Windows 7 Professional w przedsprzedaży w Vobisie

23.07.2009 16:40, Autor: Wojciech Kowasz (Docent), Kategoria: News
NewsImage

Akcja przedsprzedaży systemu Windows 7 Home Premium E za 499 złotych, którą z naszym patronatem prowadzi Vobiscieszy się ogromnym zainteresowaniem. W związku z tym liczba egzemplarzy objętych promocją prezentową została powiększona, ale to nie wszystko.

Vobis rozpoczyna kolejną akcję przedsprzedażową, tym razem dotyczy ona polskiej wersji systemu Windows 7 Professional E. Koszt tej edycji to 1199 złotych. Co ważne, oferta z prezentami w postaci sprzętu Microsoftu obowiązuje także i w tym przypadku. Vobis dodaje gratis klawiaturę Microsoft Digital Media Keyboard 3000 lub myszkę Microsoft Wireless Notebook Optical Mouse 3000 plus gadżet firmowy Microsoftu do każdego przedsprzedażowego zamówienia Windows 7 Professional. W przypadku zamówienia Windows 7 Home Premium można otrzymać klawiaturę Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000.

Warto się spieszyć, bo dodatkowe prezenty otrzymuje tylko pierwszy tysiąc klientów - w ubiegłym tygodniu sprzedano 500 systemów, zatem wciąż jeszcze pół tysiąca promocyjnych egzemplarzy pozostaje do wzięcia. Więcej informacji o przedsprzedaży Windows 7 oraz linki do stron zamówienia można znaleźć na stronach sklepu Vobis.


Aktualizacja, 24.07.2009 16:09

Vobis udostępnił w przedsprzedaży również polską wersję Windows 7 Ultimate E w cenie 1299 złotych. Prezentem dla pierwszego tysiąca klientów przedsprzedaży jest w tym wypadku zestaw Microsoft Wireless Optical Desktop 1000.

r   e   k   l   a   m   a

Komentarze (157)  

Avatar
misiek440 (niezalogowany) | 23.07.2009 17:01#1

No to teraz to wymiękłem. Ceny w sam raz na kryzys. Ale będzie piractwa. Ale może to jest szansa dla linuxa xD

Avatar
szon (niezalogowany) | 23.07.2009 17:02#2

Zainstalowałem ostatnio Windows 7 RC 1 żeby zobaczyć jak to wygląda. I jak zwykle nędza. Czym się ludzie zachwycają to nie mam pojęcia. Ten system jest goły, nic tam nie ma. Przy Kde 4.x wygląda żałośnie.

Avatar
radko11 (niezalogowany) | 23.07.2009 17:02#3

Koszt programu pomputerowego w VOBIS
jedyne 1 200zł hej hej jak radośnie :)!!!

Avatar
bartmarian (niezalogowany) | 23.07.2009 17:09#4

tylko 1200 ? to kupię dwa, jeden na zapas

Avatar
daoskar (niezalogowany) | 23.07.2009 17:11#5

Ja podziękuje mam MSDNAA ;)

Avatar
z daleka! (niezalogowany) | 23.07.2009 17:13#6

O widze ze u was jak zwykle musi byc drozsze wszystko niz gdzie indziej na swiecie,w Australii tez jest promocja tego przedwczesnego win7 i kosztuje $299,ale coz na glupote w ciemnogrodzie nie da sie poradzic!

Avatar
martin607 (niezalogowany) | 23.07.2009 17:15#7

tylko dwa? a taka okazja :)

Avatar
Spider (niezalogowany) | 23.07.2009 17:16#8

Super, taki tani, że kasy zostanie jeszcze na obiad!

Jaja se robią!

Może Windows 7 spoko, ale ceny to chyba z kosmosu wzięli!

LINUX do boju! Nie będziemy płacić za coś czego odpowiednik możemy mieć za darmo!

Avatar
Brudsien (niezalogowany) | 23.07.2009 17:19#9

No cena powala, przecież dużo osób aby mieć takiego windowa musi pracować miesiąc jak nie wiecej :/

Avatar
hmmsuwałki (niezalogowany) | 23.07.2009 17:28#10

za jakością idzie cena....... chociaż jakby tak patrzeć to w odwrotnej kolejności...... ciekawie, kiedy posypią się znów żale na niespełnione obietnice

Avatar
Trego (niezalogowany) | 23.07.2009 17:30#11

Kryzysu w Polsce nie ma, narzekają tylko Ci co im się roboty nie chce szukać, bo wg nich praca ma ich znaleźć i to najlepiej taka co 4000 zł na rękę za miesiąc dają za opierdzielanie się.

Co do Ceny Windows 7 E w Polsce... Osoby odpowiedzialne z MS Polska za ustalanie cen w tym kraju powinny stanąć przed Urzędem Ochrony Praw Konkurencji i Konsumenta. Przecież to kpina! Co z tego, że dają prezenty... Niech ich nie wliczają w cenę jak mają to być prezenty. Poza tym kupuje Windows 7 i chcę mieć go w niższej cenie niż mają je zachodnie kraje, które są o wiele bardziej rozwiniętą gospodarkę!

Microsoft Polska przed UOPKiK, bo żarty się skończyły! Zwłaszcza, że Windows 7 to tylko zoptymalizowana Vista z nowymi wodotryskami!

Avatar
TheDJ (niezalogowany) | 23.07.2009 17:31#12

1200 zł,M$ niech sobie w D... wsadzi ten system, jak będą piraty sprawne od razu instaluje.

Avatar
zniesmaczony (niezalogowany) | 23.07.2009 17:32#13

1200 zł!!! Ale wała z nas robią. W dobie kryzysu, zwolnień, obniżania pensji, emigracji zarobkowej. Trudno dalej będę na XP i Debianie.
Swoją drogą, może tego kryzysu wcale nie ma jak firma sprzedaje tak drogo i ludzie to kupują?

Avatar
Etam (niezalogowany) | 23.07.2009 17:34#14

Windows 7 Home Premium E PL BOX - 499zł
Windows 7 Professional E PL BOX - 1199zł
Linux - bezcenne

Avatar
Michuk (niezalogowany) | 23.07.2009 17:34#15

Świetnie, wreszcie będę mogł się pozbyć tego marnego linuksa:[

Avatar
T0mek8 (niezalogowany) | 23.07.2009 17:36#16

No wow niesamowita okazja dzwonię po znajomych i lecimy do Vobis :)

Avatar
pakierhakierxd (niezalogowany) | 23.07.2009 17:38#17

Nikt ci nie karze kupywać pro kup sobie home premium za 500 mi wystarczy i taka edycję kupię....

Avatar
nemo (niezalogowany) | 23.07.2009 17:38#18

paranoja

Avatar
Sony (niezalogowany) | 23.07.2009 17:41#19

Towarzysze... (NIE) kupujemy ?? ;-)

Avatar
lukaszp (niezalogowany) | 23.07.2009 17:46#20

Windows 7 Professional w sklepie Microsoft ( http://store.microsoft.com/microsoft/Windows-7-Professional/product/B985134B ) kosztuje 299$ czyli przy dzisiejszym kursie dolara kosztuje 882 zł, czyli 317 zł taniej. Gdzie tu promocja?
To już lepiej kupić w sklepie MS Windows 7 Ultimate za ok. 941 zł, w której dodatkowo jest BitLocker i można w każdej chwili zmienić język na np. polski (dostępnych jest 35 języków)

Avatar
kanon7 (niezalogowany) | 23.07.2009 17:52#21

Windows 7 Home Premium - 499zł
Windows 7 Professional - 1199zł
Windows 7 Ultimate - 2599zł ;)
Microsoft (i Vobis) wiedzą jak w kryzysie wyciągnąć kasę od użytkowników.
I oni myślą że to się sprzeda???

Avatar
Filip (niezalogowany) | 23.07.2009 17:53#22

Zawsze marzyłem o takim systemie , cena się nie liczy ;)

Avatar
jedre (niezalogowany) | 23.07.2009 17:56#23

ceny zarówno home jak i professional jak na Polskę są o jakieś 40% za wysokie.

Avatar
Mateusz (niezalogowany) | 23.07.2009 17:57#24

wolę iść zrobić prawko...

Avatar
zniesmaczony (niezalogowany) | 23.07.2009 17:57#25

Stosunki pracy i pensje na poziomie bantustanu, drenaż kieszeni to Himalaje złodziejstwa. Koledzy, będzie na zlocie Pan Góralewski z PR Microsoftu. Proszę zapytajcie się go dlaczego Microsoft chce zrobić z biednych Polaków dojną krowę!

Avatar
dzonasek (niezalogowany) | 23.07.2009 17:58#26

1200 zl za te kupe:D dobre:P ale i tak pewnie znajda sie naiwni i zaplaca:/

Avatar
pakierhakierxd (niezalogowany) | 23.07.2009 17:59#27

a jak nie to czekaj do 24 października oem będzie tanszy:)

Avatar
lukaszp (niezalogowany) | 23.07.2009 18:00#28

i po co było tak wychalać win7? Żeby teraz M$ windował ceny?

Avatar
luzi (niezalogowany) | 23.07.2009 18:05#29

powiem krótko: 7 to żadna rewelacja niewarta tej ceny; moja Vista SP2 po wyłączeniu głupiego Aero śmiga jak rakieta...musiałbym być frajerem, żeby się na to nabrać

Avatar
luqass (niezalogowany) | 23.07.2009 18:19#30

@Trego
nie chce mi sie wierzyc ze masz wiecej niz 15 lat skoro piszesz takie glupoty. wez wlacz sobie wiadomosci, i posluchaj codziennie upadaja zalady pracy, ale zarzadza sie redukcje etatow, a nie wszyscy mieszkaja w wawie, jest cale mnostwo miast i miasteczek po 10-50k, gdzie pracy poprostu nie ma!

