r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

World of Warcraft: The Adventure Game

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Fantasy Flight Games jest znane z tego, że wydaje niezłe planszówki, w tym także te bazujące na różnorakich tytułach komputerowych. Żeby nie szukać daleko, Doom: The Boardgame Kevina Wilsona, World of Warcraft: The Boardgame, czy gra na motywach StarCrafta służą jako doskonałe przykłady dobrego przeniesienia na papierową planszę cyfrowej rozrywki. Do tego zacnego grona dołączył niedawno nowy produkt zaprojektowany przez Coreya Konieczkę, czyli World of Warcraft: The Adventure Game.

Napis na spodzie pudełka głoszący „W Azeroth tylko jedna osoba może zostać największym poszukiwaczem przygód” jest wystarczająco dobrym opisem skrótowym całości rozgrywki. Oto pewna ilość śmiałków (w liczbie od dwóch do czterech) rywalizuje ze sobą o tytuł prawdziwego bohatera, wykonując zadania, polując na przeciwników, pokonując potwory i zbierając przedmioty - mniej lub bardziej użyteczne. Wszystko to ma miejsce w scenerii znanej ze słynnego MMO Blizzarda, a dokładniej w jej wschodniej części. Klimat pierwowzoru został niejako zachowany, razem z kolorystyką oraz poczuciem humoru, którego w grze nie brakuje. [image source="Galerie/Inne/World_of_Warcraft_The_Adventure_Game:9929" mode="normal"]

Pierwsze, co rzuca się w oczy po otwarciu pudełka, to solidne wykonanie. Jest ono bardzo staranne, ładne i trwałe – czyli standard dla wszystkich produktów Fantasy Flight. Instrukcja z barwną ilustracją zachęca nas do jak najszybszego nauczenia się zasad i natychmiastowego rozpoczęcia przygody, reszta zawartości natomiast to duża, kolorowa plansza, kilkadziesiąt żetonów, karty zadań (zarówno podstawowych jak i elitarnych) oraz trofeów, cztery plastikowe stojaki do segregacji talii zdarzeń (dla każdego z dostępnych poziomów rozwoju bohatera), cztery figurki reprezentujące postacie, komplet 23 kart umiejętności dla każdej z nich i trzy kostki. Biorąc pod uwagę objętość, jaką zajmują wszystkie te składniki, można stwierdzić, że gra jest bardzo oszczędnie wykonana. Zalicza się to niewątpliwie na plus, ponieważ nie zabiera ona za dużo miejsca na stole, w przeciwieństwie do wspomnianego na wstępie World of Warcraft: The Boardgame. Sam czas zabawy jest też dużo krótszy, mieści się on bowiem w przedziale od 90 do 120 minut, czyli w sam raz, żeby utrzymać zainteresowanie przygodą u osób, które nie zwykły spędzać czasu przy grach planszowych.

r   e   k   l   a   m   a
1 2 3 następna
© dobreprogramy

Komentarze

Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.