Death Gambit — metroidvania w Dark Soulsowym sosie

Prawie rok temu miałem możliwość zagrania w nowoczesną wersję osławionej serii metroidvanii - Dead Cells. Tytuł ten był przez wiele lat prężnie rozwijany a na początku sierpnia doczekał się nareszcie oficjalnej premiery. Mimo ciekawego podejścia do mechaniki oraz postawienia na znaczną zręczność u gracza, wielu zarzucało że ten "rouglike" niewiele ma wspólnego z pierwowzorem.

We Happy Few — dystopia w barwach sztucznego szczęścia

W szeroko pojętej kulturze można bez problemu znaleźć dzieła literackie lub filmowe, ukazujące z pozoru, doskonałe społeczeństwa. Pod warstwą szczęścia i dobrobytu, zawsze znajduje się smutek oraz pewne ograniczenia, narzucane przez samych twórców. Z myślą tej idei przychodzi mi na myśl fenomenalny Fahrenheit 451 z 1966 roku gdzie każdy przejaw kontaktu z literaturą, kończył się wezwaniem "strażaków

ADATA GAMMIX S11 (240 GB) — growe osiągi na złączu M.2

Kilka miesięcy temu mogłem sprawdzić w praktyce jak spisuje się w normalnej pracy oraz rozrywce wydajny dysk SSD od Plextora. Okazał się on bardzo fajną jednostką, charakteryzującą się fenomenalnymi osiągami i kulturą pracy, szczególnie przy porównaniu z moim obecnym dyskiem SSD marki Samsung. Tym razem na warsztacie pojawił się nowy nabytek, tym razem celujący w złącze M.2 - ADATA Gammix S11 o pojemności 240 GB.

Battlefield V (Alfa) — Quo Vadis serio?!

Za namową mojego Battlefieldowego mentora Pangrysa, kilka lat temu porzuciłem moją ukochaną serię Call of Duty, na rzecz bardziej rozbudowanej i postawionej na współpracę rozgrywki wieloosobowej. Dzięki takiej decyzji, raz na zawsze odciąłem się od powtarzalności amerykańskiego tasiemca w spokoju sącząc złociste trunki po każdej wygranej bitwie. Od momentu pierwszego spotkania z nową serią, wiedziałem że wybór był słuszny - zróżnicowanie i otwartość map, duże pole do popisu umiejętności, pojazdy...

No Man's Sky: Next — musiały minąć aż 2 lata by gra dorównywała materiałom przedpremierowym?!

Od premiery gry No Man's Sky minęły 2 lata. Przez ten czas studio Hello Games z całych sił starało się ocalić swój produkt z medialnej szmiry którą zafundował ich marketingowiec - Sean Murray. Przyznam że osobiście również zostałem wciągnięty w to medialne bagno a to za sprawą zbytniej pewności siebie oraz zapewnień samego producenta.

Hulajnoga elektryczna DGM ES-13. Ciekawa propozycja dla początkujących jeźdźców!

Trochę minęło czasu od ostatnich testów elektrycznych urządzeń transportowych na moim blogu. Na rynku możemy zauważyć wzrost sprzedażowy hulajnóg. Z jednej strony to zasługa udanych zakupów komunijnych, a z drugiej - szybkiego spadku cen takowych urządzeń. Podobnie jest ich elektrycznymi odpowiednikami. Te przeżywają ostatnimi czasy swoisty rozkwit który zapoczątkowały urządzenia sprowadzane z chin. Ostatnio spotkał mnie zaszczyt sprawdzenia w praktyce jednego z takich urządzeń, a dokładnie modelu ES-13. Jej producentem, a dokładniej dystrybutorem jest firma DGM

Genesis Nitro 880 — profesjonalny i komfortowy fotel dla wymagającego gracza!

Jakiś czas temu w moim domowym warsztacie pojawiła się kolejna gabarytowa paczka. W środku czekała na mnie miła niespodzianka w postaci fotela dla graczy, marki Genesis. Prawie dwa lata temu recenzowałem podobny produkt (SX77), lecz tym razem otrzymałem na czas testów najwyższą półkę producenta. W ten oto sposób mogłem przez pewien okres przetestować w praktyce nowe akcesorium dla graczy. Genesis Nitro 880

Tales from the Borderlands — kolejny dowód na to, że studio Telltale Games potrafi zaskoczyć!

Wakacje na Pandorze były bardzo gorące i pełne przygód. Podczas eliminacji zabójczej fauny i flory planety, poznałem wielu interesujących postaci a w tym niezwykle zrzędnego robota imieniem Claptrap. Razem z przyjaciółmi udało mi się odkryć zapomniany skarbiec z legendarnymi artefaktami i odeprzeć atak zdeprawowanego moralnie, samozwańczego zarządcy kompanii Hyperion. To były piękne i przesycone dynamizmem, chwile. Jak jeszcze przypomnę sobie pewną retrospekcję z udziałem "Przystojnego Jacka

GNOG — interaktywne puzzle 3D dla każdego

Nie tak dawno na łamach sklepu GOG pojawiła się kolejna ciekawa pozycja, skierowana na komputery osobiste. Mowa o tytułowym GNOG, który w 2016 roku zawitał na konsolę giganta Sony. Jest to gra logiczno zręcznościowa stworzona przez studio KO_OP które wraz z inicjatywą Double Fine Presents wydało produkt na rynek konsol. Zamysłem twórców było stworzenie gry wspierającej wirtualną rzeczywistość, ale musiał minąć ponad rok by możliwe było jej uruchomienie bez specjalistycznych akcesoriów.