Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Czyżby to początek końca problemów ze sklepem Windows?

Koniec problemów ze sklepem Windows? Ostatnie poczynania na to wskazują!
Zapewne wielu z was nie lubi, nie przepada, bądź wręcz nienawidzi mobilnego windowsa za brak aplikacji w jego sklepie. Ale czyżby niedługo miałby nastać koniec epoki, w której sklep uchodzi za ubogi? Taki stan rzeczy wydaję się być coraz bardziej możliwy. Stale rośnie liczba developerów skłaniająca się ku temu systemowi. Ostatnio, każdy kto choć trochę śledzi poczynania gigantów wie, że coraz więcej aplikacji wcześniej niedostępnych lub po prostu słabych zaczyna pojawiać się w sklepie.

Każdy kto choć raz spotkał się z windows i zobaczył aplikacje facebooka, złapał się za głowę. Podczas gdy aplikacje te u konkurencji wyglądały i funkcjonowały o niebo lepiej, na okienkach nie było tak pięknie. W messengerze nasi koledzy mogli zmieniać sobie kolor czatu, korzystać ze zmienionej emotikonki na czacie, czy zmieniać sobie pseudonimy, a nawet grać w gry! Najnowsza wersja umożliwia to nawet tym, którzy nie zdecydowali się na kupowanie iphone'a czy androida. Aplikacja jest portem z iOS co widać na pierwszy rzut oka. Interfejs względem poprzedniej wersji zmienił się tak bardzo, że starsze osoby będą musiały się nauczyć obsługi messengera ponownie, z kolei młodsze pokolenie na pewno szybko dowie się jak używać nowej aplikacji.

Facebook również jest aplikacją Facebook Inc. i również doczekał się aktualizacji, co prawda jeszcze jest to wersja Beta, ale po testach i aktualizacjach również doczeka się swojej pełnej wersji. Nowością w tej wersji jest możliwość administrowania grupą, co sprawuje się świetnie i jest dużym udogodnieniem. Wcześniej trzeba było w takich sytuacjach, posilić się wersją z przeglądarki. Zauważyłem także, że po dłuższym przytrzymaniu przycisku "Lubię to" buźki tam są animowane. Odświeżona została cała szata aplikacji, co widać na zdjęciach. Pragnę wspomnieć, iż ta aplikacja również jest portem z iOS

Kolejna aplikacja udostępniona użytkownikom mobilnego windowsa to instagram. Wcześniejsza jego wersja nie była zbyt funkcjonalna i wciąż posiadała dopisek "Beta". Teraźniejsza wersja wygląda tak samo jak na iOS, co nie powinno was dziwić, gdyż jest to nic innego jak port z iOS. Co ciekawe pojawiło się również nagrywanie wideo. Aplikacja dorównuje swoim koleżankom na konkurencyjnych platformach, a wszelkie aktualizacje są wprowadzane prawie na równi z resztą.

Teraz to co może wielu zdziwić i to mocno. Oficjalna aplikacja steam! Tak! Mimo iż wcześniej zaprzeczali takiemu stanowi rzeczy, to jednak aplikacja pojawiła się w sklepie. Wreszcie użytkownicy mobilnej wersji systemu z komputera mogą dumnie kliknąć, że posiadają smartfona przy najbliższym uruchomieniu steam'a! Aplikacja posiada funkcję sklepu, tokenu, potwierdzeń i czatu. W tym przypadku akurat, nie jest to port z iOS.

Z kolei w tej chwili może zostać odmienione życie każdego użytkownika tego systemu. Jedno słowo. Snapchat. Tak! Snapchat! Na twitterze pewna osoba zapytała firmę co z aplikacją na Windows. Odpowiedzi jaką uzyskaliśmy zapewne nikt się nie spodziewał. Aplikacja jest w trakcie tworzenia i wszystko idzie zgodnie z planem, a więc niedługo powinna się pojawić w sklepie. Zaskoczeni zaczęli też pytać poprzez prywatną wiadomość, a odpowiedzi jakie uzyskiwali, były takie same.

Ostatnią rzeczą, aplikacją o której tylko krótko wspomnę jest Subway Surfers. Aplikacja nie była dostępna w sklepie, aż do teraz. Poprawiono jej wersje i wreszcie udostępniono na najnowszej wersji systemu. Niestety wydawca aplikacji poinformował, że dłużej aplikacja na wersji 8.1 nie będzie wspierana.

