r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

iPad Pro „umrze”, jeśli zapomnisz go odłączyć od ładowarki

Strona główna AktualnościSPRZĘT

Coraz więcej użytkowników iPada Pro zgłasza problemy z jego działaniem na stronie wsparcia Apple. Gdy tablet jest podłączony do ładowarki przez dłuższy czas, przestaje reagować na dotyk, jego ekran pozostaje czarny i niemożliwe jest wybudzenie. W tej sytuacji pomaga tylko ponowne uruchomienie urządzenia.

Problem zaobserwowano na iPadach Pro z dyskami o pojemnościach 32 GB oraz 128 GB, pracujących pod kontrolą systemu iOS 9.1. Dotyczy on zarówno wersji Wi-Fi, jak i z modemem LTE. Póki co nie jest jasne, czy przyczyną jest błąd oprogramowania, czy może wada sprzętowa, więc nie wiadomo czy aktualizacja oprogramowania rozwiąże problem. Niektórzy użytkownicy podejrzewają, że przywrócenie kopii zapasowej z chmury iCloud podczas procesu konfiguracji nowego iPada może wywoływać opisywane objawy.

Zespół wsparcia firmy Apple podał kilka sposobów, które mogą rozwiązać problem. Polecaną metodą jest przywrócenie ustawień fabrycznych i odtworzenie kopii zapasowej z iTunes lub restart urządzenia przytrzymując jednocześnie przycisk włączania i „Home” do czasu, aż na ekranie pojawi się logo Apple.

r   e   k   l   a   m   a

W zeszłym miesiącu podobne problemy raportowali użytkownicy iPhone’ów 6, 6s oraz 6s Plus. Smartfony z niewiadomych przyczyn samoczynnie wyłączały się w losowych sytuacjach, mimo że bateria nie była rozładowana. Możliwe więc, że problem leży po stronie systemu iOS 9. Apple nie zabrało jeszcze oficjalnie głosu w tej sprawie.

© dobreprogramy
r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.