Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

10 pytań do... ORANGE

Tym razem będziecie mieli okazję zadać pytania

Wojciechowi Jabczyńskiemu

- Rzecznikowi Prasowemu Orange Polska.
Orange pokazał że można walczyć o klienta i wprowadził na rynek usługę znaną jako

Nju Mobile,

która bardzo mocno zamieszała na rynku telefonii mobilnej.

Na naszym portalu pomarańcza "zasłynęła" z akcji jaka miała miejsce z naszą redakcją i szczęśliwego wyjaśnienia tego nieporozumienia.

Trochę historii:

Marka Orange istnieje na polskim rynku od września 2005 roku. Zastąpiła ona wtedy rodzimy brand sieci komórkowej – Idea, której operatorem był PTK Centertel. Od ponad roku Orange jest wspólną marką handlową dla PTK Centertel i TP. Oznacza to, że pod marką Orange oferowane są zarówno usługi mobilne, jak i stacjonarne.
Dawna Grupa TP po ubiegłorocznym rebrandingu usług stacjonarnych na Orange działa obecnie pod nazwą Orange Polska. Należy do globalnej grupy France Telecom – Orange, działającej w 32 krajach na całym świecie. W Polsce z usług Orange korzysta obecnie blisko 20 mln klientów.

Czas na zadawanie pytań do 18 czerwca - czas start

Będą niespodzianki :)

 

urządzenia mobilne inne

Komentarze

0 nowych
arlid   14 #1 12.06.2013 19:41

To ja mam pierwsze pytanie. Dlaczego pomimo wielu prób zgłoszenia awarii - BOK (Biuro Obsługi Klienta), zgłoszenia telefoniczne, zgłoszenia mailowe nie można otrzymać jednoznacznej odpowiedzi z informacjami co jest powodem tego, że zgłaszany problem (istniejący od 10 miesięcy) nie może być rozwiązany i co ten problem powoduje? Otrzymuje się niestety sprzeczne i dziwne informacje i zostaje się "odesłanym" dalej - z BOK na maila, z maila do BOKu. Czy jedynym rozwiązaniem problemu z siecią jest zmiana operatora na innego?

Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  18 #2 12.06.2013 20:24

Dlaczego ORANGE jest taki mało innowacyjny i jakoś mało elastyczny ... Przy nowych ofertach Play czy T-Mobile, wasza oferta raczej nie wywołuje efektu WOW ...

  #3 12.06.2013 20:39

Czy Orange planuje rozszerzyć swoją infrastrukturę internetową (kablową) na obszary gdzie jest to możliwe?
Na przykład ulice odstające od jednej z głównych ulic na wsi.

Wolfgar   7 #4 12.06.2013 20:48

Pytania. - Może już trochę starę. Dlaczego zrezygnowaliście z programu Profit na rzecz Payback?
Czy oferta prepaid może liczyć na promocje/oferty z tanimi/darmowymi minutami do wszystkich sieci?Aktulanie to oferujecie setki minut ale tylko w sieci orange.
Czy przygotowujecie jakieś ciekawe oferty dla osób z przenośnymi komputerami/tabletami?
Jak duża jest pula "biletów" w akcji środy z Orange?
Czy moglibyście coś zrobić z telemarketerami. Jestem osobą wychowaną i staram się nie "trzaskać" słuchawką, ale gdy słucham po raz n-ty: - To może zdecyduje się Pan może na...? To ma ochotę grzmotnąć tej osobie.
@Arlid - To co napisałeś można skrócić do: Dlaczego coś mi nie działa. W tym wypadku jesteś anonimowy tak samo jak twój problem. Zrób coś z tym.
@Pangrys - A NjuMobile?

mordzio   14 #5 12.06.2013 22:18
  #6 12.06.2013 23:00

Dlaczego Orange ma wielki bałagan w systemie, a konsultanci nie czytają notatek dołączonych do zgłoszeń i 5 razy dzwonią w tej samej sprawie?
Dlaczego jak umawiam się z konsultantem Orange, żeby zadzwonił ponownie o konkretnej godzinie to zawsze dzwoni o innej porze kiedy nie mogę odebrać?

