Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

10 pytań do... GOCLEVER - odpowiedzi

Pamiętacie pytania do GOCLEVER ?

Jeśli nie, wszystkie są tutaj.

A teraz odpowiedzi na pytania, które wybrała pani

Ewelina Pączkowska - MARKETING MANAGER GOCLEVER

1. Ponieważ implementujecie Państwo do swoich wyrobów system Android, czytelnicy pytają jak przewidujecie Państwo udostępnianie aktualizacji dla tego systemu ?
Pytanie jest podyktowane polityką innych producentów, którzy pomimo możliwości technicznych urządzeń, maja spore problemy z ich aktualizacją i udostępnianiem na nie nowych wersji Androida.

Nasi inżynierowie nie ustają w pracach nad możliwością aktualizacji systemu operacyjnego dla urządzeń mobilnych GOCLEVER. Priorytetem jest dla nas udoskonalanie tabletów i smartfonów, i poprawianie ich funkcjonalności, dlatego w miarę możliwości technicznych wprowadzamy aktualizacje softwarowe, jednak trzeba pamiętać, że jest w części uwarunkowane możliwościami technicznymi sprzętu oraz współpracą z dostawcami podzespołów np. producentami procesorów.

2. Czy w przypadku Państwa firmy jest rozważana możliwość aktualizacji urządzeń spełniających wymagania sprzętowe do nowszych wersji tego systemu ?

W celu poprawy jakości funkcjonowania urządzeń i poprawy ich wydajności stale wprowadzamy udoskonalenia oprogramowania naszych urządzeń. Wsłuchując się w opinie użytkowników realizujemy projekty aktualizacyjne biorąc pod uwagę przede wszystkim możliwości techniczne urządzeń. Aby usprawnić proces aktualizacji OS w ubiegłym roku wprowadziliśmy na naszych urządzeniach system OTA, dzięki któremu każdy użytkownik szybko i sprawnie dokona sprawdzenia dostępności najnowszego oprogramowania w trybie online wyrażając lub nie chęć dokonania update’u.

3. Czy rozważaliście Państwo możliwość stworzenia własnego systemu operacyjnego do produkowanych przez firmę Goclever urządzeń mobilnych (laptopów, telefonów czy tabletów) ?

Nasi klienci najbardziej doceniają w naszych urządzeniach obecność czystego systemu operacyjnego bez nakładek, głównie ze względu na możliwość personalizacji sprzętu i instalacji (oraz bezproblemowej deinstalacji) wszelkich aplikacji Google. Aby sprostać wymaganiom użytkowników preinstalujemy również lokalne aplikacje dostosowane do danego rynku. W Polsce jest to na przykład aplikacja nawigacyjna z pełną mapą Polski czy czytnik ebooków LEGIMI z 14-dniowym darmowym dostępem do biblioteki. Wychodząc naprzeciw naszym obecnym i potencjalnym klientom jeszcze w tym półroczu do naszej oferty dołączy tablet z najbardziej popularnym i docenianym oprogramowaniem MS Windows.

4. Czy planujecie Państwo współpracę z Microsoftem w celu wypuszczenia na rynek urządzeń z Windowsem 8 bądź Windowsem Phone 8?

Polski klient jako wyjątkowo wymagający i oczekujący od sprzętu najwyższej funkcjonalności oczekuje od producentów szerokiego asortymentu. Dlatego w ofercie GOCLEVER, jeszcze w tym półroczu, pojawi się nowoczesny multimedialny 10-calowy tablet z systemem Windows 8.1 pracujący na wydajnym procesorze Intel oraz dołączaną klawiaturą w zestawie jako opcja. Będzie to sprzęt nie tylko dla biznesu, ale przede wszystkim dla szerokiego grona odbiorców. Uważamy, że znajdzie duże zainteresowanie i z powodzeniem będzie mógł zastąpić tak powszechnie stosowane obecnie laptopy.

5. Czy w wypadku telefonów, zamierzacie państwo rozpoczęcie produkcji „flagowych” urządzeń pod własną marką, które mogłyby konkurować z „topowymi” modelami tych urządzeń jak choćby Galaxy S4 Samsunga ?

