Winamp 5.52 Build 1800

18.01.2008 3:20, Autor: qbap, Kategoria: News
NewsImage

Przed chwilą pojawiła się nowa wersja odtwarzacza Winamp5.52, jednej z tych aplikacji, których nie trzeba nikomu przedstawiać.

W najnowszej wersji autorzy skupili się głównie na poprawieni stabilności działania aplikacji. Zmiany obejmują m. in. udoskonalenie wsparcia dla plików Unicode, tagów APEv2, odczytywania i zapisywania metadanych BPM, optymalizacji działania zapytań mldb i działania Pixel shaders pod kartami graficznymi bazującymi na chipsecie Intela. Poza tym naprawiono błędy związane z zawieszaniem się aplikacji podczas próby odtwarzania nieistniejących MP3 i wycieków pamięci, zaktualizowano również wygląd skórki Bento. Pełna lista zmian dostępna jest na stronieproducenta.

Najnowszą wersję aplikacji Winamp 5.52 Build 1800 Full i Lite w polskiej wersji językowej można pobrać z naszego działu PROGRAMY -> Multimedia -> Odtwarzacze plików audio i video


Aktualizacja, 18.01.2008, 13:15

Zajmująca się gromadzeniem informacji o lukach w oprogramowaniu, firma Secunia opublikowała właśnie biuletyn ostrzegający przed poważną luką w poprzednich wersjach 5.21, 5.5 i 5.51 Winampa. Przepełnienie bufora w bibliotece odpowiedzialnej za przetwarzanie metadanych może umożliwić zdalne wykonanie kodu i w konsekwencji doprowadzić do przejęcia całkowitej kontroli nad zaatakowanym komputerem. Wszystkim użytkownikom Winampa zalecamy zatem szybką aktualizację do najnowszej wersji.

Źródło: Winamp
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (119)  

Avatar
fake (niezalogowany) | 18.01.2008 3:47#1

Zdecydowanie lepszy jest AIMP
ma funkcje nagrywadzia dźwięku, ripowanie itp.

Avatar
TrAnCeCODE (niezalogowany) | 18.01.2008 4:08#2

Zdecydowanie przereklamowany program. Tyle błędów poprawianych w następnych wersjach ma tylko Winamp. Używajcie najlepszego na świecie odtwarzacza FOOBAR 2000!!!

Avatar
kid (niezalogowany) | 18.01.2008 4:12#3

straszny kombajn, zdecydowanie wolę mojego foobara:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/04265e7ad13173aa.html

Avatar
buniek (niezalogowany) | 18.01.2008 4:15#4

Wolę foobar nie wygląda ładnie ale nie o to chodzi generuje piekny dźwięk nie jest taki sztuczny ale miekki jak z płyty.

Avatar
dodaj_komentarz (niezalogowany) | 18.01.2008 5:45#5

... no prosze kolejna wersja ;)

Avatar
kamil1221 (niezalogowany) | 18.01.2008 6:01#6

Identycznie jak z GG... coraz bardziej udziwniają program i zaczyna odbiegać od wstępnie wyznaczonych dla niego celów.

Dlatego już miałem dość tej aplikacji. W pieszej kolejności zmieniłem go na allSonga a następnie na produkt, który używam do teraz Aimp.

Pozdrawiam.

Avatar
kwasna pikla (niezalogowany) | 18.01.2008 6:48#7

ja tam do dziś używam wersji 2,95

Avatar
john bon jovi (niezalogowany) | 18.01.2008 7:19#8

na każdym zebraniu jest taka chwila, że ktoś musi zacząć: a foobar jest lepszy ;-)

Avatar
Jaaa (niezalogowany) | 18.01.2008 7:43#9

Dziadostwo.... tylko foobar :)

Avatar
Jagienka87 (niezalogowany) | 18.01.2008 7:43#10

Mam,korzystam-nienarzekam...

Avatar
zło (niezalogowany) | 18.01.2008 9:00#11

Witam
straszny kombajn się zrobił z tego winampa, ja używam nadal wersji 2.52 i działa świetnie.
Pozdrawiam :)

Avatar
Windows Fan (niezalogowany) | 18.01.2008 9:10#12

Rety, stale pojawiają się kolejne wersje... Czy użytkownik ma zajmować się ciągłym ściąganiem i instalowaniem nowych wersji. Czy aplikacja sama nie może pobrać drobnej poprawki, tylko trzeba ssać od razu całość i instalować? :/

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.01.2008 9:45#13

Prosze tylko nie piczcie ze foobar jest lepszy tu jest temat o winampie

Avatar
zbyszekk (niezalogowany) | 18.01.2008 9:52#14

winamp to juz raczej kombajn multimedialny a nie zwykly odtwarzacz plikow, dlatego go nie lubie...

