r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Zynga kupuje NaturalMotion, kolejne gry firmy będą miały realistyczną animację

Strona główna AktualnościROZRYWKA

Gry takie jak FarmVille czy Matching with Friends nie potrzebowały realistycznie odwzorowanych animacji postaci, ale Zynga ma zamiar w najbliższym czasie mocno poszaleć przynajmniej w sektorze rozrywki przenośnej i dlatego zbroi się na przyszłość. Za 527 milionów dolarów firma nabyła oto nieźle radzące sobie NaturalMotion, które wielbicielom urządzeń przenośnych kojarzyć się będzie chociażby z aplikacją Clumsy Ninja. Konsolowcy oraz komputerowcy za to przypomną sobie od razu systemy Morpheme i Euphoria wykorzystywane w takim Grand Theft Auto IV lub też V.

Odpowiadały one także za generowanie i płynne łączenie animacji w Max Payne 3, Red Dead Redemption albo projektach z serii Star Wars: The Force Unleashed. Do podążania wspólną drogą przekonał szefostwo NaturalMotion Don Mattrick, który w zeszłe wakacje zostawił Microsoft dla Zyngi, ale na pewno do wyobraźni przemówiło im też ponad pół miliarda innych, zielonych powodów. Od strony organizacji pracy nic się ponoć nie zmieni. Zespół robi dalej to, co robił, pod identyczną nazwą, a zyskuje teraz dostęp między innymi do konkretnych technologii serwerowych czy szerokiej sieci promocji.

Równocześnie jednak Zynga ogłosiła falę zwolnień. Redukcja objęła 15% pracowników, czyli 314 osób. Wszystko w imię oszczędności. To też jeden z ruchów Mattricka, mający na celu poprawienie kondycji firmy. Stara się zmniejszać straty rok do roku. Nie była to łatwa decyzja, ale jak na obecne potrzeby utrzymywano niby po prostu za dużą kadrę.

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.