Słowem podsumowania. Widać, że Windows 10 Mobile zaczyna się rozwijać, a jego problemy zaczynają powoli znikać. Jasne, że wszystkie aplikacje z Android czy iOS na systemie nigdy się nie pojawią, ale czy aż tak tego pragniemy? Chcemy by na wszystkich platformach dostępna była aplikacja kosztująca tysiące, a wyświetlająca tylko diament na ekranie? Być może i dobrze, że niszowe aplikacje, śmieciowe nie pojawiają się w sklepie jak to ma miejsce na Androidzie. Milion wersji jednej gry, z czego tylko jedna służy do grania, a reszta do wyciągania pieniędzy i danych od użytkowników. Teraz, zasadnicze pytanie. Czy ta tendencja do wydawania aplikacji utrzyma się na tyle długo, by można było podnieść ilość użytkowników tegoż systemu? Miejmy nadzieję, że tak, gdyż ma on potencjał, a aplikacje niestety na tę chwilę to minus systemu, lecz już dużo mniejszy niż w przeszłości. UWP jak i narzędzia do portowania dają sporą szansę temu systemowi, i widać, że ludzie to łyknęli. Trwajmy w nadziei, że coraz więcej developerów skłoni się do wydawania aplikacji na Windows'a. 

windows oprogramowanie urządzenia mobilne

Komentarze

0 nowych
walgav   14 #1 29.06.2016 14:04

Cóż... instagramy i snapchaty to nie dla mnie ale dobrze wiedzieć, że coś się zaczyna dziać. Może wreszcie, na fali wzrostu, mobilnego windowsa zauważą też producenci przeglądarek :P

Darthnorbe   13 #2 29.06.2016 14:42

Nie ma czegos takiego jak problem z aplikacjami na mobilnym windowsie.
W innym wątku na dp zapytałem sie czego KONKRETNIE brakuje. Fanatycy androida nie byli w stanie logicznie odpowiedzieć. Zaraz wymyslali jakieś programy do oglądania tv. Na telefonie :D ;D. Brednia goni brednie

morriat   4 #3 29.06.2016 15:19

@Darthnorbe: Popieram, lecz często bywają problemy z aplikacjami producenta z naciskiem na edge.
Może to jakoś moja wina, ale w każdej kompilacji którą instalowałem/reinstalowałem, korzystanie z natywnej przeglądarki to udręka.
Zwieszki, braki odpowiedzi i wyrzucanie do kafelków to standard.

Odnośnie ogółu aplikacji dostępnych w sklepie to zawsze jest jakiś zamiennik, lepszy bądź gorszy ale jest i tych aplikacji jest naprawdę sporo. Oczywiście nie jest też kolorowe bo niektóre darmowe na andku na windzie trzeba zapłacić i to nie trochę.

Darthnorbe   13 #4 29.06.2016 15:28

@morriat: lepiej kupić lumie o połowę tańszą od androida a kasy zostanie na aplikacje na dwa stulecia

mktos   9 #5 29.06.2016 16:36

Aplikacja Facebooka od Facebooka ma obecnie dwie koszmarne wady: po pierwsze, jest totalnie niespójna z interfejsem systemu (po prostu krzyczy, że jest z iOS), po drugie nie synchronizuje kontaktów i kalendarza z systemem.

I ta druga wada w zasadzie wyklucza jakikolwiek sens jej instalowania dla mnie.

ADR1991   6 #6 29.06.2016 16:59

Ja zamiast tych snapchatów wolałbym dobrą przeglądarkę internetową. Korzystanie z tego cholernego internet explorera jest dla mnie koszmarem.

AlbatrosZippa   10 #7 29.06.2016 17:29

Mogli dać ten port via Android lub iOS, ale ze zmianą wyglądu, który jest zgodny z Microsoft 10 Mobile

klonek_wp   6 #8 29.06.2016 18:03

@mktos: dokładnie tylko z tej funkcji synchronizacji korzystam i po dzisiejszym dniu boję się żeby mi nie podmienili appki jak Messengera dziś....

  #9 29.06.2016 18:16

@Darthnorbe: Wielokrotnie sporo osób dawało Ci argumenty, ale zawsze byłeś na nie ślepy.

adi0922   11 #10 29.06.2016 18:21

@mktos: Też nie pasi mi to, że brak jest synchronizacji. Niemniej jednak liczę, że to się w przyszłych aktualizacjach zmieni.

dragon321   9 #11 29.06.2016 18:21

@Darthnorbe: " Fanatycy androida nie byli w stanie logicznie odpowiedzieć."
W tej bajce były smoki? Nie kłam.