Avatar
DaZ (niezalogowany) | 18.01.2008 9:53#15

[[i działania Pixel shaders pod kartami graficznymi bazującymi na chipsecie Intela.]]
coz.. brzmi dosyc niezwykle jak na odtwarzacz audio {: foobar2k albo falf wystarcza

Avatar
Wantai (niezalogowany) | 18.01.2008 10:16#16

Problemem tego typu aplikacji na windows jest niestety to zawierają spore ilości śmieci, niepotrzebnych dodatków i łączą się niewiadomo z jakimi serwerami. Osobiscie staram się uzywać albo probramów freeware które są mniej popularne i pozbawione smieci (jak np. foobar) albo open source, które zawsze są czyste. No ale co kto lubi.

Avatar
faflun (niezalogowany) | 18.01.2008 10:41#17

Autorzy Winampa róbta co chceta - ja stoję murem za foobarkiem.
PS. Ooooj - może dzisiaj będę 1-szy?! :)

Avatar
jak ruscy cos zrobia to jest wypas (niezalogowany) | 18.01.2008 10:41#18

ale syf. only aimp. przynajmniej cos ramu na inne programy zostanie.

Avatar
gemoos (niezalogowany) | 18.01.2008 10:48#19

Jak dla mnie winamp jest coraz gorszy... Ale za to foobar2000 coraz lepszy!

Avatar
sh4d0w (niezalogowany) | 18.01.2008 10:55#20

...Winamp jest wielki, zasobożerny i wcale nie powala jakością dźwięku... Jeżeli player na windowsie to tylko foobar2k :)

Avatar
`~~TomasZ (niezalogowany) | 18.01.2008 11:05#21

Niezauwazalne zmiany

Avatar
Szarex (niezalogowany) | 18.01.2008 11:11#22

Kiedyś używałem Winampa. To były zamierzchłe czasy. Teraz już tylko Foobar2000.

Avatar
Slawko (niezalogowany) | 18.01.2008 11:14#23

Ja też polecam Foobara, w AIM,ie po jakimś czasie lewy przedni głośnik(system 5.1) nie odtwarzał muzyki, zainstalowałem Foobara 2000 i wszystko w jak największym porządku :) Pozdrawiam

Avatar
BiG DaDDY (niezalogowany) | 18.01.2008 11:17#24

Bardzo dobry program, jakość dzwięku taka sama jak w foobarze czy aimpie, cieszy mnie to ze poprawiaja wiele bledów w nim :) nowe skórki wogole mi sie nie podobają, mam swoją skórke modern i jest oki, polecam i pozdrawiam.

Avatar
PWmeess (niezalogowany) | 18.01.2008 11:34#25

Wersje 2.XX były jeszcze fajne,
3.XX no comment,
5.0 jakiś już taki był, nie taki - przestałem go używać..
5.5 - zainstalowałem znajomemu bo się napalał na winampa - o jej... co to w ogóle jest? "Nasza szkapa"?
Podsumowując - przerost formy nad treścią, jak pierwsze wersje działały mi pod 486 z windowsem 95 - tak teraz trzeba przynajmniej 2-rdzeniowca do komfortowej pracy.
Beznadzieja !
Ja używam iTunes - mimo swoich "formatowych" ograniczeń to świetny program, kombajn który sprawia wrażenie lekkości - i jeszcze sklep iTunes* jeden klik i mamy co chcemy - miodzio!

*konto założyłem na sklepie w USA, za pomocą karty GiftCard - w rejestracji podając amerykański adres i telefon moich krewnych :) jak się chce to się da :)

Pozdro :)

Avatar
BuBos18 (niezalogowany) | 18.01.2008 11:35#26

@buniek
rotfl LOL

Avatar
andriusza (niezalogowany) | 18.01.2008 11:36#27

a ja lubie winampa i basta ;P

Avatar
Pobe (niezalogowany) | 18.01.2008 11:43#28

Używałem winampa i mi odpowiadał. Teraz używam iTunes bo mi bardziej odpowiada. Żeby jeszcze iTunes dał się skinować to by było dla mnie cudo.

Avatar
kondziu (niezalogowany) | 18.01.2008 11:52#29

ja uzywam 5.35 i raczej nie narzekam,ale najnowszego w zyciu nie zainstaluje do jest do..

