Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

WindowsPhone - Standardowe aplikacje robione na szybko ?

Zacznijmy od tego, że miałem smartfon z Androidem 2.3.6, zainstalowałem oryginalnego 4.1.2 a skończyło się na CyanogenMod 4.4.3. Miałem pecha i na moją słuchawkę prawie wszystkie softy miały coś nie tak (nie licząc starego 2.3.6 na którego co raz mniej aplikacji działało).

Pomyślałem sobie, że najwyższy czas na zmianę smartfonu, tylko czy dalej iść za rękę z Androidem ? Summa summarum wybrałem smartfon z WindowsPhone na pokładzie w wersji 8.0 a w ten sam dzień zaktualizowałem do 8.1.

Aplikacje w standardzie - wady

O zaletach kiedy indziej, na razie skupię się głownie na wadach i ubytkach w standardowych aplikacjach.
  • Alarm
  • Nie da się ustawić alarmu na jakiś dzień miesiąca. Do wyboru mamy tylko dni tygodnia.

  • Aparat
  • Są podstawowe opcje i prawie nie ma się czego doczepić. Jedynie reset ustawień w ustawieniach wykonywania zdjęć powoduje także reset ustawień w ustawieniach dotyczących filmu. Jeszcze małą niedogodnością jest to, że jeśli zaczniemy kręcić film pionowo to nie ma już możliwości kontynuowania go kręcenia poziomo (i na odwrót).

  • Czujnik danych
  • Brak możliwości skasowania licznika poboru danych, reset następuje co 30 dni. Nie ma opcji ustawienia zakresu daty (dnia rozpoczęcia) tych 30 dni kiedy to dane mają być naliczane. Możemy zrobić to "na lewo" w opcji ustawieniach "Czujnik danych" jest opcja "Ustaw limit" tam można ustalić od kiedy ma liczyć dane, ale wtedy musimy wpisać jakiś limit (jeśli go nie mamy wpisujemy ogromną liczbę) . Uwaga, nie skasuje to ilość danych z Wi-Fi (tutaj jest przymus, reset następuje po upływie 30 dni najprawdopodobniej od 1 dnia miesiąca)

  • Czujnik pamięci
  • Tutaj możemy sprawdzić ile dane media zajmują miejsca na naszym smartfonie/karcie sd. Wystarczające jak dla mnie, chodź niektóre dane zajętego miejsca musimy się domyślać co tyle zajmuje (brak dokładniejszego ukazania poboru miejsca)

  • Gry
  • Nie gram więc nie mam nic do powiedzenia na ten temat.

  • Internet Explorer
  • Jedynie co mi brakuje to opcji czyszczenia danych przy wyjściu z przeglądarki oraz AdBlocka czy Ghostery (dodatki głównie znane z Firefox'a).

  • Kalendarz
  • Brak standardowego zaznaczenia świąt w kalendarzu (Co dziwne na stronie kalendarza po zalogowaniu na stronie microsoftu takie info widnieje). Ciekawostka - jest opcja powiadomienia (dzwonek w konkretny dzień i konkretnej godzinie) którą możemy zastąpić jako alarm.

  • Kalkulator
  • Standardowy, brak opcji zapamiętywania poprzedniego wyniku.

  • Kontakty
  • Mogła by być opcja wyświetlania numeru pod nazwą kontaktu.

  • Mapy
  • Standardowe, wystarczające dla mało wymagających.

  • Muzyka
  • Jak można nie dodać opcji zamykania playera całkowicie po zakończeniu słuchania ? Słuchacie muzyki, naciskanie stop, a po kliknięciu przycisku głośności pokazuje się (że tak to nazwę) mini player i specjalnie trzeba ściągnąć aplikacje typu "stop music" by tego się pozbyć. Wgrałem ~500 kawałków muzycznych z folderami, kliknąłem na losowe odtwarzanie i było losowe, szkoda że tylko w okolicach od A-D reszta nie była losowo odtwarzana. Lepszej alternatywy brak.

