Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

10 pytań do... ORANGE - odpowiedzi cz. 1.

Jak pamiętacie (mam nadzieję), mieliście okazję zadać pytania

Wojciechowi Jabczyńskiemu

dotyczące sieci Orange.
Ponieważ Wojciech
odpowiedział na naprawdę wiele pytań, opublikuję je w dwóch częściach, aby każdy dotrwał do końca wpisu :)
Tak więc zaczynamy:

@arlid:

To ja mam pierwsze pytanie. Dlaczego pomimo wielu prób zgłoszenia awarii - BOK (Biuro Obsługi Klienta), zgłoszenia telefoniczne, zgłoszenia mailowe nie można otrzymać jednoznacznej odpowiedzi z informacjami, co jest powodem tego, że zgłaszany problem (istniejący od 10 miesięcy) nie może być rozwiązany i co ten problem powoduje? Otrzymuje się niestety sprzeczne i dziwne informacje i zostaje się "odesłanym" dalej - z BOK na maila, z maila do BOK. Czy jedynym rozwiązaniem problemu z siecią jest zmiana operatora na innego?

Trudno jest mi odnieść się do sprawy, której nie mam możliwości sprawdzić. Dlatego proponuję napisać do mnie e-mail na adres wojciech.jabczynski@orange.com z podaniem danych potrzebnych do weryfikacji. Sprawdzimy, w czym jest kłopot i odpowiem indywidualnie.

@Pangrys:

Dlaczego ORANGE jest taki mało innowacyjny i jakoś mało elastyczny... Przy nowych ofertach Play czy T-Mobile, wasza oferta raczej nie wywołuje efektu WOW

Nie zgadzam się z opinią, że nie jesteśmy innowacyjni i elastyczni. Najlepszym przykładem oferta nju mobile, która jest mega rewolucyjna. Kolejny przykład - konwergencja usług i unikatowy Orange Open. Co do elastyczności, zawsze zachęcam do negocjowania oferty z naszymi konsultantami, czy sprzedawcami. Jest sporo do ugrania

@anonim (niezalogowany):

Czy Orange planuje rozszerzyć swoją infrastrukturę internetową (kablową) na obszary gdzie jest to możliwe? Na przykład ulice odstające od jednej z głównych ulic na wsi.

Orange Polska jest największym inwestorem w sieć telekomunikacyjną w Polsce. W porównaniu z innymi operatorami robimy naprawdę dużo. Niedawno, zgodnie z porozumieniem z UKE, zakończyliśmy m.in. budowę 1,2 mln łączy internetowych. Ruszyliśmy z pilotem FTTH w Warszawie, a jesienią będzie oferta komercyjna. Współpracujemy z samorządami lokalnymi przy budowie sieci szerokopasmowych z wykorzystaniem środków UE. Nie da się jednak zrobić wszystkiego i wszędzie. Jesteśmy firmą komercyjną i rachunek ekonomiczny jest najważniejszy.

@Wolfgar:

Pytania. - Może już trochę stare. Dlaczego zrezygnowaliście z programu Profit na rzecz Payback?

To była decyzja biznesowa. Uważamy, że program multipartnerski PAYBACK jest bardziej kompleksowy i korzystny dla klientów. Ale rozumiem, że nie każdy ma taką opinię.

Czy oferta prepaid może liczyć na promocje/oferty z tanimi/darmowymi minutami do wszystkich sieci? Aktualnie to oferujecie setki minut, ale tylko w sieci Orange.

Niestety nie mogę zdradzać naszych planów marketingowych. Wprowadzamy promocje, o które pytasz ostatnio np. darmowe, nielimitowane rozmowy w Orange One po doładowaniu za minimum 25 zł.

Czy przygotowujecie jakieś ciekawe oferty dla osób z przenośnymi komputerami/tabletami?

Tak, to ciekawy rynek i staramy się regularnie wprowadzać nowe oferty. Usługę Orange Free łączymy też z innymi ofertami i pakujemy w tańsze paczki. Świetną cenę można uzyskać biorąc tylko SIM i dokładając abonament telefoniczny, czyli Orange Combo. Nad kolejnymi nowościami myśli nasz marketing. Z oczywistych względów nie mogę jednak podać szczegółów.

Jak duża jest pula "biletów" w akcji środy z Orange?

Po zmianie partnera akcji z Cinema City na Multikino nie ma limitów kodów/biletów. Jedynym ograniczeniem jest pojemność sal kinowych.