Obecnie w naszej ofercie jest kilka modeli smartfonów, w tym cieszący się ogromnym zainteresowaniem model QUANTUM4. W ubiegłym roku wprowadziliśmy na rynek również dwa modele w kategorii premium, czyli INSIGNIA 5 oraz INSIGNIA 5X. Rok 2014 przyniesie nam dodatkowo kilka modeli o różnych przekątnych, tak, aby każdy klient mógł wybrać model zgodnie ze swoimi oczekiwaniami i potrzebami. Planujemy rozwijać również kategorię phabletów, czyli smartfonów o przekątnych powyżej 5.5”. Do naszej oferty dołączą zatem smartfony o przekątnych od 3.5” wzwyż. Dbając przede wszystkim o jakość dostarczanych urządzeń, ale również o atrakcyjny wygląd i nowoczesny design kategorię smartfonów uzupełni szereg dedykowanych kolorowych akcesoriów ochronnych. Jesteśmy przekonani, że nasze submarki QUANTUM i INSIGNIA mogą skutecznie konkurować z produktami a-brandów, nie tylko ceną, ale przede wszystkim dostępnością i funkcjonalnością.

6. Jakie urządzenia Goclever cieszą się największą popularnością wśród kupujących urządzenia Goclever

Dominującą rolę odgrywają urządzenia mobilne typu tablet. Klienci coraz częściej szukają zaawansowanych technologicznie rozwiązań, biorąc pod uwagę jednocześnie cenę i funkcjonalność. Obserwujemy wzrost zainteresowania tabletami z wygodną przekątną 7.85” – w naszej ofercie jest kilka takich modeli np. INSIGNIA 785 PRO czy ARIES 785. Mając na uwadze wzrost mobilności społeczeństwa zauważa się rosnący trend popularności uniwersalnych rozwiązań, takich jak tablety hybrydowe z dedykowaną klawiaturą. Wymagający klient oczekujący wysokiej wydajności w naszej ofercie znajdzie również tablet na procesorze INTEL z Androidem, a już wkrótce model z systemem WINDOWS 8.1. Drugą kategorią, która rozwija się bardzo dynamicznie na naszym rynku są smartfony. Tutaj mamy do zaoferowania modele o różnej wielkości i parametrach technicznych, wśród których prym wiodą 5-calówki z lepszej jakości wyświetlaczem i zaawansowaną specyfikacją. Ogromną popularnością cieszy się model INSIGNIA 5X sprzedawana w zestawie z adapterem GOCLEVER AERODISPLAY, który umożliwia bezprzewodowe przesyłanie obrazu na TV.

7. Czy planujecie Państwo podjęcie współpracy z polskimi operatorami sieci komórkowych w celu rozpoczęcia sprzedaży swoich telefonów wraz z umowami abonamentowymi ?

Mamy świadomość, że operatorzy mają obecnie największy zasięg na rynku, a naszym celem jest wzrost dostępności urządzeń GOCLEVER i trafienie „pod strzechy”. Wśród naszych partnerów znajduje się sieć ORANGE, gdzie w specjalnej noworocznej ofercie znalazł się nasz wideorejestrator GOCLEVER DVR SILVER. W ubiegłym roku do oferty NETII dołączył nasz 7-calowy tablet. Rozmowy z operatorami trwają i nie wykluczone, że jeszcze w tym roku nasze urządzenia mobilne będą dostępne w salonach w ofertach abonamentowym.

8. Czy planujecie Państwo w najbliższym czasie kolejną akcję promocyjną na swój sprzęt w sieci Jeronimo Martens, ostatnia Państwa akcja sprzedaży tabletów odniosła wielki sukces.

Stale rozwijamy naszą sieć dystrybucji. Obecnie nasze produkty są szeroko dostępne nie tylko w dyskontach, ale również online, sklepach specjalistycznych, elektro-marketach, hipermarketach wielobranżowych i oczywiście naszym autoryzowanym sklepie internetowym. Docieramy nie tylko do największych miast, ale do najdalszych zakątków Polski, gdzie każdy zainteresowany zakupem może zobaczyć, dotknąć urządzenie i sprawdzić na własne oczy jak działa. Szeroko promowane są również przedsprzedaże, kiedy nasz produkt można zakupić po naprawdę atrakcyjnej cenie i nierzadko z użytecznym i funkcjonalnym gratisem (np. INSIGNIA 5X + AERODISPLAY, czy QUANTUM4 + skórka SKINZONE).