  • Office
  • Pobrał sobie bez mojej wiedzy pliki tekstowe z OneDrive, brak możliwości zaznaczenia paru plików i ich usunięciu. Brak opcji wyłączenia opcji podglądu ostatnio otwieranych plików.

  • OneNote
  • Prosty notatnik, jest opcja synchronizuj ale brak możliwości ustalenia co jaki czas ma odbywać się synchronizacja.

  • Oszczędzanie baterii
  • Jedne co zauważyłem to, że przy włączeniu i spadku baterii do (chyba) 19% nie pobiera e-maili. Brakuje możliwości ustalenia co ma się wyłączyć, co ma przestać działać itp. Zakładka "wykorzystane" pokazuje nam wykorzystanie baterii przez programy od najbardziej prądożernego do najmniej (w danym okresie) niestety tutaj znów niewiadoma, bo nie da się ustalić kiedy ma nastąpić reset. Naładowanie tel na max'a także tego nie kasuje (chyba, ze jest ukryty sposób). Tak więc opcja ta jest co najmniej dziwna. Jeszcze do tego "czas od ostatniego ładowania" nie ważne czy to 5sek czy 58min zawsze będzie pisać "mniej niż 1godzina".

  • Podkasty
  • Nie korzystam, ale widzę napis "Znajdź swoje ulubione podkasty w Bing", skoda, ze nie google, ale co się dziwić.

  • Portfel
  • Nie ufam takim aplikacją, nie korzystam.

  • Radio FM
  • Spełnia swoją funkcję tylko z słuchawkami, bez nich nie działa (a szkoda). Brak też nazwy obecnie słuchanej sieci.

  • Sklep
  • Mogło by być dużo lepiej wszystko przedstawione, a w szczególności brakuje opcji segregowania np: po trafności, po ocenach, po ilości pobrań.

  • Telefon
  • Brak zakładek "przychodzące", "wychodzące" i "nieodebrane". Zamiast tego mamy tą informacje w formie tekstu pod nazwą kontaktu.

  • Ustawienia
  • Powiem tylko jedno - kompletny harmider ! Do tego będzie osobny temat, wraz z screenami jak bym ja to widział. Obecnie wygląda jak by ktoś dodawał opcje tak jak mu przyjdzie do głowy robiąc przy tym 100 innych rzeczy.

  • Wiadomości
  • Tutaj jest ok jak dla mnie.

  • Wideo
  • Xbox video a nie odtwarzacz wideo plików, które mamy na smartfonie/karcie sd. Mogli by wszystko z Xbox'a włożyć w jeden wspólny kafelek.

  • Zdjęcia
  • Zrobiłeś 20 filmów, chcesz skasować 19 ? W takim razie musisz kasować filmy pojedynczo gdyż opcja multi zaznaczania działa tylko na zdjęcia. Opcja "Grupuj zdjęcia według godziny i lokalizacji" nie działa. Aby zobaczyć np: ile jakie zdjęcie waży, z jakimi ustawieniami było robione to potrzebny jest zewnętrzny program. Brakuje mi także opcji tworzenia swoich albumów

Podsumowanie

Standardowo dostępne aplikacje (po aktualizacji do 8.1, którą już teraz polecam) są jak gdyby robione na szybko aby tylko było. Brakuje w nich bardzo dużo !

Ale przecież jest sklep WindowsPhone więc będzie na pewno jakaś alternatywa ?
Tak, ale:

  • Nienawidzę gdy mam 2 aplikacje do tego samego, z czego jedna oferuje zaledwie dwie opcje więcej mi potrzebne. A brak możliwości usuwania standardowych aplikacji.
  • Czasami trudno znaleźć alternatywy, która była by okej i by można było z niej normalnie korzystać. Na przykład aplikacja dla muzyki. Szukałem i nic nie znalazłem co nadawało by się do użytku.
  • Ogromna liczba aplikacji to albo powiela inne aplikacje w opcjach i są inaczej rozmieszczone, albo są tak robione na byle jak, że głowa boli !
Rozumiem, że WindowsPhone jest nowym systemem, z którym trzeba się zapoznać i nie każdemu developerowi chce się robić coś dla WP skoro Android ma większe wzięcie i zdecydowana większość ma taki system.
No, ale dlaczego aplikacja na Androida ma wszystko a na WP prawie nic ? Dziwi mnie to strasznie, dlaczego są tak ubogie, może Microsoft to uniemożliwił ?

