Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Zakupy w komputronik? Nigdy więcej!

20 września internet obiegła informacja o zaprojektowanym przez firme Goclever smartfonie Quantum 4. Dwurdzeniowiec w przedsprzedaży (24-30 września) miał kosztować 299 złotych, niestety ilość smartfonów dostępnych w przedsprzedaży (według oficjalnych źródeł) została ograniczona do zaledwie 1000 sztuk, potem cena miała wzrosnąć do 399 złotych.

Goclever Quantum 4 można było zamówić na allegro, w sklepach Komputronik, na Tanio.net a nawet na Grouponie. Zainteresowanie było ogromne i liczba dostępnych egzemplarzy szybko malała, postanowiłem więc również zamówić GC Q4 i na swoje nieszczęście zrobiłem to w komputroniku.

Początkowo termin realizacji zamówienia miał wynosić 14 dni, moje zamówienie niestety od początku utknęło na etapie "przetwarzania", zapytałem więc o co chodzi, i kiedy będę mógł się spodziewać jakieś faktury do zapłaty etc., otrzymałem wtedy informację:

Witam,
Dostawa zamówionego sprzętu jest zaplanowana na 11.10. i wtedy też po skompletowaniu zamówienia, wyślemy fakturę pro-forma.
Spoko, dni mijały a kolejnych informacji ze strony komputroniku brak, okazało się, że nastąpiło opóźnienie, o czym poinformował sklep tanio.net. Komputronik chyba zapomniał, że w jego sklepie złożonych na Q4 zostało ponad 1200 zamówień, i że ludzie chcieliby się dowiedzieć kiedy mogliby się spodziewać swojego egzemplarza.
16.10 nie wytrzymałem i znowu zapytałem, czy coś wiadomo na temat terminu dostawy, otrzymałem następującą odpowiedź:

Witam,
Wg informacji, jakie posiadamy, dostawa ma do nas dotrzeć w dniu dzisiejszym. Na tą chwilę nie została jeszcze przyjęta na nasz magazyn, zatem również w dniu dzisiejszym zamówienia powinny zostać realizowane.
Oczywiście termin upłynął, i kiedy wszyscy którzy zamówienia złożyli na tanio.net, allegro i grouponie swoje smartfony otrzymali, ci którzy zamówienia złożyli w komputroniku dalej nic nie wiedzieli o choćby przybliżonym terminie realizacji zamówienia. Komputronik nie wystosował żadnego oświadczenia, żadnego maila z przeprosinami, czy informacją, no więc po raz kolejny już zapytałem co się dzieje, odpowiedź komputronika:
Witam,
Niestety w związku z dużym zainteresowaniem nie udało się zarezerwować telefonu dla wszystkich Zamówień z 1 dostawy. Nowa dostawa planowana jest na jutro i wtedy też, jak tylko skompletujemy zamówienie, prześlemy dane do przelewu
Ten termin nie został dochowany, a ja już straciłem cierpliwość, i nie miałem ochoty na dalsze słuchanie kłamstw jakimi częstował mnie przedstawiciel sklepu. Jest to typowe zagranie na nasz, a w komputronik nie jest w stanie podać nawet słowa wyjaśnienia, choćby na swoim profilu na facebooku który polubiło ponad 40.00 osób, a na którym również padają pytania odnośnie sprawy:

Najlepsze miało jednak dopiero nastąpić. W piątek ze strony sklepu zniknął Quantum 4, a zamówienia na niego zostały masowo anulowane. Ciężko mi uwierzyć, że w firmie jaką jest komputronik nie było choć jednej kompetentnej osoby która mogłaby wystosować jakiegoś maila i powiedzieć jak sytuacja wygląda, po prostu czuje się oszukany, i za całą zaistniałą sytuację obwiniam wyłącznie sklep komputronik, który od tej pory będę omijał szerokim łukiem. Zresztą nie tylko ja:

Nigdy więcej nic nie zakupię w komputroniku. Zamówiłem blacka ze skórką, dzwoniłem 3 dni temu, mówią że na 17 będzie i zadzwonią. Nie dzwonili, poszedłem dzisiaj do sklepu, mówią że małą dostawę dostali i że na poniedziałek będzie bankowo. Wracam do domu, 20 min temu otrzymałem wiadomość, że moje zamówienie zostało anulowane.. To nie sklep to jakaś parodia

Potwierdzam problemy z Komputronikiem, u mnie to samo. 10 października zamieniono mi zamówienie na telefon bez skórki. Wczoraj rano (18 października) dzwoniłem do salonu i otrzymałem informację, że spodziewają się ok. 50 szt Quantuma (na ok. 80 rezerwacji w tym salonie). Będą wydawać w kolejności zamówień i proszą o 2-3 godziny cierpliwości. Dzisiaj mail o anulowaniu zamówienia:

"Uprzejmie informujemy, że zamówienie na wybrany przez Państwa sprzęt nie może zostać zrealizowane.
W związku z tym zmuszeni jesteśmy do jego anulowania.
Przepraszamy, jeśli zaistniała sytuacja naraziła Państwa na jakiekolwiek niedogodności. "

Granda i olewanie klienta. Brak jakichkolwiek komentarzy o obsłudze zamówienia, uporczywe trzymanie się wersji, że producent wycofał się całkowicie z akcji ze skórkami (co jest kłamstwem, powtórzonym kilkukrotnie przez różnych pracowników), a po miesiącu anulowanie.

Wstyd dla ciebie Komputroniku i wszystkich twoich partnerów!

Ja równiez potwierdzam. W Komputroniku nigdy nie było porządku (aż się dziwię, że kupiłem tam dotychczas dwa notebooki i tablet), ale tym razem przeszli samych siebie.
1 października anulowali moje zamówienie na wersję ze "skórką", zasłaniając się wycofaniem "kontrahenta", co było zwyczajnym łgarstwem. Na propozycję pracownika Komputronika zamówiłem znowu - tym razem bez "skórki", czekając aż do dzisiaj.
W międzyczasie (przedwczoraj) otrzymałem potwierdzenie z GoClever, że firma ta wcale nie wycofała się z ofert ze "skórką", czyli rzeczywiście pracownicy Komputronika kłamią. Wysłałem im zatem informację z GoClever z prośbą o wyjaśnienie anulowania poprzedniego zamówienia. Nie doczekałem się żadnej odpowiedzi... tzn. doczekałem: w odpowiedzi (a raczej: w odwecie) dzisiaj anulowano moje bieżące zamówienie
Cóż, pewnie nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło: prędzej czy póżniej kupię jakiś telefon (nowe modele pojawiają się "jak grzyby po deszczu"), ale firmę Komputronik od dzisiaj będę omijał szerokim łukiem

Komputronik ma okropny bajzel w swoim sklepie. Problemy z gratisową skórką - niektórzy klienci musieli anulować zamówienia ze skórką i składać kolejne bez niej. U mnie zaproponowano zmianę zamówienia na niższą kwotę, czego oczywiście nie zrobiono. Zamówienie wisi tak jak w pierwszym dniu na etapie przetwarzania.
Żadnego newslettera z wyborem skórki nie otrzymałam, choć obiecano informować o zmianach na bieżąco.
Nie odpisują na maile, trzeba samemu wydzwaniać na infolinię. Totalne olewanie klienta.
I ta przesyłka... Ci którzy kupili w tanio.net mają szczęście. Komputronik zwodzi w kwestii daty wysyłki już dłuższy czas. Mialo być 11 paź., potem "w następnym tygodniu, ale na pewno do 18, proszę cierpliwie czekać", teraz otrzymuję info że może we wtorek a jak nie to w listopadzie... Jak tak dalej pójdzie to będzie w grudniu... ;p
Nigdy więcej nie kupię nic w komputroniku i żałuję że nie zdecydowałam się na zakup w tanio.net lub sklepie goclevera.