Avatar
Linder (niezalogowany) | 18.01.2008 11:53#30

@jak ruscy cos zrobia to jest wypas

No. Zwłaszcza rewolucja październikowa im się udała. ;)


Dzieciaczki jadą po Winampie jak po łysej kobyle (taka nowa idiotyczna moda), ale za to znacznie ważniejszej informacji o otwarciu formatów MS Office jakoś nie zauważyły? Języka w gębie zabrakło? Nawet linuksowe trolle pokroju Czarnegoczłowieka się jeszcze nie odezwały? Ciekawostka... ;)

Avatar
sirsimon (niezalogowany) | 18.01.2008 11:53#31

Zdecydowanie nie jak GG bo możesz sobie wybrać co chcesz mieć zainstalowane a co nie. Nia ma zbyt wielu takich elastycznych programów. Dotyczy to także konfiguracji i pluginów. Da się tak skonfigurować, że i na starych maszynach chodzi bez zjąknięcia.

Avatar
kotecek (niezalogowany) | 18.01.2008 12:01#32

winamp to sierotka społeczna porzucona przez własnych rodziców - jak więc miał nie zejść na złą drogę?

Avatar
Serpher (niezalogowany) | 18.01.2008 12:02#33

[[ Przed chwilą pojawiła się nowa wersja (...) ]]

No nie powiedziałbym, że przed chwilą. Ok. 17:02 zostało to dodane, a Wy dodaliście to o 2:20 w nocy :P
Słabo coś z tą aktualizacją.

Avatar
kamil1221 (niezalogowany) | 18.01.2008 12:08#34

masz racje Aimp gora w tej chwili

Avatar
Loki (niezalogowany) | 18.01.2008 12:09#35

Osobom przyzwyczajonym do Winampa zdecydowanie polecam AIMPA2. Interfejs jest podobny, a np. można sobie używać zakładek z playlistami - jak np. w Firefoxie ze stronami ;) (tak, tak wiem foobar tez to ma, bo on jest wszystkomający :P). Poza tym zajmuje 2-4 mb pamięci przy odtwarzaniu, rippuje CD, ma alternatywne skórki itp. :)

Avatar
ffs (niezalogowany) | 18.01.2008 12:10#36

Boże! MAMO! News informujący o nowej wersji użytkowników, którzy go używają a oczywiście w komentarze wlezie każdy, żeby się pochwalić czego to on nie używa, że pół MB pamięci mniej zjada, świeci i tańczy. Kogo to obchodzi?

@jak ruscy cos zrobia to jest wypas

Winamp żre niewiele ponad 20 MB pamięci, więc w czasach, kiedy to kupuje się minimalnie gigabajt (w sumie już chyba 2 GB) pamięci, to nie jest dużo. Oczywiście mówię o tym classic z ładną skórką, bo modern ani ładny ani szybki (chyba) nie jest.

@reszta

Odtwarzacze plików audio to akurat chyba taki rodzaj softu, że wskazywanie, że tamtej jest "BE" a inny super, jest po prostu głupie. ŻADEN nie gra lepiej (nawet mit foobara został obalony miliony lat temu), nie gra szybciej (;o), nie gra...

Opamiętajcie się, błagam. Odtwarzacz to odtwarzacz - co komu pasuje. Nikt tu cuda nie wymyśli, to wyłącznie kwestia jakichś własnych upodobań.

Avatar
janko (niezalogowany) | 18.01.2008 12:12#37

A dla mnie najlepszy jest GOM Player,odtwarza wszystko.

Avatar
Hitomi (niezalogowany) | 18.01.2008 12:21#38

AIMP połyka na śniadanie WinAmp-a a wręcz go miażdży funkcjonalnością oraz wyglądem.

Tyle w temacie!

Avatar
Rodzyn (niezalogowany) | 18.01.2008 12:30#39

I tak lepszy jest foobar i Amarok :)

Avatar
Smaky (niezalogowany) | 18.01.2008 12:45#40

A ja wam mówię najlepszy jest foobar, aimp i winamp równocześnie i co przebiłem was wszystkich.

Avatar
werty (niezalogowany) | 18.01.2008 12:47#41

Ta wersja ma jakiś błąd że nie można ustawić winampa jako domyślnego odtwarzacza...

Avatar
rafcio (niezalogowany) | 18.01.2008 12:48#42

przyłączam się do wielu krytycznych uwag. Trochę to idzie nie w tym kierunku, ale to chyba ogólna tendencja niestety: Nero, ACDSee....
Co prawda używam wersji 5 ale moim zdaniem tej 2.8 (nie pamiętam dokładnie) nie można nic zarzucić!!