Tak teraz myślę, że Microsoft specjalnie nie chce od razu dać nam solidnego systemu i aktualizacji (obecna do 8.1 fakt, że wprowadza wiele zmian na plus) i wypuszczać będzie powoli kolejne aktualizacje w tej sposób o WindowsPhone ciągle będzie głośno.
Jeśli zrobili by raz porządnie, wszyscy by się cieszyli, napisali by info, byłby ogromny szum pozytywny i... "Kolejna aktualizacja są to tylko poprawki" o której mało kto by pisał i komentował.
Drugą sprawą każdy smartfon ma ograniczony czas na aktualizacje, wydawanie ich powoli spowoduje, że użytkownik kupi prędzej czy później nowszy smartfon by mieć lepsze oprogramowanie z większą ilością funkcji. Czyli kolejny sposób Microsoftu pozyskiwania pieniędzy.

Fakt, faktem. Jak już coś jest porządnego to jest lepszy niż na Androida, nie tylko wizualnie ale i wydajnościowo (wiem, wiem WP jest ładnie zoptymalizowany, a Android to żółw... chodź nie zawsze.)

Stop hejt please !

Wszystko co tutaj napisane to subiektywna ocena, nie jestem wymagający, ale niektóre braki są strasznie upierdliwe.
Znasz jakieś aplikacje, które mogą poprawić znacznie komfort pracy z WindowsPhone ? Napisz w komentarzu :) 

oprogramowanie urządzenia mobilne inne

Komentarze

0 nowych
gowain   19 #1 07.07.2014 21:20

Po tym fragmencie >>Nie da się ustawić alarmu na jakiś dzień miesiąca. Do wyboru mamy tylko dni tygodnia.>Ubolewam także nad tym, że nie ma napisanej daty danego połączenia, mamy "[Dzień tygodnia] [Godzina]" a przydało by się "[Data] [Godzina]"<< - Polecam zobaczyć co się dzieje po tygodniu. Wow! Tak! Lista zamienia się na daty zamiast dni.

Mam wrażenie, że oczekujesz od WP bycia Androidem. Większość rzekomych "wad", które poruszyłeś wynika z innej filozofii systemu. To nie Android - i chwała MS za to.

LukierNet   2 #2 08.07.2014 01:50

Ja tylko napisałem moje zdanie i tego co brakuje. Może masz racje, że po tygodniu lista zmienia się na date, to dobrze. W takim razie fragment zedytuje :-)

  #3 08.07.2014 08:56

Słaba ta lista. Aparat podstawowy? LOL. Nokia Camera ma więcej opcji niż IOS oraz Android łącznie będą miały za kilka lat.

wonsik   7 #4 08.07.2014 09:07

Wypunktowanie w podsumowaniu: to samo można napisać pod androidem.

Wiem, że to twoje subiektywne zdanie, ale trochę to wszystko zalatuje narzekaniem dla narzekania. Dla przykładu choćby google kalendarz, też nie ma oznaczonych świąt czy dni wolnych.

toszt   2 #5 08.07.2014 09:21

No tak, w androidzie nie trzeba słuchawek do radia, bo radia nie ma ;) przynajmniej w większości smartów, większość z Twoich narzekań odnosi się tak samo do andka. Tak samo tekst, że nie wypuszczają od razu dobrego systemu, tylko aktualizują. Serio? and 3.1, 3.2, 3.3 potem 4.x mamy chyba z 5 wersji już... Pamiętaj, że win phone 8.1 to na razie wersja developerska, stąd też częste upgrad'y

Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  19 #6 08.07.2014 10:45

Co za bzdury autor pisze ? Może spróbujesz poużywać trochę WP a potem opowiadaj bo póki co brednie piszesz.