Witam
Zamówiłem niestety w komputroniku nie dość, że czekam tyle czasu i straciłem skórkę to dziś jeszcze dostałem taką informacje:

"Z przykrością informujemy iż z przyczyn niezależnych od nas zamówiony smartphone Goclever Quantum 4 do dnia dzisiejszego nie dotarł do naszego salonu. Pierwsza dostawa od producenta okazała się zbyt mała aby sprostać zapotrzebowaniom wszystkich klientów. Dokładamy wszelkich starań aby kolejna dostawa, która jest planowana na początek listopada pozwoliła nam na zrealizowanie Państwa zamówienia. Oczywiście w każdej chwili na Państwa życzenie możemy zamówienie anulować z uwagi na przedłużający się czas realizacji. Za powstałe niedogodności przepraszamy."

Pierwsze zamówienie składałem gdy nawet nie dało się wybrać koloru fona, potem zmiana na biały (bez anulacji) 3 zmiana bo brak skórek a teraz meil z wiadomością wyżej.

Pierwszy raz coś tam zamówiłem i ostatni !

pozdrawiam

ps może za miesiąc się doczekam

 

internet

Komentarze

0 nowych
FadeMind   8 #1 20.10.2013 14:47

Czy ten sklep jest JEDYNYM sklepem, który posiadał ten produkt w ofercie w sprzedaży przed premierą?
Gorzkie żale, bo nie załapałeś się na dostawę pierwszej z puli.

luqass   13 #2 20.10.2013 15:03

@FadeMind tak jak w tekscie napisałem telefon mozna było zamówić poza komputronikiem na allegro, Tanio.net i Grouponie, ale taki cyrk tylko w komputroniku.

"Gorzkie żale, bo nie załapałeś się na dostawę pierwszej z puli." Yyyyyyyyyyy a ile tych pul niby ma byc? Myślisz że te smartfony przychodzą z Chin codziennie? Gorzkie żale, bo myślałem że jednak komputronik to FIRMA, i czymś różni się od działalności gospodarczej pana Józka.

FadeMind   8 #3 20.10.2013 15:15

@luqass
Żal i pretensje powinieneś mieć do dystrybutora i producenta sprzętu. Nie przewidzieli, że popyt na przed premierowe egzemplarze będzie tak duży i część osób została z niczym. Ty natomiast pożaliłeś się na Komputronik, który dziennie przetwarza tysiące zamówień i NIE ma wpływu na dostawę z zewnętrznych magazynów (w tym przypadku od dystrybutora). Jak już pisałem - gorzkie żale bo dystrybutor dał ciała. Komputronik dostał niesłusznie rykoszetem.

luqass   13 #4 20.10.2013 15:28

@FadeMind A skad to wiesz? Bo ja nigdzie takiej informacji nie znalazłem, a nawet jesli tak bylo, to wina leży znowu po stronie komputronika bo sprzedal 1200 egzemplarzy nie majac pewnosci czy tyle dostanie. Tanio.net, sklep goclever na allegro, i firma 4kraft na grouponie jakoś problemów z realizacją zamówień nie miała, komputronik natomiast nie jest w stanie całej sprawy nawet skomentować, a jak widać osób niezadowolonych z działań komputronika jest całkiem sporo, no ale jasne niesłusznie obwiniam komputronik.

gowain   19 #5 20.10.2013 17:14

@FadeMind chyba, żartujesz pisząc "żale i pretensje". Nie żyjemy w czasach gdzie klient ma jeden sklep do wyboru, więc sklepy powinny walczyć o klientów, a tutaj mamy do czynienia z czystą ignorancją. Są jakieś problemy, na którymkolwiek etapie realizacji, sklep powinien informować, a nie ściemniać i serwować ogólnikowe teksty mijające się z prawdą.

DjLeo MODERATOR BLOGA  18 #6 20.10.2013 20:33

Według mnie niezależnie czy dystrybutor nawalił czy nie, Komputronik powinien się inaczej zachować. A nie mieć gdzieś klienta. Ja kiedyś też miałem podobny problem, zamówiłem dysk, którego jak się później okazało nie było już w dystrybucji. No i również zamówienie zostało anulowane. Jednak w moim przypadku zadzwonili i przeprosili za zaistniałą sytuację.

oprych   13 #7 20.10.2013 21:00

Ewidentnie wina Komputronika, wystarczyło pomyśleć. Przecież wiedzieli ile towaru zamówili? Co za problem ustalić limit sprzedaży? Zrobić możliwość zakupu przez określoną liczbę użytkowników i gotowe. Ale oczywiście duży może więcej. Ja akurat z tego sklepu nie korzystam od lat - raz, że cenowo są najdrożsi, dwa też miałem raz "przyjemność" korzystać z ich usług :(

xomo_pl   21 #8 20.10.2013 21:01

tak, powinni poinformować, że nie będzie towaru ale przesadzasz trochę. Sam sklep przecież nie ponosi winy za to, że dystrybutor nie wysłał tyle ile powinien sprzętów. Do tego nie zapłaciłeś za towar, więc widząc co się dzieje mogłeś sobie zamówić w innym sklepie...

xomo_pl   21 #9 20.10.2013 21:02

@oprych, nie zawsze są najdrożsi. Często mają sprzęt w podobnej cenie co inne sklepy...

ziupo   6 #10 20.10.2013 21:13

Lekturę tekstu zakończyłem na fragmencie: "zaprojektowanym przez firme Goclever".
Przepraszam, że pytam, ale nie szkoda Ci kasy i nerwów na takie podróby oraz czasu zmarnowanego na reklamacje? Widocznie Goclever doszedł do wniosku, że lepiej jest sprzedać mniejszą liczbę urządzeń, bo wtedy będzie miał mniej roboty z serwisem i wymianą po czterokrotnej zabawie w odsyłanie "naprawionego" produktu ;)
Wina leży po stronie importera [Goclever trudno nazwać producentem], więc wszyscy sprzedawcy mieli ten sam problem, a część pewnie od razu wyczuła sytuację, anulowała zamówienia, przeprosiła klientów i sprzedawała tylko wtedy, kiedy miała te modele na stanie.

PS: Jako ciekawostkę dodam, że z powodu dużego odsetku reklamowanych urządzeń niektóre towarzystwa ubezp. odmawiają ubezpieczania produktów tej firmy.

ziupo   6 #11 20.10.2013 21:17

oprych widocznie była różnica pomiędzy liczbą urządzeń zamówionych u dystrybutora, a liczbą faktycznie dostarczonych. Btw ja bym tu w ogóle rozdzielił sklep internetowy od stacjonarnych.

Merkury   3 #12 20.10.2013 21:26

Moim zdaniem takie zachowanie Komputronika jest co najmniej niewłaściwe.

Fisiu   6 #13 20.10.2013 21:31

@FadeMind
Ale @luqass zawarł umowę ze sklepem a nie z producentem sprzętu czy dostawcą. Problemy wynikłe z braku dostawy sklep powinien wziąć na klatę, przeprosić klienta i okazać skruchę a nie odstawiać cyrki i kopać klienta w dupę.

Axles   17 #14 20.10.2013 21:34

@Fademind czy ty przeczytałeś w całości treść bo mam wrażenie czytając ciebie, że co drugie zdanie zrozumiałeś. @Luqass jak najbardziej ma prawo mieć nerwy na tą firmę, która zresztą swoją renomę ma i tym bardziej nie powinni się tak zachowywać, a popełnili przynajmniej kilka gaf.

@ziupo: "PS: Jako ciekawostkę dodam, że z powodu dużego odsetku reklamowanych urządzeń niektóre towarzystwa ubezp. odmawiają ubezpieczania produktów tej firmy."
Poproszę jakieś źródło czy przykład tej nowinki.

pobierak   1 #15 20.10.2013 21:46

Przegieli.. robią podobnie jak ProLine jakby myśleli, że konkurencji niema, a właśnie jest!

