r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Użytkownicy Twittera kupują więcej muzyki

Strona główna Aktualności

Według najnowszych badań NPD użytkownicy Twittera przeznaczają znacznie więcej pieniędzy i czasu na muzykę. Ponadto częściej słuchają internetowych stacji radiowych oraz bardziej angażują się w muzyczne portale internetowe.

Badając nawyki w kupowaniu muzyki u bez mała czterech tysięcy osób NPD udało się stwierdzić, że 1/3 użytkowników Twittera kupiła płytę w ostatnich trzech miesiącach, podczas gdy następna 1/3 ściągnęła muzykę poprzez sklepy online. Ponadto spędzają oni średnio 77% więcej czasu ściągając muzykę niż pozostali.

Przypomnijmy, że w 2006 roku kanadyjska filia RIAA opublikowała raport, który wykazywał m. in. że użytkownicy sieci peer-to-peer kupują średnio więcej płyt. Te dwie grupy (użytkowników P2P i Twittera) łączy zapewne duże zaangażowanie i ciekawość nowych technologii, więc częściej ich używają. Ściągając więcej albumów i poznając więcej muzyki, chętniej kupują to co im się spodobało.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.