r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Yahoo! nie będzie już konkurować z Google AdSense

Strona główna Aktualności

Yahoo! planuje pod koniec kwietnia zamknąć serwis reklamowy Yahoo Publisher Network. Mimo że podobną usługę posiada Microsoft, w liście adresowanym do wydawców Yahoo! nie polecił jako alternatywy platformy swojego bliskiego partnera, lecz inny serwis.

Yahoo Publisher Network wyświetla na stronach WWW partnerów reklamy, za które przyznawane jest wynagrodzenie zależne od liczby kliknięć. Serwis miał być konkurentem Google Adsense, jednak ze względu na wiele ograniczeń oraz status beta nie zdobył on dużej popularności. Być może rezygnując z Publisher Network, Yahoo! będzie chciał skupić się na sprzedaży reklam we własnych serwisach.

Współpraca z Microsoftem, której efekt ma poważnie zagrozić biznesowi Google to niewątpliwie kluczowy cel Yahoo!. Niemniej jak widać, firma kierowana przez Carol Bartz raczej nie zamierza bezinteresownie wspierać Microsoftu.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.