  #16 20.10.2013 22:10

Po 1. Kto u nich kupuje? MAX po co tam wchodze to przeczytać opinie innych o konkretnym sprzęcie, którzy jednak coś kupili. Po 2. W 85% mają ko(s)miczne ceny. Po 3. Nie jestem milionerem ale za 100zł i kilka dni wcześniej smartfon niż inni, aż tak się podniecać? Po 4. Oczywiście "zachowanie" Komputronika naganne, zaraz pewnie tak to wytłumaczą, że będą niewinni...P.S. Trochę poza tematem ale z nutką złośliwości - gdyby teraz poszła plotka, że za ROK czy DWA wyjdzie GTA 6 - tysiące wpisów gimbusów typu "kupię na 100%, będzie wymiatać, już zamawiam, będzie epicka, to będzie hit" itp. Sam gram w GTA 5 :) ale wszystko kupuję chociaż kilka dni po premierze i pierwszych opiniach, testach czy reckach.

FadeMind   8 #17 20.10.2013 22:28

Każdy sklep ma schematy postępowania w przypadku braku towaru. W przypadku komputronika jest standardowa formułka o tym, że czekają na dostawę. Oczywiście ZAWSZE klient może żądać zwrotu wpłaconych pieniędzy i anulowania zamówienia, albo wymiany sprzętu na dostępny.

Nie widzę większego problemu. Oczywiście irytacja ze strony klientów jest zrozumiała, ale hejt nad wyrost. Skoro sklep nie mógł zrealizować zamówienia z przyczyn od siebie niezależnych (dystrybutor/dostawca/producent), to klient po uzyskaniu stosownej informacji może odstąpić od umowy i zamówić towar w innym sklepie.

Ten sklep jak już wspomniałem ma dziennie tysiące zamówień i na prawdę nie ma czasu na zbędną polemikę z poirytowanym klientem, dlatego treść maili wygląda tak a nie inaczej.

Czasami na specyficzne zamówienia czeka się kilka dni, czasami nawet 2 tygodnie (jeżeli sprzęt jest sprowadzany bezpośrednio z magazynu producenta).

Być może osoba, która obsługiwała zamówienie pisała standardowym schematem i po prostu zapomniała dodać przeprosiny za zaistniałą sytuację. Po prostu życie.

  #18 20.10.2013 22:36

Zagorzały wielbiciel ! Kilku klientów strąca to może będą mieli mniej zamówień i więcej czasu na odpowiednie zachowanie.

sgj   11 #19 20.10.2013 22:46

@FadeMind
"Każdy sklep ma schematy postępowania w przypadku braku towaru. "

Ta, w przypadku komputronika jak widać wystarczy puscić automat anulujący kilkaset zamówien a klient niech spada.

StarterX4   10 #20 20.10.2013 22:50

Mogli od razu powiedzieć że nie dostanie się bo dużo osób się na to chyta, a mało sztuk... jednym słowem: oszuści.

cyryllo   17 #21 20.10.2013 23:12

@FadeMind ma rację wylewasz swoje gorzkie żale na darmo :P
Tak działa rynek :P Sam zamawiałem przedpremierowo swój tablet z RTV-AGD i niby już mieli mieć a nagle nie ma i nie wiadomo kiedy będzie dostawca lub producent dał ciała. Anulowałem zamówienie i poszedłem tam gdzie mogli mieć ten sprzęt w następny dzień i tak kupiłem następnego dnia.

A to że Komputronik ma bajzel to już od dawna wiem ;)

Semtex   18 #22 20.10.2013 23:22

Bo trudno jest otworzyć pulę z tysiącem możliwych zamówień, plus 100 rezerwowych, po wyczerpaniu limitu, zamknąć ją i wysłać sprzęt :P Wyobraźcie Sobie HotZlot zorganizowany na sposób Komputronika...

gowain   19 #23 20.10.2013 23:26

@FadeMind tutaj jest kilkukrotne zwodzenie klienta, że już, już, że prawie jest, że będzie, a potem anulowanie zamówień. To nie jest poważne i to jest wina tylko i wyłącznie Komputronika. Nie broń na siłę, bo to nie do obronienia.

msnet   19 #24 21.10.2013 00:51

Cała sytuacja mi przypomina zakup mojego poprzedniego laptopa w sklepie x-kom. Gdy już zamówienie zostało przyjęte, a ja za to zapłaciłem, w sobotę zadzwonił do mnie pan z x-kom z informacją, że niestety nie posiadają laptopa w zamówionej przeze mnie konfiguracji, a konkretnie - z procesorem i5 M460. Aby zrekompensować mi tą niedogodność zaproponował mi identycznego laptopa (był to MSI GX660), ale z procesorem i5 M480 (czyli nieco lepszym), oczywiście w cenie, którą zapłaciłem za laptopa ze słabszym prockiem. Podałem ten przykład, żeby pokazać, że jak się chce, to można się dogadać z klientem nawet jak dany sprzęt przestał być dostępny.

Jeśli chodzi o Komputronika, to tylko raz coś tam kupiłem - rok temu Windows 8 Box Upgrade (w przedsprzedaży). Wszystko się odbyło tak jak trzeba, a przesyłka z "Ósemką" przyszła do mnie w dniu premiery Windows 8.

djDziadek   17 #25 21.10.2013 05:08

Komputronik to duża firma i ma niestety złe nawyki dużych firm

djDziadek   17 #26 21.10.2013 05:13

Przypomnę tylko historię firmy Pronox Technologies, to też buła duża firma. Komputronik ma nie najlepszą renomę, i powinien unikać takich wpadek, albo mieć dobrego PRowca ;)

  #27 21.10.2013 09:13

Mam dokładne ten sam problem z Komputronikiem jaki został tu opisany. Zarówno daty jak i odpowiedzi itentyczne!
Postępują chyba z każdym w ten sam sposób.

  #28 21.10.2013 09:18

SKORO zamówienie złożyliśmy w Komputroniku, TO własnie ta firma i NIKIT inny odpowiada za wprowadzenie nas konsumentów w błąd.
Moim zdaniem sprawą powinna się zainteresować federacja konsumentów bo było to masowe oszustwo.
Bo klienci poczuli sie oszukani.

Wpadka nastąpiła i KOMPUTRONIK w tej sytuacji wykazał zamiast choćby przeprosić wykazał CAŁKOWITY BRAK PROFESJONALIZMU.

Każdy z nas sam zdecyduje jak podziękować za to tej firmie .

konrad13op   3 #29 21.10.2013 10:45

@FadeMind Niestety znajomość prawa zarówno przez konsumentów jak i sprzedawców jest na mizernym jeśli nie powiedzieć żadnym poziomie. Jeśli masz sklep niezależnie czy internetowy czy nie. Jeśli oferujesz produkt i przyjmujesz na niego zobowiązanie to jest to zobowiązanie wobec klienta na wykonanie. Mając sklep nie prowadzisz instytucji harytatywnej i powinienś umieć zarządzać swoim magazynem towarów. A jeśli sprzedajesz coś czego nie masz albo 400 klientom sprzedasz 100 sztuk czegokolwiek. To powyższa sprawa nadaje się do sądu w celu nakazana komputronikowi sprzedania Ci urządzenia po oferowanej cenie. Ale nie lepiej w całej polsce torerujmy jak nas nabijają w butelke. Czy jak mi cos sprzedaje sprzedawca to pytam się ile procen ma na tym zysku czy 100 czy 400 i jak dużo na mnie zarobiła. A jak zle wykonał swoją prace to niech sklep pokrywa koszty swoich pomyłek.

xomo_pl   21 #30 21.10.2013 10:46

@ZS jakie oszustwo? okradli kogoś? nie! nawet jak ktoś wybrał zapłatę z góry to mu je zwrócili/zwrócą. Sklep na pewno w regulaminie ma zaps, że może anulować zamówienie z różnych powodów więc są "czyści". To, że nie byli do końca kulturalni wobec klienta to inna sprawa.

ppikon   2 #31 21.10.2013 10:57

Potwierdzam problemy Komputronika z realizacją zamówień. I nie chodzi tu już tylko o wspomniany w artykule telefon. Byłem wieloletnim klientem Komputronika. Jednak w tym roku po zawaleniu kilku zamówień (im zamówienie opiewa na mniejszą kwotę, tym Komputronik nadaje im mniejszy priorytet - tak wywnioskowałem po moich problemach z zamówieniami) podziękowałem im.