Ty za to logicznie odpowiadałeś wyzywając każdego z innym zdaniem od "lewaków", "wyznawców stalina" itd.

PS: Z tymi programami do TV to się kompletnie minąłeś. Jakbyś nie wiedział, to niektóre tablety i smartfony mają możliwość wyjścia obrazu na HDMI, więc co szkodzi podłączyć sprzęt pod TV i tam oglądać?

Autor edytował komentarz w dniu: 29.06.2016 18:23
Maxi_S   4 #12 29.06.2016 20:54

"ERROR: Unable to find a bootable option. Press any key to shut down" cztery dni po upływie gwarancji rozwiązało problem nie tylko ze sklepem ale z całym windowsem i lumią w ogóle.

Kuragari91   9 #13 29.06.2016 20:55

@walgav: Na chroma niema co liczyć, ale były głosy o drugim podejściu Mozilli do UWP. Ale prędzej chyba EDGE na desktopie będzie zdatny do użytku, niż Mozilla do używania. No i tak z ciekawości. Instalowałeś może Maxthona?

@Darthnorbe: Akurat aplikacja do oglądania TV była by fajna. Ale wszelkie VOD czy Netflix jest więc nie ma problemu. Chociaż, ja wolałbym Stream telewizji, jak telewizjada. Wygodnie się ją oglądało w przeglądarce, do póki jej nie wyłączyli.

walgav   14 #14 29.06.2016 21:00

@Kuragari91: Kilka z tych mobilnych przeglądarek próbowałem. Ale za każdym razem wracałem do edge. A co do chroma to nawet na deskopie nie korzystam. Od lat korzystam z Firefox i szczerze mówiąc właśnie na to kolejne podejście Mozilli liczę :-)
Ale sprawdzę tego maxthona, dzięki za zwrócenie uwagi.

Autor edytował komentarz w dniu: 29.06.2016 21:02
adi0922   11 #15 29.06.2016 21:15

Co do przeglądarek. Te co są w sklepie na 10 nie wyświetlają się na pełnym ekranie i wygląd stron na nich przypomina wiek XX.

AntyHaker   17 #16 29.06.2016 21:58

Fakt, Steam dobra rzecz - do szczęścia brakuje mi już tylko apki MiFit :P

Darthnorbe   13 #17 29.06.2016 22:11

@dragon321: "Ty za to logicznie odpowiadałeś wyzywając każdego z innym zdaniem od "lewaków", "wyznawców stalina" itd. "
Wyznawców stalina nazywam po imieniu. Ci którzy zwyczajnie nie podali mi jakich aplikacji nie ma na WM zignorowałem

"akbyś nie wiedział, to niektóre tablety i smartfony mają możliwość wyjścia obrazu na HDMI, więc co szkodzi podłączyć sprzęt pod TV i tam oglądać?"
TV ma już TV więc po co mi aplikacja do TV?

  #18 29.06.2016 22:12

Tak. Zgadzam się całkowicie.

Darthnorbe   13 #19 29.06.2016 22:12

@Kuragari91: "Akurat aplikacja do oglądania TV była by fajna. Ale wszelkie VOD czy Netflix jest więc nie ma problemu. Chociaż, ja wolałbym Stream telewizji, jak telewizjada. Wygodnie się ją oglądało w przeglądarce, do póki jej nie wyłączyli."
Telewizja to środek do kontrolowania osobników o niskim ilorazie inteligencji. Ja dziękuję za taki syf co jest w TV. Propaganda unijna i 50 minut reklam.

  #20 29.06.2016 22:32

Czekamy na więcej :)

Kuragari91   9 #21 29.06.2016 22:58

@Darthnorbe: Nie generalizujmy. Nie wszystko jest TVN-em.

Autor edytował komentarz w dniu: 29.06.2016 23:19
Darthnorbe   13 #22 29.06.2016 23:00

@Kuragari91: TVP lepsze? Rozumiem jak byś chciał Natiolan Geographic oglądać, ale większość ich programów jest na yT

Darthnorbe   13 #23 29.06.2016 23:07

@Anonim (niezalogowany): Oglądanie TV na telefonie nie jest żadnym argumentem

Kuragari91   9 #24 29.06.2016 23:20

@Darthnorbe: No nie wszystko. Ale cieszę się, że zgadłeś co oglądam. Z naziemnej najczęściej Focus TV.