Avatar
STACH (niezalogowany) | 23.07.2009 18:20#31

dopuki nie zmniejsza cen to nigdy nie kupie tego windowsa :X

Avatar
hmmm (niezalogowany) | 23.07.2009 18:20#32

@misiek440 - jaki kryzys, odczuwasz jakis kryzys? czy poprostu moda jest taka zeby gadac o kryzysie

Avatar
hehehe (niezalogowany) | 23.07.2009 18:22#33

ale ludzie placzecie, najlepiej zeby byl po 10zl nie? nie wiem czy ja mam tutaj do czynienia z 15 latkami czy co, o co chodzi, nie stac kogos na cos to nie kupuje - proste.

Avatar
Trrrrrrrr (niezalogowany) | 23.07.2009 18:23#34

Vobis, tak jak i MS zawsze był zdziercą. Wogóle dziwie się, że ludzie tam kupują coś...
Niewiedza, otumanienie czy co?

Avatar
pat (niezalogowany) | 23.07.2009 18:27#35

Trzeba pomóc MS skoro są w finansowym dołku.
Towarzysze! Obywatele! Ludu pracujący RP.
Pomożecie?

Pomożemy!
;)

itd.,itp.

Avatar
Sony (niezalogowany) | 23.07.2009 18:27#36

Przeciętny Czytelnik DP kupi i tak Home Premium. Jeśli to ceny Vobisa to może uda się kupić go taniej niż za 499 zł.
Ciekawe po jakim czasie od 22 października 2009 pojawią się "prawie-oryginalne" 7-ki na Allegro :p

Avatar
wojownik (niezalogowany) | 23.07.2009 18:29#37

tak jak vista- nie zainstaluje nawet tego za darmo

Avatar
aaa (niezalogowany) | 23.07.2009 18:30#38

Przecież to są wersje BOX. Cena XP czy VISTY były podobne. Ale i tak 90 % ludzi kupuje OEM w cenie o wiele niższej.

Avatar
toppp (niezalogowany) | 23.07.2009 18:38#39

ooo jak tanio.. kupie napewno.. prawie darmo

Avatar
Kecarg (niezalogowany) | 23.07.2009 18:42#40

Dobrze, że zamówiłem wersję Home Premium. No ale z tymi cenami to mogliby trochę przystopować, bo to naprawdę śmieszne się robi.

Avatar
Kocham okienka (niezalogowany) | 23.07.2009 18:48#41

Windows 7 "Professional" - czyli za 1199 pln w promocji i tak nie damy Ci kliencie możliwości szyfrowania danych i wyboru pakietów językowych...
Linux - czyli za 0 pln masz to w standardzie. "profesjonalny" system z Redmond...

Avatar
rr (niezalogowany) | 23.07.2009 18:50#42

Nie ważny Windows, liczą się prezenty klawiatura, myszka, lecę się zapisać bo może zabraknąć.

Avatar
muchozol (niezalogowany) | 23.07.2009 18:53#43

Czytając niektóre wypowiedzi można się załamać...
Tok myślenia normalnego człowieka w cywilizowanym kraju powinien być taki:
- pojawia się nowy produkt na rynku, np: windows,
- sprawdzam co oferuje nowy produkt, jakie ma wady i zalety,
- zastanawiam się czy jest mi potrzebny,
- jak nie jest potrzebny, to koniec tematu,
- jak jest potrzebny, to sprawdzam gdzie można najtaniej kupić.
- jeśli nie mam w danej chwili gotówki, myślę jak ją zarobić i kupuje.
Niestety coraz powszechniejsza jest w naszym kraju inna postawa:
-płatne, nie dziękuję... wolę pobrać jakąś piracką wersję z internetu, albo zainstaluję linuxa.... Nie ważne, że potem spędzą kilka tygodni na forach rozwiązując swoje problemy, chociaż mogli by w tym czasie zarobić na 10 windowsów, ważne, że wycykali tego ,,głupiego" Billa, któremu z pewnością jest teraz bardzo przykro...
Idąc tym tokiem myślenia można dojść do wniosku, że windows jest drogi, prąd jest drogi, mieszkania są drogie, samochody są drogie, żywność jest droga. Można przelewać swoją frustrację na innych poprzez fora czy portale społecznościowe i cieszyć się, że starczyło z prezentu od babci na kolejne parę piw... Można też zamiast narzekać wziąć sprawy w swoje ręce i tę sytuację zmienić. Można też wszystko zwalić na rząd, ale prawda, że żaden rząd i nie ważne czy nasz Polski, Amerykański albo Niemiecki, nie zbuduje ci domu, kupi samochodu albo założy fimy. Z dobrobytem jest jak ze śmieciami: jeśli w Szwajcarii jest czyściutko na ulicach, to znaczy, lepiej tam sprzątają??? Nie, widocznie ludzie są mądrzejsi i mniej śmiecą. Żeby nie było niejasności, nie jest wrogiem żadnego OS i pozdrawiam wszystkich użytkowników windowsa, linuxa i innych, którzy korzystają z nich świadomie, a nie dlatego, że udało się go zdobyć za darmo, albo taka jest moda...

Avatar
dada (niezalogowany) | 23.07.2009 18:54#44

zamiawiam 25 dla sąsiadów

Avatar
Kocham okienka (niezalogowany) | 23.07.2009 18:56#45

"Warto się spieszyć, bo dodatkowe prezenty otrzymuje tylko pierwszy tysiąc klientów - w ubiegłym tygodniu sprzedano 500 systemów, zatem wciąż jeszcze pół tysiąca promocyjnych egzemplarzy pozostaje do wzięcia. "

Ale "szał", w tydzień sprzedano ledwie 500 systemów... :-)
Co daje ok. 2.5 systemu na punkt handlowy vobisu...
Faktycznie istne zakupowe "szaleństwo" :-)

Avatar
Żal (niezalogowany) | 23.07.2009 18:57#46

Nie mogę ... całą rodzina zamawia 4 sztuki + 3 na zapas! Obowiązkowo!
+ ciotka (1 sztuka bo musi mieć telewizje Trwam w najnowszym Windows Media Center)

i

+babka 1 sztuka, bo chce masażer do stóp MS Masażer Extreme Vibra Edition 2009 na USB kompatybilny z tylko z M$ Windows 7 E Ultimate Vobis Edition 2009 PL za jedyne 3000zł, takiej okazji nie można przegapić! xd

P.S. Babka już nie może się doczekać SP1, bo uwielbia patrzeć na pasek postępu podczas instalacji tych zbiorczych pakietów!

Pozdrawiamy i Kochamy MS i Vobis!

Avatar
Fan Windowsa (niezalogowany) | 23.07.2009 18:58#47

Boze juz jest i to nawet drozszy niz w UK, wspaniale !! zaraz ide do banku po kredyt, akurat splace jak wyjdzie nastepny wpanialy windows 8 :)

Avatar
orzełek (niezalogowany) | 23.07.2009 19:09#48

Na wstępie zgodzę się z opiniami użytkowników, że cenowa polityka polskich (i nie tylko) przedstawicieli Microsoftu jest stanowczo za, jakbym to powiedział - agresywna... co do reszty...
...trzeba jakoś wynagrodzić pracę zespołu, który pracował nad całością projektu (w skład, którego wchodzą nie tylko pracownicy Microsoftu, ale i firm - podwykonawców). Co do ceny tej pracy, tutaj pozostawię to w gestii użytkowników tego systemu.
Co prawda, po premierze Windows 7, będzie niesamowita ilość pirackich wersji, dostępnych na róznorakich serwerach, ale to powinno - mam taką nadzieję - nauczyć menadżerów M$, że nie samym chlebem (czyt. Windows'em) człowiek żyje, przecież są inne alternatywne systemy operacyjne (Linux, BSD, Mac OS X), które też odgrywają niebywałą rolę w tworzeniu całego systemu informatycznego świata.

Pozdrawiam

Avatar
Tomasz M. (niezalogowany) | 23.07.2009 19:17#49

Już lepiej by było, gdyby sprzedawali system po niższej cenie, ale bez (teoretycznego) dodawania sprzętu gratis.

Avatar
a gdzie urzad antymonopolowy !? (niezalogowany) | 23.07.2009 19:17#50

do muchozola: Czlowieku, nikt nie mial by pretensji gdyby cena windowsa byla przynajmniej taka jak w biednych Stanach, czy chocby w UK, ale dlaczego do chole... my mamy placic za ten program najwiecej !! 5 lat temu powiedzialem Niemcowi, ze na legalnego Windowsa XP w wersji OEM musze pracowac przez tydzien ! Byl pelen podziwu i powiedzial, ze gdyby w Niemczech ktos mial pracowac na system tydzien, to piractwo byloby wieksze niz w Polsce !! a gdzie urzad antymonopolowy, dlaczego ja nie moge kupic tego programu legalnie taniej w sklepie internetowym w UK !!?? Poza tym ostatnio pisali,ze marze na stacjach paliw w Polsce sa najwieksze w Europie !! i co tez mamy siedzie cicho, nawet nie powinno sie o tym pisac, tylko placic i nie narzekac !

