r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Zlikwidować pop-up'y...

Strona główna Aktualności

Jak pokazują badania, reklamy w postaci pop-up'ów są trzynaście razy bardziej efektywne niż tradycyjne bannery. Być może właśnie dlatego korzystanie z sieci wyrabia u użytkowników umiejętności, które przestały być przydatne wraz z odejściem do lamusa czasów dzikiego zachodu.

Jedną z ciekawszych propozycji podejścia do tematu zaprezentował ostatnio Google - jego Google Toolbar oferuje między innymi właśnie kontrolę pop-up'ów. Niemniej, praktycznie wszystkie dostępne na rynku narzędzia nie są w pełni skuteczne. Okazuje się jednak, że zapowiedź ograniczenia dalszego aktywnego rozwoju przeglądarki Internet Explorer do jej ewolucji jedynie wraz z systemami Microsoftu może przynieść wymierne efekty dużo wcześniej, niż z dniem odwlekanej premiery Longhorna. Darin Linnman - rzecznik prasowy Microsoftu - potwierdził, że korporacja planuje wzbogacić IE o kontrolę pop-up'ów przy planowanym na początek nowego roku Service Packu 2 dla Windows XP. Dużą rolę w ostatecznym kształcie aktualizacji będą mieli użytkownicy, którzy zyskają możliwość oceny skuteczności narzędzia nieco wcześniej. Będzie to jeden z elementów nowej polityki firmy wobec nie tyle bezpieczeństwa, ile też komfortu korzystania z sieci - na który obok wszechobecnego spamu największy negatywny wpływ mają właśnie pop-up'y.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.