Darthnorbe   13 #25 29.06.2016 23:23

@Kuragari91: No tutaj mogę przyznać rację. Jednak na telefonie YT mi wystarczy z fragmentami ciekawszych materiałów. Czy to wielka wada WP że nie ma tv? No nie wiem

Aragorn77   8 #26 30.06.2016 06:43

Do rewolucji daleko, ale widać że powoli przynosi efekty portowanie aplikacji oraz UWP. Jest lepiej, choć do określenia "dobrze" jeszcze sporo brakuje.

dragon321   9 #27 30.06.2016 13:43

@Darthnorbe: "Wyznawców stalina nazywam po imieniu. Ci którzy zwyczajnie nie podali mi jakich aplikacji nie ma na WM zignorowałem "
Tak, a jedyny powód, dla którego dany rozmówca jest lewakiem/wyznawcą stalina to taki, że ma inne zdanie niż Ty. Dość ograniczone myślenie.

"TV ma już TV więc po co mi aplikacja do TV?"
No nie wiem, bo nie każdy ma SmartTV i chce sobie obejrzeć coś z YT, czy serwisów VOD na dużym ekranie?

Darthnorbe   13 #28 30.06.2016 14:15

@dragon321: "Tak, a jedyny powód, dla którego dany rozmówca jest lewakiem/wyznawcą stalina to taki, że ma inne zdanie niż Ty. Dość ograniczone myślenie.
"
Wyznawcą stalina jest ten co go wielbi. Nie ma tutaj nic więcej.

"No nie wiem, bo nie każdy ma SmartTV i chce sobie obejrzeć coś z YT, czy serwisów VOD na dużym ekranie?"
Podłącz PC.

dragon321   9 #29 01.07.2016 18:56

@Darthnorbe: "Wyznawcą stalina jest ten co go wielbi. Nie ma tutaj nic więcej. "
A to, że ktoś wielbi Stalina poznajesz tylko po tym, że ma inne zdanie niż Ty? Dobry jesteś :D

"Podłącz PC."
Aha i to jest Twoje rozwiązanie? Brzmi zupełnie jak ten kawał:
"-Panie doktorze, a mnie boli jak tu dotykam.
-To proszę tam nie dotykać"

Równie dobrze mogę kupić coś z Androidem i mieć upragnioną funkcje.

Darthnorbe   13 #30 01.07.2016 23:04

@dragon321: Jak się nie zgadza W KWESTII brexitu to wszystko jasne. To tak jakbyś powiedział że źle że Polska wyszła z układu warszawskiego. Kim jest osoba co tak świadczy?

"
Równie dobrze mogę kupić coś z Androidem i mieć upragnioną funkcje."
Możesz droga wolna.

Tylko czy nie lepiej pomęczyć się raz w domu przy oglądaniu czegoś z YT czy cały czas 24/7 męczyć się z telefonem z androidem? Ja tam wiem już że nie będę tracił czasu na androida.

dragon321   9 #31 01.07.2016 23:15

@Darthnorbe: "Jak się nie zgadza W KWESTII brexitu to wszystko jasne. To tak jakbyś powiedział że źle że Polska wyszła z układu warszawskiego. Kim jest osoba co tak świadczy? "
Co ma Brexit do używalności Windows Mobile nad Androidem? Oduczysz się kiedyś wszędzie wtrącać polityke?

"Możesz droga wolna.

Tylko czy nie lepiej pomęczyć się raz w domu przy oglądaniu czegoś z YT czy cały czas 24/7 męczyć się z telefonem z androidem? Ja tam wiem już że nie będę tracił czasu na androida."
A niby czemu uważasz, że ktokolwiek się męczy z Androidem? Zresztą, chyba lepsze to niż skazywanie się na getto i odmawianie sobie wielu aplikacji i możliwości.

Darthnorbe   13 #32 01.07.2016 23:23

@dragon321: "Co ma Brexit do używalności Windows Mobile nad Androidem? Oduczysz się kiedyś wszędzie wtrącać polityke? "
A co ma to do polityki?

"A niby czemu uważasz, że ktokolwiek się męczy z Androidem? "
Ja się męczę, inni ludzie też: -stary ten mój samsung znowu lagguje.
- kup lumie
- nie samsungi najlepsze
ROTFL idiotów pełno na tym świecie.

"lepsze to niż skazywanie się na getto i odmawianie sobie wielu aplikacji i możliwości."
Ale jakich aplikacji i możliwości. Już wielokrotnie było udowadniane że android nie ma żadnych zalet względem wm a wad ma sporo.

dragon321   9 #33 01.07.2016 23:35

@Darthnorbe: "A co ma to do polityki? "
A co ma Brexit czy polityka w tematach o informatyce? Bardzo lubisz wtrącać do takich dyskusji politykę.

