r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Wstawki reklamowe w filmach na YouTube

Strona główna Aktualności

YouTube rozpoczyna eksperymentalną emisję reklam wideo wyświetlanych na początku wybranych klipów.

Reklamy tego typu są dość popularne w Internecie. Zasada ich funkcjonowania jest bardzo prosta - użytkownik musi obejrzeć kilkunastosekundowy klip reklamowy, zanim serwis wyświetli właściwe wideo. W YouTube reklamodawcy będa ograniczeni do 30 sekund, ale właściciele serwisu zalecają wyświetlanie reklam nie dłuższych niż 15 sekund. Emisja reklamy będzie sprzedawana w pakietach po tysiąc odsłon.

YouTube początkowo wprowadza reklamy tylko do filmów oficjalnie udostępnianych w serwisie przez BBC Worldwide, ITN, Discovery, National Geographic i Channel 4. Wśród pierwszych firm, które będą się reklamować w ten sposób są między innymi Activision, Renault, Match.com, Nissan i Warner Brothers. Celem wprowadzenia reklam wideo jest skłonienie dużych wytwórni do przekazywania na YouTube większej liczby filmów.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.