W przyszłości Smart TV same będą przerywać filmy reklamami?

W przyszłości Smart TV same będą przerywać filmy reklamami?

W przyszłości Smart TV same będą przerywać filmy reklamami?
11.02.2015 16:14, aktualizacja: 12.02.2015 09:14

Na forum użytkowników programu Plex służącego między innym do strumieniowania plików wideo, audio i zdjęć na urządzenia Smart TV, pojawił się wpis dotyczący przerywania oglądania filmów reklamami Pepsi. Podobne problemy zgłosili użytkownicy na forum australijskiego Foxtela.

Reklamy wyświetlały się na jednej z ćwiartek ekranu na czarnym tle mniej więcej co 20 minut. Były pozbawione dźwięku, zawierając jedynie wizualne treści reklamowe firmy Pepsi. Pojawiały się podczas strumieniowania zawartości znajdującej się na dysku komputera na telewizor, stąd domysły, że za ich wyświetlania odpowiadają twórcy aplikacji Plex. Ci jednak zapewnili, że nie mają ze sprawą nic wspólnego.

Obraz

Jako że problem dotyczył telewizorów firmy Samsung, podejrzenia padły na Koreańczyków. Firma wzięła na siebie odpowiedzialność, ale według deklaracji przedstawicieli firmy Samsung Electronics Australia nie było to jednak działanie umyślne, a jest wynikiem błędu:

Samsung Electronics Australia jest świadome istnienia problemu, który spowodował, że niektórzy użytkownicy Samsung Smart TV mogli doświadczać utrudnień w postaci reklam Pepsi. Jest to efekt błędu, który pojawił się po ostatniej aktualizacji oprogramowania, nieplanowanej na rynku australijskim. Potwierdzamy, że problem został zażegnany oraz że nie zamierzamy wprowadzać tego typu reklam w Australii w najbliższej przyszłości. Samsung Electronics Australia przeprasza za wszelkie niedogodności.

Możliwe, że błąd powstał w wyniku prób wprowadzenia na rynku australijskim reklam, które będą wyświetlane wkrótce w innych krajach. Nie byłby to pierwszy przypadek tego typu praktyk – podobne są już standardem w przypadku firmy Phillips czy serwisu YouTube, którego miliony użytkowników codziennie oglądają reklamy podczas strumieniowania. Można się spodziewać, że wkrótce – na drodze poszukiwań nowych sposobów monetyzacji usług oferujących strumieniowanie – będziemy świadkami pojawiania się treści reklamowych w aplikacjach i usługach, które dotychczas nie przyzwyczaiły do tego swoich użytkowników.

Programy

Zobacz więcej
Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)