"Ja się męczę, inni ludzie też: -stary ten mój samsung znowu lagguje.
- kup lumie
- nie samsungi najlepsze
ROTFL idiotów pełno na tym świecie. "
Nie przepadam za Samsungami, ale ja i tak bym zaproponował coś porządnego na Androidzie niż Lumie. Bo Lumie taki typowy user przeklinałby jeszcze gorzej.

"Ale jakich aplikacji i możliwości. Już wielokrotnie było udowadniane że android nie ma żadnych zalet względem wm a wad ma sporo."
Tyle osób Ci już udowadniało, że ma braki i to spore. Windows Mobile jest dobry tylko jak ktoś chce dzwonić, wysyłać smsy i ewentualnie proste aplikacje odpalać.

Snapchat - dostanę go na Windows Mobile? Nie.
Aplikacje niektórych banków - nie ma ich na Windows Mobile. Mam wiec zmieniać bank?

A to tylko kropla w morzu przykładów.

Darthnorbe   13 #34 01.07.2016 23:45

@dragon321: "A co ma Brexit czy polityka w tematach o informatyce? Bardzo lubisz wtrącać do takich dyskusji politykę. "
Media i ich manipulacje. To ma wspólnego. Kto im wierzy ten nie jest zbyt inteligentny.

"Nie przepadam za Samsungami, ale ja i tak bym zaproponował coś porządnego na Androidzie niż Lumie. Bo Lumie taki typowy user przeklinałby jeszcze gorzej.
"
No tak. Szkoda tylko że Ci co im lumie poleciłem, mają je do dzisiaj i nie chcą innych szrotów.

"Tyle osób Ci już udowadniało, że ma braki i to spore. "
Nikt mi nic nie udowodnił.

"Windows Mobile jest dobry tylko jak ktoś chce dzwonić, wysyłać smsy i ewentualnie proste aplikacje odpalać.
"
A android nawet do tego nie jest dobry. Bo akturat zatnie się jak chcesz zadzwonić to na co mi taki telefon co nie działa jak jest potrzeba?
To złom i tyle.

"Snapchat - dostanę go na Windows Mobile? Nie. "
hahahahahahahaha wiedziałem że gimbaza.

Masz MMS messangera i tak wyślesz zdjęcie, nie potrzeba do tego osobnej aplikacji dla gimbazy.

"Aplikacje niektórych banków - nie ma ich na Windows Mobile. Mam wiec zmieniać bank? "
Skoro bank ma Cię w dupie to Ty jeszcze kasę u nich trzymasz? Nieźle.

"
A to tylko kropla w morzu przykładów."
I jak zwykle wszystko obalone.

Dalej czekam na to co to niby na WP brakuje.

dragon321   9 #35 01.07.2016 23:49

@Darthnorbe: "Media i ich manipulacje. To ma wspólnego. Kto im wierzy ten nie jest zbyt inteligentny. "
Co to ma do tematu IT?

"No tak. Szkoda tylko że Ci co im lumie poleciłem, mają je do dzisiaj i nie chcą innych szrotów. "
Szkoda tylko, że Ci, co im odradziłem Lumie są zadowoleni na Androidzie.

"Nikt mi nic nie udowodnił."
A ty nikomu nic nie obaliłeś.

"A android nawet do tego nie jest dobry. Bo akturat zatnie się jak chcesz zadzwonić to na co mi taki telefon co nie działa jak jest potrzeba?
To złom i tyle. "
Powtarzasz bzdurne mity bez żadnego potwierdzenia. Nie, twoje "doświadczenia" to żaden argument.

"hahahahahahahaha wiedziałem że gimbaza."
Heh, wiedziałem, że w taki żałosny sposób unikniesz odpowiedzi na niewygodne pytanie. Cały ty.

"Masz MMS messangera i tak wyślesz zdjęcie, nie potrzeba do tego osobnej aplikacji dla gimbazy."
Aha, czyli nie masz tego, to używaj innego? Nic mnie to nie obchodzi, że mam coś innego, chce akurat Snapchata i co?

"Skoro bank ma Cię w dupie to Ty jeszcze kasę u nich trzymasz? Nieźle."
Nie ma w dupie mnie, a niszowej platformy. Mam wybierać bank na podstawie tego, czy wspiera niszową platforme? Dobre :D

"I jak zwykle wszystko obalone. "
I jak zwykle niczego nie obaliłeś i nagadałeś bzdur.

Dalej czekam na odpowiedź na moje pytania.