Avatar
Shadowman (niezalogowany) | 23.07.2009 19:17#51

A po co mi w ogóle to i po co mam wydawać tyle kasy na nowy system, jak stary poczciwy Windows XP nadal sie doskonale nadaje i do pracy i zabawy przy komputerze? Wszyscy tak zachwalali, że ten Win 7 taki swietny, że taki mega wydajny, że gry na nim lepiej chodzą, wiec zainstalowałem tę wersję RC jako drugi system obok XP, aby porobić testy i wyszło na to, że nadal najwydajniejszy i najstabilniejszy jest Windows XP. Gry także odczuwalnie lepiej chodzą pod XP, wiec ja za ten nowy system podziekuję, zwłaszcza, że XP nadal jest wspierany i łatany, a wszystkie gry i programy, czy to stare, czy najnowsze lataja na nim bez problemu, a także jest kompatybilny ze wszystkimi sprzętami i starymi i nowymi. :)

Avatar
Leniwiec (niezalogowany) | 23.07.2009 19:19#52

Hm... A ja dopiero co dzisiaj kupiłem XP :P E tam, liczę na to, że załapię się na Win 7 OEM z laptopem, którego i tak zamierzam kupić, więc poczekam te parę miesięcy aż go będą dorzucać do lapków ;)

Avatar
anonim (niezalogowany) | 23.07.2009 19:24#53

@hehehe nie chodzi o to, że coś w ogóle kosztuję ale ile kosztuję. Jak już ktoś wyżej napisał wersja Home kosztuje u nas w Polsce 499zł ale w UK ta sama wersja kosztuje 50 funtów (250 zł). Czy nie uważasz że Microsoft ustalając takie ceny nie liczy się w ogóle z naszym krajem i tylko szuka naiwnych idiotów co kupią wersję o 50% droższą niż w innych krajach? Polacy są po prostu dyskryminowani nie wiadomo dlaczego... i skończ już z tym tekstem "nie stać cię to nie kupuj" bo na ten system niejeden człowiek musi przepracować cały miesiąc ciężkiej pracy (fizycznej) a niektórzy mają kilkakrotnie wyższe pensję a mniej się namęczą.

Avatar
czeslaw boleslaw (niezalogowany) | 23.07.2009 19:26#54

wiekszosc z was narzeka zeby narzekac, ale to przeciez takie typowo polskie, a i tak poinstaluje piraty, hahahaha

Avatar
anonim (niezalogowany) | 23.07.2009 19:27#55

DP jeszcze ich promuje, weźcie...

Avatar
dzonasek (niezalogowany) | 23.07.2009 19:30#56

przeciez MS sam sie zgadza na piracenie Windowsa bo to mu jest na reke


wyobrazmy sobie ze MS wprowadzil zabezpieczenia nosnika + polityke rejestracji uniemozliwiajaca nielegalne uzywanie ich osa. Zaluzmy ze to dziala, co sie wtedy dzieje??

1. ze sklepow znikaja Windowsy przychody ida w gore
2. wiekszosc osob siedzi dalej na XP ktory w/w zabezpieczen nie ma, czesc kupila nowego windows i ma oryginal
3. Czesc osob przeszla na alternatywne systemy lub kupila starego windows
4. Nowy system jest uzywany przez kilka procent osob majacych legalny nosnik, reszta ma XP i Linuksa
5. Producenci sprzetu/softu nie maja potrzeby pisania/robienia niczego pod nowy Windows bo z powodu zabezpieczen ma maly udzial w rynku
6. Stare windowsy sa wypierane przez alternatywne osy a nie przez platnego zabezpieczonego Windowsa
7. Producenci zaczynaja tworzyc po alt. os. z powodu ich rosnacej popularnosci
8. pkt 7. powoduje spadek kompatybilnosci nowego windows, co przyspiesza przecgodzenie na inne systemy operacyjne
9. Windows powoli wypada z gry....

Avatar
tomekmc (niezalogowany) | 23.07.2009 19:35#57

Też mi "gratisy"... wliczone w cenę...
Liczyłem na ok. 350-400(nawet) zł za wersję Home, zbyt optymistycznie...

Zatem dalej będę jechał na XPku z MSDN AA,
i czekam na opamiętanie... ghm ghm... co poniektórych.

Avatar
Jasiek^^ (niezalogowany) | 23.07.2009 19:47#58

Cena taka a nie inna , MS musi sie jakos zemscic na UE za przegladarke

Avatar
Yatki (niezalogowany) | 23.07.2009 19:50#59

Ludzie, wy naprawdę myślicie ze 499zl w Vobisie za W7HPEPL (beznadziejnie się skraca :P) to dużo? Fakt, że tanie jak barszcz to nie jest, ale na pewno widać poprawę w kwestii cenowej MS. 499 za boxa wersji, która spokojnie wystarczy przeciętnemu polakowi to naprawdę mało. Patrząc na różnicę cen BOX i OEM Proffesionala siódemki, HP powinien kosztować 200-300zł. To wcale nie jest dużo za coś, co powinno służyć przez najbliższe 3-5 lat.

Avatar
Tomas (niezalogowany) | 23.07.2009 19:53#60

Dlaczego np w UK, ceny takiego produktu moga dac napoczatku nizsze. Win7pro na poczatku bylo Ł89, teraz jest Ł180, a docelowo bedzie Ł220 (1084zl), nawet doceloa cena bedzie nizsza niz w pl, smieszna ta polska polityka

Avatar
Zrobiony w Balona (niezalogowany) | 23.07.2009 19:57#61

Nie dajcie z siebie zrobić balona. NIKT nie wspomina że Vobis owszem daje gratis klawiaturę ale k..wa one są z niemieckim układem klawiszy (z umlautami)!!! Jakby ktoś chciał to mogę jedną właśnie odstąpić.

Oczywiście na próbę reklamacji nikt nie odpowiada...

----------------------------------------------------------------------

Kontaktowaliśmy się z Vobisem w tej sprawie, przedstawiciel firmy poinformował nas, że rzeczywiście zdarzył się jeden taki przypadek po wysyłce pierwszych 280 klawiatur. Sprawa wymiany klawiatury z niemieckim układem została pozytywnie załatwiona.

Pozdrawiam
Cebula

Avatar
zaj.biście (niezalogowany) | 23.07.2009 19:59#62

już ściągam wersję RTM :) nie zamierzam płacić 1200 zł za rzecz, która można mieć za darmo, na dodatek takie ceny HA ŚMIESZNE !

Avatar
piszczyk^3 SEGway (niezalogowany) | 23.07.2009 20:09#63

Oj, Steve szuka frajerów, bo tuż za rogiem czai się...
http://is.gd/1J9z5

Avatar
mario (niezalogowany) | 23.07.2009 20:10#64

Win7 to odchudzona vista - moim zdaniem.Nic nowego - oprócz domyślnie powyłączanych kilkunastu funkcji.Dlatego jest lżejszy.Jeszcze w fazie rowzwoju win7 - były testy powównawcze z vistą - wydajonośći w grach - To samo!!!,minimalne różnice.Poza tym ten system nie wnosi NIC NOWEGO. I ja mam to kupić za 1200,albo nawet 500 zeta. Ta 7 jest dobra dla amerykańców - jak płacą za niego kilka razy mniej przy zarobkach kilkukrotnie(nasto) wyższych od naszych. Ale to jakie ceny Nam serwują - przy naszych zarobkach - to się nadaje do KABARETU!!!....

Avatar
sebi667 (niezalogowany) | 23.07.2009 20:12#65

1200zl ? e to tylko jedna wypłata.. no cóż.. "zęby w ścianę" ale grunt, że oryginalny Windows 7 będzie na kompie! :-] żenada... Pozdrowienia dla M$ i VOBIS! byle tak dalej.. :-|

Avatar
Adi (niezalogowany) | 23.07.2009 20:23#66

I historia rodem z Visty znów się powtarza.

Najpierw co dziennie 2 newsy o nowym OS, same pozytywne komentarze, a tuż przed rozpoczęciem sprzedaży użytkownicy zauważaja… hmmm coś tu chyba jednak nie pasuje.

Avatar
Przemo (niezalogowany) | 23.07.2009 20:45#67

Ceny nowego Windowsa (jak i wszystkich porpzednich) to jakaś kpina. Microsoft chyba nie zdaje sobie sprawy w jakim kraju próbuje sprzedać ten system. Później będą się zastanawiać dlaczego jest tak dużo piractwa...

Avatar
do kolegi muchozola (niezalogowany) | 23.07.2009 20:58#68

@muchozol - na pozór można przyznać Ci rację. Niby w Twoim rozumowaniu jest jakaś logika. Ale tak naprawdę piszesz głupoty. Chłopie otrząśnij się! System operacyjny to nie jest komputer? Ale mniejsza o technikalia. Chodzi o porównanie cen proponowanych przez Microsoft w krajach gdzie pensja średnia wynosi ok 2000 euro, z tymi w Polsce. Cena wyższa za Win7 w Polsce niż np w UK to jawne zdzierstwo, zlodziejstwo, lichwa i jak to jeszcze nazwać. To tylko pokazuje jak Microsoft traktuje swoich klientów. Jak pali się pod tyłkiem to potrafią sprzedawać w Chinach i Rosji swoje produkty za czapkę śliwek. W Polsce doskonale wiedzą, że głupi Polaczek kupi ten produkt ponieważ jest to trendy dla "elyty" mieć najnowszą zabawkę. Taka "elyta" nie dostrzega, że razem z bajeranckim systemem trzeba również kupić sprzęt, ponieważ jakoś tak dziwnie się składa, że do Internetu, worda, gg i Visty obecnie trzeba mieć procka wielordzeniowego i GB pamięci Ram. I nie pisz że zmienia się informatyka, programy. 80% ludzi korzysta jedynie z podstawowych funkcji zestawu komputerowego w którym produkt MS zajmuje główne miejsce. Oczywiście że nie kupię tego przereklamowanego badziewia. Niech idą w diabły.
Oczywiście kolega muchozol rozumie doskonale biznes po nowemu. Przecież wystarczy płacić pracownikom 500 zł w ratach, wywalić pół załogi z pracy i wtedy możemy upajać się nowym paskiem zadań w systemiku za jedyne 1200 zł

Avatar
Ogryzol (niezalogowany) | 23.07.2009 21:01#69

I wszystko byłoby w porządku, gdyby członkowie rodziny mieszkający w trzech różnych państwach Europy nie przestrzegali mnie przed Vobisem, który tam, ponoć, jest firmą zmierzającą do upadłości...

