r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

ZWCAD 2015

Strona główna Windows Grafika Programy do projektowania CAD
Pobierz program Asystent pobierania włączony zabezpiecz pobieranie

ZWCAD 2015 to będący efektem wieloletniej pracy następca popularnego ZWCADa. Umożliwia on tworzenie rysunków i dokumentacji technicznych, wspierając użytkownika na każdym etapie projektowania CAD - od pomysłu, aż do realizacji.

Galeria programu

Oprogramowanie wyposażone zostało we wszystkie niezbędne do projektowania wspomaganego komputerem funkcje i narzędzia. Umożliwia ono tworzenie rysunków 2D/3D oferując opcje do kreślenia różnego rodzaju linii, łuków, kształtów, rysowania brył oraz dokumentowania poszczególnych elementów projektu. Środowisko charakteryzuje się wysoką kompatybilnością z formatami CAD - m.in. DWG/DXF wykorzystywanymi przez lidera w branży, AutoCADa. Wspiera ono gesty myszki, pozwalając sprawnie wywoływać dostępne funkcje, a także oferuje ciekawą funkcję wymiarowania przestrzeni papieru (wymiary obiektu powiązane są z jego modelem) i wyboru nakładających się na siebie elementów, np. linii.

ZWCAD dysponuje większością sprawdzonych rozwiązań z oprogramowania ZWCAD, jednak na nim nie bazuje. Twórcy napisali od podstaw nowe jądro programu (porzucili wykorzystywanego dotąd Intellicada), które sprawia, że nowa wersja działa znacznie szybciej i stabilniej od swojego poprzednika. Wprowadzono m.in. obsługę procesorów wielordzeniowych, a także usprawniono obsługę pamięci RAM.

Uwaga!

  • Wersja testowa pozwala na korzystanie z programu przez 30 dni.
© dobreprogramy

Recenzje użytkowników

cena, szybszy, obsługa bloków dynamicznych, znakowanie dróg
nic
ocena użytkownika

Nie tak dawno zacząłem pracować na ZwCAD 2017 std 64bit. Na ten moment jestem z programu zadowolony. Jest na pewno szybszy, radzi sobie z obrazami rastrowymi oraz obsługuje bloki dynamiczne.Widać, że producent ciągle go rozwija, więc nie jest to jeszcze efekt końcowy. W przypadku podejścia do klienta nie jest źle, bo na moje zapytanie akurat odpowiedzieli i w ofercie jest szkolenie podstawowe do tego Cad-a.

23.11.2016 05:59 | Recenzja do wersji 2015
Wygląd skopiowany z AutoCADa
cena, problemy z kolejnością odrysowywania, problem z przesuwaniem modelu
ocena użytkownika

Podzielam opinię powyżej. Kiedyś program całkiem dobry, ale to na tyle. Nowy Classic, który wyszedł całkiem niedawno działa chyba na dwg'u z 2007roku. Najnowsza wersja, którą można już pobrac daleko odstaje od swoich poprzedniczek. nie wiem co jest tego powodem. Czytałem gdzieś, że piszą jakiś silnik od nowa bo musieli zrezygnowac ze starego.

21.08.2016 09:16 | Recenzja do wersji 2015
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

0 nowych
Romek741   3 #30 07.12.2016 10:29

Warto też przetestować tą wersje beta bo dostępna jest już

Autor edytował komentarz w dniu: 07.12.2016 10:31
Deliryk   10 #29 21.10.2016 15:40

ZWcad 2017 PRO eng Beta vernum: 2016.09.30(10203)_x64

Jak na razie program zupełnie nie nadaje się do pracy. Ilość krytycznych błędów i stabilność programu go dyskwalifikują do jakichkolwiek poważniejszych zastosowań. Niestety, trudno uwierzyć, żeby do zapowiedzianej daty premiery udało się je wszystkie zdiagnozować i wyeliminować.

mccornik   3 #28 15.07.2016 12:15

Na deski poszedł ZW2017 std 64bit
pierwsze wrażenia znośne... własne wpisy w opcjach nie spowalniają zauważalnie programu.

+ praca na rastrach jest dość zadowalająca

- - - "ALIGN" nie działa :'-(,
- problemy z hatchem (brak uchwytów, brak możliwości łatwego ich edytowania (z ctrl), wycinanie kółek w wypełnieniu nie działa :(
- uchwyty na poliliniach nie dają możliwości dodawania/usuwania węzłów ani zmiany typu lini :-(
- CHAMFER - nie docina końcówek polilinii
- - nie działa drag & drop z obrazkami :-(

(testowanie trwa ....)

no i para trochę zeszła, pozostaje mieć nadzieję, że niedługo (pewnie za 6mc ;-/ ) wyjdzie poprawka, na razie zerkam w stronę nanocada

2016 09 13 .... kiepsko, puki co odradzam ZW :( - więcej nerwów wróciłem do 2015 i czekam dalej...