andrewi   12 #7 12.06.2013 23:06

Ja chciałem zapytać o to czy jest nadzieja na to że kiedykolwiek przyjdzie taki czas, że będzie można korzystając z Neostrady normalnie oglądać filmy na YT, bo na chwilę obecną serwery streamujące nie dają rady,

underface   14 #8 12.06.2013 23:07

Dlaczego Orange nie zdecydowało się reaktywować markę "Idea" zamiast nju mobile, co mogło by się wiązać z szerszym zainteresowaniem klientów pamiętających czasy "żółtego" operatora. Który po rebraningu niestety już nie był tak przyjazny jak przed.

dragonn   10 #9 12.06.2013 23:14

Czy Orange nadal na swoich telefonach ma SIM-lock? Z tego co wiem tak, w takim razie dlaczego? Większość operatorów już dawno się ich pozbyła.

przybylski   7 #10 12.06.2013 23:15

Witam uważam, że wasza strona w sieci (orange.pl) wymaga natychmiastowego liftingu. Mnie osobiście odstrasza od poznania oferty tyle informacji które się tam znajdują.Nie wiadomo w co i gdzie kliknąć, nic nie przykuwa mojej uwagi, wręcz jestem zniesmaczony i zdezorientowany.To moje spojrzenie nasuwa pytanie, czy planujecie jakieś zmiany w przejrzystości waszej oferty na stronie internetowej?

Autor edytował komentarz.
floyd   14 #11 12.06.2013 23:35

Bardzo zbulwersowało mnie na namawianie ludzi na usługę: Numer bez limitu
i nie dając czasu na zastanowienie się czy poczytanie regulaminu w którym jest taki kwiatek:

'Aktywacja usługi Numer bez limitu w Orange na kartę wyłącza usługę Rok Ważności konta (usługę, która ustawia ważność konta na 1 rok) i ustawia ważność konta na 30 dni. Ponowna aktywacja usługi Rok Ważności konta nie będzie już możliwa.'

Znam wiele osób którzy czują się oszukani takim podejściem.

foreste   14 #12 13.06.2013 00:01

Idea była fajna mój 1 numer idei miałem a teraz trzymam się zdała badziewnego orange/tp/etc związaną orange

  #13 13.06.2013 00:31

Kiedy zostaną usunięte błędy w serwisie internetowym Orange?
Błędy zgłaszane wielokrotnie różnymi drogami. Najlepszy jest ten:
"nie można wysłać formularza, wystąpił błąd"
przy próbie zgłoszenia problemu przez opcję dostępną na stronie.
Ta strona ma w ogóle administratora?

Songokuu   14 #14 13.06.2013 00:48

Kiedy ogłaszają upadłość?
Wiem, złośliwy jestem :D
Może się zastanowię nad jakimś pytaniem...
...mam:

Czy jesteście gotowi porzucić brandowanie telefonów?
Jakoś nie widzę tego żeby klienci byli zachwyceni tym, że mają dodatkowy dzwonek, tapetę czy też skórkę.
Myślę, że czasy brandingu powinny odejść. W tej chwili posiadacze smartfona mają dostępnych kilka aktualizacji w ciągu 2 lat (średni czas trwania umowy). To nie czasy Nokii 3310 i jednego softu przez cały okres życia telefonu (chociaż i tak można było wgrać coś ulepszonego). Przez brandowany firmware klienci tracą możliwość otrzymania poprawek czy też nowych funkcjonalności ponieważ "testowanie" firmware przez Orange trwa średnio ponad 6 miesięcy...o ile w ogóle się przetestuje.
Rozumiem troskę o klientów, którzy po nie "atestowanej" aktualizacji będą się awanturować w razie problemów ale DAJCIE WYBÓR czy ktoś chce czysty czy brandowany telefon albo przyspieszcie aktualizacje!


@Wolfgar
"Czy moglibyście coś zrobić z telemarketerami. Jestem osobą wychowaną i staram się nie "trzaskać" słuchawką, ale gdy słucham po raz n-ty: - To może zdecyduje się Pan może na...? To ma ochotę grzmotnąć tej osobie."

Wystarczy zadzwonić do BOK i ustawić sobie aby nie dzwoniono z ofertami.
Może to potrwać do miesiąca aż wszyscy zajarzą ale działa.

