W najbliższy wtorek Microsoft załata 26 błędów

05.02.2010 12:32, Autor: Jakub Kuchnio (morthius)
NewsImage

Na oficjalnej stronie Microsoftu pojawiła się informacja o poprawkach jakie mają zostać udostępnione w najbliższy wtorek (9 lutego). Programiści z Redmond załatają aż 26 błędów odkrytych w Windowsie oraz pakietach Office.

Najbliższe wtorkowe uaktualnienie składać się będzie z 13 biuletynów. Pięć z nich otrzymało status krytyczny, siedem zostało sklasyfikowanych jako ważne, a wagę jednego określono jako umiarkowaną. Ogromna większość biuletynów (bo aż 11) dotyczy błędów odnalezionych w systemie Windows, dwa pozostałe adresowane są do starszych wersji pakietów Office (użytkownicy Office 2007 oraz Office 2008 w wersji na komputery Mac nie muszą instalować nowych poprawek).

Co ciekawe, wśród wtorkowych łatek znajdzie się również patch eliminujący 17-letni błąd o jakim informowaliśmy pod koniec zeszłego miesiąca. Zabraknie niestety poprawki dotyczącej wady wykrytej w przeglądarce Internet Explorer kilka dni temu. Przedstawiciele Microsoftu poinformowali, że na razie nie dysponują odpowiednim uaktualnieniem.

Przy okazji biuletynów, poinformowano również o produktach z rodziny Windows jakie już niedługo nie będą dalej wspierane przez specjalistów z Redmond. Sprawa dotyczy systemów Windows XP Service Pack 2 (od 13 lipca 2010 roku), Windows Vista RTM (od 13 kwietnia 2010 roku) oraz Windows 2000 (od 13 lipca 2010 roku).

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze  

duffee | 05.02.2010 12:38
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#1

Przy okazji biuletynów, poinformowano również o produktach z rodziny Windows jakie już niedługo nie będą dalej wspierane przez specjalistów z Redmond. Sprawa dotyczy systemów Windows XP Service Pack 2 (od 13 lipca 2010 roku), Windows Vista RTM (od 13 kwietnia 2010 roku) oraz Windows 2000 (od 13 lipca 2010 roku).

W końcu przestarzały soft wyląduje na śmietniku. Popieram tą decyzję Microsoftu.

^^ (niezalogowany) | 05.02.2010 12:39
image
Avatar
#2

nie no ;( a ja dopiero ściągam od nowa wszystkie aktualizacje do Visty, ponieważ zrobiłem formata dysku :(

jeszcze nawet nie mam sp1 :D do Visty :D

Tomek_1980 | 05.02.2010 13:07
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#3

Duffe zgadzam się z tobą i również uważam że MS dobrze robi kończąc wsparcie dla staroci.
Choć dla mnie windows 2000 był najstabilniejszym OS-em.
Nieźle 26 luk łatają.

Anonim (niezalogowany) | 05.02.2010 13:23
image
Avatar
#4

"...nie będą dalej wspierane przez specjalistów z Redmond. Sprawa dotyczy systemów Windows XP Service Pack 2 (od 13 lipca 2010 roku), Windows Vista RTM (od 13 kwietnia 2010 roku) oraz Windows 2000 (od 13 lipca 2010 roku)"

Może to ktoś jaśniej wytłumaczyć? Nowy system Vista, i już nie będzie wspierany?

pit2001 | 05.02.2010 13:34
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#5

no i co z tego , że łatają 26 jak pewnie w czasie łatania zrobią kolejne ;)

Fajne te łatanie - 13 lat trzeba czekać na załatanie.

A co do utopienia starszych systemów, to sorki ale po WIN XP i 2000, MS nie zrobił na razie nic sensownego. Więc nie podniecał bym się tak tym że niszczą swoje najlepsze produkty.

grzesiek58 | 05.02.2010 13:34
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#6

@ duffee
Masz rację !

Microsoft, zawsze, wspierał DWA kolejne systemy !
Aktualny, czyli W7.
Poprzedni - Vista.