Darthnorbe   13 #36 01.07.2016 23:57

@dragon321: "
Co to ma do tematu IT? "
To że pewnie rozumiem że chodzi Ci o temat gdzie redaktorek napisał że mobilny windows umiera. Tak samo wiarygodne jak to że UK nie wyjdzie z UE.

"Szkoda tylko, że Ci, co im odradziłem Lumie są zadowoleni na Androidzie. "
Jasne. Ja już się nauczyłem że fanatycy androida lepiej zakrzywiają czasoprzestrzeń niż gargantua.
Nie wiem kto jest zadowolony z androida poza ludzmi takimi jak Ty co za to zadowolenie dostają kasę od wiadomo kogo.

"Powtarzasz bzdurne mity bez żadnego potwierdzenia. Nie, twoje "doświadczenia" to żaden argument. "
No tak XD moje doświadczenia to nie argument. Tylko TWOJE SĄ NAJLEPSZE. Ech co troll to inny idiotyzm.

"Heh, wiedziałem, że w taki żałosny sposób unikniesz odpowiedzi na niewygodne pytanie. Cały ty. "
To nie żaden unik. WM to nie system dla gimbazy co to zamiast mózgu mają snapczaty i inne gówna.

"Aha, czyli nie masz tego, to używaj innego? Nic mnie to nie obchodzi, że mam coś innego, chce akurat Snapchata i co? "
MAMO!!! JA CHCĘ LIZAKA!!!!! MAMO!!!! JA CHCĘ SNAPCZATA!!!!

"Nie ma w dupie mnie, a niszowej platformy. Mam wybierać bank na podstawie tego, czy wspiera niszową platforme? Dobre :D
"
Niszowa. W Polsce masz z 20% czyli wcale nie mało. Jak bank ma mnie w dupie to nie dostanie moich pieniędzy, proste.
Może Ty lubisz dawać kasę tym co Cię dymają. Twoja wola.

Także dalej czekam na argumenty przeciwko WM bo licznik jak na razie bije cyfrę ZERO!

dragon321   9 #37 02.07.2016 14:24

@Darthnorbe: "To że pewnie rozumiem że chodzi Ci o temat gdzie redaktorek napisał że mobilny windows umiera. Tak samo wiarygodne jak to że UK nie wyjdzie z UE. "
Tak, bo Ty najlepiej wiesz czy wyjdą czy nie. Referendum nic nie znaczy, póki nie zatwierdzi tego izba lordów. A pozatym nie jest pewne, czy bez zgody Szkocji wystąpia, a Szkocja nie ma zamiaru nigdzie się ruszać.

"Jasne. Ja już się nauczyłem że fanatycy androida lepiej zakrzywiają czasoprzestrzeń niż gargantua.
Nie wiem kto jest zadowolony z androida poza ludzmi takimi jak Ty co za to zadowolenie dostają kasę od wiadomo kogo. "
Ja też się nauczyłem, że fanatycy Windowsa muszą się dowartościować plując na konkurencje i opowiadając brednie. Nie wiem kto może być zadowolony z mobilnego Windowsa poza takimi jak ty.

"No tak XD moje doświadczenia to nie argument. Tylko TWOJE SĄ NAJLEPSZE. Ech co troll to inny idiotyzm. "
Nigdzie tak nie powiedziałem. A co do twoich "doświadczeń"(których prawdziwość jest mocno naciągana) - mam ci uwierzyć na słowo? Daj mi chociaż jeden powód, dla którego miałbym ci uwierzyć na słowo.

"To nie żaden unik. WM to nie system dla gimbazy co to zamiast mózgu mają snapczaty i inne gówna. "
Bo to system dla starszych osób, które poza dzwonieniem i pisaniem SMS'ów nic więcej nie robią, bo doniczego więcej się nie nadaje. To by nawet pasowało, bo w kafelki łatwo trafiać, więc babcia nie będzie miała problemu.

"MAMO!!! JA CHCĘ LIZAKA!!!!! MAMO!!!! JA CHCĘ SNAPCZATA!!!! "
Jesteś głupi czy tylko takiego udajesz?

"Niszowa. W Polsce masz z 20% czyli wcale nie mało. Jak bank ma mnie w dupie to nie dostanie moich pieniędzy, proste.
Może Ty lubisz dawać kasę tym co Cię dymają. Twoja wola. "
20%? A śniłeś też o smokach?

Jakieś dowody? Nie obchodzą mnie liczby wyssane z brudnego palca. Na słowo też nie mam zamiaru ci wierzyć.