Avatar
SHUB (niezalogowany) | 18.01.2008 13:00#43

Dla mnie lepsza "Twoja Stara"

Avatar
ksmlody (niezalogowany) | 18.01.2008 13:01#44

A ja używam winampa i nie narzekam (skórka Classic). Przy playliście 600 utworów używa 17MB ram więc nie wiem w czym problem. A jeśli chodzi o jakość dźwięku to jest wysoka dzięki plikom mp3 w jakości co najmniej VBR (albo pełne 320 kbps), karcie X-Fi i dobrej jakości głośnikom, a nie sztucznym naciąganiom przez foobara, jak niektórzy twierdzą.

Avatar
andrew (niezalogowany) | 18.01.2008 13:08#45

a ja używam Windows Media Player 11 i mam gdzieś ile ramu ciągnie - jest bo prostu dobry, a winampa to odradzam wszystkim bo za duży kombajn.

Avatar
Adam (niezalogowany) | 18.01.2008 13:11#46

Ludzie przestancie pieprzyc,kliknijcie i nakarmcie glodne dziecko.
Przynajmniej na cos sie przyda to klikanie.

Avatar
allabout (niezalogowany) | 18.01.2008 13:21#47

Winamp z wersji na wersje od kilku lat staje sie coraz bardziej ociężały , dla mnie istnieje tylko foobar , pzdr

Avatar
jacek1073 (niezalogowany) | 18.01.2008 13:21#48

Ja to wole WMP 11 lepszy dzwięk jest.....ale Winampa uzywam do słuhania radia internetowego.....więc Winamp jest spoko

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.01.2008 13:26#49

AIMP2, Foobar - liderzy :-).

Avatar
Luke (niezalogowany) | 18.01.2008 13:27#50

Korzystałem z Winampa bardzo długo i nienarzekałem dopóki... nie zainstalowałem Foobara (z póltora roku temu). Teraz wiem jedno Foobar rulez.

Avatar
cHeli (niezalogowany) | 18.01.2008 13:32#51

Wczoraj instalowałem wersję 5.51 Bo 5.5 zawieszało mi kompa, a tutaj już mamy kolejną odsłonę. Co do samego zdania na temat WinAmpa to jako kombajndo sporejilości gigabajtów muzyki jest znakomity ( szczególnie od wersji 5.5 ) Zarządzaie zbiorami jest wyśmienite po jednej artyści po prawe płyty a na dole konkretne utwory. Co do foobara jak to wcześniej pisał autor jest to efekt placebo. Foobar jest nawet całkiem spoko też sporo czasu używałem ale nie podoba mi się zarządzanie mimo że miałem setki skór specjalnie do tego typu przygotowanych.
Miłym zaskoczeniem jest Aimp jako odpowiednik Winampa bez ML jest lepszy. Ma sporo udogodnień których w WinAmpie braku , wtedy bym się zdecydował na niego. Póki co nie znalazłem nic lepszego od WinAmpa do zarządzania muzyką. Prawda jest taka że WinAmp został napisany dla mas, a foobar jest programem autorskim raczej na prywatne potrzeby.

Avatar
anonim (niezalogowany) | 18.01.2008 13:39#52

Winampa używałem przez dość długi czas teraz używam Aimp, bo zużywa mniej ramu. Polecam każdemu

Avatar
Jarux (niezalogowany) | 18.01.2008 13:39#53

Ja kiedys używałem winampa. Podczas duzego obciązenia procka winamp strasznie przerywał. Po wgraniu foobara to zjawisko znikneło. Teraz moge grać i słuchać muzyki bez żadnych przeszkód. Pozdrawiam wszystkich fanów foobara.

Avatar
profdrhab (niezalogowany) | 18.01.2008 13:50#54

dzieci powtarzają za jakimś maniakiem mity na temat fUbara bo chcą być cÓl... żałosne...

Avatar
lukas (niezalogowany) | 18.01.2008 13:53#55

A ja wolę Audacious-a i kliknąć na pajacyka ;]

Avatar
Mike (niezalogowany) | 18.01.2008 14:02#56

ja używam Windows Media Player i styka. pozdro

Avatar
Jamjumetley (niezalogowany) | 18.01.2008 14:23#57

Najlepszy był Winamp v.2. Trójkę pominę milczeniem. v.5 początkowo była Ok, ale za dużo różnych udziwnień teraz wprowadzili, a ta nowa biblioteka jest do niczego. Chyba się przerzucą na coś innego.