- Radio FM - jak to jest rozwiązane w Androidzie ?? Jakoś inaczej ?? Jakieś nieinternetowe radio tak działa na Androidzie ?
- Portfel - nie chcesz to nie używaj ale nadal nie rozumiem dlaczego jest to wadą ?
- Mapy - Pokaż lepszą nawigację offline za darmo ? Ja jeżdżę dużo po Polsce i na jakość ma nie można narzekać. Twój zarzut jest pisany tylko po to by jakąś treścią zapełnić mierny tekst.

Nie będę się dalej pastwił nad tym tekstem bo nie o to chodzi. Nie wymyślaj a pisz o prawdziwych wadach, których w WP trochę jest ale raczej nie te, które wypisałeś.

szaweł   11 #7 08.07.2014 10:49

Zdajesz sobie sprawę że tak z 90% Twoich uwag dotyczy każdego systemu mobilnego i domyślnych aplikacji? Ani Microsoft, ani Google, ani Apple nie ma interesu w robieniu wszystkomających kombajnów z aplikacji podstawowych, bo to by zabiło zamienniki w sklepie, a do tego mogłoby odstraszyć zwykłych użytkowników. One mają spełniać podstawowe potrzeby i to robią. A że czasem kilka rozwiązań jest głupio pomyślanych, to inna sprawa.

Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  19 #8 08.07.2014 11:13

@szaweł: Może nawet więcej niż kilka rozwiązań jest głupio pomyślanych. Stawiałbym na kilkanaście :)

Nie mniej autor raczej się nie popisał.

Kuragari91   10 #9 08.07.2014 13:02

"Kontakty
Mogła by być opcja wyświetlania numeru pod nazwą kontaktu."
A który numer powinien najpierw wyświetlać? Numer komórkowy, służbowy, na fax, domowy, login skype czy nazwę na FB? Jak nie parujesz ze sobą kontaktów, to mogło mieć to sens, lecz będziesz miał bałagan w samych kontaktach.

Szadzio   7 #10 08.07.2014 13:07

Mierny wpis. Skupia się tylko na wadach.

@gowain bardzo dobrze to ujął.

xeth   4 #11 08.07.2014 13:27

W kalendarzu święta miałem od zawsze nie wiem czemu akurat Ty ich nie masz...
Co do radia nie widziałem jeszcze żadnego telefonu który by działało bez słuchawek w których jest antena, co do nazwy stacji jest RDS.
Podkasty możesz dodać ręcznie nikt ci nie każe używać do tego Binga.
Oszczędzanie baterii wyłącza aplikacje w tle oczywiście można samemu decydować które mają zostać wyłączone a które maja nadal działać, domyślnie wyłącza wszystkie
Mapy masz w 2 wersjach HERE i od MS obie potrafią działać w trybie offline do tego aplikacja i mapy od HERE to jedna z najlepszych nawigacji na rynku.
W całym tekście roi sie od nieścisłości i wygląda tak jak byś przez chwile miał telefon w ręku lub gdzieś go tylko widział, a cały wpis można by zatytułować:
WindowsPhone - test robiony na szybko.

djDziadek   17 #12 08.07.2014 13:40

@LukierNet: "Alarm
Nie da się ustawić alarmu na jakiś dzień miesiąca. Do wyboru mamy tylko dni tygodnia."