luqass   13 #32 21.10.2013 11:05

@zomo_prl żaden regulamin nie stoi ponad prawem, a tym bardziej przed niczym nie kryje. Jest cała lista klauzul niedozwolonych: http://www.aptusshop.pl/sklepy_internetowe/klauzule_niedozwolone.php


"Sklep internetowy nie może zwolnić się od odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek, nawet jeśli wynika to z błędu firm przewozowych, z którymi współpracuje. To sprzedający na własną odpowiedzialność podejmuje współpracę z firmą przewozową, natomiast klient ma prawo do dokładnej informacji od sprzedającego, w jakim terminie dostarczone mu będzie zamówienie (ustawowo termin ten to maksymalnie 30 dni od daty złożenia zamówienia, chyba że strony umówiły się inaczej i konsument wyraził na to zgodę)."

djDziadek   17 #33 21.10.2013 11:35

No to może jakiś zbiorowy pozew ?
Tak czy inaczej, skonsultuję sprawę z prawnikiem, wydaje mi się że skoro przyjęli zamówienia w takiej cenie, to powinni się z nich wywiązać.

parranoya   9 #34 21.10.2013 12:35

Ty się chłopie ciesz, że nie dostałeś tego sprzętu. Goclever sprzedaje taki chłam, że szkoda gadać. Miałem to wiem. Nie polecam.

siw   7 #35 21.10.2013 14:41

Przesadzasz z powodu jednego wypadku. Każdemu zdarzają się takie rzeczy, i nie ważne czy to wina sklepu czy dystrybutora. Po prostu nie zamawiasz tego w dużej ilości i nie jesteś nikim ważnym, więc możesz poczekać - jak wszyscy inni.

  #36 21.10.2013 15:02

No tak. Najgorsze, że zamiast napisać klientom, którzy czekają na swój upragniony telefon, że nie ma szansy otrzymania go, przeciągają moment poinformowania o tym w nieskończoność. Jest 21 października, premiera miała być po 7 października ostatecznie wysyłane telefony były miedzy 14 a 18, mija kolejny tydzień a informacji dla klienta jak nie tak nie ma. NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W KOMPUTRONIKU!

gowain   19 #37 21.10.2013 15:10

@siw "Po prostu nie zamawiasz tego w dużej ilości i nie jesteś nikim ważnym, więc możesz poczekać - jak wszyscy inni." - haha, dobre - właśnie z takich, mały klientów żyje Komputronik. Więc wybacz, ale pieprzysz głupoty. Klienta się szanuje, inaczej klient idzie do konkurencji i już nie wraca. Gratuluje podejścia do klientów.

Manyek   9 #38 21.10.2013 16:14

Ja zaś nie mogę narzekać na zakupy w ich sieci sklepów. Jak dotąd zawsze moje zakupy internetowe przebiegały bez najmniejszego problemu. Owszem, zdarzyła się raz sytuacja, kiedy to producent wycofał pewną ofertę, ale Komputronik od razu zadzwonił do mnie z informacją, iż z tego powodu nie jest w stanie zrealizować mojego zamówienia. Pracownik Komputronika był nadzwyczaj miły i uprzejmy, dodał też, że jeśli gdziekolwiek pojawi się towar, który chciałem nabyć, niezwłocznie mnie o tym poinformują. Po miesiącu kolejny telefon z Komputronika z przeprosinami. Okej, rozumiem sytuację. Podziękowałem za takie zainteresowanie moim towarem.

Jak widać, Komputronik nie jest taki zły, jak go malują ;-)

Xanthia   11 #39 21.10.2013 21:17

Komputronik to niestety sieć nie nastawiona na przyjazną współpracę z klientami. Po pierwsze ceny, te zdecydowanie nie zachęcają do zakupów wystarczy wejść na skąpca czy ceneo i porównać ceny np laptopów. Naprawdę trudno znaleźć coś drożej. To samo części. Sprawa traktowania klientów to osobna historia, wystarczy wpisać w googlu "komputronik oszukuje", "komputronik oszuści" itd. Nie jest to poważna firma i tak naprawdę niewiele różnią się od Euro RTV AGD... Drogo i wciskanie kitu. Lepiej omijać z daleka.

ziupo   6 #40 21.10.2013 22:19

gowain - LOL, tak się składa, że Komputronik to nie tylko sklep online ani sieć salonów, a cała grupa firm z rynku IT, a sam sklep internetowy to tylko mały wycinek z całego portfolio tej grupy, w dodatku nie przynoszący specjalnie wysokich zysków ze względu na niską marżę ustalaną na podstawie zachowań rynku. Podejrzewam, że większy dochód mają nawet z sprzedaży w salonach, nie mówiąc o sprzedaży hurtowej i kontraktach.
Żeby było jasne, moim zdaniem popełnili wizerunkowy błąd, który polegał na braku informacji zwrotnej do klientów oraz utrzymywaniu sprzedaży, tego urządzenia, pomimo niewywiązywania się dystrybutora.

  #41 21.10.2013 22:34

@djDziadek
Pronox to nie najlepszy przykład dlatego że nie upadł z przyczyny że klienci się od niego odwrócili tylko z innych powodów.
Pronox nigdy nie prowadził sprzedaży detalicznej.
Od Komputronika faktycznie klienci mogą odejść..
Pozdrawiam

gowain   19 #42 21.10.2013 22:36

Mówimy o części sprzedażowej - więc zanim zaczniesz "lolować", to błagam pomyśl o czym mowa. Podpowiem Ci - mowa o 300 salonach Komputronika i sklepie online - z tych małych klientów żyją właśnie te salony i sklep online.

  #43 21.10.2013 22:58

Też dostałem informację z Komputronika o anulowaniu zamówienia. Wiadomość jak pisze została wysłana automatycznie jak i potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Widzę więc to celowe działanie, świadomie pozbierać jak najwięcej zamówień mimo ograniczonej sprzedaży i większość część potem anulować.
Tak więc świadomie każdy dał swoje dane osobowe, myślę że trzeba złożyć doniesienie do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych o świadome wyłudzenie danych od klientów nie realizując zamówienia. Moja córka się popłakała, bo wierzyła, że kupi sobie telefon a tu takie oszustwo i złodziejstwo. Tak złodziejstwo bo w innym sklepie bym kupił normalnie, a teraz niech mi sprzedadzą za 300 zł smartfon.

sgj   11 #44 21.10.2013 22:59

@ziupo
" Podejrzewam, że większy dochód mają nawet z sprzedaży w salonach"

Widziałeś chociaż jakiej wielkości jest większość tych "salonów" i ile towaru tam mają?

command-dos   18 #45 22.10.2013 11:20

@Czechu68 (niezalogowany) - "Moja córka się popłakała, bo wierzyła, że kupi sobie telefon a tu takie oszustwo i złodziejstwo." - ohhh, wow... Ludzie, co się z Wami dzieje? Z powodu telefonu? Ta cała sytuacja zaczyna być niezdrowa. Nie pałam do sklepu na K jakąś miłością, ale bez przesady, wyluzujcie nieco. To tylko telefon i to jeszcze g!@$$nej firmy - dajcie se na wstrzymanie...

BTW - ja na swoje raspberry czekałem pół roku ;) ale się tak nie piekliłem...

FadeMind   8 #46 22.10.2013 13:18

Może zamiast wylewać swój żal do firmy X czy Y lepiej kupić sprzęt w sklepie Z. Wolny Rynek :) Na nerwy dobra jest melisa...

gowain   19 #47 22.10.2013 14:04

@FadeMind jak ktoś się skopał w ciemnej uliczce to po co wylewać swoje żale, lepiej chodzić innymi drogami - dla mnie taką filozofię prezentujesz. Sklep jest dla klienta, nie klient dla sklepu. Po za tym oczekujesz, że ktoś jest jasnowidzem i przed zamówieniem i przed przyszłymi problemami będzie wiedział, że nie warto? Nie wiem czy Ty, czy ktoś z Twojej rodziny pracuje w Komputroniku, ale takie zachowania trzeba tępić, a nie potulnie się na nie zgadzać, bo wtedy będzie jeszcze gorzej i będziesz miał tylko wybór między byciem źle potraktowanym, a byciem zwyzywanym w jakimś sklepie.