Twoja i Moja ;)

XP to jest już zabytek...
Czy się komuś podoba, czy też nie ? Jego strata !

Pozdrowionka ^^

Grzesiek

Pablo79 | 05.02.2010 13:40
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#7

Cyba niektórzy mają problem ze zrozumieniem tekstu. chodzi o to że przestanie być wspierany Windows XP z dodatkiem Service Pack 2 oraz Windows Vista RTM. Natomiast po dacie 13 kwietnia 2010 roku w dalszym ciągu będą wspierane Windows XP z dodatkiem Service Pack 3 (tu tylko będą łatane luki w zabezpieczeniach) oraz Windows Vista z Service Pack 1 i 2.

grzesiek58 | 05.02.2010 14:06
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#8

@ Pablo 79
Myśmy doskonale zrozumieli !

Już widzę, jak " Pirat " leci do Microsoftu - po aktualizację... ;)

^ ^

elhusarro (niezalogowany) | 05.02.2010 14:21
image
Avatar
#9

panowie spokojnie :)
Swoja droga dobrze, że konczy sie wsparcie dla 2000/XP Sp2/Visty RTM. Wiecej osób pobierze pakiety zbiorcze aktualizacji :) Swoja droga w Windows XP intrygujacy jest jeden plik, którego opis oznajmia "Komunikaty dodatku Service Pack 4" dokładniej chodzi o plik XPSP4res.dll

Jak podejżewam zawiera on najprawdopodobniej liste poprawek, które zostały wydane łacznie do SP3 by ułatwić komunikacje pomiedzy systemem a Windows Update ;D

Ciekaw jestem ile łatek wyjdzie dla 7;D

ToMaS-11 | 05.02.2010 14:29
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#10

A kiedy M$ naprawi błąd w ich najnowszym dziecku Windows 7 niszczącym baterie laptopów?
Oczywiście jak dobrze wiemy z licencji tego wspaniałego produktu, został on wyprodukowany na Marsie przez małe zielone ludziki i firma M$ nie bierze żadnej odpowiedzialności za jego działanie...

Pablo79 | 05.02.2010 14:31
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#11

@grzesiek58

Jak ktoś świadomie korzysta z pirackiego nielegalnego softu np z nielegalnej kopii Windows XP, Vista, czy 7 to niestety sam na własną prośbę pozbawia się możliwości pobierania i instalowania aktualizacji i poprawek udostępnianych przez Microsoft.

Overhead bezlitosny (niezalogowany) | 05.02.2010 14:33
image
Avatar
#12

Hej, to zanczy, że moja Vista HomePremium 32bit SP2 nie będzie już wspierana?

Pablo79 | 05.02.2010 14:35
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#13

@ToMaS-11

Teraz mniej więcej od godziny 13.00 pracuje na baterii swojego laptopa HP Pavilion, i nie mam żadnych problemów z szybko rozładowywującą się baterią. W zeszłym roku też przeszedłem z Visty na Windows 7. Problemem jest raczej błąd w BIOS-ie. Więc to raczej rozwiązaenie tego problemu leży po stronie producenta danego BIOS-u.

Olek-rox (niezalogowany) | 05.02.2010 14:40
image
Avatar
#14

@Pablo79: Skoro są opisane przypadki gdzie pod XP bateria działa normalnie, pod Vista działa normalnie a pod 7 jest problem z ładowaniem to Twoim zdaniem winny jest Bios?

DawidDS4 | 05.02.2010 14:42
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#15

Pablo79

To mało jesteś obeznany w pirackim systemie (na 7 też) można bezproblemowo pobierać aktualizacje.

ToMaS-11 | 05.02.2010 14:47
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#16

@ Pablo79 - zadziwiające, że ów błąd objawia się li tylko pod kontrolą tej wersji systemu. WinXP czy Linux jakoś tych problemów nie ma.

DawidDS4 | 05.02.2010 14:49
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#17

Ahhh ja mam laptopa z legalną Vistą upgradowałem do Se7ena (wiecie, którego) i żadnych problemów z baterią nie mam, ani nie miałem.