Pierwsze zdanie - pierwsza porażka - używałeś opcji alarm w kalendarzu? Czego nie można ustawić?
Po tym zdaniu już nie chciało mi się czytać wpisu - komentarze rulessss.
Nic dodać - nic ująć... Wpis lipa

t0m3k_   8 #13 08.07.2014 13:44

@xeth: HERE jest jedną z najlepszych nawigacji dla WP, dla Androida i iOS jest wiele lepszych ;)
@Kuragari91: Mi Andek wyświetla domyślny numer dla danego kontaktu i jest to czytelne ;)
Kiepski wpis, skupiasz się na niedociągnięciach a opisujesz aplikacje w których niedociągnięć nie znalazłeś starając się znaleźć coś na siłę.
Ja się zgadzam z ustawieniami, dla mnie osoba która projektowała to menu powinna wylecieć z MS na zbity pysk.

gowain   19 #14 08.07.2014 14:19

@t0m3k_: "HERE jest jedną z najlepszych nawigacji dla WP, dla Androida i iOS jest wiele lepszych " - a czy darmowych?

arek333   2 #15 08.07.2014 14:47

yyyy nie rozumiem wielu wad tak takich jak portfel czy aparat przecież na czystym androidzie prosto od google też nie ma praktycznie funkcji a w nokia camera jest owile więcej funkcji niż na jakie kolwiek aplikacji w androidzie

roobal   15 #16 08.07.2014 15:59

"Czujnik pamięci
Tutaj możemy sprawdzić ile dane media zajmują miejsca na naszym smartfonie/karcie sd. Wystarczające jak dla mnie, chodź niektóre dane zajętego miejsca musimy się domyślać co tyle zajmuje (brak dokładniejszego ukazania poboru miejsca)"

Ja co prawda dalej korzystam z 8.0, ale wątpię, aby wycięli to w 8.1 i opcjach pamięci telefonu, powinieneś mieć dostęp do opcji szczegóły i tam powinieneś mieć listę aplikacji i wykorzystanie przez nich pamięci telefonu. Rozejrzyj się dobrze. Nie potrzeba do tego żadnych aplikacji. Aplikacja, o której piszesz, służy do szybkiego wyłączania aplikacji dźwiękowych, a nie tylko po to, aby wyłączyć odtwarzacz.

"Jak można nie dodać opcji zamykania playera całkowicie po zakończeniu słuchania ? "

Player można wyłączyć na dwa sposoby: 1. Jeśli działa w tle, wchodzisz w aplikację i ją wyłączasz strzałką powrotu; 2. Wyświetlasz wszystkie aplikacje i zamykasz ją krzyżykiem.

"Spełnia swoją funkcję tylko z słuchawkami, bez nich nie działa (a szkoda). Brak też nazwy obecnie słuchanej sieci."

Mało który telefon uruchomi Ci radio bez słuchawe (w standardzie).

"Mogło by być dużo lepiej wszystko przedstawione, a w szczególności brakuje opcji segregowania np: po trafności, po ocenach, po ilości pobrań."

Jak długo korzystasz z WP? Bo mam wrażenie, że dopiero co wyciągnąłeś telefon z pudełka. Propouję najpierw poznać dobrze system i sam sklep, a znajdziesz to o czym piszesz, że nie ma.

Autor edytował komentarz.
  #17 08.07.2014 15:59

Może ktoś się pokusi o taką konfrontację z najnowszym BB 10.3?

krystian0120   4 #18 08.07.2014 16:01

@xeth: Radio działa bez słuchawek w Nokii X2-00.

squzeezebox   7 #19 08.07.2014 21:08

@t0m3k_: "HERE jest jedną z najlepszych nawigacji dla WP, dla Androida i iOS jest wiele lepszych ;)" chodzi ci o automapę? :p jak mi wiadomo to trzeba sobie wykupić abonament aby z tej nawigacji korzystać :p wiele nawigacji na pewno jest ale kompletnie bezużytecznych a mapy nieaktualizowane od kilku miesięcy :p ja już wiele przetestowałem nawigacji na androida i jak na razie ta od Google jest najlepsza tylko że nie jest offline :p w Here drive + masz wszytko czego potrzeba w nawigacji i za darmo z dożywotnią aktualizacją z mapami offline. Znajdź mi darmową nawigacje na androida która jest aktualizowana bardzo często :p

Autor edytował komentarz.
AntyHaker   18 #20 08.07.2014 21:15

@krystian0120: Bo znajdziesz takie smarty/fony, ale są one w znacznej mniejszości ...