Kotek Behemotek   4 #48 22.10.2013 14:37

Ja miałem podobne przeboje z Komputronikiem w 2008 zamawiając Radeona 4850. Ponieważ dolar rósł w oczach po kilku dniach Komputronik jak gdyby nigdy nic po prostu po prostu anulował zamówienie kręcąc że nie mają na stanie. Po paru GODZINACH duża ilość tych kart ponownie pojawiła się w sklepie z ceną ~150 zł wyższą (przeliczali na bieżąco kurs dolara). Kupiłem gdzie indziej tracąc na krętactwach Komputronika ponad 100 zł (gdybym nie czekał aż dotrze kupiłbym wcześniej w lepszej cenie.
Od tej pory obiecałem sobie "nigdy więcej zakupów w Komputroniku" i przez ten czas zniechęciłem do niego kilkanaście, jeśli nie kilkadziesiąt osób. Taki mój "payback time". Ta firma już tak ma - wolą wyszarpać "tu i teraz" parę złotych więcej niż budować pozytywny wizerunek sieci. Taki typowy polaczkowaty handel w stylu bazarowym.
Z tego co widzę, zaprzyjaźnione sklepy też wycofały się z programu Komputronik partner, po tym jak musiały świecić przed klientami za numery wycinane przez tą firmę.

FadeMind   8 #49 22.10.2013 14:41

@gowain Obiektywnie oceniam to co czytam. To wszystko.

gowain   19 #50 22.10.2013 14:49

@FadeMind "Obiektywnie oceniam to co czytam" - nie można obiektywnie oceniać. Subiektywnie już tak.

  #51 22.10.2013 15:01

Pojawiło się oficjalne oświadczenie Komputronika i Goclever. Zgodnie z nim telefony, które zostały zamówione, lecz nie udało się ich zrealizowąć, zostaną wysłane UWAGA!!! 18!!! LISTOPADA!!! Czyż to nie piękne? Czy Klienci będą jednak dalej zaskakiwani anulowanym zamówieniami? A może okaże się, że przysyłka się przeciągnie? Może na gwiazdkę telefon dotrze? Wierzycie w zrealizowanych 90% zamówienia? Ja nie bardzo...

beduin75   7 #52 22.10.2013 15:45

Firmy z klasą potrafią przyznać się do błędu...

Axles   17 #53 22.10.2013 17:41

@Luqass świetny link, dzięki.

Semtex   18 #54 22.10.2013 19:19

Heh, jak czytam cześć wypowiedzi to czuję się jak za czasów komuny, w sklepie: bierz pan pęto kiełbasy, jak się nie podoba to wypad, następni czekają, łaska obsługi...

Mamy wolny rynek, nie klient ma się starać o obsługę w sklepie tylko sklep ma dbać o klienta, dzięki klientom sklep ma "na chleb"...

zoso71   9 #55 22.10.2013 23:10

@luqass (ad regulamin ponad prawem) @djDziadek (ad pozew):

Art. 12.2 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów mówi:
"Jeżeli przedsiębiorca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną."

A zatem jeśli umowa nie stanowi inaczej, np. w 21 dniu kiedy dowiedzieliby się, że towaru nie będzie mają prawo (Komputronik) do odstąpienia od umowy. W takim przypadku powinni niezwłocznie o tym powiadomić.
Zatem w tym przypadku: jeśli nie są w stanie dostarczyć w wyznaczonym terminie, powinni o tym powiadomić. Tak czy siak, mają prawo do anulacji zakupu.

@FadeMind - 1) nie oceniłeś obiektywie wypowiedzi ;-)
2) odnośnie wolnego rynku i żali: faktycznie, kiedy jest wybór przed zakupem można deliberować na ten temat, ale tutaj Komputronik jednak dał ciała i obecnie wybór innego dostawcy tego nie zmieni ;-)

  #56 23.10.2013 11:49

Podniecacie się o telefon, który pewnie tak samo jak tablety Goclevera będzie się ciągle psuć. Szukacie jakiś teorii spiskowych. Pewnie zawiodła jedna dwie osoby z centrali Komputronika, która nie zamówiła wystarczającej ilości telefonów i nie przerwała sprzedaży.

  #57 23.10.2013 11:52

ZAMÓWIŁEM TELEFON 25tego, dzisiaj dostałem stanowisko firmy KOMPUTRONIK które w kilku słowach można by było streścić w następujący sposób:
ze względu na duże zainteresowanie produktem nastąpiła obsówka w dostawie, przyjęto do realizacji 3 000zamówień (dziwne skoro wiadomo było że cała promocyjna pula to 1000szt., wypadało by chociaż zakomunikować że w momencie składania zamówienia nie łapę się na ten 1000szt. w związku z tym muszę się liczyć że telefon otrzymam później). Udało nam się zrealizować 90% zamówień (no super, bardzo mnie to pocieszyło że stanowię to 10% które nie otrzymało telefony, wcześniej rozmawiałem z kierownikiem salonu w Łodzi, podobno 30klientów czeka jeszcze oprócz mnie na ten telefon, a oni nie dostali na cały salon ani sztuki!!). Sprawdzając możliwość zakupu telefonu 26tego awięc dzień po tym jak złożyłem swoje telefon był jeszcze dostępny!!
Oczywiście KOMPUTRONIK zwalił winę na problem w systemie, jednak nie chce mi się wierzyć że nikt nie kontrolował ilości sprzedanych sztuk, według mnie było to przemyślane działanie.
Dodatkowo firma KOMPUTRONIK umożliwia mi bezpłatne zrezygnowanie z zamówienia.
Jak dla mnie jest to zwykłe oszustwo, KOMPUTRONIK w związku z tym że nie może zapewnić telefonów w promocyjnej cenie żeby wyjść z twarzą z tego całego zamieszania powinien zwracać nie 300zł a 400zł (cena po zakończeniu promocji), lub zaproponować inny produkt o zbliżonych parametrach.
Z natury jestem spokojną osobą, ale przez ten cały stek bzdur i sprzecznych informacji jakie nie zamierzam sprawy odpuścić. Kolejny krok to rzecznik spraw konsumenta.

luqass   13 #58 23.10.2013 12:44

@TenTypTeść ja zamówiłem Q4 chyba 7.10 (pierwsze anulowano przez skórkę), a przyszedł dziś rano, ciekawe na podstawie jakich kryteriów były wybierane zamówienia do realizacji...?

luqass   13 #59 23.10.2013 12:49

No ale oczywiscie ciesze sie, ze jednak znalazl sie dla mnie jeden egzemplarz.

  #60 23.10.2013 12:53

Jak mam wziąć zwrot pieniędzy i kupić drugi ? skoro ten telefon kosztuje już ponad 300zł a specjalnie zamówiłem w przedsprzedaży żeby mniej zapłacić więc nie pleć bzdur że tak poprostu mogę zrezygnować jeżeli wiedziałbym że tak będzie to od razu zamówiłbym go w tanio.net a nie w tym syfie. Ostatni raz tu coś kupiłem ... Przez te czekanie mógłbym mieć już dawno innego smartfona !

gowain   19 #61 23.10.2013 12:58

@luqass pewnie kazali któremuś pracownikowi oddać na rzecz blogera, który zionie jadem na dp :P :P :P

  #62 23.10.2013 13:03

informacje mam sprzeczne, podobno pracownicy KOMPUTRONIKA nie mogli zamówić tych telefonów, oczywiście w bezpośredni sposób, więc odbywało się to za pośrednictwem innych firm lub osób pośrednich. Natomiast inny pracownik z którym rozmawiałem poinformował mnie że ze względu na tą aferę zrezygnowała ze sztuki którą zamówił... jakże to szlachetne z jego strony, prawie jak możliwość zrezygnowania z zamówienia bez DODATKOWYCH kosztów. Najgorsze i najbardziej irytujące w tym wszystkim jest to że co krok napotykam jakieś sprzeczne informacje..

