r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Użytkownicy IKO mogą otwierać lokaty w aplikacji

Strona główna AktualnościOPROGRAMOWANIE

Użytkownicy IKO mogą od dziś korzystać z kolejnej funkcji bankowości mobilnej – mogą otwierać lokaty z poziomu aplikacji mobilnej. Aby przekonać klientów do nowego sposobu zakładania lokaty PKO Bank Polski przygotował ofertę ze specjalnymi lokatami mobilnymi.

IKO powoli wyrasta z aplikacji płatniczej i staje się narzędziem do prowadzenia bankowości mobilnej, która docelowo pozwoli klientom na pełną obsługę ich finansów i zakupów z poziomu telefonu komórkowego. Dotychczas użytkownicy IKO mogli sprawdzić saldo, historię rachunku, wykonać przelew na numer telefonu i numer rachunku bankowego.

W nowej wersji aplikacji IKO w menu pojawiła się ikona „Lokaty”, która umożliwia skorzystanie z nowych możliwości. Lokaty mobilne mogą zakładać użytkownicy IKO, którzy korzystają z aplikacji powiązanej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim lub Inteligo. Użytkownik wybiera rachunek źródłowy, rodzaj lokaty oraz kwotę i potwierdza jej założenie przyciskiem. Oferta specjalna lokat mobilnych z podwyższonym oprocentowaniem obejmuje lokaty 1-miesięczne (oprocentowanie 3% w skali roku, do 10 tys. zł), 3-miesięczne, 6–miesięczne oraz 12-miesięczne (oprocentowanie 2,15% w skali roku, bez ograniczenia kwotowego).

r   e   k   l   a   m   a

Nowa wersja aplikacji IKO jest dostępna w naszej bazie aplikacji dla Androida, iOS-a i Windows Phone. Osoby, które nie mają konta w PKO Banku Polskim, ale chcą sprawdzić jak działa nowa aplikacja, mogą skorzystać z wprowadzonego niedawno trybu demonstracyjnego.

Przy tej okazji bank podzielił się także statystykami użytkowania IKO. Spośród 240 tysięcy użytkowników IKO 83% stanowią klienci PKO Banku Polskiego, 11% klienci Inteligo, zaś 6% to osoby korzystające z portmonetki IKO. Od momentu wdrożenia IKO, użytkownicy wykonali za pomocą telefonów z IKO 1,7 miliona operacji na łączną kwotę 570 milionów złotych. W każdym tygodniu użytkownicy IKO dokonują średnio około pół miliona logowań do aplikacji, dokonując w tym czasie 40 tysięcy transakcji. Najczęściej są to przelewy na numer rachunku bankowego i numer telefonu. Sieć akceptacji IKO obejmuje 70 tysięcy terminali płatniczych eService, ponad 6 tys. bankomatów PKO Banku Polskiego i Euronet oraz 10 tys. sklepów internetowych.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.