"Xbox video a nie odtwarzacz wideo plików, które mamy na smartfonie/karcie sd. Mogli by wszystko z Xbox'a włożyć w jeden wspólny kafelek." Sugerujesz, iż nie odtworzysz wgranych do smarta filmów przez tą aplikację?... Strasznie naciągane "fakty" w dużej mierze wynikające z nieznajomości systemu ...

Autor edytował komentarz.
p.dulska   4 #21 08.07.2014 22:01

Z tymi mapami to troszkę przesadzacie offline były dobre parę lat temu (koszt internetu mobilnego był wysoki)

P.S Żeby nie było mam L820

gowain   19 #22 08.07.2014 22:50

@p.dulska: Jedź za granicę :)

krystian0120   4 #23 08.07.2014 22:52

Powinieneś trochę dłużej mieć styczność z WP, po jakimś czasie dokładnie wiedziałbyś, co jest według ciebie wadą, a co zaletą. Wtedy dopiero powinien przyjść czas na taki wpis. Powinieneś także uwzględnić w nim zalety.

@t0m3k_ - nie wiem, jak jest w WP8.1, ale mi menu ustawień nie przeszkadza - może dlatego, że jestem przyzwyczajony. Muszę jednak jedno przyznać: niektóre podpisy w ustawieniach wprowadzają w błąd.

LukierNet   2 #24 09.07.2014 00:36

@djDziadek: Nie kazdy lubi skakac miedzy aplikacjami i akurat budzik na pewien dzien powinien byc w alarmie.

prap   3 #25 09.07.2014 01:01

@gowain: Ja byłem za granicą w czerwcu. Z Lumią 720 żony. Także tego ten ;)

PS. Kto to coś powyżej w ogóle wrzucił na główną? Tzn ja mam swoje teorie, kiepściutki wpis, ale jadący po jednej platformie i od razu komentarze, wojenka i odsłony lecą do góry. Sam dałem się zwabić. Obawiam się, że nie tędy droga DP. Ostatnio zaglądam tu już jedynie z przyzwyczajenia. A poziom leci, oj leci.

gowain   19 #26 09.07.2014 01:11

@prap: Chodziło mi o to, że może i w kraju transmisja danych nie jest droga, ale jadąc za granicę już mapa offline jest niezbędna.

prap   3 #27 09.07.2014 10:27

@gowain: Zgoda. Niestety w Lumi 720 nawigacja jest tylko na Polskę, za cały świat trzeba wybulić coś koło 80 zł o ile dobrze pamiętam. Podobno w 8.1 ma być Drive+ dla wszystkich, nie mogę się doczekać.

gowain   19 #28 09.07.2014 10:39

@prap: Jak tylko na Polskę? Chyba do każdej Here możesz dociągnąć inne kraje.

squzeezebox   7 #29 09.07.2014 12:12

@prap: jak nie ma jak jest na wszystkie kraje :p mam 8.1 i mogę pobrać mapę na wszystkie państwa na świecie :p

gowain   19 #30 09.07.2014 12:34

@squzeezebox: Nie wiem jak było w 8.0, ale w 7.8 miałem dokładnie tak samo. Więc nie sądzę, żeby w 8.0 było inaczej.

squzeezebox   7 #31 09.07.2014 12:52

@gowain: Lumia 920 miała Here Drive+ w standardzie z globalną licencją. Inne telefony - nie. Tańsze Lumie miały mapę tylko jednego kraju, a na pozostałych telefonach, aplikacja Here Drive w ogóle nie działała. Chyba, że kupiłeś licencję (coś koło 150zł, jak dobrze pamiętam). Po aktualizacji do 8.1 dostajemy nawigację za darmo na wszystkie telefony z windows phone oraz tą nowością jest to, że dostajemy nawigację z licencją globalną na wszystkie państwa świata, więc można śmiało powiedzieć, że Here Drive + jest obecnie najlepszą nawigacją na smartfony i w dodatku za darmo ;)

