r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Warner Bros i kolejne eksperymenty

Strona główna Aktualności

Hollywoodzkie studio Warner Bros. odważnie eksperymentuje ze sprzedażą swoich filmów przez internet. Co więcej, podpisuje umowy z tymi, którzy z branżą filmową mają mocno na pieńku - pisze Gazeta.pl.

Serwisy internetowe, w których każdy internauta może zamieścić dowolny plik wideo, cieszą się coraz większą popularnością. Na takich stronach jak YouTube.com jest ich ponad 40 mln - można tu znaleźć wszystko: filmy z wakacji, zabawne reklamy czy nagrania z rodzinnej imprezy. Dotąd jednak wytwórnie filmowe z takimi serwisami miały na pieńku, bo do serwisu nagminnie trafiają kopie programów telewizyjnych i filmów, a to - jak twierdzą koncerny - jest już łamanie praw autorskich.

Teraz to się zmieni - za sprawą wytwórni Warner Bros., która wśród wielkich hollywoodzkich graczy najaktywniej szuka nowych sposobów na dotarcie do widza. Należące do koncernu Time Warner studio filmowe ruszyło ze sprzedażą swoich filmów na serwisie Guba.com (dużo starszy od YouTube, choć mniej popularny).

Więcej na ten temat można przeczytać w artykule Batman i ciocia na imieninach opublikowanym na łamach portalu Gazeta.pl.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.