Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

10 pytań do... Mobile Vikings - odpowiedzi (cz. 2)

Kilka dni temu opublikowałem pierwszą połowę odpowiedzi na pytania skierowane do Mobilnych Wikingów. Zapraszam na drugą część lektury.

Odpowiedzi (cz. 2)

@matelord

1. Czy Wam się to w ogóle opłaca?

Opłacalność działalności można rozpatrywać w wielu wymiarach. Ocenę zysku w sensie ekonomicznym będzie można zweryfikować dopiero po pewnym okresie. Jak podkreśla założyciel Mobile Vikings Frank Bekkers, dużą wartością jest posiadanie związanej z nami i lojalnej społeczności. Jest to o wiele ważniejsze od zwiększania zysków i osiągania wysokiej marży. Wierni klienci to dla Mobile Vikings wymierne korzyści. Następną istotną sprawą jest zmiana rynku telekomunikacyjnego w sensie obniżenia kosztów transferu danych, aby Internet w ten sposób stał się na dobre powszechny dla każdego.

@Bubu:-D

1. Witam, czemu waszych starterów oraz doładowań nie można kupić w sklepach czy kioskach? kierujecie swoją ofertę w stronę młodych ludzi a większość z nich nie ma nawet konta w banku a co dopiero kart kredytowych.

Obecnie karty SIM nie są dostępne w sklepach. Powodem tego jest chęć ograniczenia kosztów dystrybucji, aby oferować jak najatrakcyjniejszą ofertę dla Viingów, zawłaszcza Internetu. Poza opcją opłacenia startera za pośrednictwem konta internetowego lub karty kredytowej, jest także możliwość zapłacenia poprzez przelew na Poczcie Polskiej lub w Żabkach.

@czeslaw514

1. Czy przewidujecie inne formy doładowań? Obecnie dostępne są tylko przez internet.

Tak, planujemy wprowadzenie paru ułatwień w doładowaniach. Już niedługo będziemy zdradzać więcej szczegółów.

2. Planujecie poszerzyć plan taryfowy o inne warianty?

W tej chwili nie planujemy poszerzać swojego planu taryfowego ale jesteśmy otwarci na sugestie i wszelakie pomysły naszych Vikingów ?

3. Obecnie niespecjalnie MV się nie reklamuje. Widziałem Was w Krakowie w ramach "Vikings On Tour”, planujecie kolejne takie akcje?

Model działania Mobile Vikings opiera się na ograniczeniu kosztów marketingowych na reklamy w mediach w zamian za organizowanie takich eventów jak Vikings on Tour, gdzie jesteśmy bliżej ludzi i możemy dać wam poczuć jak fajnie jest być jednym z Vikingów. Planujemy dużo działać „w terenie” w ciągu nadchodzących miesięcy. Będzie można nas spotkać na takich imprezach jak Planete Doc + czy Survival Race gdzie będziemy obecni z naszą wioską Vikingową i chętnie spotkamy i porozmawiamy ze wszystkimi obecnymi jak i przyszłymi Vikingami ?

@djDziadek

1. Czy planujecie w przyszłości rozwinąć stacjonarną sieć sprzedaży kart startowych i doładowań, np. poprzez zawarcie umowy z jakąś siecią handlową.

Jesteście niezbyt widoczni (chyba, że ktoś ogląda filmiki na Youtube pewnego Łodzianina :P) a takie podejście mogłoby sprawić iż Wasza marka byłaby bardziej rozpoznawalna wśród odbiorców.

Na chwilę obecną skupiamy się na tym, że oferujemy spory pakiet internetowy 2 GB w świetnej cenie, dzięki któremu praktycznie z każdego miejsca możesz dokonać doładowania swojego salda. Chcemy przełamać stereotypy, które ukazują osoby podążające do sklepów po zakup doładowań do swoich smartfonów. Żyjemy w erze mega szybkiego postępu technologicznego, gdzie liczy się czas. My wychodzimy ponad szereg z naszą ofertą, mobilny internet oferowany pzez naszą sieć to nie tylko dostęp do masy aplikacji, informacji itp. Kupując nasza starter stajesz się częścią Vikingowej społeczności. Co do widoczności, stawiamy na docieranie do użytkowników drogą „pantoflową”. W naszym DNA jest zaszczepione wzajemne polecanie się, które prowadzić do czasem powolnego rozrastania się firmy, lecz nie zaburzy to w niczym budowaniu jakże ważnej dla Nas społeczności Vikingowej. Chcemy ukazać wszystkim operatorom, że nie liczy się tylko reklama, lecz dobre podejście do wszystkich swoich użytkowników. Dlatego postawiliśmy na taki rodzaj zaistnienia w Polsce.

@ajp.c0.pl

Użytkownik @ajp.c0.pl dodatkowo przesyła pozdrowienia całej ekipie Mobile Vikings ;)

1. Czy zamierzacie wprowadzić do waszej oferty umowy na rok lub dwa w stylu mix (zobowiązanie użytkownika do 12/24 doładowań) z telefonami?

ajp.c0.pl przede wszystkim, na wstępie chcielibyśmy gorąco podziękować Ci za pozdrowienia dla Naszej całej ekipy Mobile Vikings. Każde słowo jest dla nasz ważne, czy to te dobre, czy to te złe ? W przypadku zmian oferty chcielibyśmy zaznaczyć, że jesteśmy operatorem prepaid-owym, nie chcemy ograniczać naszych Vikingów żadnymi umowami, zobowiązaniami itp. Dla nas liczy się swoboda, gdy jej nie mamy, czujemy się nie jak prawdziwi Vikingowie, czujemy że coś nas ogranicza, a to nie jest w naszym Vikingowym Stylu.