Czy moglibyście coś zrobić z telemarketerami? Jestem osobą wychowaną i staram się nie "trzaskać" słuchawką, ale gdy słucham po raz n-ty: - To może zdecyduje się Pan może na...? To ma ochotę grzmotnąć tej osobie.

Trudno dziwić się, że konsultanci próbują namówić klientów na usługi. Taka ich praca. Oczywiście staramy się, aby nie byli przesadnie natrętni, ale czasami jak to w życiu można przesadzić, za co w imieniu firmy przepraszam.

@googlebot (niezalogowany):

Dlaczego Orange ma wielki bałagan w systemie, a konsultanci nie czytają notatek dołączonych do zgłoszeń i 5 razy dzwonią w tej samej sprawie? Dlaczego jak umawiam się z konsultantem Orange, żeby zadzwonił ponownie o konkretnej godzinie to zawsze dzwoni o innej porze, kiedy nie mogę odebrać?

Niestety trudno mi konkretnie odpowiedzieć, jeśli nie mogę sprawdzić, ani zweryfikować sprawy. Na pewno, jeśli konsultant umówił się na konkretną godzinę i nie oddzwonił to zachował się niewłaściwie.

@andrewi:

Ja chciałem zapytać o to czy jest nadzieja na to, że kiedykolwiek przyjdzie taki czas, że będzie można korzystając z Neostrady normalnie oglądać filmy na YT, bo na chwilę obecną serwery streamujące nie dają rady?

To oczywiście realne. Nie dyskryminujemy ruchu Google oraz YouTube wewnątrz własnej sieci i spełniamy zasady tzw. Net Neutrality. Natomiast otwartą kwestią jest odpowiedź na pytanie, kto powinien zapewniać odpowiednią jakość dostępu do serwisu? Jego właściciel, który zarabia na tej usłudze czy operator telekomunikacyjny, który realnie ponosi jej koszty związane z transferem danych. Obecnie w naszej sieci testowo funkcjonują serwery buforujące kontent Google, a obsługa klientów Neostrady odbywa się zarówno poprzez te serwery jak i łącza zagraniczne. Warto też wiedzieć, że obsługa użytkowników Neostrady korzystających z YouTube jest zarządzana przez firmę Google, zgodnie z ich metodologią i algorytmami, a Orange Polska nie odpowiada za sposób jej realizacji.

@underface:

Dlaczego Orange nie zdecydowało się reaktywować markę "Idea" zamiast nju mobile, co mogłoby się wiązać z szerszym zainteresowaniem klientów pamiętających czasy "żółtego" operatora. Który po rebrandingu niestety już nie był tak przyjazny jak przed?

W obecnej sytuacji rynkowej uznaliśmy, że korzystniejsze będzie wprowadzenie nowej marki, zamiast reaktywowania IDEA. Wynika ona z przeprowadzonych analiz marketingowych, ale rozważaliśmy taką możliwość.

@Zbigniew2003:

Drogi Orange, dlaczego ja nigdy nic nie wygrałem od was. Choć namiętnie słałem sms-y we wszystkich waszych konkursach od wielu lat? Czy ktoś kiedyś coś wygrał w tych konkursach np. BMW itp. I jeszcze jedno pytanko, co znaczy ORANGE w języku polskim? bo jak kiedyś byliście Idea to wiedziałem a teraz to nie i dlaczego jest tak tanio - normalnie wstyd do kogoś zatelefonować, bo pytają się czy z opieki społecznej mam taką ofertę taryfową?

Niestety w loteriach nie wszyscy mogą wygrać. Taka ich specyfika. Chętnych by zgarnąć BMW było zdecydowanie więcej niż samochodów. Jeśli dobrze pamiętam szczęśliwców było 150. Drugiego części pytania nie do końca rozumiem, dlatego nie podejmę się odpowiedzi.

@dragonn:

Czy Orange nadal na swoich telefonach ma SIM-lock? Z tego, co wiem tak, w takim razie dlaczego? Większość operatorów już dawno się ich pozbyła.

To decyzja biznesowa i na dziś nie mamy planów sprzedawania telefonów bez blokady SIM-lock.

@przybylski:

Witam uważam, że wasza strona w sieci (orange.pl) wymaga natychmiastowego liftingu. Mnie osobiście odstrasza od poznania oferty tyle informacji, które się tam znajdują. Nie wiadomo, w co i gdzie kliknąć, nic nie przykuwa mojej uwagi, wręcz jestem zniesmaczony i zdezorientowany. To moje spojrzenie nasuwa pytanie, czy planujecie jakieś zmiany w przejrzystości waszej oferty na stronie internetowej?

