r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a

iWork 09 w praktyce - Keynote

Strona główna Aktualności

Użytkownicy systemu Mac OS X mogą skorzystać z wielu pakietów biurowych - od płatnych, takich jak Microsoft Office, po darmowe jak na przykład OpenOffice.org. Również firma Apple promuje własne rozwiązanie. Jest nim pakiet biurowy iWork, którego najnowsza wersja pochodzi z 2009 roku.

iWork 09 jest pakietem biurowym przeznaczonym wyłącznie dla platformy Mac OS X. W jego skład wchodzą takie programy jak Pages (edytor tekstów), Keynote (prezentacje mulitmedialne) i Numbers (arkusz kalkulacyjny). iWork 09 został przetłumaczony na język polski, dysponuje również narzędziem sprawdzania pisowni, polskojęzycznym słownikiem ortograficznym, podkreślaniem błędów ortograficznych i dzieleniem wyrazów. Pakiet obsługuje także większość popularnych formatów plików, w tym te używane w Microsoft Office. Użytkownicy systemu Mac OS X mogą pobrać z naszego vortalu 30-dniową wersję testową pakietu iWork 09.

W cyklu artykułów poświęconym pakietowi iWork 09 firmy Apple opisaliśmy już Pages - edytor tekstów. Drugim często wykorzystywanym składnikiem pakietów biurowych jest program do tworzenia prezentacji. W iWork 09 nosi on nazwę Keynote. Podobnie jak w przypadku całego pakietu, twórcom Keynote przyświecało hasło „Myśl inaczej” („Think different”). Dlatego też program do tworzenia prezentacji nieco różni się od narzędzi, do których przyzwyczaił użytkowników Microsoft. O tym, jak bardzo - postaramy się opowiedzieć w artykule iWork 09 w praktyce - Keynote.Zapraszamy do lektury!

r   e   k   l   a   m   a
© dobreprogramy

Komentarze

r   e   k   l   a   m   a
r   e   k   l   a   m   a
Czy wiesz, że używamy cookies (ciasteczek)? Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień.
Korzystając ze strony i asystenta pobierania wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.