Avatar
qwez (niezalogowany) | 23.07.2009 21:04#70

ceną dowalili nie ma co. Przyznaje że 7 jest niezła, ale chyba zostane przy moim mixie Ubuntu+XP

Avatar
Vik (niezalogowany) | 23.07.2009 21:09#71

Szał zakupów to by był gdyby wersję oem sprzedawali po 99 zł

Avatar
Bri (niezalogowany) | 23.07.2009 21:11#72

Jakiś specjalista od sprzedaży zapomniał o zasadzie: sprzedaj taniej = sprzedaj więcej = zarób więcej. A tak strzał w stopę.
Druga stopa postrzelona faktem iż w Polsce nie wyjdzie Family Pack, dodatkowy postrzał w rękę to okrojenie europejskiej wersji Win7 z IExplorera 8 (w sumie pierwszej dobrej przeglądarki od MS) - jak komisjantom europejskim to tak przeszkadza to powinni wymusić również usunięcie Paint'a Notatnika, Wordpada, Outlook Expresa, Wszystkich gierek i akcesorii ...
eurobałwany

A powiedzcie do kiedy jest ważny RTM i skąd go mżna pobrać?

Avatar
vista (niezalogowany) | 23.07.2009 21:20#73

Ja kupiłem laptopa z Vistą i naprawdę wg mnie jest dobra i nie mam zamiaru wydawać tyle kasy na coś co niewiele zmienia.No i po instalacji SP2 zwolniło mi 10G (!) na dysku.

Avatar
Przemp (niezalogowany) | 23.07.2009 21:33#74

Bardzo dziwię się postawie wortalu. Zamiast poddać krytyce polskie ceny Windows 7 w stosunku do ofert w innych krajach Europy (nie mówię już o analizie ile % minimalnej pensji czy nawet średniej wyda na Win 7 taki Niemiec, Anglik czy Francuz) to sprzedaż w całej Polsce 500 szt. przez tydzień oznajmia jako wielki sukces. Przy obecnym kursie, cena w Vobisie to 166$ i 400$. Rzeczywiście te gadżety są gratis!!!!1 Czemu handlowcy uważają klientów za durni, którzy głupieją na dźwięk "gratis" to wiadomo, ale dlaczego Wasz wortal to robi ????
Rzetelność informacji a artykuł sponsorowany to dwie różne sprawy Panie Docencie

Avatar
Przemo (niezalogowany) | 23.07.2009 21:59#75

Ciekawe kiedy wortal skończy z tym bezsensownym zatwierdzaniem komentarzy. Pisanie komentarza, którzy ukaże się często po paru godzinach zaczyna mijać się z celem. Popatrzcie na inne wortale: telepolis, gsmonline, radiomerkury, tvn24 czy nawet onet, wp itp. Uważam, że na 1 czy 3 z w/w poziom dyskusji jest na wyższym poziomie mimo, iż komentarze są online. Pozostałe nie odbiegają od niektórych na DP i też są online. czytają zatwierdzone komentarze przez moderatora (oczywiście nie wszystkie) dochodzę do wniosku, że reprezentuje taki sam poziom jak piszący...więc po co ta cenzura???

------------------
Kwestia dodawania komentarzy zmieni się już niebawem, a mianowicie wraz z pojawieniem się nowej wersji vortalu, która już tuż tuż....

Tymczasem pozdrawiam

Rafał
dobreprogramy.pl

Avatar
Hugo$$ (niezalogowany) | 23.07.2009 22:08#76

Ich chyba powaliło !!!!!!
Ja bym musiał robic jak powalony w robocie żebym za oszczędności miesięczne go kopił!!!
Ale pewno i tak go będę musiał miec bo *****wie na jakim systemie bede egzamin zawodowy pisal !!! pewno będę sie szkolił na piracie
ale cena byla do przewidzenia bo Vista nie zeszła to jej cenę obniża a 7 podwyższą i z czasem obie pójdą !!! A jak będzie mi oryginał trzeba to w USA zamówię przez znajomych i bedie taniej jak zawsze !!!

Avatar
wojownik (niezalogowany) | 23.07.2009 22:08#77

a ja zamawiam plytke z ubuntu i mi za 3 tygodnie za darmo przysylaja do domu - to tu tez tak bedzie wygladac?

Avatar
Alex (niezalogowany) | 23.07.2009 22:19#78

To kolejna promocja z cyklu 1$=10zł. "Świetny" przelicznik. Na szczęście Windows XP jest OSTATNIM systemem operacyjnym od firmy Microsoft, za który zdecydowałem się zapłacić i którego jeszcze czasami używam!

Avatar
MotyF (niezalogowany) | 23.07.2009 22:27#79

Kupiłem w przedsprzeday Vsite, miałem ją jako pierwszy w Polsce i... do dziś z nią walcze. Kto mi odda pieniądze?! Zapłaciłem niewiele mniej i ciągła walka, ciągle coś niekompatybilne, kodeki na własną ręke, sterowniki te, tego nei widzi.... A na koniec zalecali do mojej Visty 32bit 4GB ramu a Vista ledwo 3,3GB widzi. Zenada. A teraz czas na powtórkę.

Avatar
hevet (niezalogowany) | 23.07.2009 22:28#80

O ile cena wersji Home jeszcze jest jako tako znośna, to z ceną za tę wersję "trochę" przegięli. Nie ratuje jej nawet to, że jest to wersja BOX. Ciekawe jakie ceny OEM-ów będą?

Avatar
DeusEx (niezalogowany) | 23.07.2009 22:32#81

Drodzy czytelnicy, szczególnie użytkownicy systemów MS. Powinniście przeanalizować poziomy cen oprogramowania biurowego i co się stało z ich poziomem w ostatnich latach. Kiedy OO.org zbliżył się funkcjonalnie do MS Office i wielu ludzi zaczęło go używać cena tego ostatniego ukształtowała się na przyzwoitym poziomie. Zapraszam do poznawania Linuksa i innych systemów alternatywnych. Gwarantuję, że wielu z Was polubi je i efektywnie będzie ich używać na codzień. Jeśli nie, to wrócicie do okienek kupując je taniej za rok lub dwa. Obstawiam, że szkoda Wam będzie przepłacać. Korporacje rozumieją jedynie "mowę pieniędzy" i dobrze kalkulują na ile mogą sobie pozwolić kalkulując poziom cen. Widać że w Polsce stado baranów do srzyżenia jest liczne...

Avatar
Unreal (niezalogowany) | 23.07.2009 22:35#82

Wiem, ze cena troche przeraza, ale pamietajcie, ze to jest wersja BOX. Przeciez XP Prof czy Vista w wersji BOX maja/mialy podobna cene.

Avatar
slawek (niezalogowany) | 23.07.2009 22:45#83

ceny w USA:
http://store.microsoft.com/microsoft/Windows-7/category/102?WT.mc_id=winonline_w...

Ceny w NIemczech:
http://emea.microsoftstore.com/de/?WT.mc_id=StoreCountryToggle_DE

Mozna to zostawic bez komentarza.

Info z Microsoft:

"Pre-Order (oferta przedsprzedażowa) nie jest oficjalnym programem Microsoft a jedynie pomysłem marketingowym Partnera na promocję produktu.
W Polsce taką kampanię marketingową prowadzi Vobis, jednak Windows 7 nie jest w ramach tej oferty dostępny za 50% ceny.
Niestety nie możemy skomentować zaproponowanej przez Vobis ceny, ponieważ finalne ceny produktu nie są jeszcze udostępniane do wiadomości rynku.
Możemy jednak potwierdzić, ze Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z tej oferty nie otrzymają produktu wcześniej niż inni Klienci, ponieważ również ograniczeni będą datą powszechnej dostępności - a jest to 22 października.
Oferta na witrynie Microsoft Corporation http://store.microsoft.com/microsoft/Windows-7/category/102?WT.mc_id=winonline_w... jest zupełnie inną ofertą, której wprowadzenie zostało umożliwione dzięki usłudze bezpośredniej sprzedaży Online bezpośrednio przez producenta"

Avatar
Do kolegi, który jest kolegą muchozola (niezalogowany) | 23.07.2009 22:51#84

Widzisz, wiele osób oburza się ceną, a prawda jest taka, że większości użytkowników wystarczy wersja premium. Poza tym z nowym komputerem najczęściej kupuje się wersję OEM, która w przypadku dotychczasowych systemów wahała się w okolicy 300zł. Jeśli wymieniasz komputer co 2-3 lata, albo i rzadziej, to wcale nie jest taki duży wydatek za jakby nie patrzeć najważniejszy program! To równowartość dwóch nowych gierek, które po tygodniu odłożysz na półkę... Jeśli stać cię na wymianę sprzętu co pół roku, to i stać cię na windowsa, albo kupujesz wersje BOX za 500 zł i po sprawie na kilka lat. Jeśli ktoś potrzebuje kilkurdzeniowego procka do GG albo offica to ma poważny problem, do tego wystarczy komputer przed kilku lat, a nowy windows jest mu po prostu niepotrzebny. Jeśli kupuje dla szpanu, też ma problem. Masz najgorsze możliwe spojrzenie na biznes, z którym daleko nie da się zajść... Jeśli dla ciebie lepsze zarobki=równa się wyzysk, to też masz problem. Widzisz niemcy mają tańszego windowsa, a my ziemniaki i kapustę, więc jest po równo.

Avatar
Sapphire (niezalogowany) | 23.07.2009 23:02#85

No z tymi cenami to już w ogóle na głowy poupadali... Ale nic dziwnego, to VOBIS - najdroższy sklep komputerowy w historii :P Już nawet Komputronik jest tańszy ;)

Avatar
Bartek (niezalogowany) | 23.07.2009 23:07#86

A ja kupiłem tę wersję w pcworld.co.uk za 450 zł (89.90)parę dni temu. Teraz jest po 180. I tak taniej niż w PL!!!!... Wszędzie była promocja ale w Polsce widzę, że w przedsprzedaży od razu cena końcowa 1200 (219.90), chyba że końcowa będzie 3 razy wyższa jak w UK ;-) Aha i mieszkam w Polsce =)

Avatar
anonim (niezalogowany) | 23.07.2009 23:28#87

Coś mi się grubo wydaje że Google nie bez powodu wchodzi w ChromeOS.
System operacyjny nie może być płatny!!!

