/Inne/Top10_wyczekiwanych_gier_2011_roku:35848" mode="custom" width="440" height="241"]
1 2 3 4 5 następna
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.