Autor edytował komentarz.
okokok   12 #15 13.06.2013 01:30

Mogli byście udostępnić jakąś mapę Waszej sieci? Powiedzieć jak to obecnie wygląda? Z czego korzystacie? To dalej Polpak-T na ATM? Jakieś łącza optyczne z 10 Gbit Eth po DWDM? IPoDWDM?

tpask   2 #16 13.06.2013 03:09

Rzecznik prasowy to Wam powie tyle co nic :-) Korzystajac z ukrycia się za pomocą TORa postaram się Wam przybliżyć kilka faktów.

========

"To ja mam pierwsze pytanie. Dlaczego pomimo wielu prób zgłoszenia awarii - BOK (Biuro Obsługi Klienta), zgłoszenia telefoniczne, zgłoszenia mailowe nie można otrzymać jednoznacznej odpowiedzi z informacjami co jest powodem tego, że zgłaszany problem (istniejący od 10 miesięcy) nie może być rozwiązany i co ten problem powoduje? Otrzymuje się niestety sprzeczne i dziwne informacje i zostaje się "odesłanym" dalej - z BOK na maila, z maila do BOKu. Czy jedynym rozwiązaniem problemu z siecią jest zmiana operatora na innego?"

Ponieważ ludzie z BOK nie maja bezpośredniego wglądu w to co się dzieje ze zgłoszeniami do chwili aż one nie zostaną zamknięte.

========

"Dlaczego ORANGE jest taki mało innowacyjny i jakoś mało elastyczny ... Przy nowych ofertach Play czy T-Mobile, wasza oferta raczej nie wywołuje efektu WOW ..."

Play sprzedaje swoje usługi i telefony po kosztach i nikt w sumie nie wie jak oni się jeszcze utrzymują na rynku. Uwierz mi, że w Orange dyrektorzy na zebraniach też się zastanawiają jak to Play robi :-)

========

"Czy jesteście gotowi porzucić brandowanie telefonów? "

To są zyski :-)

========

"Czy moglibyście coś zrobić z telemarketerami. Jestem osobą wychowaną i staram się nie "trzaskać" słuchawką, ale gdy słucham po raz n-ty: - To może zdecyduje się Pan może na...? To ma ochotę grzmotnąć tej osobie."

Orange nie zatrudnia tych osób. Te osoby są zatrudniane przez callcenter które współpracuje z Orange. W praktyce wygląda to tak, że musisz powiedzieć to i to i z tego jesteś sprawdzany (połączenia są nagrywane i losowo sprawdzane). Obok Ciebie siedzi kolega z Play i też ma swoje wytyczne :-)

========

"Witam uważam, że wasza strona w sieci (orange.pl) wymaga natychmiastowego liftingu. Mnie osobiście odstrasza od poznania oferty tyle informacji które się tam znajdują.Nie wiadomo w co i gdzie kliknąć, nic nie przykuwa mojej uwagi, wręcz jestem zniesmaczony i zdezorientowany.To moje spojrzenie nasuwa pytanie, czy planujecie jakieś zmiany w przejrzystości waszej oferty na stronie internetowej?"

Masa kasy wydana na stworzenie tego gwarantuje, że szybko tego nie zmienią. Po za tym wewnętrzny portal pracowniczy wygląda identycznie

========

"Mogli byście udostępnić jakąś mapę Waszej sieci? Powiedzieć jak to obecnie wygląda? Z czego korzystacie? To dalej Polpak-T na ATM? Jakieś łącza optyczne z 10 Gbit Eth po DWDM? IPoDWDM?"

* http://www.hurt-tp.pl/ocp-http/PL/Binary2/1983372/4061946966.zip
* http://hurt-tp.pl/sor.phtml
* Wewnętrznie ASSIA DSL Expresse (http://www.assia-inc.com/products-services/DSL-expresse/)

stasinek   10 #17 13.06.2013 08:06

Parada pytań bez sensu:

1. Kiedy wróci i dlaczego zniknął przelew sms i czy odczuwacie finansowe skutki tego ruchu?
(wiem że chodzi o doładowania sprzedawane na allegro ale czy i kiedy jest plan przywrócenia w zmienionej formie - zgodnie z waszym deklaracjami)

[Po zniknięciu używana od lat oferta internetu Play Online(w domu) została uzupełniona 3 kartami SIM dzięki którym mam internet w 3 dodatkowych lokalizacjach, za 5zł każda(wspólny limit)
- pocałujcie mnie w nos.
Dawniej używałem Orange Free doładowując karty modemowe uzyskując bonus, przelewając środki na konto telefonów na karte, mimo średniej opłacalności takiego rozwiązania i kiepskiej sieci było to zgodnie z nazwą - free i zapewniało wykorzystanie tego za co zapłaciłem w taki sposób jaki chciałem co powodowało trwanie przy waszej ofercie niezmiennie przez kilka lat]