Avatar
Uzerrr (niezalogowany) | 23.07.2009 23:46#88

@Bri - to jasne, ze wiecej sie sprzeda, jak sie obnizy cene... tylko po co ? Lepiej narzekac na piractwo...

Mialem zamiar upgrade'nac sobie Viste Business do 7, ale chyba zaoszczedze kase i rozejrze sie po alternatywnych zrodlach.

Avatar
gosc (niezalogowany) | 23.07.2009 23:53#89

1200 zl, chyba ich powalilo za tyle to laptopa kompa mozna kupic

Avatar
Ludvick (niezalogowany) | 23.07.2009 23:58#90

@Bri
"A powiedzcie do kiedy jest ważny RTM i skąd go mżna pobrać?"

Win7 RTM jest ważny do wydania win8, a pobrac go mozesz w Vobisie... za niewielka oplata 500 PLN albo 1200 PLN...

Avatar
Hausner (niezalogowany) | 24.07.2009 0:07#91

Ludzie przecież to jest wersja BOX...

Ceny XP i Visty w wersjach BOX są podobne.

Chociaz i tak jest to dużo jak za sam OS - gdyby dali do tego jeszcze jakies programy, office w standardzie to juz by było warto...

Polki co zostaje na 7 RC1 ;]

Avatar
nowakowski (niezalogowany) | 24.07.2009 0:45#92

Ta cena jest nienormalna. W ogóle sie nie dziwie, że ludzie piracom Windowsa, skoro jest taki drogi.

Avatar
~~Freedom~~ (niezalogowany) | 24.07.2009 0:50#93

Pff..
Dzięki ci Microsofcie za ceny wyższe niż w Europie Zachodniej.. i przy okazji za brak xbox live w Polsce..

Avatar
Ubuntowiec (niezalogowany) | 24.07.2009 1:07#94

A niech kosztuje i 2000PLN. Co za róznica?

Avatar
Deja Vu (niezalogowany) | 24.07.2009 6:42#95

Dla porównania: Windows Vista HP BOX: 860 zł, OEM: 380 zł. Jest różnica? Zatem teraz Win 7 w cenie 500 zł czy nawet 1200 zł to naprawdę duża okazja (tym bardziej, że to wersje BOX)! Oczywiście można poczekać na oem, które będą dużo tańsze. Ale wasze podniecenie cenami w wiekszości wynika... Nie obraźcie się, ale z niewiedzy i głupoty.

Avatar
mpb (niezalogowany) | 24.07.2009 7:19#96

ech.. większość piszących burzy się na cenę za wersję W7 prof BOX, ale czy każdemu z Was jest ona naprawdę niezbędnie potrzebna?

To tak jak kilka lat temu, gdy wchodził XP w dwóch wersjach, to prawie każdy musiał mieć wersję prof, choć wcale nie wykorzystywał jej opcji.
No ale pewnie każdy z komentujących musi mieć najlepszą wersję, bo każdej innej jest niegodzien używania ;)


W każdym bądź razie, ja tam kupię sobie W7. Tylko nie w wersji prof a home i nie BOX a OEM i nie w chwili premiery a jakiś rok później... A do tego czasu, poczciwy XP do wszystkiego mi wystarczy.

Avatar
Lucjusz (niezalogowany) | 24.07.2009 8:11#97

I to tyle wychodzi z 300$ w stanach... ciekawe w Europie miało być taniej chyba, że nas do Europy się nie zalicza

Avatar
Adam Rzepkowski, Vobis (niezalogowany) | 24.07.2009 8:13#98

Czytam i sie dziwie. Otoz nie wiem czy zauwazyliscie ale:
- cytujac klasyke "nikt tu nikogo pod pistoletem nie zatrzymuje", do skladania zamowien i wydawania pieniedzy w Vobisie nie zmusza
- czy naprawde uwazacie ze to Vobis ksztaltuje polityke cen na Windows????? Przeciez to jakis absurd
- po trzecie - fani systemow alternatywnych maja dobre pole do chwalenia sie darmowym systemem, napawac sie byciem alterntywa i uprawiac lans. Jednakze prosilbym o zrozumienie dla tych, co wola Windows i nie mowic im ze sa slabi, ciency i ida na lep kapitalisty - kombo Vobis/MS, albo MS/Vobis
- porownajcie ceny wersji pudelkowych na rynku na Viste. Sa WYZSZE niz na 7. To co sie dzieje za granica i jakie tam sa ceny - coz, jestem obywatelem tego pieknego kraju i musze zaakceptowac fakt, ze nasze wersje jezykowe tyle kosztuja.
- a jesli komus nie pasuje, to moze po prostu omina tego newsa a zolc swoja zaczna wylewac w innym miejscu.

pozdrawiam rozsadnych
Adam Rzepkowski

Avatar
perkoz (niezalogowany) | 24.07.2009 8:28#99

Niezależnie ,czy jest się zwolennikiem Linux, czy Windows, to nie warto nic kupować w Vobis.Chyba jeden z najdroższych(jeżeli nie najdroższy)z sieci sklepów w kraju.No chyba ,że komuś W7 jest niezbędny już.A tak na marginesie ,to Vobis tymi cenami po prostu propaguje piractwo,ale to jest moje zdanie(być może subiektywne).

Avatar
pablo (niezalogowany) | 24.07.2009 8:33#100

w wersji BOX chodzi o oszczednosc czasu. Nie trzeba wczytywać sie w warunki instalowania OEMa, o to z jakimi komponentami jest on sprzeżony, jakie naklejki trzeba naklejać no obudowe i inne cuda na kiju. W końcu, komputerów jest coraz więcej i coraz rzadziej mamy tylko ten jeden, czasami zachodzi potrzeba migracji i co wtedy? OEM staje sie nielegalny.
Co do wersji Home a Ultimate/Prof. podobny problem. Trzeba sprawdzać ograniczenia, szukać po googlach (o ile ktoś nie śledzi takich tematów np. tutaj) co daje Ci która wersja i czy przypadkiem mając wersję Home, za jakiś czas się srogo nie zdziwisz, bo jakaś droga gra lub program, odmówią współpracy..
Nastawiałem sie na Ultimate, teraz widzę że i na Home musiałbym jeszcze długo czekaś ;)

Avatar
anonim (niezalogowany) | 24.07.2009 8:34#101

@mpb - przypomnę Tobie że wersja OEM była przeznaczona wyłącznie dla producentów komputerów, a nie do sprzedaży detalicznej. Microsoft jednak zobaczył jak drogie jest to oprogramowanie i zmienił zapisy licencyjne. Pamiętasz jak kiedyś Windowsa kupowało się z myszką, zworką itd? Mówienie o piractwie w sytuacji gdy proponuje się podstawowy program za 500 bądź 1200 zł jest totalną bzdurą. Widać nie zależy firmie na zmniejszeniu piractwa. Teraz dopiero Policja będzie mogła się wykazać, a i Microsoft będzie mógł żądać w sądach znacznie większych grzywien.
Z tym niewykorzystaniem możliwości to kolega trafił w samo sedno. Oczywiście że dla większości użytkowników wersja Home jest wystarczająca tak samo jak Linux jest wystarczający dla większości użytkowników. Za wersję Home Windowsa zapłaciłem parę lat temu 345 zł, za Debiana na którym pracuję większość czasu nie zapłaciłem nic!!!!

Avatar
znawca (niezalogowany) | 24.07.2009 8:54#102

200 MB ram mniej niż na Vista.Przy włączonym Firefoksie,tylko mniejsze użycie zasobów na baterii laptop pracuje dłużej o 5 minut,a wszystkie modyfikacje pulpitu można mieć z Vistą.Jaki to problem ściągnąć program zmieniający Vistę w Seven.

Avatar
sokoleoko (niezalogowany) | 24.07.2009 8:58#103

Widać że nowy Windows to duże światowe wydarzenie - ale z ceną to oszaleli 170 dolców za Prof. - DUŻO ZA DUŻO

Avatar
muchozol (niezalogowany) | 24.07.2009 9:15#104

Bri napisałeś:
,,Jakiś specjalista od sprzedaży zapomniał o zasadzie: sprzedaj taniej = sprzedaj więcej = zarób więcej"
I tutaj właśnie pokazałeś, że akurat ty specjalistą nie jesteś... Generalnie ta zasada często się sprawdza, ale nie w przypadku windowsa i naszego rynku... Firmy, ze względu na liczne kontrole raczej starają się nie ryzykować więc kupują oryginały i to czy będzie 200 zł taniej czy drożej tego nie zmieni. Użytkownicy indywidualni i tak w większości będą mieli pirata, ewentulnie kupią wraz z nowym komputerem wersję oem... Podsumowując na naszym rynku, nie ma znaczenia czy windows będzie po 300 zł, czy po 500 i tak liczba sprzedanych kopi będzie zbliżona, więc lepiej sprzedać drożej.

Avatar
Matheo (niezalogowany) | 24.07.2009 9:30#105

No chory kraj. W U.K. jak w Amazonie byłe przedsprzedaż to home premium było po około 40 funtów =około 200 zł, a professional sam kupiłem za 90 funtów to jest około 450 zł. I jak tu szanować polskich handlowców. Chory kraj...

Avatar
k13 (niezalogowany) | 24.07.2009 9:46#106

Panie Docent te ogromne zainteresowanie to 500 sprzedanych egzemplarzy w sieci dystrybucji o ponad 200 punktach sprzedaży. Sprzedawcy z głodu poumierają.

Avatar
jurgen86 (niezalogowany) | 24.07.2009 9:48#107

W październiku 2003 r. za wersję OEM Windows XP Home Edition musiałem zapłacić 428 zł. Wersja BOX Windows 7 Home Premium będzie kosztować 499 zł. Spodziewam się, że wersja OEM Windows 7 będzie kosztować conajmniej połowę taniej.

Przegięciem natomiast jest to, że w Polsce ceny mają być kilkukrotnie wyższe niż w państwach zachodnich. Nie tak dawno miłościwie nam panujący S.Ballmer był z wizytą w Polsce, aby osobiście dopilnować, że Polska na pewno masowo kupi nowego Windowsa.