Autor edytował komentarz.
LukierNet   2 #32 09.07.2014 13:57

@roobal: "Player można wyłączyć na dwa sposoby: 1. Jeśli działa w tle, wchodzisz w aplikację i ją wyłączasz strzałką powrotu; 2. Wyświetlasz wszystkie aplikacje i zamykasz ją krzyżykiem."

No chyba jednak nie, tyle razy ile zamknę w takie sposoby tyle razy po zwiększeniu głośności poprzez boczny przycisk widzę "mini playera".


Pisałem "brakuje opcji segregowania np: po trafności, po ocenach, po ilości pobrań." w sklepie WindowsPhone a Ty piszesz "najpierw poznać dobrze system i sam sklep, a znajdziesz to o czym piszesz, że nie ma."

Nie wmawiaj mi, że taka opcja jest bo jej nie ma.

LukierNet   2 #33 09.07.2014 13:59

@krystian0120:
"po jakimś czasie dokładnie wiedziałbyś, co jest według ciebie wadą, a co zaletą."
Tyle godzin ile spędziłem z smartfonem z WP mi wysatrczy by wyrobić sobie zdanie, MOJE ZDANIE !

"Powinieneś także uwzględnić w nim zalety. "

To po co ja pisałem " O zaletach kiedy indziej, na razie skupię się głownie na wadach i ubytkach w standardowych aplikacjach." ?

t0m3k_   8 #34 09.07.2014 14:01

@squzeezebox: no i co, że płatne? Ja kupiłem Sygic i mam lepszą navi i telefon z większą ilością funkcji ;)

squzeezebox   7 #35 09.07.2014 14:04

@t0m3k_: właśnie tak się przyglądam tej nawigacji i tak czytam: " Płatna wersja premium oferuje mnóstwo innych świetnych rozwiązań: mapy 3D, nawigację głosową „zakręt po zakręcie”, asystenta pasa ruchu, ostrzeżenia o ograniczeniach prędkości oraz widok skrzyżowań ze strzałkami pokazującymi rozjazdy pasów ruchu." te same funkcje ma here drive + i jest za darmo :P więc nie rozumiem co znaczy z większą ilością funkcji jak w tej nawigacji i w tej jest to samo? :p

Autor edytował komentarz.
gowain   19 #36 09.07.2014 14:23

@squzeezebox: Jakoś musi usprawiedliwiać wydanie kilku stówek :)

roobal   15 #37 09.07.2014 20:55

@LukierNet: W takim razie w WP8.1 musieli to wszystko pozmieniać.

Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  19 #38 11.07.2014 11:35

@LukierNet: Na jakich wadach ? Co ty piszesz?

Przeczytaj swoja listę pseudo wad i zobaczysz, że dotyczą wszystkich smartfonów lub nie są stricte wadami. Bo skoro nie chcesz używać portfela to nie używaj.

  #39 14.07.2014 08:58

Po aktualizqcji jedyne wady jakie widze to ze centrum powiadomien ubogie,mało przełacznikow tam a te co sa przenosza do ustawien a nie przełanczaja,chaotyczne menu i ustawienia,
Najwieksza wada jest jednak sklep gdzie nie ma wiekszosci darmowych gier i programów z andka a ich zamienniki wygladaja jak wyciete z windowsa nt nawigacji samochodowej czyli kiepskie i brzydkie

Jan0506   3 #40 18.07.2014 11:01

@Pangrys: Zauważ, że autor tego posta miał na celu ukazać jak on się czuje z nowym telefonem na nowym OS'ie ;). Może w przyszłości zmieni zdanie, kto wie?