2a). Jak wyglądają plany inwestycyjne czy zainwestujecie w LTE czy jak dawniej w przypadku EDGE zamiast nowej technologii postawicie na pełne pokrycie HSPA?
- Orange przodowało w dostępności EDGE

2b) Czy będzie kiedyś możliwość(jeśli jej jeszcze nie ma) obsługi dwóch sieci CDMA(usim) i GSM/3G(sim) przy pomocy jednego modemu przenośnego?

3. Czy kilka lat temu(ok 4) wraz ze zwiększeniem limitów ofert internetowych(np. z 500MB do 3GB) nastąpiło jakieś ograniczenie przepustowości sieci? Zauważyłem że 2G jest nieużywalne niemal z dnia na dzień w różnych lokalizacjach, kartach sim, telefonach, dawniej było git EDGE a od kilku lat jest jakby...słabsza moc nadajników, mniejsze pasmo nawet 10x gorsze - tam gdzie było 24kB/s jest max 2.4kB/s - problem nie dotyczy 3G
Czy ma to jakiś związek z uruchomieniem starych nadajników CDMA 450MHz?

4. Kiedy i czy będzie można wyłączyć kompresje grafiki używając waszego internetu.
Od ok 2 lat nie jest to możliwe nawet poprzez Modify Headers, jakość obrazków jest poprostu fatalna.

5. Czy kartofel z nju mobile zje pomarańcze? Dlaczego kartofel a nie tania oferta w ramach np. Orange One? Chcecie by dymanym na codzień abonentom nie było przykro?

6. Czy istnieje możliwość przywrócenia starego sposobu logowania na portalu - poprzez podanie numeru telefonu i hasła? Lub opcja równie przejrzystego przypisywania numerów jak na stronie Play

7. Czy orange przestanie rozśmieszać po wejściu do salonu oferując stałym klientom tyle co nic? Brzuch już boli od śmiechu.

8. Dołączam do pytania Pangrysa, ani tanio ani tanie telefony ani krótka umowa ani długa ale tania ani szybka sieć ani dostępna wszędzie ani najlepsze oferty dla stałych klientów..orange jest nijakie, codziennie się zmienia ale na gorsze. Ilekroć sprawdzam ofertę tylekroć widzę że to już było ale mniej skomplikowane...staje się bardziej zagmatwane. Dlaczego to robicie?

9. Dlaczego oferta Orange Go dubluje Orange One - rozmowy bez limitów z wybranym numerem a doładowania takie jak lata temu, chodzi o wywoływanie uśmiechu?..
59gr za minute stawka malejaca i dezaktywacja roku ważności konta niesamowite.

10. Nie mam więcej pytań, bo właściwie to lista żalów dlaczego oferta tej sieci jest taka słaba lub jeśli pozornie lepsza to najerzona haczykami, "dajemy jedną promocję, a zabieramy dwie inne"
a na koniec dajemy jakiegoś pyrka.

11 bonusowe. Czy pracownicy Orange mają zapewnione od firmy darmowe usługi stomatologiczne?
"Od dawna wiadomo, że kwaśne napoje szkodzą zębom. Jednak wynik tych badań zaskoczył naukowców. Okazało się, że ich picie może zmniejszyć twardość szkliwa aż o 84 proc."

Autor edytował komentarz.
Canaletto   11 #18 13.06.2013 08:56

Kiedy obniżycie stawki za połączenia do sieci PLAY?

Over   9 #19 13.06.2013 10:02

@underface
Ja osobiście do marki idea mam sentyment także reaktywacja by była dobrym krokiem, no ale... jednak nie... lepiej pokazywać jakąś krzywą gruszkę w reklamie co gadać nie potrafi....

Pangrys WSPÓŁPRACOWNIK  18 #20 13.06.2013 10:11

Ja akurat mam złe doświadczenia z operatorem IDEA, prowadziłem mały biznes w latach 2000-2001 i wziąłem dość duży abonament w IDEI i mi wyłączali telefon bo mam za duże rachunki, doszło do tego że musiałem płacić przedpłacać by mieć włączony telefon.
Po roku uciekłem do konkurencji która bardziej przyjaźnie traktowała przedsiębiorców.