Można spodziewać się, że Microsotf po wydaniu Windows 7 wstrzyma wsparcie dla Windows XP, aby tym nieczystym zagraniem na użytkownikach "wymusić" migrację na Siódemkę. Pozostają jeszcze różne dystrybucje Linuksa lub BSD. Ale to nie jest już droga dla ciemnych mas.

Śmieszy mnie niesamowicie, że każdy Polak to taki super power mega pro user i koniecznie musi mieć wersję Professional lub Ultimate, kiedy w zupełności by wystarczała mu Wersja Home Premium.

Polska nie jest krajem neutralnym technologicznie. Można by wziąć przyklad z Rosji, która migruje na oprogramowanie Open Source. Skoro nawet tak prymitywny kraj jak Rosja może, to dlaczego nie Polska?

I na koniec do wszelkiej maści trolli - TAK, MAM RÓWNIEŻ ORYGINALNY WINDOWS XP I NIESTETY MUSZĘ GO UŻYWAĆ, BO STUDIUJĘ. Zresztą user agenta można łatwo zmienić i podszywać się pod inny system i przeglądarkę.

Avatar
jurgen86 (niezalogowany) | 24.07.2009 10:01#108

Odrazu jak tylko będzie w sklepie to lecę kupić 10 sztuk Windows 7 Ultimate w wersji BOX dla rodziny i kuzynostwa. Grzech by było przepuścić taką okazję. taka taniocha. Co to jest te 1000 zł. Wystarczy, że będę charował ciężko fizycznie przez cały miesiąc i już mam.

Avatar
Paul (niezalogowany) | 24.07.2009 10:08#109

A gdyby można było kupić na raty?? ;)
Przy okazji jak z sevenem na laptopach? mniej obciąża niż vista?

Avatar
zbyszek (niezalogowany) | 24.07.2009 10:16#110

vobis to zdzierca,tu macie taniej
http://emea.microsoftstore.com/UK/Microsoft/Windows-7-Home-Premium-E

Avatar
jurgen86 (niezalogowany) | 24.07.2009 10:19#111

Zapomniałem jeszcze dodać, my, Polacy wszystko powinnismy dostawać za darmo. I po drugie : czy się stoi czy się leży to pensja się należy.

Avatar
radek (niezalogowany) | 24.07.2009 10:57#112

1000+zł, co to jest? za to można tylko komputer cały kupić, haha :D

Avatar
anonim (niezalogowany) | 24.07.2009 11:12#113

Mam takie pytanko do Pana z Vobis. Jeśli Windows XP jest już przestarzały, wycofywany z supportu przez Microsoft, stary, zabugowany (dopiszcie sobie resztę) to dlaczego nie obniżacie ceny. Proszę podać czytelnikom ile obecnie kosztuje Windows XP Home u Was. Wg mnie jeśli ktoś nie ma zamiaru wymieniać komputera, nie potrzebuje nowego bajeranckiego systemu, czy po prostu nie stać go na nowości to Microsoft powinien stare wersje systemu sprzedawać dużo taniej niż nowości. Tak przecież jest z grami, starszymi wersjami softu. Dlaczego po tylu latach stary system jest w cenie następcy Visty i co śmieszne następcy Visty Win7??? Czego się Panowie boicie, że XP-k będzie miał lepsze branie niż osławione mega nowoczesne Vista i Win7?

Avatar
wroc (niezalogowany) | 24.07.2009 12:23#114

taka (wysoka) cena, a Se7en (wcale nie 7, tylko 6.1 czyli Vista SP3/4) i tak chodzi wolniej od np. Windows Server 2008.

A przecież "siódemka" miała mieć wymagania mniejsze od śVisty, a nawet od XP.

Avatar
mario (niezalogowany) | 24.07.2009 12:27#115

@anonim - POPIERAM!.DLACZEGO JUŻ STARY XP - JEST TAK DROGI????.PRZECIEŻ JEŚLI TEN WASZ WIN7 JEST TAKI SUPER EXTRA....BLA BLA....TO LUDZIE I TAK GO KUPIĄ . OBNIŻYĆ CENY XP. Poza tym ten extra win7 powinien kosztować u nas w Polsce mniej niż w USA CZY STAREJ UE. Dlaczego robicie tak Nas w WAŁA???.

Avatar
Jarek (niezalogowany) | 24.07.2009 12:28#116

Czy legalne jest kupienie sobie falimy pack za granica i zainstalowanie w polsce ??? Czy moge tez wgrać spolszczenie do w7 które znajduje się w internecie ???

Avatar
zbszek (niezalogowany) | 24.07.2009 12:36#117

Jarek | IPHASH : Y9-UU-EE-9K | 24.07.2009, 12:28
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.1) Gecko/20090715 Firefox/3.5.1
Czy legalne jest kupienie sobie falimy pack za granica i zainstalowanie w polsce ??? Czy moge tez wgrać spolszczenie do w7 które znajduje się w internecie ???

przeciez podalem do tanszej wersji link,spolszczenie instalujesz na wlasne ryzyko oprucz unlimitet,licencja

http://emea.microsoftstore.com/UK/Microsoft/Windows-7-Home-Premium-E

Avatar
Janosik (niezalogowany) | 24.07.2009 12:51#118

Wiecie co, jest to kupowanie kota w worku i to takiego co go jeszcze nie ma. Jesli Vobis padnie to NIKT Wam nie wróci kasy za "obietnicę" sprzeaży /a na pewno nie wróci upadły pazerny Vobis/. Pretensje co do ceny to na 100% tylko do Vobisa i jeich zachłannych zarządzających. M$ tu jest niewinny bo nie oni zarządzają Vobisem /dowód: w innych krajach inne firmy robią przedsprzedaże 2x taniej niż Vobis/. Jak M$ wypuści W7 to nie sądzę aby był on droższy niż w tzw.przedpłacie. Pamiętajcie: płacicie za produkt, którego jeszcze nie ma, płacicie firmie, która w dobie kryzysu może upaść i na dzień wydania W7 zostaniecie z łezką w oku i z pustym workiem - bez kota ;).

Avatar
Misters (niezalogowany) | 24.07.2009 12:59#119

Za 1199 złotych złoże takiego kompa na Allegro że będzie mi działało GTA IV bez problemy, a oni chcą tylke kasy za Windows 7 ? Nie dziwię się że system zostaje już teraz piracony

Avatar
lindrake (niezalogowany) | 24.07.2009 13:27#120

a ja właśnie wyszedłem z "ulubionego serwisu aukcyjnego polaków" i co nowy Windows 98 od 35 zł!! Swoja droga polecam Viste:)

Avatar
MiL (niezalogowany) | 24.07.2009 13:27#121

Zauważcie: W Anglii ten windows kosztuje 80 funtów. Minimalna płaca tam to 5,5 funta na godzine, czyli Anglik zarabiający najniższą krajową może sobie go kupić po 14 godzinach pracy, czyli niecałe 2 dni.
Polak zarabiający najniższą stawkę musi na niego pracować 2 tygodnie.
To jest paranoja. Przy takich realiach dziwię się że w naszym kraju piractwo nie wynosi 90%.

Avatar
ja (niezalogowany) | 24.07.2009 13:48#122

wklejając link:

http://store.microsoft.com/microsoft/Windows-7-Home-Premium-Upgrade/product/B0F9...

zastanówcie się co wklejacie...upgrade...

wersja full jest w cenie:

http://store.microsoft.com/microsoft/Windows-7-Home-Premium/product/7ADA0BF6

Avatar
Mags (niezalogowany) | 24.07.2009 13:49#123

I gdzie tu sprawiedliwość! W Polsce dostajemy pensje jałmużnicze. A do tego pracujemy intensywniej. Anglik na nowego Windowsa średnio pracuje 8 godzin, a Polak 8 dni !!! Jest to bardzo smutne i przykre.

Avatar
przemor25 (niezalogowany) | 24.07.2009 14:35#124

A ktos wam karze kupować oprogramowanie za te ceny? Stać was na sprzęt za 6000 zł to i stać was na oprogramowanie za 1200 zł. Jasne że proste? A jak was nie stać ro zawsze pozostaje fedora, mandriva, ubuntu i inne dystrybucje linuksa. Ponoć to lepsze systemy (i bynajmniej nie dlatego, że darmowe). A jak chcecie piracić to na własną odpowiedzialność. Chcecie mieć wiruski w kompie to proszę bardzo. Tylko nie dziwcie się, że będziecie mieć co miesiąc format. Bo kto umieszcza pirackiego windowsa na torrentach? Oczywiście, że hakerzy...

Avatar
MiL (niezalogowany) | 24.07.2009 15:14#125

@przemor25 - smieszny jestes jeżeli uważasz że jeżeli masz legalnie kupiony system to żaden wirus cię nie tknie. Typowe myślenie gimnazjalisty. Ja mam na jednym komputerze piracki XP zainstalowany 3 lata temu i do tej pory działa dobrze i nie ma wirusów. Jak to wytłumaczysz?

Avatar
Dethloe123 (niezalogowany) | 24.07.2009 15:19#126

@kanon7
Ceny w Vobisie
Windows 7 Home Premium 499 zł
Windows 7 Professional 1199 zł
Windows 7 Ultimate 1299 zł

Avatar
MUSTANG (niezalogowany) | 24.07.2009 17:27#127

HOME
http://www.vobis.pl/foto.ashx?a=3000777

PRO
http://www.vobis.pl/foto.ashx?a=3000778

ULTIMATE
http://www.vobis.pl/foto.ashx?a=3000779

LINUX - BEZCENNE :D

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!! (niezalogowany) | 24.07.2009 18:17#128

Czy w tej polsce już wszyscy są porąbani jakie to ceny !!!!!! Te ceny są z kosmosu wzięte, no ale jak polską społeczność stać na to , to chyba w końcu jesteśmy bogatym krajem:), takie sklepy jak Vobis ,powinno się bojkotować za takie ceny to jest śmiech w żywe oczy.A dodatki to w 100% cena doliczona do produktu , więc niech nie robią ściemy , mój znajomy pracuje w vobis, i wie jak to wygląda od środka , nabijają się z ludzi , że tacy niby inteligentni, a płaca krocie za ten system, a vobis ma czysty zysk i to b.duży.