Tak więc czekam na odpowiedzi na moje pytania i argumenty na obronę WM. Bo póki co argumentu nie dostałem żadnego, a od odpowiedzi wymigałeś się w godny pożałowania sposób.

Darthnorbe   13 #38 02.07.2016 14:31

@dragon321: "Tak, bo Ty najlepiej wiesz czy wyjdą czy nie. Referendum nic nie znaczy, póki nie zatwierdzi tego izba lordów. A pozatym nie jest pewne, czy bez zgody Szkocji wystąpia, a Szkocja nie ma zamiaru nigdzie się ruszać.
"
No tak. Większość Brytyjczyków powiedziała że wychodzą. Czyli potwierdzasz że w Uni nie ma czegoś takiego jak demokracja?

"zadowolenie dostają kasę od wiadomo kogo. "
Ja też się nauczyłem, że fanatycy Windowsa muszą się dowartościować plując na konkurencje i opowiadając brednie. Nie wiem kto może być zadowolony z mobilnego Windowsa poza takimi jak ty. "
Może wystarczy przestać być ignorantem i fanatykiem shitu to byś się dowiedział co to porządny soft?

"Nigdzie tak nie powiedziałem. A co do twoich "doświadczeń"(których prawdziwość jest mocno naciągana) - mam ci uwierzyć na słowo? Daj mi chociaż jeden powód, dla którego miałbym ci uwierzyć na słowo.
"
Powiedz mi, mówi się laggdroid czy laggWP. Właśnie laggdroid. Z niczego się to nie wzieło.

"Jesteś głupi czy tylko takiego udajesz? "
Skoro Ty udajesz głupiego to ja nie mogę??

"20%? A śniłeś też o smokach? "
Nie mam tak porypanych snów jak androidowcy XD

Czekam dalej czego to nie ma na VM już chyba będzie tydzień i ZERO argumentów.

dragon321   9 #39 02.07.2016 15:20

@Darthnorbe: "No tak. Większość Brytyjczyków powiedziała że wychodzą. Czyli potwierdzasz że w Uni nie ma czegoś takiego jak demokracja? "
A ty potwierdzasz, że kompletnie nie ogarniasz czegoś takiego jak ustrój UK? Referendum nic nie znaczy bez zgody Izby Lordów. A pozatym nie wiem czy wiesz, ale są zbierane podpisy na kolejne referendum i jeżeli ono pokaże inny wynik, to co wtedy?

"Może wystarczy przestać być ignorantem i fanatykiem shitu to byś się dowiedział co to porządny soft? "
Może wystarczy przestań być zakutym łbem i hejterem, to byś się przekonał jakie brednie wygadujesz? Windows i porządny soft? Dobre.

"Powiedz mi, mówi się laggdroid czy laggWP. Właśnie laggdroid. Z niczego się to nie wzieło. "
A co ma się mulić jak nic na to nie ma? A skąd się wzięło twierdzenie, że sklep Windows świeci pustkami?

"Skoro Ty udajesz głupiego to ja nie mogę?? "
Gdybym udawał głupiego, albo takim był, to musiałbym Ci przyznawać racje.

"Nie mam tak porypanych snów jak androidowcy XD "
Ja już bym wolał śnić o smokach niż o tym, że niszowa platforma cokolwiek znaczy :D

Czekam nadal na odpowiedzi na moje pytania i udowodnienie, że WM jest lepszy od Androida. Dałem Ci nazwę aplikacji której brakuje, a skoro Ci nie pasuje, to twój problem. Dyskutujemy już chyba 10 raz i nigdy jeszcze nie dostałem od ciebie żadnego argumentu ani żadnej odpowiedzi. Ciągle migasz się i migasz.

Darthnorbe   13 #40 02.07.2016 15:34

@dragon321: "A ty potwierdzasz, że kompletnie nie ogarniasz czegoś takiego jak ustrój UK? Referendum nic nie znaczy bez zgody Izby Lordów. A pozatym nie wiem czy wiesz, ale są zbierane podpisy na kolejne referendum i jeżeli ono pokaże inny wynik, to co wtedy? "
Nie można powtarzać referendum tylko dlatego że się paru lewakom nie podoba wynik. To jest demokracja czy farsa?

"Może wystarczy przestań być zakutym łbem i hejterem, to byś się przekonał jakie brednie wygadujesz? Windows i porządny soft? Dobre. "
Brak argumentów to typowa zagrywka fanatyków androida czyli obrażanie?
Najs.