Avatar
myslo-dziś ignorant (niezalogowany) | 18.01.2008 14:24#58

nawet nie czytam tego co powyżej bo na pewno jest to n-ta walka, który odtwarzacz jest lepszy. Foobar vs. Winamp vs. AIMP. Rozwiążę Wasz problem i od razu napiszę, że naj jest foobar. Zalet nie wymieniam bo każdy wie jakie są, wad nie ma. Pozdro

Avatar
mati(at)work (niezalogowany) | 18.01.2008 14:37#59

Ja będę oryginalny: AMAROK JEST NAJLEPSZY! :P
Winamp raz że brzydko gra - dźwięk jest mdły, mam wrażenie że ścina wysokie tony, dwa że niewygodny, trzy że dziurawy jak żeszoto.

Avatar
KaMiLiOnAiRe (niezalogowany) | 18.01.2008 14:44#60

gorąco polecam AIMP, ten winamp to syf

Avatar
Czkawka (niezalogowany) | 18.01.2008 14:55#61

Naprawdę dziwią mnie osoby, które potrafią ustawić sobie Foobara, a nie potrafią skonfigurować Winampa twierdząc, że ten ostatni jest "kobyłką". Dziwi mnie też to, że większość potrafi odróżnić jakość dźwięku w Winampie w stosunku do innych player'ów słuchając MP3! Jakaś generacja "melomanów" powstała:) Albo kolejne wojenki typu MS vs Reszta świata.

A tak na serio, Winampa można bardzo ładnie odchudzić, trzeba tylko chcieć. Jakość dźwięku przy plikach MP3 (a większość z nas odsłuchuje taki format muzyki) różni się jedynie ustawieniami EQ ewentualnie efektami. Jeśli będziemy mówić o jakiś nieskompresowanych formatach wtedy możemy się pokusić o różnice, w których rzeczywiście Winamp nieznacznie przegrywa.

Avatar
anzelmo (niezalogowany) | 18.01.2008 15:16#62

Ja korzystam z winampa od 9 lat i nie narzekam,prawda jest taka że winamp, aimp i foobar oferują taką samą jakość dźwięku albo jak kto woli nie do odróżnienia,a to jaki kto używa to jest kwestia gustu

Avatar
anzelmo (niezalogowany) | 18.01.2008 15:19#63

Do Czkawka:

O to właśnie chodzi,zgadzam się z tobą w 100%:-)

Avatar
saber (niezalogowany) | 18.01.2008 15:42#64

Odkąd zainstalowałem foobara2000 inne odtwarzacze muzyczne dla mnie nie istnieją.

Avatar
lucas (niezalogowany) | 18.01.2008 15:52#65

Ja powiem tak. Przez długi czas używałem winampa, potem spróbowałem foobara, bo podobno lepsza jakość dźwięku, w końcu zainstalowałem aimp i to jest właśnie to czego szukałem. Szczerze mówiąc używając foobara nie zauważyłem absolutnie zadnej poprawy dźwięku, ale wygląd to on ma spartański. Używam aimpa bo zużywa najmnej ramu. Co do jakości dżwięku to nie widze różnicy pomiędzy winampem, foobarem, aimpem

Avatar
kosiu22 (niezalogowany) | 18.01.2008 17:09#66

ten winamp jest niezły

Avatar
Pafun (niezalogowany) | 18.01.2008 18:25#67

Śmieszą mnie goście którzy uważają, że ten czy tamten program ma lepszą jakość dźwięku. Na to to akurat najmniejszy wpływ ma aplikacja, a największy głośniki/słuchawki i karta dźwiękowa/wzmacniacz. Do tego pewno większość nie zauważyłaby różnicy pomiędzy terkotaniem betoniarki, a szumem morza. Tu jednak wszyscy przedstawiają się jako audiofile z głośnikami za... 200 zł. hehehe - żenada!

Avatar
pepto (niezalogowany) | 18.01.2008 19:05#68

Pafun,
święta racja.

