Wojny konsolowe, Blake J. Harris — recenzja książki (SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie)

Nie ma co tu owijać w bawełnę i nudzić wstępem na siłę. Książka jest świetna i jeśli interesujesz się grami retro lub ogólnie historią przemysłu rozrywkowego, to jest to pozycja wręcz obowiązkowa. Nawet więcej, warto znać omawianą książkę jako szersze spojrzenie na obecną branżę gier, a uwierzcie, że znajdziecie wiele analogii do obecnych poczynań tuz świata growego. 

Sega od środka

Książka nie jest cieniutką pozycją, a całkiem opasłym tomiskiem w twardych oprawach. Ma ona prawie 600 stron i dość niewielką czcionkę, więc jest tu sporo do poczytania.

Automatyczne wersjonowanie aplikacji mobilnych Android i iOS w Xamarin

Xamarin pozwala na tworzenie aplikacji pod Androida i iOS używając jedynego słusznego języka programowania, czyli C# ;) Jednym z częstszych problemów na jakie się natkniemy podczas wrzucania naszych apek do marketów jest wersjonowanie aplikacji. W jaki sposób jednocześnie numerować kolejne wydania pod Androida i iOS, bez szukania za każdym razem plików, a także sterować numeracją tylko z jednego miejsca? Jest na to ciekawy sposób, poprzez eventy dostępne w csproj, pliku projektu w Visual Studio.