  #21 13.06.2013 10:37

W czym tkwi tajemnica Pana wieloletniej pracy na stanowisku rzecznika prasowego Orange Polska?

clubber84   4 #22 13.06.2013 17:16

Pytanie do Orange:

1. Dlaczego najlepszą drogą zgłaszania problemów jest facebook'owy profil, zamiast Biuro Obsługi Klienta?
A jak ktoś nie posiada konta na tym portalu, to jak może przyśpieszyć tok postępowania zgłoszenia?

2. Drugie pytanie nawiązuje do pierwszego - mianowicie, dlaczego problemy zgłaszane pocztą, telefonicznie lub mailowo poprzez Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego (czyli główną drogą zgłaszania problemów, a nie żaden profil FB), są przekazywane z opóźnieniem na dalszą drogę postępowania?
Dotyczy to wszystkich usług.

Powyższe dotyczą przypadków opisanych w komentarzach do artykułów:
http://www.dobreprogramy.pl/tomekb/A-czy-Ty-sprawdzales-ostatnio-swoj-rachunek-z...
http://www.dobreprogramy.pl/tomekb/O-tym-jak-Orange-zwrocil-piec-tysiecy-zlotych...

3. Kiedy Orange Polska zamierza na stałe udostępnić obsługę protokołu IPv6 dla użytkownika końcowego?

4. I czy trzeba będzie przy wprowadzaniu protokołu IPv6 zmieniać modemy?
Bo z tego, co dowiedziałem się od technika, to modem Livebox 2.0 (ZTE) już teraz jest przygotowany do obsługi tego protokołu.

Pozdrawiam

Autor edytował komentarz.
arlid   14 #23 13.06.2013 18:10

Problem zgłaszany był wielokrotnie, w oddziałach, mailach, telefonicznie. Znalazłem także informacje w sieci o takich samych zakłóceniach i problemach. Nic jednak konstruktywnego z tego nie wynikło :P

clubber84   4 #24 13.06.2013 18:29

Jeszcze parę pytań do Pana Rzecznika:

Dlaczego spółka Contact Center nie wywiązuje się należycie z postawionych zadań - przecież widać i słychać dużą liczbę niezadowolonych klientów indywidualnych z obsługi telefonicznej i marketingowej (vide - moje wcześniejsze pytania)?
Czy kierownictwo Orange jest świadome tego problemu?
O biznesowej nie wspominam, bo to "inna para kaloszy".

Czy spółka-córka OCS w całości odpowiada za sprawne funkcjonowanie systemu fakturowania i rozliczania bez- i gotówkowego i dlaczego ten system nie działa tak, jak powinien (vide - problemy z fakturami klientów Orange)?

Niech Pan wyciągnie z tych pytań wnioski.

Pozdrawiam

Autor edytował komentarz.
clubber84   4 #25 13.06.2013 18:51

Dla wszystkich tych, którzy mają problemy z rozpatrywaniem zgłoszeń przypominam:
poniższy link to formularz kontaktowy do Orange, gdzie można składać skargi, zażalenia i opinie nt. obsługi klienta w Orange Polska
http://www.rzecznik.klientow.orange.pl

A tu lista ekspertów działających w internecie (może to ktoś z nich wypowiada się na łamach DP?):
http://www.orange.pl/Orange-Eksperci.phtml

Pozdrawiam

Autor edytował komentarz.
CoroDaNem   6 #26 13.06.2013 21:33

Pytanie do rzecznika: Co było przyczyną opóźnienia wypuszczenia aktualizacji "Tango" dla smartfonów z Windows Phone 7 posiadających branding Orange? Krążyły plotki, że był problem z wgraniem motywu kolorystycznego lub splash screena z logiem operatora (Orange).

ruuuda.m   7 #27 13.06.2013 21:36

Dlaczego Orange albo nie wypuszcza aktualizacji do telefonów albo bardzo się ociąga? Chciałabym wiedzieć kiedy Samasung Galaxy S+ dostanie Androida 4.

djDziadek   16 #28 14.06.2013 00:03

@ruuuda.m - chyba nie ten adres z tym pytaniem - Samsung nie wydał Androida 4.0 dla tego telefonu...

