r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Uważasz, że zostałeś zaspamowany? Chyba przesadzasz ;-)

Strona główna Aktualności

Wszyscy jesteśmy ofiarami napastującej nas niechcianej poczty. Częstokroć usuwanie spamu ze skrzynki pocztowej zajmuje wiele czasu, stracić można przy okazji również sporo nerwów.

Problemy ze spamem przeciętnego Internauty są jednak niczym wobec tych, z którymi borykają się "ulubieni" adresaci niechcianych wiadomości. Wyjątkowym pechowcem jest jeden z brytyjskich klientów sieci Orange, który stał się celem spamu - na jego skrzynkę trafiało codziennie 44 tysiące niechcianych listów elektronicznych. Właścicielem najbardziej zapchanej skrzynki mailowej jest Colin Wells, kierownik warsztatu samochodowego. Otrzymywał on w ciągu roku 16 milionów niechcianych listów elektronicznych.

Wśród pierwszej piątki osób otrzymujących największą ilość spamu, trzy korzystają z usług Orange - wynika z danych przygotowanych przez serwis ClearMyMail.com. Pozostałe dwie to prywatne domeny zarejestrowane w 123-reg/GX Networks.

Przed skorzystaniem z usługi ClearMyMail (oferującego ochronę antyspamową), Wells spędzał na kasowaniu spamu dwie godziny dziennie. Postanowił on również "odbijać" nadsyłane listy do nadawcy - był to niezbyt fortunny pomysł, gdyż dzięki temu ujawnił on, iż jego konto pocztowe jest aktywne.

Wells mógł oczywiście zmienić adres pocztowy, jednakże był do niego mocno przywiązany ;-)

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.