Czy SSD w starym laptopie to dobry pomysł? Na przykładzie HP ProBook 4525s

  • @dzolero Oraz
    Andrzej T.
    10.04.2020 15:31

  • @dzolero Cieszę się, że możemy dostarczyć odrobiny wrażeń xDD
    10.04.2020 11:19

  • @IrasDeeJay Przypomnieć Ci kto jest TurboDzbanem i chcąc sobie zmodernizować komputer kupił na torach na placu świebodzkim płytę główną bez chipsetu i DZIWIŁ SIĘ że nie działa a ram się kopci?? Więc japa. xD
    10.04.2020 9:42

  • @IrasDeeJay Miałem wtedy 14 lat. Fascynowałem się elektroniką, internetu nie było. Tak dla porównania, ja miałem 14 lat, przypomnij sobie Dzbanuszku ile Ty miałeś i jakim zasobem wiedzy dysponowałeś. Trochę przypomnę: mi prawie udało się połączyć 2 komputery za pomocą okrojonej i połatanej tasiemki od złączy COM-COM nawet nie używając interfejsu RS-232 tylko łącząc 2 złącza między płytami na odległość ledwie 20 cm, celem grania w GTA1 "w sieci". Ty w tym czasie mnie instruowałeś jak zamontować od kontrolki wentylatorów montowanej do zatoki 2,5" czujnik temperatury. Zaproponowałeś żeby zamiast wkładać między żeberka radiatora CPU, spróbować włożyć między rdzeń a płytkę radiatora i zamknąć klamrę chłodzenia. Usłyszałem tylko chrupnięcie a czujnik od tamtej pory pokazywał już wielki .|. Wyciągniesz wnioski czy pomóc? xD xD
    10.04.2020 10:04

  • @IrasDeeJay Ja wtedy leciałem na nokii 3310 albo już alcatelu, który kupiłem za jakieś nędzne pieniądze, używałem ponad rok i sprzedałem drożej do lombardu bo gość nie ogarniał xD Internet wtedy nie był czymś powszechnym. wielu znajomych nadal nie miało dostępu do sieci. Pamiętam jak przegrałeś aukcję, gniłem.

    Gniłem tak samo jak wtedy gry grałeś w NFS ja jakimś PIII, coś Ci nie poszło i tak zaj$!#@eś kopa w komputer, że procesor wypadł na żywca ze socketu Slot A. Jakimś cudem po włożeniu nadal działało xD
    10.04.2020 10:44

  • @IrasDeeJay Jak na Turionie zasadziłeś kopa w monitor bo robił się żółty obraz i zrobiłeś dziurę w ścianie też pamiętam. Albo jak grałeś w grę, NFS też chyba własnie, a w tle musiał chodzić scandisk bo jak dysk miał dłużej idla to zawieszał kompa bo nie było dostępu do niego xDDDD Siedzę i ryczę :D

    Klawiatura swoją drogą. Nie, wtedy akurat tylko pozbierałem klawisze z pokoju i chyba wzorując się na Twojej klawiaturze wkładałem je we właściwe miejsca. To chyba była jeszcze klawka na złącze DIN, one były jak ZOMOwiec, trudne do za%$#ania :P
    10.04.2020 11:18

  • @Anonim LACP :D
    09.04.2020 11:56

Intel Core i9-10900F pobiera więcej mocy niż RTX 2080. Będą problemy z chłodzeniem

  • Kurczę, Pany. Używacie zamiennie akronimu TDP z mocą na jaką układ ma apetyt. Przypomnę, że TDP to moc wyrażona w watach jaka zostaje oddana w postaci ciepła do rozproszenia. Także TDP != poborowi mocy :)
    09.04.2020 11:35

  • @gom1 Tego rzecz jasna nie neguję, inny cel był mojej wypowiedzi :)
    09.04.2020 11:52

  • @Anonim Zaciekawiłeś mnie, ogarnę sobie. Nie mniej jednak przeczy to przyjętej definicji TDP :)
    09.04.2020 12:00

  • @bor@s To nie jest tak, że 1W pobrany z gniazdka jest równowartością oddanego ciepła, to nie tak :O

    Przy okazji:

    „To skrót od słów Thermal Design Power, oznaczający klasę układu chłodzenia, jaką zaleca producent. Takich klas jest kilka każdy nowy procesor na ogół jest przyporządkowany do któregoś znanego wcześniej poziomu TDP. Intel i AMD robią tak, żeby nie komplikować producentom pracy i umożliwić wykorzystanie już zaprojektowanych modeli na nowych procesorach. TDP nie jest miarą poboru energii! Ta wartość to tylko ocena i nie musi być proporcjonalna w żaden sposób do zużycia energii, temperatury działania, przepływu powietrza, głośności schładzacza itp.”
    09.04.2020 16:50

NVIDIA GeForce RTX 30, aka Ampere – Pierwsze konkrety o kolejnych grafikach zielonych

  • Kurczę, kolejny powód by odwlec zakup RTX'a.. Jak żyć?
    06.10.2019 22:37

  • @mat41997 nie będzie to AMD. Kilka złotych więcej za ciszę i niższe temperatury warto dorzucić :)
    07.10.2019 13:46

Nie tylko Spectre i Meltdown. Wykonywanie spekulatywne jako generator liczb losowych

  • Kontekst delikatnie podpowiada, że jest to szukanie całego w.. dziurze ;)
    30.09.2019 13:12

iPhone 11 Pro obrzucony tortem weselnym i stertą śmieci. Tak, na poważnie

  • @MrBeckham666 mam, używam i uważam, że to świetna sprawa. Jak się kupuje smartfon za 400 zł z Androidem i oczekuje cudów na miarę iOS za 2k no to do tego ma prowadzic dyskusja.. :)
    15.09.2019 16:38

HotZlot 2019 dla wszystkich! Rusza otwarta rejestracja, każdy ma szansę na udział!

  • @IrasDeeJay haha :D Chętnie zaszczycę swoją skromną osobą Nawet drogą przypadkowego wylosowania :D

    Zapraszam i polecam,
    T---ym Andrzej.
    30.08.2019 18:38

  • Modły dotarły lub fart zadziałał :) Składam wnioski do pobliskich jednostek ratowniczych o uzupełnienie zapasu tlenu do celów ratunkowych :D
    09.09.2019 16:41

  • @BarbaraRadziwillowna niewiarygodne, że chce Ci się poświęcać tyle czasu na hejt, plucie jadem i wylewanie niezadowolenia. Kurcze wiesz jak ten czas można spożytkować na przyjemności lub samorozwój? Wyobraź już sobie korzyści z takiego zabiegu :)
    10.09.2019 12:26

  • W tym roku też planujecie przyjazd niebieskich (ijo ijo) na imprezę? Ostatnio nie dostali zaproszenia a wprosić się chcieli xD
    10.09.2019 12:35

Mężczyzna wyświetlił "dla żartu" film porno na tablicy informacyjnej. Usłyszał zarzuty

  • Rezerwuj domenę i zapraszam przed klawiaturę. ;)
    27.08.2019 23:36