Autor edytował komentarz w dniu: 13.09.2016 14:38
Deliryk   10 #27 04.12.2015 11:31

Ciekawostka - ZWsoft i Autodesk zawarły ugodę sądową. Chińczycy przyznali, że w ZWCADzie 12+ (i następnych) znajdowały się elementy kodu z Autocada (ponoć Autodesk się zorientował bo w obu programach pojawiały się te same błędy) i mają je usunąć w kolejnej wersji programu.
Pewnie stąd to obecne zamieszanie z numeracją, wycofanie ze sprzedaży wersji ZWCAD+ i przywrócenie wersji "classic 2012" a aktualizacja zapowiedziana dopiero do wersji 2017?

Autor edytował komentarz.
mccornik   3 #26 11.03.2015 13:07

Odkrycie !!!
ZW jest dość irracjonalnie wrażliwy na grzebanie w konfiguracji. np:
Jeśli ustawisz sobie indywidualną ścieżkę dostępu do stylów wydruku na serwer to np UNDO traci na responsywności ... prawdopodobnie nawet przy odświeżaniu ekranu sprawdza ustawienia konfiguracji drukarek i leci po plikach zależnych.
(program dostaje ogólnej czkawki :( rastry kisi, drukowanie to przepychanie słonia przez słomkę itp)
Generalnie, jeśli zależy komuś na sprawnej pracy programu polecam używać ustawień fabrycznych ;/ a wszystkie potrzebne pliki ręcznie pokopiować do odpowiednich katalogów.

Autor edytował komentarz.
  #25 06.03.2015 10:48

@Deliryk: najlepiej oddaje to j.angielski
professional a provisional
wymowa niemal identyczna
Czym się różnią? Produkty w efekcie końcowym zazwyczaj są podobne, z tym że profesjonalista jest świadomy tego co robi, odpowiada za pracę i ponosi konsekwencje ;)

Pozdrawiam

Komentarze do poprzednich wersji

Deliryk   10 #24 14.12.2014 18:49

@NPNYMOUS (niezalogowany): Cóż, kiepski trolling. Używamy w firmie ZWcadów do wersji 2007 i jakoś specjalnych problemów na tle posiadanych w biurze licencji AutoCad-a i AutoCada LT nie było. Czasem ZWcad robi wręcz za "narzędzie ostatniej szansy" do otwierania plików na których poległo jak to mówisz "profesjonalne" oprogramowanie. Swoją drogą chętnie poznałbym definicję "profesjonalności" ;-)

  #23 13.11.2014 21:42

Jak można porównywać pod względem jakości chińską podróbę za 5 piw netto z profesjonalnym ACAD LT. zwpad nadaje się do rysowania kółeczek, kreseczek i prostokącików. Podkłady z xrefami przerastają możliwości tego czegoś.

mccornik   3 #22 30.09.2014 13:22

koniec końców aktualizowałem do zw 2015+ (bo.... cena była dobra 302,-)
ogólnie spoko, tylko to ślimacze otwieranie.... przełączanie na rzutnię... czekanie aż zaskoczy drukowanie....
ale jak już zamulenie skończy to działa dość sprawnie ;)....

arrrrrggghhh..... ^&%&*^%&*^% zwcad *((*&(*& trafi mnie

owe zamulenie objawia się w krytycznych momentach - zwłaszcza jak Szefowi trzeba coś pilnie pokazać,
no i poważna porażka - rozsypuje kolejność wyświetlania elementów (praktycznie każdy rysunek gdzie było używane "DRAWORDER" będzie skopany ?!? - kiedyś progecad miał taki babol)

Autor edytował komentarz.
mccornik   3 #21 05.09.2014 11:06

Jakiś czas temu wyszedł ZW 2015 w becie... właśnie testuję
pierwsze wrażenia...
+ otwiera koszmarnie długo pliki projektów z rastrami -> rozpycha koszmarnie plik stronnicowania (podobnie do nowego ProgeCada) ale jak załaduje to faktycznie bajka :)
+ w końcu nie muli tak strasznie przy UNDO
+ da się dość płynnie rysować po rastrach