  #63 23.10.2013 13:06

@luqass
Zamówienie detaliczne sklepu Komputronik nr XXXX, z dnia: 2013-09-25 12:17:21

....bez komentarza

luqass   13 #64 23.10.2013 13:33

@TenTypTeść pewnie ja dostałem telefon tego pracownika :F

  #65 23.10.2013 23:28

Obsługa na poziomie defekującego psa.

eddie71   8 #66 24.10.2013 01:09

Dziwne.Byłem w sobotę 19.10.2013 w Komputroniku i pytam kiedy dostawa.Sprzedawca powiedział, że w piątek mieli dostawę 75 sztuk i szybko sprzedali.Najlepiej polować rano bo te smartfony szybko są wykupywane.Cena jest nadal ta sama czyli 299 zł, ale bez skórki.
Wcześniej zapowiadano, że po przedsprzedaży 1000 sztuk cena skoczy do 399 zł.
Zdziwiło mnie to bo za 399 są w RTV EURO smartfony (Prestigio jeśli się nie mylę) z lepszymi parametrami, czyli mocniejsza bateria i większa pamięć ram.
W międzyczasie szukałem w necie opinii od użytkowników na temat Goclever Quantum 4 i nigdzie nie mogłem znaleźć co nasuwało podejrzenia, że towaru jeszcze nikt fizycznie nie nabył.

eddie71   8 #67 24.10.2013 01:19

Znalazłem temat na Wykopie trochę powiązany niniejszym:
http://www.wykop.pl/wpis/6073798/kupilem-sobie-goclever-quantum-4-299-zl-brutto-z-d/

  #68 24.10.2013 08:56

Należę do grupy nieszczęsnych frajerów, którzy zamówli Quantum 4 w komputroniku, NIGDY, a kupuję w sieci od lat, nie spotkałam się z takim olewczo-lekceważącym podejściem do klienta. ZERO informacji, zmiana warunków zakupu PO dokonaniu transakcji (!!!)
Jak człowiek sam nie zadzwoni i nie dopyta, to się nie dowie, ciągłe kłamstwa na temat terminu dostawy, żenada, żenada, ŻENADA!
Nigdy więcej komputronika, zastanawiam jak oni w ogóle funkcjonują na rynku przy takim podejściu?!

eddie71   8 #70 24.10.2013 16:41

@luqass dzięki, ale ta strona ciężko się otwiera udało mi się tylko otworzyć kopię pierwszej strony:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:jxCyhrseo94J:forum.android....

eddie71   8 #71 24.10.2013 20:17

Już strona działa.Musiałem złe zapytanie wpisać, bo przeoczyłem tamto forum.
Ogólnie tego smartfona planuję używać głównie do internetu.

WODZU   17 #72 24.10.2013 20:56

@DjLeo
Dats rajt - od złej informacji gorszy jest brak informacji.

  #73 24.10.2013 20:57

Zabawne, ja kupiłem w komputroniku tv, sporo gratów do pc i inne multimedialne gadżety... głownie przez internet i nigdy problemów nie miałem. Mało tego, jak dla mnie komputronik jest jednym z bardziej kompetentnych sklepów komputerowych. Pewnie zdarzają się jakieś wpadki (ideałów nie ma) widocznie mieliście pecha. Żeby było jasne... nie mam rodziny w komputroniku, nie pracuję tam...

  #74 28.10.2013 21:41

....żeby było śmieszniej..dzwoniłem do salonu do Gliwic gdzie miałem odebrać i dostałem odpowiedź że dostawa może przedłużyć się do 18.11....bez komentarza...

  #75 30.10.2013 15:11

Poniżej odpowiedź KOMPUTRONIKa na pytanie jakie są szanse że załapię się na dostawę 18 listopada... !!! zamówienie z dnia 25.09.2013

"Witam serdecznie.
Pańskie zamówienie jest na 151 pozycji zamówień niezrealizowanych.
Jeśli dostawa przebiegnie bez zakłóceń, a jej rozdysponowanie będzie prawidłowe, powinien zmieścić się Pan w najbliższej dostawie."

Dobrze że nie uzależnili tego jeszcze od położenia księżyca i pogody...
Około tygodnia temu dzwoniłem po raz kolejny do kierownika salonu w Łodzi gdzie miałem odebrać telefon, żeby zaproponowano mi produkt o zbliżonych parametrach i cenie (teraz to już wyłącznie moja złośliwość, nie zamierzam robić jakichkolwiek zakupów w tym sklepie), ponieważ przez ewidentny błąd KOMPUTRONIKA do którego się zresztą przyznali w oficjalnym oświadczeniu pozbawiono mnie możliwości zakupu telefonu w momencie promocji (o możliwości zrezygnowania z zamówienia poinformowano mnie 23 października, pewnie nie dostał bym tej informacji gdybym nie nękał ich telefonami i emailami). Niestety odpowiedzi jeszcze nie otrzymałem.
Widać wpadka z Quantum nie jest odosobnionym przypadkiem, po prostu tak się tam traktuje klienta.

Jeżeli ktoś ma możliwość w jakikolwiek sposób zainteresować tą sprawą media bardzo proszę o kontakt tokyo@go2.pl
Ja zamierzam oddać sprawę do rzecznika spraw konsumenta.

  #76 02.11.2013 20:04

@eddie71 napisał "Cena jest nadal ta sama czyli 299 zł, ale bez skórki.
Wcześniej zapowiadano, że po przedsprzedaży 1000 sztuk cena skoczy do 399 zł. "

Czy ma ktoś może informacje które potwierdziły by to co sprzedawca Komputronika powiedział temu użytkownikowi ?? to znaczy ile będzie wynosić cena po przedsprzedaży ? Bo na początku faktycznie mówiono o cenie 399zł ale raz na innym forum przeczytałem że ta kwota może być jednak mniejsza .

  #77 02.11.2013 20:04

@eddie71 napisał "Cena jest nadal ta sama czyli 299 zł, ale bez skórki.
Wcześniej zapowiadano, że po przedsprzedaży 1000 sztuk cena skoczy do 399 zł. "

Czy ma ktoś może informacje które potwierdziły by to co sprzedawca Komputronika powiedział temu użytkownikowi ?? to znaczy ile będzie wynosić cena po przedsprzedaży ? Bo na początku faktycznie mówiono o cenie 399zł ale raz na innym forum przeczytałem że ta kwota może być jednak mniejsza .

  #78 02.11.2013 20:05

@eddie71 napisał "Cena jest nadal ta sama czyli 299 zł, ale bez skórki.
Wcześniej zapowiadano, że po przedsprzedaży 1000 sztuk cena skoczy do 399 zł. "

Czy ma ktoś może informacje które potwierdziły by to co sprzedawca Komputronika powiedział temu użytkownikowi ?? to znaczy ile będzie wynosić cena po przedsprzedaży ? Bo na początku faktycznie mówiono o cenie 399zł ale raz na innym forum przeczytałem że ta kwota może być jednak mniejsza .

luqass   13 #79 03.11.2013 20:50

@wertu123 cena sugerowana ma wynosic 399 zlotych, ale mysle ze bedzie do kupienia taniej. Obecnie jest jeszcze dostepny w sklepach tanio.net za 329, za 359 masz w Real MyPhone Fun, bardzo zblizony parametrami dual sim.

  #80 03.11.2013 23:51

@luqass
Właśnie widziałem na tanio.net za 329 i myślę że ta cena jest jeszcze dobra tylko szkoda że zostały tylko telefony w wersji White , wersja Black dostępna będzie za pewne gdzieś od ok 18 listopada . Jak na razie nie ma chyba informacji na temat ostatecznej ceny u producenta jak również w innych serwisach w których dostępny będzie ten model.

luqass   13 #81 04.11.2013 12:59

@wertu123 od 18.11 maja tez być już dostepne kolorowe panele: limonka, niebieski, rożnowy, błękitny i czerwony, wszystkie maja być pokryte antypoślizgowa gumą, podobnie jak czarny panel.