Avatar
kotecek (niezalogowany) | 18.01.2008 19:31#69

@Pafun: Cała legenda z jakoby cudownym algorytmem foobara który poprawia dźwięk ma tak naprawdę genezę we wprowadzeniu parę na rynek kart dźwiękowych z jedną stałą częstotliwością próbkowania 48kHz (SB Live, Audigy i podobne). Aby odtworzyć mp3 zrippowane z płyty CD sterownik musi przekonwertować 44,1 kHz (czyli jakość CD) do obsługiwanej przez przetwornik DA karty 48 kHz, czyli w tym przypadku wykonać "upsampling". Zajmuje się tym sterownik karty który ma jakiś tam sobie algorytm, na tyle prosty aby odtwarzanie dźwięku nie obciążało zauważalnie procesora (Live niby miał to załatwiać przez DSP ale go to tam naprawdę wie?). Tymczasem foobar posiadał własny moduł resamplera o znacznie doskonalszym algorytmie, stąd wiele ludzi zauważyło poprawę brzmienia, większą klarowność i szczegółowość dźwięku itp. Oczywiście jeszcze jest pytanie kto to usłyszał, bo naprawdę słyszał, a kto przeczytał gdzieś w internecie i też oczywiście "usłyszał" mimo posiadania plastikowych głośniczków za 20 zł z Tesco.
Stosując normalną kartę obsługującą hardware'owo 44,1 kHz taką jak chociażby coraz bardziej przystępne cenowo modele z półki semi-pro (ESI, EMU, M-Audio) o żadnej różnicy brzmienia nie może być mowy, a już definitywnie nie ma o czym gadać przy formatach bezstratnych - cyfra to cyfra - można się ostatecznie czepiać jakości dekoderów mp3, ale to pozostawmy ludziom chorym na audiofilię którzy rzekomo słyszą brzmienie kabli...

Avatar
kefasek (niezalogowany) | 18.01.2008 20:28#70

Próbowałem różnych programów - foobara, mplayera, AIMPa (ten zapowiada się najlepiej), ale zawsze wcześniej czy później wracam do Winampa - dla mnie nie ma w tej chwili innego programu z tak dobrą biblioteką multimediów i prostotą obsługi. A zbędne opcje mozna odznaczyć podczas instalacji.

Avatar
TROLL (niezalogowany) | 18.01.2008 21:34#71

foobar jest najlepszy, bo słyszałem, ze podobno najlepiej odtwarza muzykę

Avatar
Stefan (niezalogowany) | 18.01.2008 23:07#72

@TROLL

;))

Avatar
zielony (niezalogowany) | 19.01.2008 1:18#73

przepraszam za określenie ale ten winamp jest całkowicie do ****.to jest syf. nie instalujcie go bo zrobicie w kompie kuku pzdr:)))))))

Avatar
Rav (niezalogowany) | 19.01.2008 1:50#74

JetAudio. i jestem zadowolony :) co do jakości odtwarzania dźwięku to jest nawet lepszy od foobra.

Avatar
BRT (niezalogowany) | 19.01.2008 9:51#75

Foobar forever!

Avatar
_koles_ (niezalogowany) | 19.01.2008 13:35#76

Ja tam wolę amarok :)

Avatar
artuuu (niezalogowany) | 19.01.2008 14:18#77

@kid, jak zrobic sobie takiego foobara, do tej pory korzystam z winampa 2.95 i przyznam szczesze choc foobara znam niemal od poczatku to zawsze przerazala mnie jego surowosc formy i stad nigdy nie zdecydowalem sie na jego instalacje czy proby upiekszenia. Jakbys mogl napisac co i jak, bo chetnie zaczalbym uzywac :)

Avatar
Konar (niezalogowany) | 19.01.2008 14:33#78

Jezeli chcecie miec najlepszy dzwiek a macie duzo RAM to tylko WMP11 :) jezeli chcecie dobry pogram co malo pamieci pobiera to AIMP i tyle ! Pozdrawiam

Avatar
tores1977 (niezalogowany) | 20.01.2008 19:46#79

Miałem Winampa- fajny program,miałem foobara też dobry a teraz AIMP

Avatar
welon (niezalogowany) | 20.01.2008 21:15#80

ja uzywam wersji 5.08, te nowe wersje znieksztalcają dźwięk...

Avatar
Tylko już teraz AIMP2 (niezalogowany) | 21.01.2008 17:13#81

z winapem dzieje sie to samo co z nero 8(tu jeszcze systemu operacyjnego brakuje) a winamp idzie w jego ślady gdzie jest ten odtwarzacz mp3 który był w v2 powinni zrobić 2wersje winamp full i audio(pozbawione tych pierdół )to może sie jeszcze raz na niego skusze a tak nr 1 jest AIMP2 szybki nie zamula pc fajny wygląd i funkcjonalność odrazu po zainstalowaniu wiadomo co do czego DUŻY PLUS