- jak zawsze nie dotniesz do zamknięcia pojedynczej polilini ;)
- brak prostego dodawania/modyfikacji wierzchołków i łuków do polilinii
- brak aktywnych uchwytów wypełnień
- - od niedawna mam z 2015 problem z płynnością, strasznie tnie i zostawia sporo artefaktów na ekranie,
- nieradzi sobie z plikami które uszkodziłem w NanoCad 6 - ;g ale progeCad 2010 je reperuje ;)

... na razie na kredyt ;g nastraja do upgrad'u

Autor edytował komentarz.
  #20 18.11.2013 14:06

@Szymon 26 (niezalogowany): Bardzo rzetelny test, tylko szkoda że bardzo słabej jakości... Jak widać do testów nie poddano najnowszej wersji GstarCAD 8, która działa ponad 50% szybciej od 2012 czyli teoretycznie powinien uzyskać wynik 43 sekund "lepiej niż zwcad" który jak wiadomo od dawna ma problemy z rastrami. Testując obrabianie rastrów...

Deliryk   10 #19 05.09.2013 11:06

Mała uwaga formalna: nie ma czegoś takiego jak Service Pack 3 do Zwcada 2012+. Ta wersja to SP 2.2 (SP2 2013.07.09(14388).
Szymon 26: najlepiej ściągnij sobie dema tych programów i sam testuj, bo każdemu coś innego bardziej lub mniej jest potrzebne/się podoba.

  #18 31.08.2013 14:00

Zastanawiam się który program cad wybrać zwcad, bricscad czy może gstarcad. Zależy mi na szybkości i sprawnym projektowaniu. Zwcad zdaje się wygrywać całą konkurencję nawet w porównaniu z Autocad. Test można zobaczyć tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=sVn1rw_5Ed8

  #17 06.08.2013 15:45

Jest już nowy GstarCAD 2013 PL z podobnym interfejsem jak w AutoCAD 2014.
Działa dość żwawo jak na chińczyka:
https://www.youtube.com/watch?v=JDyLCBNJC6I

mccornik   3 #16 17.06.2013 13:00

ZW 12sp2 ma drobne problemy przy edycji tekstów - odrobinę pływają -ale to drobiazg; Kaszani wydruki z rastrami przy niektórych dociętych obrazkach.

+ w końcu daje radę z dużymi rastrami ~ 150MPix bez redukcji rozdzielczości i nawet da się na nich pracować, ale 8-p żeby nie było różowo ImageAdjust jest wyłączone

W sumie, zmiany prawie idą w lepszą stronę, możemy już jechać, ale w kolejnej wersji dostaniemy możliwość skrętu w lewo.

  #15 07.06.2013 22:31

Po komentarzu widać, że bestia71 sprzedaje konkurencyjny CAD znanej firmy i nie jest zadowolony z istnienia Zwcad+. Ja osobiście jestem zadowolonym użytkownikiem Zwcad+ i absolutnie nie zgadzam się z poprzednim komentarzem. Od tego jest wersja demo aby każdy się przekonał o możliwościach tego programu.

  #14 13.05.2013 09:16

Raczej ZWis CAD. Chińska podróba CADA, ograniczająca płynność pracy i gwarancje, że można spokojnie na nim rysować bez utraty danych... Żeby nie było, mam legalnego ZW Cada..:(

  #13 06.05.2013 10:30

Mam zarówno ZW2012 i ZW2012+. Po wielokrotnych próbach przejścia na ZW2012+ wróciłem do porzedniej wersji - jest szybciej i przyjemniej. Z dużymi rastrami i tu i tu jest problem, z pdf w tle też dziwnie pracuje.

Deliryk   10 #12 30.04.2013 13:37

Pracując z ZW+ SP2 mam wrażenie, że więcej rzeczy zepsuli niż poprawili. Mam jakieś dziwne i irytujące problemy przy edycji tekstów czy edycji bloków.

  #11 16.04.2013 19:23

@mccornik
Niestety masz rację. Kolega ma plik zawierający duże i dużą ilość rastrów, no i co? Ano zw+sp2 wczytuje częśc a pozostałe funduje z czerowym lub żółtym tłem, całe lub w połowie, a inne wcale. Nic się nie poprawiło. Lipa jest jak była do tego stopnia, że koleś wrócił do poprzedniej wersji. A teraz hit. Ten sam plik otworzony na nowszym kompie z win 7 (u kolegi jest xp) śmiga bez problemu, czyli problemy są w zależności od konfiguracji kompa.

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.