Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Moje ulubione kanały na YouTube #2

W dzisiejszym odcinku kilka propozycji zagranicznych, których możecie nie znać. Zapnij pasy, zaczynamy!

#1 Taylor Davis - kanał muzyczny bardzo utalentowanej skrzypaczki, która zna także naszego Wiedźmina.

#2 i 1/2 Alexander Zoomer - co powiecie na sympatycznego Ruska, gadającego po polsku? Ciekawe spojrzenie na radzec... rosyjską rzeczywistość widzianą oczami zwykłego obywatela tego państwa. Miałam okazję troszkę z nim pokorespondować, naprawdę miły człowiek :)

Zoomer prowadzi też kanał "To jest droga" ze świetnie zmontowanymi zdarzeniami drogowymi z Rosji (i często też z polski).
Kanał dla osób 18+

(utwór w tle: The 13th Brotherhood - Hear Me)

#3 Simon's Cat - genialne, zabawne i króciutkie filmy animowane z przygodami pewnego kota.

#4 DaveHax - kanał z różnymi life hackami, które później można zobaczyć w "5 sposobów na..." (trzepanie kasy z jutuba)

#5 AstroFon - kanał poświęcony astronomii i kosmologii

#6 Zajegranie - kanał gównie o grach prowadzony z fajnym poczuciem humoru.

#7 Skazany na film - kanał poświęcony filmom i ich recenzjom.

#8 Na gałęzi - również świetny kanał poświęcony filmom, ale w znacznie szerszym tego słowa znaczeniu.

#9 TheDemoTube - jak łatwo zauważyć kanał poświęcony jest produkcjom demoscenowym.

Tu mamy przykład dema o wielkości 64kB (tak, sześćdziesiąt cztery kilobajty).

#10 TheFoodEmperor - nie mogło zabraknąć kanału kulinarnego, tym razem jednak bardzo nietypowego, bo prowadzonego przez... Szweda gadającego po polsku (brzmi znajomo?). Szweda, który przy okazji nie przebiera w słowach i klnie jak szewc, więc znów +18

A na zakończenie pytanie, jak do ciężkiej Anielki zdobyć odznaczenie "Bold na Blogu" i czemu ja tego nie mam? 

internet inne

Komentarze

0 nowych
Shaki81 MODERATOR BLOGA  37 #1 08.05.2016 19:48

No i kolejne ciekawe zestawienie. Zoomera subskrybuje już od jakiegoś czasu i ogląda się o dość fajnie. A dzięki kanałowi Na gałęzi zacząłem inaczej patrzeć na filmy.

A co do odznaki "Bold na Blogu" to musisz zdobyć 20 innych odznak, wówczas z automatu otrzymasz ta upragnioną funkcję:)

Xanthia   10 #2 08.05.2016 19:58

@Shaki81: Dzięki :) Na gałęzi też zmienił odbiór filmów przeze mnie. 20 innych odznak, no to już z górki... :D

  #3 08.05.2016 20:51

* "#4 DaveHax - kanał z różnymi life hackami, które później można zobaczyć w "5 sposobów na..." (trzepanie kasy z jutuba)"

Polecam zacząć publikować na YT, aby przekonać się o mitycznym "trzepaniu kasy z YouTube". Bez zewnętrznych kontraktów, to za ~1000 wyświetleń może dostanie się ~0.50$, bo mamy najniższe stawki.

Trzepanie pieniędzy to było, ale jakieś 4-6 lat temu, kiedy krajowa scena YouTube dopiero się tworzyła. Wtedy wszystko się sprzedało, a dziś mamy tysiące kanałów o tym samym.

Siedzę jako twórca na YouTube od 2007 roku, więc trochę poznałem ten serwis. Proszę Was - trzepanie kasy z YouTube... Jak ktoś ma klikalne blogi, to więcej zarobi za jedno kliknięcie w AdSense, niż za 1000 wyświetleń na YT :-) Bez zewnętrznych umów ani rusz, szkoda prądu i czasu, bo zarobku to nie będzie.

Także mit o zarabianiu na YT, to wsadźmy w końcu między bajki. Zarabia się na zewnętrznych agencjach i kontraktach, a nie Tubie :-)

looogan   5 #4 08.05.2016 21:22

Koleżanka z pierwszego filmiku na mówiła mnie by posłuchać OST The Witcher ;-)

Axles   16 #5 08.05.2016 21:29

Bardzo fajne zestawienie czekam na kolejne byle nie na siłę :)
Kota Simona miałem dobry kawał czasu jako avatara.

Semtex   17 #6 08.05.2016 21:36

TheFoodEmperor to miazga :) Dla miłośników "innej piłki nożnej" polecam Kartofliska https://www.youtube.com/user/kartofliskapl Szczególnie serię "jak nie zwiedzać" ;)

#r2d2#   10 #7 09.05.2016 18:41

"#5 AstroFon - kanał poświęcony astronomii i kosmologii"
Ten kanał nie nazywa się "AstroFon", tylko "Astrofaza". Swoją drogą świetne filmy gościu robi. :-)

sir_lucjan   8 #8 09.05.2016 20:03

@#r2d2#: Piotr Kosa Kosek w odróżnieniu od połowy polskich youtuberów ma klasę a nie naszą klasę oraz wie co mówi, a nie mówi co wie :D

freyah   15 #9 15.05.2016 20:50

Z filmowych to Kinomaniaka lubię :) Food Emperor wymiata jak nic, wczoraj słyszałam, że sąsiad za ścianą nawet ogląda xD w sumie za wiele na YT nie subskrybuję, ale bardzo lubię językowy kanał Wittaminy.