2. Drugie to jeżeli tak to czy myśleli byście o smartfonach których nie oferują obecni na rynku operatorzy jak np. Goclever Insygnia 5? W normalnym sklepie kosztuje jakieś 700 zł lub np. starsze flagowego typu Xperia Z. Po tym jak wprowadzono Z1 oraz Z2 sądzę że nie będą do zdobycia u operatorów w umowie gdyż Sony będzie parło na sprzedaż następców Xperia Z. A smartfon dobrze wykonany z mocą większą od sredniaków które teraz wyjdą czy wyszły.

Na chwilę obecną chcemy skupić się na ofercie, mobilny internet to jest nasz cel. Rozumiemy potrzebę naszych Vikingów w sprawie smartfonów, lecz stawiamy na bardziej otwarte rozwiązanie, czyli możliwość zakupienia smartfonów przez Nich samych w różnych miejscach, a nie nabycia ich u Nas wraz z umową wiążącą na długi okres czasu.

@Damianek439

1. W czym Vikingowie są lepsi od Virgin Mobile?

Nie skupiając się na różnicach w samej ofercie, wymienimy to, czym możemy odróżniać się od innych operatorów:
- przyjazny , szybki i pomocny help desk
- w naszej sieci nie ma klientów, są ludzie których traktujemy, tak jak sami chcielibyśmy być traktowani
- profity z tytułu polecania oferty znajomym,
- stały kontakt i silna więż z Vikingami poprzez portale społecznościowe
- brak SPAM-u reklam i typowej sprzedaży bezpośredniej
- przejrzysta oferta i zero kruczków

2. A gdzie się podziały pakiety internetowe?

Obecnie posiadamy jedną skompresowana i optymalną ofertę: pakiet SMS i Internet 2GB oraz dostępne środki do wykorzystania przez cały rok m.in. na połączenia telefoniczne. W zależności od potrzeb, dla każdego coś miłego.
Słuchamy naszych Vikingów, dlatego jeśli zbierzemy dużą ilość głosów, dotyczących zapotrzebowania na pakiet samego Internetu, postaramy się rozważyć tę opcję w naszym Vikingowym składzie i w ramach możliwości ją udostępnić. Jeśli pojawią się typowe pakiety internetowe, niezwłocznie podamy taka informację do Waszej wiadomości.

3. Czy oferta będzie bardziej elastyczna?

Chcemy być innowacyjni oraz dopasowywać ofertę do rosnących potrzeb naszych Vikingów. Obecna oferta połączenia dużych paczek Internetu, SMS-ów oraz połączeń telefonicznych jest kompletna i powinna idealnie zaspokajać potrzeby osób, które głownie piszą, a mniej wykonują połączeń wychodzących. Elastyczność oferty pojmowana jest w inny sposób przez każdego Posiadacza telefonu, gdyż każdy z nas ma inne potrzeby.

Na zakończenie...

Wikingowie wytypowali dwóch użytkowników, których pytania były najciekawsze i nagrodzili ich upominkami. Proszę o przesłanie danych do wysyłki gadżetów WIkinga od użytkowników:

@Piorunik

(dzięki pozostawieniu adresu e-mail);

@Zbigniew2003

.
Z nagrodzonymi już się skontaktowałem :)

P.S. Wpis opublikowany z porozumieniu z pomysłodawcą serii "10 pytań do..." - @djDziadkiem. 

internet urządzenia mobilne inne

Komentarze

0 nowych
tomeeek64   10 #1 28.04.2014 18:26

@Zbigniew2003, wyjechało prosto z fabryki... resoraków ;)

Marcineez   5 #2 03.05.2014 08:53

Ile obecnie na terenie naszego kraju jest użytkowników Mobile Vikings? "Sporo" nie jest odpowiedzią która by mnie satysfakcjonowała.

Co jeśli chciałbym przejść do Vikingów z zachowaniem mojego obecnego numeru telefonu? Istnieje taka możliwość?

tomeeek64   10 #3 03.05.2014 10:07

@Marcineez, co do przeniesienia numeru to oczywiście jest taka możliwość. Szczegóły: https://mobilevikings.pl/pl/help/request-sim/how-to-port-a-new-requested-number-.../
https://mobilevikings.pl/pl/help/request-sim/how-to-order-a-sim-card-for-number-.../
https://mobilevikings.pl/pl/help/request-sim/how-does-a-number-porting-proceed/
Co do ilości użytkowników, to na mniej niż 10 000. Niestety, dokładnej ilości użytkowników nie znam.

tomeeek64   10 #4 03.05.2014 10:07

*na pewno

Marcineez   5 #5 26.05.2014 11:43

@tomeeek64 To jak na razie nie ma sensu przechodzić do nich, bo mogą szybko zwinąć biznes.

  #6 09.01.2015 12:54

Czy można przenieść sie do MV i kupować jedynie pakiet PV za 8zł - jakie sa wówczas pozostałe koszty?

tomeeek64   10 #7 09.01.2015 14:06

@Anonim (niezalogowany): można. Wtedy jednak na koncie będzie 0 zł - nie będzie dało się zrobić nic przy pomocy takiego startera oprócz zadzwonienia do Play i innych sieci na infrastrukturze Play oraz połączenia się z numerami alarmowymi.

hubaiitv   3 #8 21.11.2016 19:42

Vikingowie nigdy nie gina!
https://mobilevikings.pl/jestem/hubaiitv