r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Twój Potecjał. Nasza Pasja - kampania wizerunkowa Microsoftu

Strona główna Aktualności

Od niedawna polski oddział firmy Microsoft rozpoczął kampanię telewizyjną, której przyświeca hasło "Twój Potencjał. Nasza Pasja" (Your Potential. Our Passion). Firma w ten sposób chce budowac swój wizerunek, poprzez oferowanie rozwiązań pomagającym ludziom w realizacji ich mozliwości i potencjału twórczego. Spoty reklamowe o czasie 30, 20 i 15 sekund będą obecne na kanałach TVP1, TVP2, TVN oraz TVN 24. Kreację przygotowaną przez McCann Erickson zaadoptował polski oddział koncernu, zakup czasu antenowego powierzono Universal McCann. Kampania rozpoczęła się we wrześniu i potrwa do czerwca 2005 r.

"Twój Potencjał. Nasza Pasja" jest pierwszą kampanią telewizyjną firmy Microsoft emitowaną w Polsce. Dotychczas byliśmy obecni reklamowo w wielu mediach, jednak nigdy na taką skalę. Kampania spina klamrą wszystkie nasze działania wizerunkowe w tym roku finansowym. Jej przesłanie stanowi wyraz naszej misji - jesteśmy firmą innowacyjną, leaderem technologicznym, który tworząc oprogramowanie umożliwia ludziom realizowanie ich pasji i odkrywanie potencjału, który posiada każdy człowiek - powiedziała Barbara Napiórkowska, Dyrektor działu Business and Marketing Organization.

Celem kampanii jest budowanie wizerunku firmy, która umożliwia ludziom pełne wykorzystanie ich naturalnych zdolności i umiejętności za pośrednictwem różnorodnych środków, także technicznych. Poprzez sceny przestawiające bliskie ludziom sytuacje, spoty mają budować pozytywny i emocjonalny związek odbiorcy z Microsoft. Grupą docelową są mieszkańcy miast powyżej 100 tys, w wieku 20-44 lata z wykształceniem średnim i wyższym. Kampania ma charakter ciągły, wyrażający się niską intensywnością spotów. W trakcie zakupu mediów, zadbano o jakościowy dobór programów i otoczenia reklamowego, umiejscawiając spoty głównie przy programach o charakterze informacyjnym.

Naszym nadrzędnym założeniem było trafienie do jak najszerszego grona odbiorców. Dzięki starannej konstrukcji obrazu staraliśmy się powiedzieć, że tak naprawdę, to czy realizujemy własne cele, marzenia i wizje, nie zależy wyłącznie od naszych wrodzonych umiejętności. - dodała Barbara Napiórkowska, Dyrektor działu Business Marketing Organization w Microsoft.

Jest to jedna z najbardziej interesujących kampanii telewizyjnych przeprowadzanych przez firmę z branży IT w Polsce. Wszystkich których zainteresowała ta kampania (tak jak nas i niektórych czytelników naszego forum) zapraszamy do obejrzenia oryginalnych spotów z aktualnej i poprzedniej kampanii wizerunkowej Microsoftu w USA. Z pewnością wiele z nich będziemy już niedługo mieli okazję obejrzeć w polskich stacjach TV.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.