9. Czy planujecie państwo produkcję i sprzedaż modelu tabletu o „podwyższonej odporności na użytkownika” o niewygórowanej cenie z przeznaczeniem dla młodszych odbiorców ?

W naszej ofercie są tablety dziecięce PLAYTAB oraz GENIUS ze specjalnym kontentem dziecięcym, ochroną rodzicielską i aplikacjami edukacyjnymi. Urządzenia te mają podwyższoną odporność, bezpieczną obudowę i specjalnie ukryte porty. Do tych tabletów oferujemy dedykowane równie kolorowe miękkie etui. Ponadto nasza oferta obejmuje akcesoria do wszystkich urządzeń, które wymagają specjalnych zabezpieczeń. Są to między innymi kolorowe gumki na tylny panel, dodatkowe panele tylne w modnej gamie kolorystycznej, etui z klapką na ‘smartfonowy’ wyświetlacz. Dla tabletów przewidzieliśmy również etui z klawiaturą, która może posłużyć jako stojak.

10. Jakie macie Państwo plany, aby poprawić możliwość komunikacji Państwa klientów z serwisem urządzeń ?

Permanentnie usprawniamy naszą komunikację na drodze KLIENT-WSPARCIE TECHNICZNE wykorzystując do tego wszelkiego rodzaju narzędzia takie jak poczta elektroniczna oraz Infolinia. Udało się skutecznie skrócić czas oczekiwania klienta na odpowiedź, dzięki wprowadzeniu w ubiegłym roku automatycznego systemu składania reklamacji gwarancyjnych w trybie online oraz zgłoszeń o naprawę pozagwarancyjną i części zamienne. System informatyczny jest stale usprawniany i już wkrótce wprowadzimy możliwość samodzielnego sprawdzenia statusu zgłoszenia, dzięki czemu poprawiamy komunikację, a wymiana informacji staje się szybka i sprawna. Uzupełniającą rolę komunikacyjną pełni od sierpnia ubiegłego roku nasz profil na Facebook’u, gdzie prowadzimy żywe rozmowy z naszymi fanami, obecnymi i potencjalnymi klientami. Już wkrótce nasz profil wzbogaci się o dedykowany formularz kontaktowy, dzięki któremu kontakt będzie jeszcze efektywniejszy.  

sprzęt inne

Komentarze

0 nowych
Severus   4 #1 23.02.2014 09:54

jakoś nie są to dla mnie satysfakcjonujące odpowiedzi. duzo ogolnikow, gadaniny marketingowej i tylko 10% konkretów.

Axles   17 #2 23.02.2014 10:51

Dokładnie, większość odpowiedzi jest na "odczepkę" typu:
- nieustająca praca nad polepszeniem,
- poprawa jakości,
- usprawniamy,
- rozwijamy
- ...
Szkoda, bo oczekiwałem bardziej konkretnych odpowiedzi, zwłaszcza, że te przez czytelników zostały na prawdę ciekawe zadane.

Frankfurterium   10 #3 23.02.2014 11:48

Jeszcze się nie nauczyliście? Od tego są marketingowcy i PR-owcy. Kiedy odpowiedź nie brzmi dobrze dla marki, odpowiada się wymijająco albo zmienia temat. Znaczy się, brak konkretów == smród w danej materii.

carmelo   4 #4 23.02.2014 12:16

Microsoft olał nas z XBOXEM, Apple długo podobnie.

Polska firma powinna całować polskiego konsumenta w rękę i świadczyć usługi i komunikację firma-Klient najwyższej jakości. Tylko kretyn nie rozumie, że polski konsument potrafi przywiązać się do marki również z powodu polskiego kapitału. Więc nie rozumiem słów: :próbujemy, rozwijamy, usprawniamy.
Powinno być: w drugim kwartale wprowadzimy...., następnie w ciągu marca uruchomimy, a w wakacje wielka premiera itd., itp.