  #82 06.11.2013 19:31

Zamówiłem inny produkt w komputroniku i dzisiaj, po ponad 2 tygodniach oczekiwania, otrzymałem praktycznie taką samą wiadomość tj.

"Uprzejmie informujemy, że zamówienie na wybrany przez Państwa sprzęt nie może zostać zrealizowane. W związku z tym zmuszeni jesteśmy do jego anulowania.
Przepraszamy, jeśli zaistniała sytuacja naraziła Państwa na jakiekolwiek niedogodności."

Uważam, iż sklep ma obowiązek wywiązać się z umowy. Jeśli nie posiadają produktu to nie mają prawa wystawiać go na sprzedaż i nie wierzę, że firma, która sprzedaje komputery nie potrafi tak zaprogramować systemu, aby uniemożliwić sprzedaż w momencie gdy towar zostaje wysprzedany. Ich umowy z dystrybutorem mnie nie interesują i nie wierzę w takie tłumaczenia. Poza tym komputronik nie trapi się aby podać powód, tym bardziej nie widzę powodu by ich usprawiedliwiać. Oszukują ludzi i tyle! Nigdy więcej zakupów w tej firmie.

Sprzęt, który chciałem to zamówić to dodatkowy głośnik do laptopa, który potrzebny mi jest do pracy (stary głośnik już ledwo zipie). Zastanawiałem się nad zakupem innego głośnika, ale ostatecznie zdecydowałem się na zakup w komputroniku i nigdy więcej tego nie zrobię. Czas realizacji zamówienia podany na stronie wynosił 5 dni i uważam, że za każdy dzień zwłoki należą się przeprosiny, a anulowanie zamówienia po ponad 2 tygodniach jest karygodne i powinno pociągać za sobą konsekwencje prawne.

  #83 06.11.2013 19:36

Nie czytałem wszystkich komentarzy pod tym blogiem, ale komentarze użytkownika FadeMind pasują idealnie do jego nicku.

Nie wiem jak można stawać po stronie firmy, która najzwyczajniej w świecie oszukuje ludzi i nie ponosi za to żadnych konsekwencji. Gdybym ja zamówił towar, a po dwóch tygodniach (tyle czasu mamy na zwrot towaru) napisał do nich, że jednak nie chcę towaru to mieliby mnie gdzieś.

A przecież mogłem pieniądze mieć obiecane od babci i wyłożyć ze swoich, a gdyby babcia po dwóch tygodniach stwierdziła, że jednak nie może mi dać tych pieniędzy.... Czy komputronik przyjąłby towar ze względu na moje kłopoty? :p Nie! To jest mój problem. I tak samo, to jest ich problem jeśli nie dogadali się z dystrybutorem.


bo nie mam pieniędzy, bo mi np. babcia pożyczyła, a teraz mówi, że muszę jej jednak oddać pieniądze

  #84 11.11.2013 14:33

Witam
Znalazłem link i strona działa to znaczy że quantum wrócił do komputronika ???

  #86 25.11.2013 22:02

Witam.

Jest 25 listopada 2013r. Przedsprzedaż telefonów dawno sie skończyła a tu nowa oferta na allegro i http://www.tanio.net za 319 zł.!!!

Uważam, że to oszustwo Goclevera.
Przekazali informacje, że telefon w przedsprzedaży będzie kosztował 299 zł. a później 399 zł.

I co sie okazuje?
Telefon w normalnej sprzedaży kosztuje tyle samo co w przedsprzedaży.

Jestem oszukany jak wielu innych ludzi, bo w "owczym pędzie" kupiłem telefon za 400 zł. od kogoś kto chciał na tym zarobić i miał racje.

To Goclever oszukał takich ludzi jak ja, bo przekazał nieprawdziwa informacje.

Pozdrawiam i NIGDY WIĘCEJ GOCLEVERA.

  #87 03.12.2013 10:15

Komputronik nigdy więcej, całkiem niepoważna firma. Wystawiają na strone towar którego nie posiadają wraz z informacja o dostawie za 2 dni. Cytuje. "ludzie od miesiąca czekają a pan po 2 dniach już się niecierpliwi że nie przetwarzamy pana zamówienia".... no lekka paranoja

  #88 24.01.2014 17:18

niestety ale to wina producenta ze źle oszacował widocznie popyt na sprzęcik, to tak jakby wieszać psy na każdy sklepie że nie mają po 100 sztuk PS4 w dniu premiery no... bo ja chce kupić :) czasem trzeba poczekać, czasem pokombinować jak się chce na już, nie ma lekko, skoro producent nie dał rady wyprodukować więcej ;/ sam mialem tak wlasnie z ps4 ale co zrobic...

  #89 05.08.2014 10:17

@maxxes (niezalogowany): On zawarl umowe kupna sprzedazy ze skepem i g*no go obchodza problemy producenta, sklepu czy Kubusia Puchatka. Zobowiazanie przyjete i MA BYC TOWAR. Nie ma = sklep krzak i krotka pilka - kop w tylca i przejscie do konkurencji.

  #90 28.08.2014 22:23

Komputronik to żart nie sklep. Co gorsza kupując towar w Karenie ( po tym jak Komputronik już mnie raz olał) okazało się, że znowu zamówiłem w Komputroniku. To już gruba przesada. Tak więc zapłaciłem z góry Karenowi - a dostałem maila z Komputronika, że zamówionego i opłaconego towaru nie ma i nie będzie! Czy tak trudno połączyć stany magazynowe ze sklepem i nie sprzedawać towaru którego się nie ma? Chyba, że to celowe działanie - kredytowanie się naiwniakami. Przy dużej skali zjawiska to może dać sporą, nieswoją gotówkę w obrocie. Unikajcie jak ognia.

  #91 25.02.2015 14:16

W kwestii rzetelności firmy Komputronik...
Zamówiłem u nich ostatnio kartę graficzną, która wyjątkowo była oferowana w bardzo korzystnej cenie. Strona puściła zamówienie, otrzymałem 2 maile potwierdzające cenę, sposób dostawy itp. a następnego dnia wiadomość, że moje zamówienie nie może być zrealizowane, bez słowa wyjaśnienia. Po zgłoszeniu tego na infolinii z prośbą o informację co jest powodem anulowania zamówienia (z czym spotkałem się pierwszy raz) 2 dni czekałem na kontakt, aż sam zadzwoniłem ponownie. Nadal nie wiem czemu pozwalają zamówić towar za cenę, po której nie chcą go sprzedawać, ale jedno wiem na pewno, zdecydowanie nie szanują tam klienta. Usłyszałem jedynie, że nie mają już tego modelu, choć w momencie składania zamówienia mieli w magazynie zewnętrznym 20 sztuk. Nie zaproponowano mi żadnego sposobu polubownego załatwienia sprawy, nawet głupiego % rabatu przy kolejnych zakupach, nie wytłumaczono również czemu musiałem tyle czekać na odpowiedź. Ciekawe podejście jak na firmę, która poziomem obsługi rekompensowała dotychczas wyższe niż u konkurencji ceny. A co najweselsze, jak ty zamawiasz u nich, to tłustym drukiem informują o obowiązku dokonania zapłaty i odebrania towaru. Szkoda że te zasady nie działają w dwie strony :(

  #92 08.06.2015 16:57

Pozdrawiam , tez nadal czekam na swoje ps4 z wiedzminem którego nie było w komputroniku ,a było w gazetce. powiedzieli mi ze zamówią i dostanę sms ( w ciągu tygodnia ) czekałem 13 dni i nadal czekam ... nawet ani jednego sms ...

luqass   13 #93 09.06.2015 08:38

@Shay Lipko (niezalogowany): podejscie do klienta maja co najmniej specyficzne...