Ocena, to zawsze kwestia indywidualna. Ze strony korzystają miliony użytkowników i każdy może mieć własną opinię. Przy jej udoskonalaniu korzystamy z wielu badań i staramy się stale dostosowywać ją do oczekiwać internatów, ale również realizacji naszych celów marketingowych.

@floyd:

Bardzo zbulwersowało mnie na namawianie ludzi na usługę: Numer bez limitu i nie dając czasu na zastanowienie się czy poczytanie regulaminu, w którym jest taki kwiatek: 'Aktywacja usługi Numer bez limitu w Orange na kartę wyłącza usługę Rok Ważności konta (usługę, która ustawia ważność konta na 1 rok) i ustawia ważność konta na 30 dni. Ponowna aktywacja usługi Rok Ważności konta nie będzie już możliwa.' Znam wiele osób, którzy czują się oszukani takim podejściem.

Zawsze zalecam, aby przed decyzjami o kupnie czy wyborze danej usługi zapoznać się z regulaminem. Nie trzeba podejmować decyzji od razu. Lepiej to zrobić rozumem niż sercem. Dlatego na moim blogu www.blog.orange.pl/wojciechjabczynski staram się zawsze podawać linki do regulaminów i często zaznaczam np. że jakieś usługi się ze sobą wykluczają.

@Abonent (niezalogowany):

Kiedy zostaną usunięte błędy w serwisie internetowym Orange? Błędy zgłaszane wielokrotnie różnymi drogami. Najlepszy jest ten: "nie można wysłać formularza, wystąpił błąd" przy próbie zgłoszenia problemu przez opcję dostępną na stronie. Ta strona ma w ogóle administratora?

Poproszę o e-mail z wylistowanymi błędami. Przekażę go właściwym osobom w firmie, aby sprawdziły i poprawiły.

@Songokuu:

Czy jesteście gotowi porzucić brandowanie telefonów? Jakoś nie widzę tego żeby klienci byli zachwyceni tym, że mają dodatkowy dzwonek, tapetę czy też skórkę. Myślę, że czasy brandingu powinny odejść. W tej chwili posiadacze smartfona mają dostępnych kilka aktualizacji w ciągu 2 lat (średni czas trwania umowy). To nie czasy Nokii 3310 i jednego softu przez cały okres życia telefonu (chociaż i tak można było wgrać coś ulepszonego). Przez brandowany firmware klienci tracą możliwość otrzymania poprawek czy też nowych funkcjonalności, ponieważ "testowanie" firmware przez Orange trwa średnio ponad 6 miesięcy...o ile w ogóle się przetestuje. Rozumiem troskę o klientów, którzy po nie "atestowanej" aktualizacji będą się awanturować w razie problemów, ale DAJCIE WYBÓR czy ktoś chce czysty czy brandowany telefon albo przyspieszcie aktualizacje!

Zdaję sobie sprawę, że nie wszystkim klientom podobają się brandowane telefony, także z powodów, które wymieniłeś. Według badań marketingowych, jakie regularnie robimy, większość klientów odbiera jednak brandowanie pozytywnie. Testowanie firmware oczywiście trwa, ale nie tak długo jak napisałeś. Wszystko musi być dobrze sprawdzone. Odpowiadając wprost, nie zamierzamy odejść od brandingu.

@okokok:

Moglibyście udostępnić jakąś mapę Waszej sieci? Powiedzieć jak to obecnie wygląda? Z czego korzystacie? To dalej Polpak-T na ATM? Jakieś łącza optyczne z 10 Gbit Eth po DWDM? IPoDWDM?

Wszystkie mapy, jakie możemy udostępnić znajdziesz na naszej stronie w Internecie. Przekażę Twoje sugestie w firmie. To wszystko, co mogę zrobić w tej sprawie.

CDN.

 

inne

Komentarze

0 nowych
mordzio   14 #1 28.06.2013 22:17

@Zbigniew2003: Wystarczy, że ja raz wygrałem w loterii Orange, inni nie muszą;)

Orange właśnie wprowadził pakiet wakacyjny, 6 GB za 6 zł na 60 dni- w sam raz na HotZlot.