Avatar
msnet (niezalogowany) | 21.01.2008 23:18#82

Ktos cos napisal bo juz mi sie nie chce konkretnie podawac ale wszyscy ktorzy mysla ze dzwiek nie zalezy od softu sa w grubym bledzie,jeden prosty przyklad z niewyszukana i znana muzyka
Monika Brodka- Dziewczyna mojego chlopaka, odpalcie sobie na winampie pozniej na foobarze,konieczny zestaw minimum 5.1 inaczej test bez sensu, wsluchajcie sie w czystosc dzwieku i sile basu, nie oszukujmy sie po tym prosciutkim tescie dojdziecie do jedynego wniosku winamp przy foobarze to nedzna popierdulka (ci ktorym slon nadepnal na ucho niech sie lepiej nie wypowiadaja bo sie osmiesza)

Avatar
SSEE (niezalogowany) | 22.01.2008 9:11#83

|
@msnet
„Ktos cos napisal (...)”

Aha.
Autor Foobara twierdzi, że jego program nie różni się jakością dźwięku od innych aplikacji. Ale ty wiesz lepiej, tak?
|

Avatar
Adrian (niezalogowany) | 22.01.2008 17:15#84

Winamp jest najlepszy !! Klasyczna skórki - tego nic nie pobije !! łatwość przeglądania nut !! Nie ma drugiego takiego odtwarzacza !

Avatar
monikaa (niezalogowany) | 23.01.2008 12:28#85

używam wersji 5.24... nowej raczej sobie nie zainstaluje...

Avatar
kobylak (niezalogowany) | 24.01.2008 14:41#86

pierdziu pierdziu bogdan najlepszy to jest "gilette" ale tylko dla męzczyzny
;))))))))

Avatar
anonim (niezalogowany) | 25.01.2008 10:43#87

do odtwarzania muzyki to tylko foobar albo aimp

Avatar
msnet (niezalogowany) | 25.01.2008 20:45#88

SSEE
"Aha.
Autor Foobara twierdzi, że jego program nie różni się jakością dźwięku od innych aplikacji. Ale ty wiesz lepiej, tak?"

Tak wiem lepiej bo mam dobry sluch a jak poczytasz audiofilskie fora bedziesz przynajmniej z czytania wiedzial co i jak skoro sluch ci kuleje.
Autor jesli napisal to co przytoczyles swiadczy tylko o skromnosci programisty

Reasumujac
jedni wola wodotryski drudzy posiadajac wysokiej jakosci karty i glosniki dobrej jakosci dzwiek

Koniec dyskusji z mojej strony.

Avatar
MLW (niezalogowany) | 02.03.2008 13:43#89

Używałem wszystkich trzech programów i żaden nie równa się foobar2000. Jeśli kto chce to niech zostanie przy innym odtwarzaczu. Radze wypróbować foo zanim zacznie się wypowiadać na ten temat. Dźwięk w foobar2000 jest dużo lepszej jakości. Ja już będę zawsze używał foo.

Avatar
lalalalallalalalalalala (niezalogowany) | 06.03.2008 17:42#90

"
Tak wiem lepiej bo mam dobry sluch a jak poczytasz audiofilskie fora bedziesz przynajmniej z czytania wiedzial co i jak skoro sluch ci kuleje.
Autor jesli napisal to co przytoczyles swiadczy tylko o skromnosci programisty
"

poczytasz audiofilskie fora? hmmm sorry ale ty chyba nie czytałes bo oni mówia ze najlepiej słuchac z płyt winylowych bo jakość dzwięku najlepsza...

do winampa to uzywam jak mówisz ze muli to sobie zainslauj winamp lite i wydajnosc taka jak aimp...

Avatar
lalalalallalalalalalala (niezalogowany) | 06.03.2008 21:49#91

przepraszam ale musze dodać:
http://www.idg.pl/news/142664.html
podsumowanie wszytkich audiofilskich różnicy w dzwięku. tak poprostu to to nie istnieje i tyle FIN!

Avatar
Adrian (niezalogowany) | 19.03.2008 16:54#92

super

Avatar
Tyka (niezalogowany) | 20.03.2008 14:49#93

Czy za tego Winampa trzeba płacić?

Avatar
Nastka (niezalogowany) | 20.03.2008 23:11#94

ale na nim mozna grac radio

Avatar
k (niezalogowany) | 31.03.2008 14:32#95

jak to sciagnac

Avatar
anonim (niezalogowany) | 31.03.2008 16:10#96

Bardzo dobre programy niekture sciągnołam ale niekture nie chcą się ściągnąć:(

Avatar
... (niezalogowany) | 12.04.2008 10:43#97

fajnie,tylko tu niema takiego czegoś jak 'pobierz program '

Avatar
anonim (niezalogowany) | 12.04.2008 13:19#98

gdzie się sciąga

Avatar
Brzoza (niezalogowany) | 23.04.2008 19:05#99

jest ********* i nie ma na co nażekać

Avatar
Mateusz203 (niezalogowany) | 26.04.2008 9:08#100

Jak to ściągnąć..?