Avatar
Alex (niezalogowany) | 24.07.2009 18:53#129

@ja
Nie wiem czy zauważyłeś, ale PROMOCJE w USA i UK powoli się kończą/skończyły. Powiedzmy, że u nas dopiero się zaczynają - o ile takie ceny można nazwać "promocyjnymi" - dlatego coraz trudniej porównywać tamte oferty z obecnymi propozycjami sklepu Vobis. To jednak, co można było kupić w Stanach Zjednoczonych za 49$, w Wielkiej Brytanii za ₤49 (Windows 7 Home Premium BOX), w Polsce nie kosztowało mniej, niż 499zł. Proponuję z resztą przeczytać sobie wypowiedzi innych czytelników, zamieszczone pod tym artykułem: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=11863&Windows+7+w+Vobisie++Home+Premiu.... Ja nie mam zastrzeżeń do polityki cenowej sklepu Vobis, ale do polityki cenowej Microsoftu mam już ogromne. Może zamiast Pana Adama Rzepkowskiego (Vobis), wypowiedziałby się w tej sprawie ktoś z Microsoft Polska? Są chętni? Z góry jednak zaznaczam, że jak mają zamiar zasłaniać się tym, iż takie ceny narzuca im centrala w Ameryce, to lepiej niech już nic nie mówią.

Avatar
..... (niezalogowany) | 24.07.2009 19:06#130

@przemor25, jeśli myślisz że jeżeli kupisz legalny windows to cię wirusy nie ruszą to się grubo mylisz, a Linuksy są lepsze dlatego że są dopracowane i każdy może dorzucić jakiś pomysł od siebie. Ja używam Windowsa XP i Linuksa obok siebie i na Windowsie miałem już sporo wirusów a na Linuksie jeszcze ani jednego.

Avatar
jack_xavi (niezalogowany) | 24.07.2009 19:38#131

Dziwię się tym wszystkim narzekającym. W Polsce żyjemy w innych uwarunkowaniach stąd te ceny, dodatkowe obciążenia, podatki, 10 pośredników dlatego taka cena. Windows 7 Home za 499 zł, uważam że jest tani, tym bardziej że to wersja box. Za boxowego XP Home dałem swego czasu 699 zł a więc jest poprawa. Niezrozumiałe są natomiast ceny tych bogatszych wersji różnica 700zł do wersji profesjonal, to faktycznie żart, 699 zł to powinna być górna granica, a 899zł dla wersji ultimate. Faktem jest natomiast że Polacy są malkontentami i zawsze im coś nie będzie pasować. Ja kieruje się taką zasadą, nie stać mnie to nie kupuje i szukam innego rozwiązania. Nie krytykuje i nie narzekam bo i tak nie mam na to wpływu, więc po co się denerwować. Pozdrawiam.

Avatar
Adam Rzepkowski, Vobis (niezalogowany) | 24.07.2009 19:47#132

@anonim
powtorze po raz ostatni, bo widze ze nie dociera:
to nie Vobis ustala polityke cenowa na Windows w Polsce. Nie powiem, byloby interesujaco miec taka wladze, ale niestety nie jest tak.
Odpowiedz na pytanie o cene Win XP Home - 349 pln. Chociaz zastanawiam sie nad cena 9,99 pln, bo przeciez w oczach prawdziwych Linuxiarzy ten system nie jest wiecej wart. Im to wlasciwie Vobis powinien doplacac 100 pln za kazde dotkniecie pudelka.

@janosik
stek bzdur piszesz, az jak to czytam to normalnie zal.pl sie w firefoxie odpala. Wroc do szkoly lub poczytaj troche ksiazek o ekonomii.

i na koniec: dziekuje tym co wzieli udzial w promocji i zakupili towar. Mam nadzieje ze bedziecie zadowoleni z zakupu, prezentu od Vobis, Microsoft oraz pierwsza 100-tka od Dobreprogramy.pl. I co najwazniejsze - z systemu, bo oby byl rewelacyjny.

Avatar
drkn (niezalogowany) | 24.07.2009 20:09#133

1199zł ??????????? Kogoś nieźle pogrzało. Już widzę jak firmy masowo migrują na nowy system. 50 kopi dla mojego działu poproszę! Chore!

Avatar
fifka (niezalogowany) | 24.07.2009 21:34#134

MOżecie POinformować o tłoku w kolejce?

Avatar
zybartek (niezalogowany) | 24.07.2009 21:52#135

Rozumiem oburzenie. Cena Windows 7 Professional na poziomie 1200zł to przesada. Jednakże w Niemczech, system ten kosztuje po przeliczeniu 1200,96zł, czyli prawie to samo. Oczywiście pomijając fakt, że u nich zarobki są wyższe. W USA system ten kosztuje 886,92zł. To dopiero różnica. Według mnie, kogo nie stać, ten niech nie kupuje. Ceny są jakie są, o wiele za wysokie, dlatego ja nie mam zamiaru tracić tyle pieniędzy na system operacyjny, obojętnie jakiej jakości. Na razie korzystam z Linuxa Ubuntu, już od niespełna 2 lat, i jestem zadowolony, nie mam na co narzekać, płytkę z systemem dostaję za darmo, wszystko w jak najlepszym porządku. Na Windowsie 7 się już bawiłem - instalowałem wersję RC, i interfejs graficzny w porządku, ale nic nadzwyczajnego w nim nie widzę. Pasek ciekawy, ale głośników mi niestety nie znalazł, kartę sieciową raz znajdywał, innym razem nie. Nic nadzwyczajnego w tym systemie nie zauważyłem. Na pewno nie wydałbym nigdy 1200zł na niego.
Pozdrawiam :)

tabela kursów walut z której korzystałem:
http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html

Avatar
a-i (niezalogowany) | 24.07.2009 23:16#136

@Adam Rzepkowski, Vobis
"to nie Vobis ustala polityke cenowa na Windows w Polsce" - to wydaje się być normalne bo niby czego miałby ustalać ale fajnie by było wiedzieć jaka jest ta cena bez marży - nierealne.
" I co najwazniejsze - z systemu, bo oby byl rewelacyjny." OBY

Avatar
statomasz (niezalogowany) | 25.07.2009 9:13#137

Wiem ze naprodukowali tych myszek za grosze, nikt tego za ich cene nie chcial kupic i sie pozbywaja. Ale czy nie lepiej nie wciskac myszki i obnizyc cene ?

Ostatnio zastanawiam sie na d kupnem win xp ale cos mi ciagle mowi ze cena ponad 300pln za tak stary system to przegiecie. Vista kosztuje podobnie, tyle ze nie jest juz na moj sprzet.

Avatar
maniek (niezalogowany) | 25.07.2009 10:18#138

mnie interesuje kiedy bedzie dostepna wersja angielska - wiem ze mozna w amazone zamuwic ale do pazdziernika to waluta moze sie ostro zmienic

Avatar
chmod (niezalogowany) | 25.07.2009 11:31#139

Hyhy. A tylu tu zawsze wysławiało ponad niebiosa te hamerykańską firmę. To teraz poproszę... znowu gacie w dół i sie głęboko pochylić (; Pozdro!

Avatar
Debian_user (niezalogowany) | 25.07.2009 11:38#140

Panie Rzepkowski niech się Pan tak nie spina. Nie ma co prawdziwy menago z Pana, buta i poczucie wielkiej misji. Doskonale wiem, że w zakresie cen oprogramowania Microsoftu macie ograniczone pole działania, jednak jako znany dystrybutor możecie przecież negocjować.
Windows 7 wg mnie powinien się przyjąć na rynku, choć jest to bardziej ulepszona Vista niż następca XP-ka. Moim zdaniem ceny za system operacyjny Microsoftu są kosmiczne i bardziej nastawione na drenaż kieszeni zwykłego Polaka.
Co do linuksiarzy to również byłbym ostrożny na Pana miejscu z tą ironią. My możemy również być klientami Vobis np kupując sprzęt pod Linuksa. Ostatnio byłem w punkcie Vobis w galerii na moje pytanie o kamerę internetową działającą z Debianem nastąpił popłoch i szukanie po pudełkach.

Avatar
przemor25 (niezalogowany) | 25.07.2009 12:28#141

@Mil
Źle mnie zrozumiałeś :) Nie chodziło mi o to, że jak mam legalny system to nie będę miał wirusów. Wiadomo, że wirusy nie rozpoznają, czy ktoś ma legalny system czy nie. Cjodziło mi o sytuację, gdy jakiś haker umieszcza wersję jakiegoś oprogramowania odpowiednio spreparowaną (zawierającą w sobie jakiegoś wirusa, trojana czy coś innego). Tak jak to było z którąś z wersji testowych windows 7: nie wszystkim chciało się ściągać z legalnego źródła więc pobrali z torrentów. I co się okazało. Kilkaset tysięcy komputerów z zainstalowanym zawirusowanym windows seven było wykorzystywanych przez hakerów (botnet). Było o tym na dobrychprogramach kiedyś i do tego artykułu się odwoływałem pisząc poprzedniego posta :) Jeżeli coś takiego zrobili z wersją testową to co zrobią gdy już będzie można piracić pełną wersję? To że nie masz żadnych wirysów to nic nie znaczy. Może po prostu Twoje opogramowanie (oby nie pirackie bo to już jest szczyt głupoty) jego nie wykrywa. Oczywiście nie życzę Ci źle i nie jestem złośliwcem ;) Wiadomo, że najsłabszą stroną oprogramowań antywirusowych jest użytkownik :)

@.....
Nie dziwię się, że na windowsie miałeś sporo wirusów a na linuksie żadnego. Wiadomo, że im system popularniejszy, tym więcej hakerów pisze na nie wirusy. To samo jest z oprogramowaniem. Linuks ma tak samo błędy jak i Windows. Cytując jeden artykuł: "Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na liczne luki i błędy w jądrze systemu i systemowych programach. Jeśli ktoś interesuje się nowinkami ze świata Linuksa wie, że krytyczne luki dotyczące bezpieczeństwa nie są wcale niczym obcym i egzotycznym w tym środowisku. Linuksa również tworzą ludzie, a istota ludzka nie jest nieomylna. Dlaczego programiści Linuksa mieliby popełniać mniej pomyłek, niż programiści komercyjnych systemów operacyjnych? Ktoś mógłby powiedzieć, że o błędach w systemie Windows słyszy się dużo częściej, ale i taki argument można zbić bez problemu. Logiczne jest, że o popularnym systemie - tak o jego zaletach, jak i słabościach - mówi i pisze się więcej. Nie trzeba też chyba dodawać, że nawet jeśli jakieś błędy nie zostały wykryte, to wcale nie znaczy, że ich nie ma. Tezę o bezbłędności Linuksa można zatem włożyć między bajki".
Polecam przeczytac cały artykuł o zagrożeniach związanych z uzytkowaniem linuksów:
http://www.viruslist.pl/news.html?newsid=538

pozdrawiam :)

Avatar
glx (niezalogowany) | 25.07.2009 13:31#142

A czy wersja home ma tryb XP, nie ? To dziękuje.