  #2 28.06.2013 22:42

"Nie zgadzam się z opinią, że nie jesteśmy innowacyjni i elastyczni. Najlepszym przykładem oferta nju mobile, która jest mega rewolucyjna." PFFFFFFFFFFFFF ! A za aktywację płaci się 300zł...

underface   14 #3 28.06.2013 22:58

O ciekawa opcja

igrek   4 #4 28.06.2013 23:00

Szkoda że nie odeszli od złodziejskiej polityki zabierania kasy z konta jak ci się skończy ważność, i jeszcze z łaski swojej nie jako przymuszają cię do doładowania żeby kasę odzyskać, wielka mi łaska oddadzą ci jak doładujesz. Nigdy więcej orange.

  #5 28.06.2013 23:37

Pierwsze pytanie jest faktycznie celne - to nie jest odosobniony przypadek. Jeśli i tym razem Orange nie będzie "uprzejme" pomóc, to ja mogę poradzić jak pomóc Orange by jednak umiało pomagać :D. Przechodziłam przez to całkiem niedawno. Po pół roku szarpania pomogła interwencja.... w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej.

floyd   14 #6 28.06.2013 23:40

Dowiedziałem się jedynie tego, że pan Wojciech Jabczyński, to inteligentny człowiek i nie straszne mu żadne pytanie bo jak rasowy polityk potrafi wybrnąć z każdej sytuacji i w najgorszym przypadku zrzucić winę na użytkowników bo np. za mało czytają regulaminy, a ja w dalszym ciągu stawiam SOBIE pytanie: Dlaczego te regulaminy są takie podchwytliwe czy mało przyjazne i wydaje mi się że znam odpowiedź. :)
Ponadto na przeczytanie regulaminu musi być dany czas, a w telefonie słyszymy, że na aktywację usługi mamy 5 minut czasu. Mnie na takie numery się nie weźmie, ale są ludzie mniej doświadczeni zarówno starsi jak i młodsi którzy dają się naciągnąć. :(
Czuję się jak bym z firmą Orange grał w trzy karty, tyle że rozdającym jest zawsze pan Jabczyński czy inni pracownicy firmy i pytanie go dlaczego gra tak jak gra nie ma najmniejszego sensu. Oczywiście pan Jabczyński ma prawo tak grać, a ja czy inni klienci firmy Orange powinni co najwyżej wyciągać właściwe wnioski i na ich podstawie podejmować właściwe decyzje.

Autor edytował komentarz.
Frankfurterium   9 #7 28.06.2013 23:57

Czyżby jedyny kompetentny człowiek w tej firmie? Wykręca się od jasnej odpowiedzi jak zawodowiec.

lord_ko   8 #8 29.06.2013 09:15

Tyle pytań i odpowiedzi i nawet jednego konkretu. Jak politycy w tvnie.

januszek   18 #9 29.06.2013 09:57

Zupełnie mi się nie podoba taki sposób odpowiadania. Jak automat zgłoszeniowy...

Wolfgar   7 #10 29.06.2013 10:15

Ale czego wy się spodziewacie? Że Pan napisze. - Kurna sorry że u Ciebie nie ma zasięgu ale to nas by za dużo kosztowało a twoi sąsiedzi za mało wydają...
To są odpowiedzi spełniające 10 przykazań poprawnego PR.

Autor edytował komentarz.
denesmet   3 #11 29.06.2013 11:05

@floyd
"Ponadto na przeczytanie regulaminu musi być dany czas, a w telefonie słyszymy, że na aktywację usługi mamy 5 minut czasu."

Jeśli była taka sytuacja to to się nadaje do UOKIK-u

januszek   18 #12 29.06.2013 11:10

@Wolfgar: Czego się spodziewałem? Hmm, dobre pytanie. Szczerze Ci odpowiem, że dopóki djDziadek nie zaczął przepytywać rzeczników prasowych telekomów to w tej serii nie czułem się traktowany niczym ciemna masa. I tego się spodziewałem. Potwornie się zawiodłem.

Songokuu   14 #13 29.06.2013 11:19

No na moje pytanie padła konkretna odpowiedź :)
Chociaż nie satysfakcjonująca. Ciekawe jak wyglądają te badania z których wynika, że ludzie są zadowoleni z brandingu?
"Czy woli pan/pani telefon z dodatkowym dzwonkiem i tapetą czy bez...ale oczywiście za cenę utrudnionego dostępu do aktualizacji oprogramowania pokładowego?"