Avatar
mati14048 (niezalogowany) | 02.05.2008 15:08#101

nie wiecie gdzie to mozna pobrac czekam na szybkom odpowiedz...

Avatar
Ania (niezalogowany) | 08.05.2008 14:40#102

w poprzedniej wersji WinAmpa byla mozliwosc cofniecia zmian i powrotu do poprzedniej listy odtwarzania. Czy ktos wie jak jest w tym nowym? Bo nie potrafie znalezc tej opcji :(

Avatar
pati (niezalogowany) | 17.05.2008 19:52#103

ludzie gdzie to sie pobiera??????

Avatar
ping ping (niezalogowany) | 24.05.2008 14:41#104

ten winamp jest tak dremny ze chej dajcie sie z nim spokuj to stare wersie sa lepsz od tego muli kompa i wszystke pliki nie chodza

Avatar
yoyo (niezalogowany) | 17.06.2008 12:09#105

nowe winampy to porazka wole juz windows media player (zart :P) wole Foobar chociaz nie wyglada cudnie ale jest soko nie ma reklam i jakis poierdul i nie mieli systemu

Avatar
Kusy (niezalogowany) | 10.07.2008 8:10#106

Jest nowa wersja-Winamp 5.54 Full-pozdrawiam!!!

Avatar
Igor (niezalogowany) | 29.07.2008 22:10#107

ten program jest fajny ale musicie dodać mp4

Avatar
anonim (niezalogowany) | 09.08.2008 20:01#108

MOIM ZDANIEM STARSZE WERSJE SA LEPRZE

Avatar
Edek (niezalogowany) | 22.08.2008 17:17#109

Moim terz

Avatar
anonim (niezalogowany) | 25.08.2008 17:38#110

wszydstko ok ale nie ma linku "pobierz plik" jak to sie sciaga?

Avatar
rafikkko (niezalogowany) | 03.09.2008 21:09#111

z kompami u mnie srednio ale sprobowalem tego foobara wszytko tu jak z epoki kamienia lupanego ale co co za tym idzie intuucyjna obsuga i zadnego fisiowania jak w winamipie(nowym) sproubujcie!!

Avatar
ja (niezalogowany) | 07.09.2008 16:57#112

a ja zainstalowałam winampa dziś, bo potrzebne mi do GG radio, żeby posłuchać i pomimo tego, ze już mam zainstalowanego Winampa radio mi nie chodzi :/ **********?? i jeszcze jedno-nie chce mi nigdzie odtwarzać divixow ani w winampie ani w media playerze, wiec uwaga głupie pytanie-czy mam jakieś braki w jednostce centralnej w charakterze karty graficznej?? bądź co bądź-krótkie filmiki np. nagrane na telefonie czy kamerze mi odtwarza. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?? proszę o pomoc :) [a informatykiem nie jestem-na komputerach również mało sie znam-praktycznie wcale ...plus dodam, ze jestem blondynka ;P]z góry -dzięki ;)

Avatar
gre (niezalogowany) | 13.09.2008 14:11#114

tyle piszecie ktory lepszy w "dzwieku". A ja win ampa uzywam do sluchania radio, a swietny foobar tego nie ma!!
Moze ktos napisze czym sluchac takiej roznorodnosci radio jesli nie przez "wina". Widze jednak ze win zamula kompa i sa problemy...
Prosze poradzcie!! vivat!

Avatar
oskarop (niezalogowany) | 27.09.2008 12:46#115

to jest do **********

Avatar
Ewa (niezalogowany) | 07.02.2009 21:40#116

Ale radio GG nie działa bez Winampa i czy chce czy nie muszę go zainstalować to nie w porządku :(

Avatar
Mateusz (niezalogowany) | 15.03.2009 10:20#117

Winamp jest najlepszy :):):)

Avatar
dsfdg (niezalogowany) | 05.04.2009 14:48#118

aimp to lipa najgorszy prog na świecie winamp najlepszy

Avatar
asdfghjkl (niezalogowany) | 29.07.2009 23:04#119

dobrze gra!!!

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Polecamy
Spotkajmy się na HotZlocie!

13-15 07 2012, Zamek na Skale
Huawei E583C

Test przenośnego routera 3G
Recenzja MSI WindTop AE2410

Powiew świeżości?
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av