Avatar
lebros (niezalogowany) | 25.07.2009 13:41#143

Poco komu Windows? Za tą kasę to można kompa złożyć i linuksa postawić. Widnows do lamusa, pewnie i tak połowa programów nie bedzie działać bez problemów.

Avatar
Linux (niezalogowany) | 25.07.2009 15:09#144

Tu nie chodzi o to że polacy uwielbiają narzekać tylko, że 1200zł za sam goły system to zdecydownie za dużo. Zwłaszcza, że dystrybucje linuxa są za darmo. Sam mam Mandrivę i nigdy nie zmienię na
Windowsa. Polacy ciągle zyją w przekonaniu, że komputer=windows=prosty i bezpieczny system. I to jest błąd. Linux nadal się większości kojarzy z linią komend. A tak nie jest. Jeżli ktoś jeszcze tego nie wie to ponosi koszty albo wybiera pirata.

Avatar
zdziwiony (niezalogowany) | 25.07.2009 16:22#145

przemor25 ,jeśli ty myślisz, ze dobry komputer kosztuje 6000 zł, to widać że w ogóle się nie znasz, dobry komputer na którym można grać we wszystkie nowe gry, w rozdzielczości powyżej 1024, ze wszystkimi wodotryskami kosztuje ok 2500zł i to nie taki z CDA, ale warto poszukać na choćby Allegro, gdzie sprzedający maja większe ulgi cenowe co do części podzespołów i można mieć komputer, z najnowszym AMD 2 X2 250 (wydajność w grach jak w procku intela 7xxx), z gtx260\216 tą podkręcona wersje, 4 gb ddr3 płyta, główna, itd.., za niecałe 2500zł ,więc nie rozśmieszaj mnie,o ty wielki znawco.

Avatar
koleś git (niezalogowany) | 25.07.2009 17:37#146

@przemor25, co z tego, że na torrentach może być wersja zawierająca wirusa, od czego są opinie innych ?
ja mam obecnie oryginalnego windowsa xp home edition, i przynajmniej bez problemu mogę instalować poprawki, aktualizację i inne, sevena kupię jakiś rok po premierze jak sobie kupię nowego kompa, nawet nie wiecie jak wizualnie można stuningować xp-eka, na pewno nie dam tyle za soft, chyba ich pogieło, co z tego że w Niemczech tyle samo kosztuje, byłem niedawno tam, porównując nasze zarobki z ich, to tak jakby kosztował u nich 300 zł (w wersji ultimate).

Avatar
przemor25 (niezalogowany) | 25.07.2009 17:56#147

@zdziwiony
Jeju. Nie rozumiesz ironii? :) Celowo wspomniałem o kompie za 6000 złotych. Chodziło mi o przejaskrawienie sytuacji, gdy gość kupuje kompa za cenę zdecydowanie wyższą niż oprogramowanie (na tym polega ironia) ;) Przyjmijmy, że można kupić kompa za te 2500 złotych. A Windows 7 Home Premium E "zaledwie" 499 złotych - zdecydowanie taniej. To zrozumiałe, bo "spiracenie" kompa jest niewykonalne więc trzeba sięgnąć głęboko do portfela:) , a żeby zdobyć oprogramowanie wystarczy parę kliknięć, odczekać ileś tam godzin jak się ściągnie i zainstalować. Proste i darmowe ale nielegalne. W dobie internetu niestety to stało się plagą.

Pozdrawiam :)

Avatar
apollo (niezalogowany) | 25.07.2009 21:06#148

Taa ale i tak warto wiedzieć, że mogę kupić ten system teraz w przedsprzedarzy vobisu. A z pirackimi systemami to często jest tak, że ich autorzy na nich zarabiają, i to czasem nieźle. Mówię oczywiście o hakerach, którzy wprowadzają kilka małych przeróbek do takiego sytemu. W dodatku nie ma aktualizacji. Wole więc kupić oryginalny.

Avatar
przemor25 (niezalogowany) | 25.07.2009 22:48#149

no i dzięki tym pirackim wersjom można dołączyć do klubu nieświadomych rozsyłaczy spamu. Już i tak jesteśmy na szóstym miejscu jeżeli chodzi o spamy.

Avatar
anonim (niezalogowany) | 26.07.2009 13:19#150

Ta cena 1299 za Ultimate sprawia, że nie opłaca się kupować Professionala. Ale podziękuję i ściągnę z Technetu :)

Avatar
waldi (niezalogowany) | 29.07.2009 10:48#151

dobrze że vobis zwiekszył liczbe pakietów promocyjnych bo się zastanawiałem nad tym i postanowiłem zakupić

Avatar
Flawio (niezalogowany) | 03.08.2009 13:03#152

żeby nie prezent nie kupiłbym Ultimate

Avatar
janek (niezalogowany) | 20.08.2009 14:27#153

mialem xp home oryginal podkreslam podczas formatu nagrywarka zjadla mi plyte poszedlem do sklepu dalem sie nabrac na vista 64 bit do dzis zaluje kupilem przy tym karte tv karta lezy gdzyz sterownikow nie ma absolutnie partycje systemowa na viste 39 gb zajelo na 20 gb wieszal sie co 1.5 minuty szkoda pieniedzy na vista i windows 7 to przeciez jest to samo nie kupujcie bede mogl komputer swoj wlasny gdyz pisze od kolegi uzywac po roku jak uzbieram kase na stary dobry xp nie moge przezalowac pieniedzy kupowalem na raty viste pozdrawiam

Avatar
bayamo (niezalogowany) | 21.08.2009 10:11#154

Do wszystkich Muchozoli swiata.... jesli Win 7 w Sudanie bedzie drozszy niz w USA i Europie.. to bedzie OK?.... jak odpowiesz NIE to znaczy ze powoli zaczynasz rozumiec dlaczego ***** ludzi
cena ustalona dla Polski.
Przelkne cene niemiecka, angielska, francuska mimo innych zarobkow ale DLACZEGO w Polsce ma byc drozej... wyjasnij ! ale tak bym zrozumial !

Avatar
bayamo- ponownie (niezalogowany) | 21.08.2009 10:48#155

.. jeszcze drobiazg... wyczytalem kilka razy w komentarzach, cytuje... " za Viste H Premium placilem 680 zl, to teraz 499 zl za Win7 H Premium
to Taniocha...... Panie Kolego, to ze drugi raz chcesz byc przez Billa zrobiony w bambuko, nie jest zadnym argumentem, przeciwnie swiadczy o tym ze za Win 8 zaplacisz np 2000 zl bo tak ustala cene, i obawiam sie ze nadal bedziesz uwazal ze wszystko jest OK.
I jeszcze male ale do Pana Vobisa /Rzepkowskiego/ panskie przekonanie ze Win 7 H Premium i inne, musza tyle kosztowac bo to jest Polska wersja jezykowa robiona dla +- 45 mln ludzi /polakow/..... SPRAWDZ CZLOWIEKU ILE KOSZTUJE CZESKA WERSJA JEZYKWA.... ZANIM ZACZNIESZ WYPISYWAC G L U P O T Y.

Avatar
Taki jeden (niezalogowany) | 28.08.2009 11:06#156

Wersja Home to:

# brak możliwości zmiany tapety
# brak Aero Glass - zaawansowanego interfejsu graficznego, możliwe będzie jedynie korzystanie z klasycznego wyglądu okien bądź z kompozycji nieprzezroczystych# brak szybkiego przełączania użytkowników (bez konieczności wylogowywania)
# brak wsparcia wielu monitorów
# brak odtwarzania DVD
# brak Windows Media Center
# brak obsługi domeny Windows

Da się bez tego przeżyć, ale tapetę teraz nawet w komórce można sobie zmienić. Jednakże, Microsoft udowadnia że jest to "luksus" dla wybranych.

Ceny nie są za wysokie dlatego, że niechce nam się płacić. Tylko dlatego, że byle frajer z zachodu kupi sobie ultimate za pół pensji jak nie mniej!!!

AvatarUżytkownik jest nieaktywny
Gr0t | 13.09.2009 11:21#157

Ja się zdecydowałem na siódemkę, ale wiadomo jaką... Nielegalną w wersji Ultimate. System w/g mnie jest wart max jakieś 400 zł... Ale i tak bym tylu nie dał.

Dodaj komentarz

Zasady publikowania komentarzy
Autor
Treść
 
Top programy
  •  
Top programy ostatnie 7 dni
  •  
Top programy ostatnie 30 dni
  •  
Skanery antywirusowe
skaner av