Autor edytował komentarz.
n33trox   6 #14 29.06.2013 11:37

Rzecznik prasowy to ma jednak przes*ane życie :P Zwłaszcza rzecznik prasowy Orange... Jak go dopadnie zgraja ciekawskich z DP to już w ogóle nic, tylko sobie w łeb strzelić :)

A tak na poważnie: Orange to w moim mniemaniu najgorszy operator, jaki istnieje na rynku. Gdybym miał porównać Orange do np. rynku gier video, to bym go porównał do EA :) Ostatnio patrzyłem po ofertach abonamentowych i na kartę z ciekawości, i wyszło, że konkurencja niemal zawsze lepiej wypada. Nawet Plus, który ponoć jest najdroższą siecią, oferuje abonament za 19,90 (bez telefonu) a w nim 120 minut wymiennie na SMSy/MMSy + 200MB transferu. Na kartę wcale nie lepiej, poza ofertą Orange Free na Kartę - jeśli ktoś korzysta dużo z internetu. To całe nju sporo zmieniło, ale w ofercie z rachunkiem jest jeden szkopuł - wg przelicznika 100MB za 19zł :D Śmiech na sali. Wiem, że dalej już nie nalicza i cały czas jest te 19zł, ale jakoś tak kole w oczy. I teraz założywszy, że np. mało rozmawiam, mało SMSuję, czasem sprawdzę coś w necie, mają fajną asekurację. Przyjdzie mi rachunek, a tam 25zł? Za co? 2zł za SMSy, 4zł za rozmowy, 19zł za internet :D Wiedziałem, że musi być jakiś haczyk, no po prostu musi. Nie ma takiej opcji, żeby taki gigant, jak Orange, zgodził się na rachunki poniżej 20zł. To godzi w dobre (a może złe?) imię firmy.

Mam nerwostradę. YT w weekendy i w zwykłe dni popołudniami i wieczorami chodzi tak wolno, że czasami nie da się nawet w 144p oglądać :D Coś się zmienia? Serwery buforujące? Gdzie? Jak to jest, że kumpel w Netii o takim samym łączu ogląda sobie YT jak chce, kiedy chce i zawsze ma pełny transfer? Głupio zrobiłem, że się wcześniej nie dowiedziałem. Myślałem, że YT wszędzie tak chodzi, że to serwery YT są przytkane do granic możliwości, ale niedawno się dowiedziałem, że to wina Orange, który zamiast puszczać ruch przez PLIX, puszcza go przez Open Transit (cokolwiek to znaczy :P) i przez to działa to tak, jak działa. Gdybym o tym wiedział wcześniej, w życiu bym tej umowy nie podpisał i poszedłbym był do Netii, bo mam taką możliwość.

Jedyne, co w tej sieci działa tak, jak bym tego chciał, to telefon stacjonarny. Za te 49zł jest abonament, w którym można dzwonić bez limitów na stacjonarne... chociaż i tutaj bym się doczepił. Właściwie tylko moi rodzice z tego stacjonarnego korzystają intensywnie. W takim Heyah czy RedBull Mobile za 29zł/msc można nawijać też bez limitu, wszędzie i bez problemu, bo na nadajnikach T-mobile. No ale rodzice się uparli, wolą płacić więcej, ich sprawa. Niby w nju też można, ale ja mam do nju awersję, bo się już tyle naczytałem i nasłuchałem o różnych kantowaniach z ich strony, o kosmicznych kwotach na rachunku, o wymyślonych połączeniach i SMSach, których nie było, że już nie chcę nic z nimi mieć wspólnego :)

msnet   18 #15 29.06.2013 11:40

@Songokuu - badania (wszelakie) mają to do siebie, ze da się nimi bez żadnego problemu manipulować. Jeśli prowadzisz jakieś badanie i chcesz otrzymać takie, a nie inne wyniki, to je otrzymasz..

A pan Wojciech rzeczywiście mógłby być politykiem - ma odpowiedź na każde pytanie, choć na kilometr widać, że odpowiedzi na pytania miał już gotowe na długo przed pojawieniem się pytań :) Identycznie się rozmawia z konsultantami siedzącymi na infoliniach - to, że coś komuś nie działa, to nigdy nie jest wina dostawcy usługi. To zawsze jest wina użytkownika, sąsiadki, kosmitów, dziury ozonowej, efektu cieplarnianego, suszy w Australii itp. itd. (niepotrzebne skreślić).