Pablo79 | 05.02.2010 14:58
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#18

@DawidDS4

Może i jestem mało obeznany ponieważ nie używam nielegalnych pirackich kopii systemu Windows.

Ale zgoda część tych aktualizacji pobierzesz, ale nie wszystkie.

DawidDS4 | 05.02.2010 14:59
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#19

Ja tam nie używam pirackich kopii.

sWeeT-Dżola ;) | 05.02.2010 15:25
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#20

@elhusarro
"XPSP4res.dll"
Ten plik zawiera nowe komunikaty systemowe, bitmapy wprowadzone przez SP ;)

Nie zawiera żadnej listy...

@Pablo79 (niezalogowany) | 05.02.2010 15:32
image
Avatar
#21

pobierzesz, i to wszystkie. Pozdrawiam

Gitma-Dżones ;< | 05.02.2010 15:39
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#22

Dzisiaj mój xp się zawiesił totalnie. Zabiłem proces explorer i puściłem od nowa. Parę restartów i śmiga!

Wczoraj złapałem trojana i też zabiłem. Niechciało się mi qwarantannę zapychać.

W napięciu oczekuję wtorku a co jak się nie doczekam i zaraz ktoś mi tu komputer połamie

pakeroso | 05.02.2010 16:02
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#23

@Pablo79, jak się dobrze spreparuje pirackiego XP, to można pobrać wszystkie aktualizacje.

sWeeT-Dżola ;) | 05.02.2010 16:07
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#24

@Gitma-Dżones ;<
To z Ciebie jednym słowem Lamer ;) Bez urazy.
A jak Ci się explorer zawiesza to na drugi raz zacznij uważać co instalujesz ;)
Mój Windows jeszcze nigdy nie złapał wirusa :)

MaRa | 05.02.2010 16:14
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#25

Przecież od samego początku wiadomo, ile lat ma wsparcia każdy produkt Microsoftu.
Ta Vista to dotyczy RTM, czyli w wersji z dnia ukazania się na rynku. Vista SP1 i SP2 będzie wspierana odpowiednio dłużej.

PM9 | 05.02.2010 16:22
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#26

Z zapowiedzi Microsoftu wynika, użytkownicy Windows Server 2008 R2 będą musieli zainstalować 5 z 11 (czyli 45%) przeznaczonych dla systemów z rodziny Windows poprawek. Tak samo będzie z Windows 7. Użytkownicy ośmioletniego Windows XP muszą zainstalować 8 z 11 (73%) łat, zaś Windows 2000 - 9 (czyli 82%).

Należy więc wyciągnąć wniosek iż kolejny miesiąc dostarcza argumentów za tym, by zrezygnować z korzystania ze starych systemów i aplikacji

master_zonk6 | 05.02.2010 16:28
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#27

@Tomek_1980
Chyba raczej Windows ME (Millennium Edition)...
2000 chodził jeszcze jako tako, bo to była rodzina NT, a ME kontynuacją 9x

ciemnowidz | 05.02.2010 16:45
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#28

PM9
[Należy więc wyciągnąć wniosek iż kolejny miesiąc dostarcza argumentów za tym, by zrezygnować z korzystania ze starych systemów i aplikacji]
Dostarcza argumentów by zrezygnować z Windows w ogóle. Nikt inny niż MS nie precyzuje tego lepiej.

duffee
[W końcu przestarzały soft wyląduje na śmietniku.]
Możesz to rozwinąć bo pojąć nie mogę co ma piernik do wiatraka.

kolec (niezalogowany) | 05.02.2010 16:47
image
Avatar
#29

Może i większość nie ma problemów z baterią w laptopie - w Win7, ale są tacy którzy mają taki problem. Otóż i w moim lapku wydajność baterii spadła o 100% i w dodatku mam komunikat że "Rozważ wymianę baterii" -śmiech na sali. M$ -tak reklamował że na nowym systemie baterie będą wydajniejsze, a tu taka GAFA.

Gitma-Dżones ;< | 05.02.2010 17:03
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#30

@ sWeeT-Dżola ;)

Wyrażasz się słowami microsoftu. Spoko, nie traktuje Ciebie poważnie.

