r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

W Madrycie nikt nie pomyli tabletu Microsoftu z iPadem?

Strona główna AktualnościBIZNES

Jeden z największych klubów piłkarskich, czyli Real Madryt zyskał bardzo silnego partnera, firmę Microsoft. Dwa dni temu została ogłoszona ich strategiczna współpraca. Korporacja z Redmond w ciągu kolejnych czterech lat trwania umowy będzie odpowiedzialna między innymi za dostarczanie rozwiązań technologicznych, w tym również tabletów Surface.

We wrześniu dowiedzieliśmy się, że start sezonu NFL nie był dla Microsoftu zbyt udany. Wydanie 400 milionów dolarów na reklamę tabletu Surface Pro 3 nie przyniosło oczekiwanego rezultatu. „Oficjalny tablet ligi NFL” często mylony był z konkurencyjnym iPadem. Microsoft z pewnością liczy, że takiej wpadki uda mu się uniknąć w przypadku hiszpańskiej ligi Primera Division, gdzie z tabletów Surface będą korzystali członkowie Realu Madryt.

W ramach strategicznej współpracy firma z Redmond będzie głównie odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy cyfrowej, która pozwoli ogromnej liczbie (ponad 400 mln na całym świecie) fanów zespołu między innymi na wirtualne wycieczki po słynnym stadionie Estadio Santiago Bernabéu oraz na oglądanie wszystkich meczów zespołu w dowolnym czasie i miejscu. Nowe usługi i rozwiązania będą dostępne na komputerach PC, tabletach, smartfonach i co ciekawe, również na urządzeniach typu wearable.

r   e   k   l   a   m   a

Dla Microsoftu strategiczne partnerstwo z Realem Madryt to bardzo dobra okazja do promocji własnych usług i urządzeń. Królewscy to jeden z najpopularniejszych klubów na świecie, z ogromną liczbą wiernych fanów. To właśnie fani po zobaczeniu, że Cristiano Ronaldo lub Gareth Bale korzystają z tabletu Surface Pro 3, mogą zdecydować się na zakup tego urządzenia. Z drugiej strony ciekawe ile osób rozpozna, że zawodnicy i kadra szkoleniowa Realu Madryt korzysta z tabletów Microsoftu oraz czy również i w tym przypadku będzie on mylony z konkurencyjnym iPadem.

Oczywiście współpraca z Realem Madryt pozwoli również na reklamą innych usług i urządzeń Microsoftu. Obecnie popularność klubu będzie mogła być wykorzystana do promocji smartfonów z Windows Phone, jak i samego mobilnego systemu operacyjnego. Natomiast w przyszłości Microsoft będzie mógł rozpocząć kampanię reklamową z Windows 10, którego premiera zaplanowana jest na 2015 rok.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.