Weekend na testowanie aplikacji rozrywkowych Xbox Live
Na Xbox LIVE zapowiedziana została ciekawa promocja, która pozwoli użytkownikom darmowych kont cieszyć się rozrywką tak samo, jak mogą to robić posiadacze płatnych kont Gold.
Liczba użytkowników aplikacji typowo telewizyjnych, filmowych i muzycznych na konsolach Xbox Live dramatycznie wzrosła w ciągu ostatnich miesięcy. Największy wpływ na to miało podpisanie umów z ponad 40 dostawcami treści, na mocy których materiały ze stacji telewizyjnych, muzyka i odcinki seriali są dostępne z poziomu konsoli (oczywiście zależnie od kraju) oraz wprowadzenie nowego interfejsu konsoli, który na kafelkach eksponuje multimedia. Microsoft na tym nie poprzestaje i zrobi wszystko, aby kolejni posiadacze konsol Xbox 360 spędzali jeszcze więcej czasu korzystając z tych urządzeń.
Na zachętę do inwestycji w konto Xbox LIVE Gold Microsoft zorganizował na całym świecie weekendową akcję promocyjną, podczas której posiadacze darmowych kont mogą skorzystać z aplikacji normalnie dla nich niedostępnych. W Polsce będzie to możliwe w dniach 20-23 kwietnia, choć trzeba przyznać, że oferta w naszym kraju jest marna w porównaniu do Stanów Zjednoczonych, gdzie można oglądać filmy i seriale z kilku stacji telewizyjnych i „wypożyczalni”, kupować muzykę czy oglądać sport na żywo. Na polskich konsolach można będzie przetestować klienty Facebooka i Twittera, oraz odtwarzacze YouTube i DailyMotion.