U mnie win łapie wirusy, trojany, muli i to coraz bardziej, muszę od nowa instalować lub przywracać system.

Tylko proszę bez "xp to staroć". Kupiłem +- rok temu, wsparcie jest aktualne, więc mam wymagania i mam prawo na pretenzje. Mieli sporo czasu na to żeby xp dołatać

master_zonk6 | 05.02.2010 17:08
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#31

@Gitma-Dżones ;<
To dlaczego siedzisz na Linuksie? :O

Gitma-Dżones ;< | 05.02.2010 17:14
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#32

@ master_zonk6

Bo w nim spędzam większość czasu. I nie muli od kiedy zainstalowalem aż do dzisiaj ;<

molin (niezalogowany) | 05.02.2010 17:20
image
Avatar
#33

Od kiedy nabyłem Windows XP Home , rok temu, po zainstalowaniu wszystkich poprawek i aktualizacji zdarzyl mi się rozrosnąć do rozmiarów 3,93 GB. Sam system. Dobrze ze nie mam Office´a ani innych produktów M$.

Uważam ze powinien wyjść service pack 4 zwierające wszystkie poprawki. Na to raczej nie ma co liczyć, po Microsoft dwa o swój a nie klienta interes.

@ sWeeT-Dżola ;)
nie troluj!

PM9 | 05.02.2010 18:22
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#34

@ ciemnowidz (login adekwatny do charakteru ;) )

Już Ci wyjaśniam i informuje:

Najwięcej poprawek przeznaczonych jest dla starszych wersji produktów Microsoftu. Jest to potwierdzeniem faktu, iż ich nowsze produkty są lepiej zabezpieczone. Wykorzystano w nich nowy kod, zaś podczas prac trzymano się zasad bezpiecznego tworzenia kodu SDL (Security Development Lifecycle).

To tyle z mojej strony. Więcej już Ci nic nie mam zamiaru wyjaśniać.

ciemnowidz | 05.02.2010 19:31
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#35

PM9
[login adekwatny do charakteru ;)]
Prawda, trudne życie ze mną. Nawet się na emotikonę nie wysilę.

[Jest to potwierdzeniem faktu, iż ich nowsze produkty są lepiej zabezpieczone.]
Oby. Życzę zespołowi produktu do którego nikt się nie przyczepi.
Nie mam nic przeciw MS, ale wiemy jak jest - marketing - często chybiony (pamiętam Crysis Very High tylko pod Vista - Dx10 - operuję na CryEngine od wersji 1.1 i w CryEngine 2.0 tylko z shaderami w wersji 4.0 Dx9 mógł mieć problem, 90% ustawień to pic by zwabić graczy z XP na Vistę).

Taka drobna dygresja.
Kumpel po ośmiu latach "testowania" Win98 w końcu zakupił (w lutym 2008) oryginał (jego sprzęt wytrzymałby spokojnie Vistę). Jest wniebowzięty. Ja mam XP. Po co to zmieniać kiedy wszystko działa OK i wiem, że system potrafi mi to zagwarantować.