  #5 23.02.2014 12:52

wow to ktoś uzyskał od nich odpowiedź? Ja rok temu wysłałem (dwukrotnie) zapytanie w prostej sprawie odpowiedzi nie doczekałem do dziś... Skoro tak traktują potencjalnych klientów to nie chcę wiedzieć jak traktują kogoś już po zakupie.

que_pasa   9 #6 23.02.2014 14:16

marketingowa papka

  #7 23.02.2014 18:12

Tablet dziecięcy GENIUS. Szajs jakich mało. Animacja początkowa ryczy na pełen regulator i nie można jej pominąć. Większość aplikacji jest w języku angielskim. Instalacja AngryBirds na tym to katorga.
Notorycznie psują się w nich gniazda USB a odpowiedzi serwisu są zawsze takie same: "uszkodzenie mechaniczne nie podlega gwarancji". Rozebrałem go i gniazdo po podniesieniu płytki samo odpadło. Skoro jest tak licho przylutowane to nie ma się co dziwić, że kilkukrotne podłączenie ładowarki je urywa. Samo wnętrze to jakaś dziwna plątanina przewodów łącząca 5 płytek! Jakby nie można zrobić jednej porządnej.

Nigdy więcej marketówki podpisanej GOCLEVER.

dzikiwiepsz   12 #8 23.02.2014 18:33

Gdyby wszystko tak było pięknie jak w tych odpowiedziach to świat był by cudowny.

Shaki81 MODERATOR BLOGA  38 #9 23.02.2014 18:39

Niestety, ale zgodzę się, że to są jedne ze słabszych odpowiedzi w ciągu całego cyklu, dużo gadania, mało konkretów. No ale pochwała należy się za szybką reakcję.

foreste   15 #10 23.02.2014 22:02

Mam w domu tablet goclever terra 7ol ,Na stronie jest aktualizacja androida z sierpnia która psuje obsługę accelelometru (g-sensor) i i nie wykrywa modem usb i do pory producent tego nie naprawił, a do poprzedniej wersji androida nie mogę wrócić , i widac jak goclever dba o klienta nie zależnie jaki masz tablet.

msnet   19 #11 23.02.2014 23:26

Czytając kolejne wersje "10 pytań do" mam dziwne wrażenie, że wszystkie one jakoś tak są do siebie podobne - w odpowiedział mało konkretów, a głównie nic nie znacząca "papka", której wszyscy PR-owcy uczą się na szkoleniach. Generalna zasada, jaka tam panuje, to "jak powiedzieć dużo, by nic nie powiedzieć".

czeslaw514   3 #12 24.02.2014 01:03

Znajomy schemat: wymijająca ogólna odpowiedź o wszystkim i o niczym, a potem parę zdań wychwalających produkty i tak w większości odpowiedzi. Nie można się jednak było spodziewać precyzyjniejszych odpowiedzi. Ale są też konkrety: Tablet w Windowsem brzmi nawet ciekawie. Brakuje takich produktów w przystępnych cenach.

ziupo   6 #13 24.02.2014 13:07

A czegoś innego się spodziewaliście po takich firmach jak GoClever, Lark czy Manta? To tak naprawdę importerzy, a nie producenci. Nawet nie maja swojego działu R&D, a najbardziej rozwinięte działy to PR i serwis, chociaż co do tego drugiego mam pewne wątpliwości. Jak oni mogą obiecać update firmware, skoro nawet nie mają nad tym kontroli?
Takie urządzenia sprzedają się dobrze, ponieważ są tanie, a polski konsument zapomina, że z jakiegoś powodu są tanie. A o awaryjności tych urządzeń może świadczyć też to, że niektóre ubezpieczalnie odmawiają ubezpieczenia tych sprzętów.

djDziadek   17 #14 24.02.2014 20:58

@msnet - nie wszyscy, nie wszyscy :)

  #15 29.10.2014 12:15

serwis goclevera to jedna wielka porażka, 4 miesiące po wypuszczeniu INSIGNI 5 X brak matryc. Paranoja

  #16 29.10.2014 13:25

@D... Bramkarz (niezalogowany): masz racje kolego to jeden wielki syf

  #17 11.05.2015 23:28

Ludziska! Trzymajcie się z daleka od tej pseudofirmy i ich produktów. Serwis to chamstwo i partactwo, niebywała arogancja i olewanie klienta. Przesyf