  #94 14.08.2016 01:44

Wypracowałam w firmie nagrodę w postaci laptopa Aplle. Ponieważ pieniądze płaciła Komputronikowi moja firma ze Stanów (9 maja b.r wpłacili 100% centy tj. 89990 zł w dniu złożenia zamówienia) więc nie miałam pełnej kontroli. Powiedziano mi tylko, że zamówionego laptopa nie maja na stanie i muszą go sprowadzić z zagranicy a będzie to trwało od 7 do 14 dni. Gdy minęło 14 dni zaczęłam dopytywać co z moim laptopem. Wówczas Komputronik odpowiedział, że laptop będzie dostarczony do mnie do końca czerwca. Około 25 czerwca gdy otrzymałam z mojej firmy numer zamówienia postanowiłam sama dopilnować, aby Komputronik tym razem wywiązał się z terminu dostawy, ale nic z tego.

29 czerwca pracownica Komputronika zadzwoniła do mnie z informacją, ze.... z powodu wprowadzania przez Apple nowszego modelu dostawa przedłuży się o kolejne 4 tygodnie. Jako rekompensatę zaproponowano mi rabat w wysokości niecałych .... stu złotych!!!! Prosiłam o kontakt z managerem chcąc negocjować cenę, bo oczywistym powinno być, ze starszy w tym momencie model powinien być w niższej cenie, a tu w dodatku dostawa wydłużyła się do 12 tygodni! Niestety nic podobnego nie nastąpiło.

W ostatnich dniach lipca poinformowali moja firmę, ze mój laptop był gotowy do wysyłki. Prosiłam pracownice firmy, aby wynegocjowała dołożenie do tego laptopa jako rekompensatę za 12 tygodniowy czas oczekiwania i sprzedaż już nie najnowszego modelu, przyzwoitego osprzętu w postaci dobrej torby do niego i firmowych słuchawek średniej jakości (za 380 zł). Wiecie co zaproponowali? Nie? Torbę. Tylko torbę do laptopa i to chyba najtańsza, bo za 74 zł!!! czyli za mniej niż proponowano w czerwcu jako rabat. Ha, ha. Po negocjacjach zgodzili się dać lepsza torbę którą w detalu sprzedają po 150 zł a pracownica mojej firmy negocjowała dołożenie do niej słuchawek Aplle. Zgodzono się, dać najzwyklejszej za 99 zł w detalu, ale .. miałam oddać torbę. Nie wiem czy się śmiać czy płakać. Zdecydowałam jednak poinformować o tym na forach.

  #95 23.09.2016 10:41

Zdecydowanie nie polecam tego "sklepu". Zamówiliśmy z chłopakiem części do komputera z montażem oraz z odbiorem w salonie. Złożyliśmy zamówienie specjalnie sporo wcześniej (27.08.), żeby otrzymać go jak jeszcze będziemy w domu, gdyż przeprowadzamy się od października do innego miasta, przez co później będziemy mieli problem z przewiezieniem większych przedmiotów. Po 15 dniach bez informacji o naszym zamówieniu postanowiliśmy sami interweniować. Najpierw złożyliśmy wizytę w salonie gdzie zostaliśmy zapewnieni, że nasz komputer na pewno przyjdzie do końca tygodnia, bo komputer, który został zamówiony dzień później bądź wcześniej ( dokładnie nie pamiętamy bo pracownik salonu niezbyt się przykładał do wymowy zdań) przyszedł dziś, więc nasz też powinien już być. Dodatkowo kazał czekać na e-mail ze zmianą statusu zamówienia. Czekaliśmy i czekaliśmy, aż w końcu zadzwoniliśmy i poinformowali nas, że nie są w stanie nic więcej zrobić, że skontaktują się z centralą i jeszcze dzisiaj oddzwonią z odpowiedzią. Oczywiście telefonu nie otrzymaliśmy. Sami wykonaliśmy krok poraz kolejny. Gdy wykonaliśmy telefon dowiedzieliśmy się, że wysłali już e-mail i czekają na odpowiedź i nie chcieli do nas dzwonić skoro nic nie wiedzą. Zagryźliśmy zęby. Po kolejnych 3 dniach, pełni niedowierzania, jak długo idą e-maile, sami zadzwoniliśmy do centrali, po czym UWAGA centrala stwierdziła, że nie jest w stanie przekazać nam informacji o naszym zamówieniu, ale WYŚLE E-MAIL do salonu, żeby się do nas jak najszybciej odezwali. Poddaliśmy się. Biorąc pod uwagę kompetencje, sposób podejścia do klienta i tempo przekazywania informacji ta historia nie mogła skończyć się inaczej, jak 3 dni przed upływem miesiąca otrzymaniem E-MAILA ze zmianą statusu na ANULOWANE. Wczoraj zamówiliśmy bardzo podobny komputer u konkurencji, po czym .... DOSTALIŚMY TELEFON, że zamówienie jest w realizacji i wszystkie części powinny przyjść jutro, także na wtorek dostaniemy złożony komputer. Nie polecamy nikomu tego "sklepu" a firmie polecamy usługi sieci telefonicznych które o wiele sprawniej umożliwiają przekazywanie informacji.

  #96 25.09.2016 18:07

Moje zakupy w tym sklepie były na tyle nieprzyjemne, że postanowiłam podzielić się z wami swoją opinią.
Na początek wypatrzyłam sobie wybrany model laptopa na stronie komputronik, wcześniej telefonicznie upewniając się czy rzeczywiście jest on na stanie?
Powiedziano mi że jest możliwość ściągnięcia ostatniej sztuki z Warszawy i wystarczy dokonać zamówienia na ich oficjalnej stronie.
Po zamówieniu, laptop miał być sprowadzony w przeciągu czterech dni roboczych i czekać wybranej przez ze mnie placówce.
Po upływie tych czterech dni, dzwoniąc do nich usłyszałam, że laptop został już wcześniej przez kogoś zamówiony i na ich stronie niestety nie było info o tym, za co mnie przepraszali.
Za to zaproponowano mi ponoć "inny model" jedynie z innym kodem producenta, tymi samymi parametrami i wyższą ceną o 300zł.
Po konsultacji z kierownikiem, cenę udało się troszkę obniżyć, a laptop już w dwa dni został sprowadzony.
W momencie odbioru, sprzedawca kompletnie nie potrafił mi zaprezentować szczegółowych parametrów tego laptopa i niezręcznie dokonał sprzedaży.
Opisując również inny przypadek z kupnem zewnętrznego czytnika DVD w innej placówce już będąc na miejscu, powstała zupełnie podobna sytuacja w której już wbijając kod wybranego produktu, powiedziono mi że został już przez kogoś zamówiony i niestety nie mogą mi tego sprzedać. Po tym fakcie wróciłam do domu z postanowieniem podzwonienia i poszukania innego czytnika z wyszukanymi parametrami. Rozmawiając telefonicznie z obsługą komputronik, zapytałam o ofertę nowszych czytników i możliwość sprowadzenia, ale zamiast tego spotkałam się z kompletną obojętnością, brakiem zainteresowania i chęci z wyszukaniem tego co szukam. Powiedziano mi krótko i zwięzle, że nie mają nic lepszego na stanie, że nie mają możliwości sprowadzenia i na koniec rozłączyli się urywając kompletnie rozmowę.
Po tych przygodach doszłam do wniosku, że to były moje ostatnie zakupy w tej śieci sklepów i nikomu nie polecam tam zakupów.

  #97 27.09.2016 20:54

Komputronik ma poważny problem - oferuje masowo towary, ktorych nie posiada i nie ma pewności kiedy i czy będzie posiadał. Zamawiałem u nich od wielu lat, nigdy wcześniej nie było takiego nabierania. Wielokrotnie moje zamówienie było w realizacji, tymczasem po tygodniu dowiadywałem się, że nie mogą go zrealizować. Gdybym się o tym dowiedział zaraz po złożeniu zamówienia, to kupiłbym na allegro z 24 godzinną dostawą płacąc tylko za transport kurierem pod same drzwi. Kusił mnie do tej pory tylko odbiór osobisty w salonie...