r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

YouTube rozszerza sprzedaż biletów i gadżetów

Strona główna Aktualności

W ramach YouTube firmy trzecie będą mogły teraz sprzedawać dodatkowe produkty takie jak bilety na koncerty czy gadżety. Serwis pracuje też nad nowymi kanałami rozrywkowymi.

Google szuka nowych sposobów na zarabianie w ramach YouTube. Wprawdzie materiały wideo w serwisie oglądane są codziennie ponad 3 mld razy, to jednak właściciel nie chce skupiać się tylko na reklamach dołączanych do klipów. Dlatego też rozpoczęto wprowadzanie możliwości sprzedaży dodatkowych produktów z poziomu YouTube. W ramach Merch Store partnerzy serwisu będą mogli sprzedawać bilety na koncerty, gadżety takie jak kubki czy t-shirty, a także cyfrowe dane. Szczególne ta ostatnia funkcja wydaje się interesująca. Może niebawem YouTube stanie się e-sklepem porównywalnym z iTunes Store albo Amazon.com? Google chce wprowadzić Merch Store w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Google pracuje również nad nowymi kanałami rozrywkowymi w ramach serwisu. Informowaliśmy o tym już na początku tego miesiąca. Według najnowszych przecieków, serwis zaoferuje około 24 kanałów stworzonych przez profesjonalne stacje telewizyjne. Google miał wydać na nie ponad 150 mln dolarów. W ramach nowych kanałów użytkownicy otrzymają zarówno darmowe (ale z reklamami) materiały, jak i płatne odcinki. Google chce w ten sposób poprawić poziom tematyczny YouTube, a także przyciągnąć nowych klientów do serwisu. Nowe kanały pojawią się najprawdopodobniej w przyszłym roku.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.