Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

Pierwsze zrzuty z gry Kursk. Sprawdzamy reakcje na Wschodzie i Zachodzie

  • Hmm temat dosc drazliwy ale patrzac od strony gracza to gracz powinien przegrac w obie gry. I tu i tu nikt nie przezyl.
    04.08.2016 16:04

Sprawdzamy rozszerzenia Microsoft Edge. Jest fajnie, ale czuć malizną

  • Zastanawia mnie co MS robi w tych swoich biurach i za co placi programistom?
    Przeciez ma ich tyle tysiecy (nie wiem ile ale duzo) a nie moze zrobic w miare dobrego systemu na telefony czy na zwyklego peceta?
    Kto tym zarzadza to powinien wyleciec na zbity pysk... Zalosne.
    04.08.2016 15:41

Internet mobilny w Orange szybszy niż stacjonarny. Kres kabelka na horyzoncie?

  • Jestem ciekaw jakie jest pokrycie kraju w tym LTE?
    04.08.2016 14:49

#OpBlokada, czyli jak Minister Finansów ucierpiał za chęć cenzurowania Internetu

  • @WODZU: I jest nazywana terroryzmem.
    Bardzo modnym ostatnio okresleniem skadinad.
    :D
    04.08.2016 13:27

Uważaj na swojego Linuksa – aktualizacja Windowsa 10 może uszkodzić jego partycję

  • @bachus: No widzisz kolejny raz MS lepiej wie czego ci trzeba! Swiezutkiej i pachnacej parycji NTFS.
    :)
    04.08.2016 13:30

  • @bachus: No pewnie! Nie ma sie co bawic w eksperymenty. By byc na czasie i uzywac sprawdzonych rozwiazan trzeba sie przeniesc na NTFS.
    NTFS twoim ulubionym systemem plików!!
    :D
    04.08.2016 14:25

  • @bax20: To jest jedyny sluszny system plików!
    :D
    04.08.2016 14:33

  • Eee tam to pewnie przypadek, szerzycie tylko histerie..
    ;)

    A moze MS wie lepiej czego tym co instaluja W10 potrzeba, wszystkie inne systemy so niepotrzebne bo ten jest najlepszy i zaspokoi kazda potrzebe.
    :D
    04.08.2016 13:16

Action podzieli losy Optimusa? Polska branża IT znów pod lupą fiskusa

  • Widac urzedasy skarbowe nadal sa nietykalne, albo ktos ich uzywa we wlasnych celach. Moze Action nie chcialo sie dolozyc do czyjejs kampanii wyborczej?
    03.08.2016 18:13

Mr. Robot propaguje piractwo? uTorrent ulokowany w odcinku serialu

  • @eimi Czyli kazdy fim z narkotykami np: Narcos to reklama i propagowanie narkotyków?
    W koncu film jest o hakerze wiec moim zdaniem fajnie ze producenci staraja sie zrobic film mozliwie realistyczny. A to czy utorrent zaplacil czy nie to moim zdaniem nie jest jakis problem. Lokowanie produktu zrobione dobrze.
    01.08.2016 10:40

Ostatnie godziny na pozyskanie Windows 10. Za darmo tylko do soboty w południe

  • @stan55: Dobrze zrobiony Klik bait wylacza myslenie...
    Wyglada na to ze ten spelnil zadanie.
    31.07.2016 22:55

W pół roku 900 tys. zł odszkodowań – przedsiębiorcy płacą za pirackie oprogramowanie

  • @Madafaker: Nieee to sa "Janusze" biznesu. Oni wiedza wszystko najlepiej. :)
    29.07.2016 14:44

  • @MrZwolan: "Według BSA aż 48% oprogramowania w Polsce jest piracka. "

    Zamiast patrzec na procenty popatrz na "wyliczone" straty. Z tego co pamietam te 48% o jest jakies 500mln$ ale w takich niemczech skala piractwa wynosi cos kolo 30% swietnie nie? Nie, nie bardzo bo te 30% to ponad 2mld$.
    Moge sie myslic w numerkach ale mysle ze nie duzo, niech mnie ktos poprawi jesli zbyt daleko przestrzelilem.
    29.07.2016 14:50

Na Facebooku zabrakło miejsca na wyświetlanie reklam, ale to się zmieni

  • Ciekawe co zrobia jak i na wideo zabraknie miejsca...
    28.07.2016 17:48

Piractwo idzie z duchem czasu: strumieniowanie szybko wypiera torrenty

  • @WODZU: Prawda!
    Niestety firmy nadal sie nie ucza lub nie widza ze dusza klienta, a ten idzie to takiego serwisu i ma z glowy. Wszystko dziala jak nalezy.
    28.07.2016 17:08

Wilk syty i owca cała: władza zablokuje internetowy hazard na poziomie DNS-ów

  • @xander21: Gdzie tu widzisz chciwosc? Jak by im zalezalo na kasie to by hazard byl legalny i budzet kosil kase na tym biznesie. Bardziej to przypomina ustawe antyaborcyjna.
    Jesli wejdzie ta ustawa w tej formie to bedzie to kolejny martwy przepis...
    28.07.2016 14:53

Bruksela chce powszechnego szyfrowania end-to-end i delegalizacji tylnych furtek

  • Jak zwykle pomysl dobry pytanie czy i kiedy wejdzie...
    27.07.2016 15:57

Piractwo kwitnie na polskich wsiach: rolnicy korzystają z nielicencjonowanej informacji genetycznej