4lpha   9 #16 29.06.2013 12:16

@msnet
Zapomniałeś o niekorzystnym ustawieniu gwiazd względem zwrotnika Raka.

Verard   3 #17 29.06.2013 13:59

"większość klientów odbiera jednak brandowanie pozytywnie"

Że co? Nie spotkałem nikogo, kto by mówił "fajnie, że mam w telefonie 4 aplikacje od Orange, których nie mogę usunąć".

Pomijając pierdoły typu tapeta czy dzwonek.

Jaro070   15 #18 29.06.2013 14:57

"(...)większość klientów odbiera jednak brandowanie pozytywnie(...)"

Później ta większość pyta się na forach jak usunąć logo Orange przy włączaniu telefonu albo jak zdrapać logo Orange z obudowy, tak żeby nie było śladów.

microfon1984   6 #19 29.06.2013 15:38

@Jaro070
W 100% racja z softem - odnośnie loga z tyle to jeszcze się nie spotkałem :D
Mam branodowanego SGS III z Orange i niebrandowanego SGS III ze sklepu.
Szczerze mogę powiedzieć, że brandowanie spowalnia ten telefon i nie ważne czy jest to brand Orange, Play, Plus'a. Sam Launcher już startuje z opóźnieniem a dodatkowe "bajery" od Orange czasami potrafią zapchać RAM i wywołać BD i ładowanie raz na dobę to mało :|

Odnośnie biznesowej decycji dotyczącej simlocków to nie rozumiem tego podejścia. Telefon sprzedawany jest za określoną kasę, to co zrobi użytkownik jego sprawa - abonament ma i płaci więc w czym tkwi zasadność tej decyzji?

manieKMP   6 #20 29.06.2013 15:47

@Songokuu
"Ciekawe jak wyglądają te badania z których wynika, że ludzie są zadowoleni z brandingu?"

Jest znikoma liczba osób skarżących się na branding, w stosunku do tych, którym się on podoba i znacznej grupy klientów, dla której jest to obojętne. Tych ostatnich jest z 70% ogółu i najprawdopodobniej większość stanowią ludzie "nietechniczni", którzy nie słyszeli nawet o słowie branding (a co dopiero wiedza czym jest i jakie ma zalety/wady).
A wewnętrzne badania robi się raczej na zasadzie "uproszczenia".
Jeśli masz trzy grupy "klientów":
1. negatywnych (skarżących się) w liczbie ze 10%
2. pozytywnych (wyrażających aprobatę) w liczbie może 20%
3. obojętnych (siedzących cicho, nie ważnie z jakich przyczyn, bo jest ich zatrzęsienie) w przeważających 70%
Do badania (dla uproszczenia) sumujesz 2 i 3, bo jeśli obojętni nic "nie mówią", to jest im dobrze jak jest, a więc automatycznie stają się pozytywnie nastawieni na dane działania.
Tym sposobem masz na cele badania "wynik zero-jedynkowy":
1. negatywnych 10%
2. pozytywnych 90%
Co w ogólnym rozrachunku daje Tobie 1 niezadowolonego z brandingu klienta na 10-ciu... ;)

Autor edytował komentarz.
Songokuu   14 #21 29.06.2013 15:52

@msnet

To było raczej pytanie retoryczne :)

@maniekKMP

Dzięki za zobrazowanie tego procederu.

Autor edytował komentarz.
  #22 29.06.2013 20:06

No to mnie gość totalnie zniechęcił do marki.
Po tych odpowiedziach to wygląda jakby go konkurencja podkupiła.
Zaspaliście tam chyba Panowie w waszym orange. Nie nadążacie.

cinkibolek   5 #23 30.06.2013 23:10

Same bzdety, żaden konkret, jak wszędzie, szkoda to było w ogóle gdziekolwiek zamieszczać.

slepciu   10 #24 01.07.2013 09:07

"Co do elastyczności, zawsze zachęcam do negocjowania oferty z naszymi konsultantami, czy sprzedawcami. Jest sporo do ugrania". Szukałem ostatnio oferty na dwa abonamenty firmowe. Pan na infolinii Orange jedyne co był mi w stanie zaproponować to ofertę identyczną jak na stronie i o jakieś 30% droższą od tej, którą oferuje mi obecny operator. Ciekawa elastyczność...

AndrzejG   9 #25 01.07.2013 09:38

@cinkibolek
Jakie pytania, takie odpowiedzi.