Katarrrrynka (niezalogowany) | 05.02.2010 19:35
image
Avatar
#36

@ duffee Mów za siebie :/ Wspomniane systemy to jeszcze nie takie straszne starocie, a w przypadku Windows XP SP 2 nawet niebezpieczne według mnie. Wszyscy wiedzą, że Windows XP królował przez ostatnie lata niepodzielnie wszędzie gdzie się tylko dało i jeszcze trochę tak będzie dopóki pan Kowalski czy Pani Kowalska nie dorobi się czy też nie spiraci jakiejś wersji kolejnego Windows-a, bo poco mi licencja ... , a nie zabezpieczony system to chyba bardzo niebezpieczny system dziurawy i podatny na trojany, wirusy inne brudy z internetu.
To że ktoś bezie miał antywirusa czy NAWET (bo to nie jest chyba normą u każdego) freeware czy inne zabezpieczenia(anty trojany, anty coś tam) co chyba jest już na prawdę rzadkością to jednak za mało, bo jeszcze TRZEBA UMIEĆ TO WSZYSTKO OPŁUŻYĆ i jeszcze do tego mieć czas ... na co tygodniowe skanowanie wszystkiego ... a ja ktoś ma ?? np. kilka megabajtów plików, dokumentów i innych **** to trwa to cały dzień ... a rzadko kto chyba ma na to ochotę aby cały dzień komputer mu łaził "bez potrzeby" ... i prąd zżerał ... są w naszym kraju naprawdę biedni ludzie i co ??? Im też powiesz ? "W końcu przestarzały soft wyląduje na śmietniku" ??
Może kupisz im z własnych pieniędzy kolejnego Windowsa ?? I jeszcze dołożysz się do sprzętu ?? oj jakby się dzieciaki ucieszyły :) że ich starego ledwo zipiącego gruchota z ery kamienia łupanego im ktoś "zmodernizował" radość by była niesamowita ... :D I myślisz, że wszyscy co mają XP będą tak z dnia na dzień przechodzić na super nowego Windowsa 7 ?? Windows Vista to przecież niedawne "dziecko" MS i co już stare ?? Jak u nich się tak systemy będą starzeć to ja dziękuję ... Marzenia ... ja mam osobiście Xpeka i nie zamierzam w najbliższym czasie niczego zmieniać ... bo mnie nie stać !! Na to !! Po prostu !! taj jak przedmówca wyżej ZALEDWIE 2 lat temu go kupiłam !! LEGALNEGO ! I co znowu mam robić to samo ??? On nie nie ma mowy ! mam ważniejsze potrzeby, aktualniejsze i ważniejsze niż kolejny Windows ... Mam wegetować, bo ja muszę kupić następnego Windowsa ?? I myślę ,że w ten sam sposób postąpi masa innych osób. Nie zmieni choćby to miało oznaczać brak aktualizacji dla systemu ... cóż mówi się trudno ... Osoby prywatne, firmy, biblioteki, szkoły, szpitale wiele innych instytucji jeszcze posiada w swoim posiadaniu i ich nawet jeszcze używa ! Naprawdę stare komputery na których zdarzają się takie "pamiątki" jak Win 3.11 (sama na nim pracowałam !! widziałam i "dotykałam" :) ale aż tak stara nie jestem) , Win 95, a Windows 98 to jeszcze u niektórych "standard", bo innego po prostu nie uciągną maszyny, na których działają ... i co pewnie ot tak zmienią :/ bo nie mają co robić z pieniędzmi nie ?? Szkoda, że MS ma taką "politykę" nie jestem całkiem na nie dla tej firmy, ale nużące jest dla nie ten ich "styl" wydawania systemów od pewnego czasu ... Mogli by skupić się na jednym lub paroma wybitnie udanymi wersjami i po prostu rozwijać ... modernizować, ulepszać no tak jak w Linuxie ;) jest jedna dystrybucja i o nie zmiennej nazwie tylko cyferki się zmieniają. Coś jak zaczęli z Win 98, Win 98 SE potem ME i tak dalej i tak dalej :/
No i jakby w takim tempie jak teraz łatali dziury to by problemu by nie było ...

tomimaki | 06.02.2010 1:05
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#37

Taka ciekawostka odnośnie trochę innych błędów:
http://www.heise-online.pl/newsticker/news/item/Bledy-w-procesorach-pozostaja-tajemnica-921633.html

remi080 | 06.02.2010 1:08
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#38

Katarrrrynka - BRAWO!!!

Też korzystam z XP i nie zamierzam z niego rezygnować do czasu zakończenia wsparcia

shinoge (niezalogowany) | 06.02.2010 12:27
image
Avatar
#39

Gitma-Dżones
Jak Ci muli to poczytaj jak należy go obsługiwać bo chyba nie umiesz. Ja nie mam najmniejszych problemów. Najłatwiej jest zganiać na innych, zacznij od siebie.

gulczkwas11 | 06.02.2010 15:08
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#40

@Gitma-Dżone
@shinoge
Xp to bardzo dobre środowisko, ale nijak się ma w połączeniu z Internetem. Cobyście nie robili to będzie/musi mulić!dla tego mój xp jest odseparowany od najmniejszej choćby sieci

grzesiek58 | 06.02.2010 16:12
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#41

@ Katarrrrrrrynka

Piłeś, czy paliłeś zioło ?