"A co ma się mulić jak nic na to nie ma? A skąd się wzięło twierdzenie, że sklep Windows świeci pustkami? "
Brednie jakich mało. Aplikacji jest setki tysięcy.

dragon321   9 #41 02.07.2016 16:10

@Darthnorbe: "Nie można powtarzać referendum tylko dlatego że się paru lewakom nie podoba wynik. To jest demokracja czy farsa? "
To nie rząd chce powtarzać referendum tylko ludzie. Zabronisz ludziom powtórzyć je? I nie paru lewakom, bo ponad 2 miliony podpisów zebrano w tej sprawie. Zresztą powoli zaczęli zdawać sobie sprawę, że nie opłaca im się opuszczenie UE. W najgorszym wypadku oznacza to rozpad Zjednoczonego Królestwa. Nawet Cameron, będący zwolennikiem opuszczenia UE, uciekł po referendum, bo wie co się święci i nie chce ogarniać bałaganu.

"Brak argumentów to typowa zagrywka fanatyków androida czyli obrażanie?
Najs."
Przyganiał kocioł garnkowi fanatyku WM.

"Brednie jakich mało. Aplikacji jest setki tysięcy."
Taak, bardzo przydatne i pożądane aplikacje jak np. Przepisy kulinarne.

Autor edytował komentarz w dniu: 02.07.2016 16:13
Darthnorbe   13 #42 02.07.2016 16:13

@dragon321: "To nie rząd chce powtarzać referendum tylko ludzie. Zabronisz ludziom powtórzyć je? I "
Jacy ludzie? Ludzie już postanowili w normalnym demokratycznym referendum. To się jedynie może garstce lewaków nie podobać.

"
Taak, bardzo przydatne i pożądane aplikacje jak np. Przepisy kulinarne."
A ja wciąż gotować nie potrafię :P

PEACE :)

dragon321   9 #43 02.07.2016 16:15

@Darthnorbe: "Jacy ludzie? Ludzie już postanowili w normalnym demokratycznym referendum. To się jedynie może garstce lewaków nie podobać. "
Ponad 2mln ludzi to garstka lewaków? Dobra, skończmy ten temat ;)

"A ja wciąż gotować nie potrafię :P

PEACE :)"
Bywa i tak :p

Autor edytował komentarz w dniu: 02.07.2016 16:15
Darthnorbe   13 #44 02.07.2016 16:19

@dragon321: "Ponad 2mln ludzi to garstka lewaków? Dobra, skończmy ten temat ;) "
Powiem że to mało biorąc pod uwagę że głosowało ponad 70% z 60 milionów obywateli. I jeszcze trzeba z tego wyciągnąć 52%( taki wynik był?). Nie wiem trzeba policzyć, jednak to na bank więcej niż 2mln ludzi.

Bądźmy szczęśliwi, odpowiednio Ty na androidzie i ja na windowsie.

dragon321   9 #45 02.07.2016 16:27

@Darthnorbe:"Powiem że to mało biorąc pod uwagę że głosowało ponad 70% z 60 milionów obywateli. I jeszcze trzeba z tego wyciągnąć 52%( taki wynik był?). Nie wiem trzeba policzyć, jednak to na bank więcej niż 2mln ludzi. "
Być może.

"Bądźmy szczęśliwi, odpowiednio Ty na androidzie i ja na windowsie."
W pełni się zgadzam. Chociaż BTW nie używam Androida na smartfonie, tylko na tablecie. Na smartfonie mam iOS, bo chciałem spróbować czegoś od Apple. :p

Autor edytował komentarz w dniu: 02.07.2016 16:28
Darthnorbe   13 #46 02.07.2016 16:28

@dragon321: To po co ta dyskusja :D ios rulez

dragon321   9 #47 02.07.2016 16:30

@Darthnorbe: Jak to w internecie, jeden powie to, drugi tamto i wybucha dyskusja :p

iOS trochę denerwuje ograniczeniami(np. brak możliwości normalnego przesyłania muzyki jak w Androidzie czy nawet Windows Mobile - oczywiście mam na myśli tryb pamięci masowej), ale dla zwykłego użytkownika to w istocie świetny system.

dragon321   9 #48 02.07.2016 16:34

@Darthnorbe: Tak czy siak zawieramy pokój. Uszanujmy swoje decyzje i nie kłóćmy się jak dzieci, bo do niczego to nie prowadzi, a robimy śmietnik tylko ;)

Darthnorbe   13 #49 02.07.2016 16:35

@dragon321: Co racja to racja. Pozdro!

dragon321   9 #50 02.07.2016 16:37

@Darthnorbe: A więc pokój. Również pozdrawiam. :)