13 odsłona CDN OPT!MY

13 odsłona CDN OPT!MY

29.10.2007 17:59

Podczas gdy inni producenci unikają oznaczania wersji swoichproduktów "pechową" 13-tką, nowa CDNOPT!MA nie tylko została oznaczona tym numerem ale nawet wydanao godzinie 13:13. Najważniejsze zmiany w 13. wersji tegopopularnego pakietu do prowadzenia firmy to nowe moduły ObiegDokumentów i Pulpit Menadżera. Obieg Dokumentów to moduł wzbogacający pakiet o możliwośćewidencjonowania wszelkiego rodzaju dokumentów, załączanie skanów,plików oraz ich opisywanie w dowolny sposób. Użytkownik może zpoziomu CDN OPT!MA wskazać na dokument, który jest w skanerze ikomendą uruchomić skaner. Docelowo moduł ten będzie wspierać nietylko zarządzanie biblioteką dokumentów, ale również zarządzaćprocesami związanymi z ich obiegiem. Z kolei Pulpit Menadżera tonarzędzie dostępne w modelu usługowym (CDN Online), dziękiktóremu kadra zarządzająca lub właściciele przedsiębiorstw mogązdalnie podejmować decyzje w oparciu o bieżące dane zgromadzone wsystemie CDN OPT!MA. Prezentacja informacji odbywa się zapośrednictwem silnie zabezpieczonych stronach internetowych. Takipodgląd danych mogą udostępnić również swoim klientom biurarachunkowe. Pełną listę zmian znaleźć można na stronie producenta. CDNOPT!MA to rozbudowany pakiet kompleksowo wspomagającyzarządzanie firmą, obsługę sprzedaży i magazynu, każdego rodzajuksięgowości, działu płac i kadr oraz zarządzanie relacjami zklientami. Modułowa budowa pakietu pozwala dobrać funkcjonalność dopotrzeb i specyfiki danej firmy. W jego skład wchodzą moduły:Kasa/Bank, Faktury, Detal, Handel, CRM, Księga Podatkowa, KsięgaHandlowa, Środki Trwałe, Płace i Kadry, Obieg Dokumentów, Analizy,Pulpit Menedżera, Biuro Rachunkowe. CDN OPT!MA oferuje szerokiwachlarz wbudowanych analiz, możliwość budowania własnych raportóworaz współpracę z wieloma aplikacjami zewnętrznymi (np. arkuszamikalkulacyjnymi). Rozwiązanie to jest dedykowane dla małych iśrednich firm, w tym również dla firm usługowych, jednostekbudżetowych oraz biur rachunkowych. Z funkcjonalnością najnowszej OPT!MY będzie można zapoznać siępodczas cyklu konferencji organizowanych pod hasłem Mała firmapotrzebuje tego samego co duża, ale szybciej, lepiej, taniej.Konferencje będą odbywać się w dniach 6-16 listopada w Olsztynie,Koszalinie, Siedlcach, Opolu, Częstochowie, Łodzi, Zamościu,Rzeszowie i Krakowie. Wersję testową najnowszej OPT!MY można pobrać w dziale PROGRAMY-> Firma -> Pakiety doprowadzenia firmy

Źródło artykułu:www.dobreprogramy.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)