Marcin_S   5 #29 14.06.2013 19:22

Ja mam jedno pytanie:
Dlaczego obsługa w salonach Orange, kiedy pytam o ofertę za 30zł ze smartfonem z Androidem, proponuje mi ofertę na kwotę 40zł miesięcznie z Nokią Lumią?

McAlexander   3 #30 14.06.2013 19:48

Moje pytanie, choć chyba znam na nie odpowiedź:

Dlaczego są tak duże problemy z uproszczeniem ofert dla klientów przedłużających umowę? Wiem, że istnieje coś takiego jak stopnie negocjacji, już nawet pracownicy tego nie kryją... Na jednym z portali telekomunikacyjnych użytkownicy proszą o kody obniżające abonament zakupiony na orange.pl o 30 procent. Części się udaje go otrzymać. Jak teraz mają postrzegać Orange klienci, którzy nie wiedzieli o takich promocjach? Czym innym jest płacić za to samo 90zł/ miesięcznie, a 60 zł.
Tu naprawdę dochodzi do sytuacji, w których trzeba analizować, przeliczać, szukać, polemizować z coraz to nowymi konsultantami, bo Orange oferuje dobre taryfy, ale trzeba kombinować żeby je dostać.
Sam znam osoby, które baaardzo żałowały po podpisaniu umowy.

Inna kwestia: Funpack. W reklamach Serca i Rozumu jest promowany jako tani pakiet pozwalający na połączenie 3 usług. No właśnie tylko, że realnie jest o wiele droższy niż podobne pakiety telewizji cyfrowych czy konkurencyjnego operatora stacjonarnego ( i niejednokrotnie cena FunPacka jest wyższa niż połączenie ofert kilku konkurentów). Może jako największy dostawca usług stacjonarnych w Polsce wprowadzicie i na tej płaszczyźnie "rewolucję cenową"? W końcu chyba lepiej mieć więcej klientów tańszych ofert, niż tych uciekających od stacjonarki.

Autor edytował komentarz.
  #31 14.06.2013 21:29

Ja mam pytanie:

Dlaczego z usługi Orange Cash (NFC) + mBank nie mogą korzystać użytkownicy telefonów na kartę (nawet tych zarejestrowanych)?
Mam telefon na kartę, telefon NFC oraz konto w mBanku, więc czemu nie mogę tego aktywować? Nikt w salonach firmowych nie jest w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie.

  #32 16.06.2013 11:48

Jestem oburzona absurdem jaki mnie spotkał w związku z chęcią mojego deklarowania przejścia z netii do tp neostrada. W marcu 2013 r. podjęlam telefoniczną rozmowę o przejściu z internetem z netii do TP orange. 3 kwietnia 2013 przyjechał kurier i podpisałam umowę na neostradę z tabletem. Jest 16 czerwca
2013 r i nie mogę z nikim się porozumieć dlaczego umowa nie doszła do skutku. Wykonałam dziesiątki telefonów i tp robi mnie w "przysłowiowego konia". Rozmowa w kłopotliwych sprawach z infolinią to jest jak kopanie się z koniem. Jeden odsyła mnie do drugiego i na dzień dzisiejszy nie widać szans na rozwiązanie mojego problemu a umowę mam podpisaną. Czy to jest poważne traktowanie klienta?

redone   4 #33 17.06.2013 00:16

To może na moje uzyskam odpowiedź, bo przyznam się że mnie to ciekawi. Rozszerzacie Państwo ilość nadajników we współpracy z konkurencyjną jednak firmą. Czy nie lepiej by było aby zrobić taki program obejmujący wszystkie sieci i ich nadajniki. Z całą pewnością zapewniło by to nam klientom lepszy i szybszy dostęp do sieci i różnych usług. Państwo i firmy konkurencyjne także by pewnie obniżyły przez to może jakoś swoje koszta a skupiły bardziej na rozwoju- nowe technologie, lepsza przepustowość, lepsza jakość itd. Myślę, że to dobry kierunek który umożliwi szybszy rozwój i da nową jakość usług w krótszym czasie. Tylko właśnie... Czy można się takiego porozumienia spodziewać i jeśli tak to kiedy i co to dla nas klientów na przestrzeni kilku lat oznacza?

djDziadek   16 #34 19.06.2013 18:32

Pytania przesłane do adresata...