Tego się - na trzeźwo - napisać nie da...

^ ^


Gitma-Dżones ;< | 06.02.2010 21:38
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#42

@ shinoge

Jestem zwykłym uzytkownikiem, bez przesady, i do tego instaluję tylko to co potrzebuję. Jestem bardzo ostrożny.

Może źle zrozumiałem i windows nie jest intuicyjny i muszę przeczytać stos tutoriali żeby wszystko działało i było git majonez? ;<

Tak intuicyjnie zrestartiowałem i nic, nie ma paska, ikonki pozawieszane. Tak intuicyjnie wcisnełem ctrlaltdelete i wybrałem proces explorera i intuicyjnie zabiłem go.
Ponowne urochomienie procesu jest tak intuicyjne że sobie poradziłem.

Pomoc użytkowników systemu windows, czyli społeczności, otrzymałem w postaci komentarzy:

"To z Ciebie jednym słowem Lamer ;) Bez urazy.
A jak Ci się explorer zawiesza to na drugi raz zacznij uważać co instalujesz ;) "

"Jak Ci muli to poczytaj jak należy go obsługiwać bo chyba nie umiesz."



@ Katarrrrrrrynka

To jest to! Kupiłem - wymagam! Kiedy kończy się wsparcie, to może i niedziałać. Nic nowego kupować nie zamierzam.

danielos21 (niezalogowany) | 06.02.2010 21:41
image
Avatar
#43

@Katarrrrynka
w linuxie tak samo jak i windowsie wychodzą nowe wersje w który dodane jest np. nowa wersja jądra. Niemożliwością by było modernizować systemy. Posłużę się przykładem Windows XP: technicznie ten system stoi na początku XXI wieku. Co za tym idzie? ano system ten bardzo nieradzi sobie z nowoczesnym sprzętem. Pomimo, że ma wsparcie np. dla wielordzeniowych procesorach ale niestety nie wykorzysta ich możliwości (przykład z KŚ Expert 2/09:
Jednostka obliczeń zmiennoprzecinkowych:
Win XP - 34 039pkt
Win Vista - 60 217pkt
Win 7 - 61 517pkt)
Niestety w tym wypadku nie pomoże zaden Service Pack, a wrzucanie nowego jądra teoretycznie możliwe by było ale wiąże się to z ryzykiem iż programy działające wcześniej mogą przestać współpracować a poza tym w najgorszym przypadku system by padł. dopiero wtedy jak by sie oberwało Microsoftowi....
Kto tu mówi, że Windows Vista jest już systemem starym?! Przecież wyraźnie pisze, że WSPARCIE KOŃCZY SIĘ DLA VISTY RTM czyli inaczej mówiąc wersji premieralnej. Tak ciężko to zrozumieć?

Martien | 06.02.2010 22:07
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#44

We wtorek to dopiero będzie jatka hihi......

Gitma-Dżones ;< | 06.02.2010 22:18
image
Avatar Użytkownik jest nieaktywny
#45

@ danielos21

Wydaje mi się, że katarrrrrynce nie chodzi o numerki czy wersje, tylko o płacenie za każdą nową wersję systemu, co w sumie mi nie pzreszkadza i mogę to zrozumieć. Tylko że z XP`ka będę korzystał aż puki się da. Może za parę lat kupię 7-kę, jeśli to nie będzie już starocią ;<

Apropo staroci, wsyztko rozumiemy dobrze. To jest ciężko zrozumieć niektórym użytkownikom, którzy nam wmawiaja, że Xp jest starocią. Zgadzam się z Tobż, ma wsparcie - nie jest starocią, tak samo jak Vista (NIE RTM)

hightech (niezalogowany) | 07.02.2010 10:41
image
Avatar
#46

i kisiel w majtach bo M$ załatał 26 z miliarda dziur! WOW !

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
Program tygodnia
WinRAR 3.93

Ocena: 8.0
icon
Skanery antywirusowe
skaner av