Moich przygód z Plusem część czwarta: ilu konsultantów, tyle informacji...

Każdy z nas korzysta z usług firm, które - jako dodatek - oferują "pomoc" konsultantów i innych osób zrzeszonych w ramach Biura Obsługi Klienta, lub podobnego tworu (o mniej lub bardziej podobnej nazwie). Do ludzi tych zwracamy się najczęściej wtedy, gdy mamy jakiś problem, z którym w inny sposób nie potrafimy sobie poradzić (lub tak się nam wydaje), albo zwyczajnie chcemy uzyskać odpowiedź na nurtujące nas pytanie. Czy jednak otrzymamy to, czego oczekujemy?

Dzisiejszy wpis poświęcę próbie odpowiedzi na to pytanie.

Acer TravelMate P645-S — biznesmen też czasem musi odpocząć i się zrelaksować

Urządzenie, które przez ostatnie dwa tygodnie miałem okazję testować, to sprzęt zdecydowanie biznesowy, mający - dzięki swoim niewielkim (jak na laptopa z 14-calowym ekranem) rozmiarom i wadze, a także energooszczędności i długiemu działaniu na baterii - zapewnić sprawne stanowisko pracy w warunkach wymagających mobilności. Jak jednak wiadomo, nikt nie pracuje 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (nawet jeśli próbuje to komuś wmówić).