AQQ

  • @DeepPhilosopher: Nie ma nic złego w chęci zarobienia.
    Ale jak mam coś za free i coś za co mam płacić to wybiorę za free.
    Ty oczywiście nie używasz porównywarek cenowych i nie szukasz najtańszej opcji wyjazdu na wakacje.
    Komunikacje przejął fejs i komórka - na gg mam ze 3 osoby na krzyż gdzie rozmawiam może ze 2razy w tyg po kilka minut

    Nie lubie płacić za cos co mi ktoś da za darmo bez łaski.
    09.04.2014 10:38

  • Odpływ uzytkowników- czas start. Zanim sie zorientuja jak dali ciała to bedzie za późno bo większość sobie nowe znajdzie darmowe. A łosie niech płacą :)
    04.04.2014 9:42

NapiProjekt

  • To ja zostanę przy kilkuletniej starszej wersji skoro działa i nie mam (chyba) zainstalowanych zadnych smieci do tego.
    23.07.2013 9:58

Kolejna smartfonowa eksplozja — Samsung Galaxy SIII poparzył 18-letnią Szwajcarkę

  • jaredj - wypadłoby mieć jakiekolwiek pojęcie w temacie by się wypowiadać.
    Inaczej bys gadał gdyby z powodu niedostatecznego przetestowania jakiegos produktu ktos z twojej rodziny ucierpiał. radź sobie wtedy sam.
    Jak czegoś uzywasz to ufasz ze jest bezpieczne, inaczej można popaść w paranoję.
    Ciekawe co myślisz na temat jedzenia, gdy ktos oszukuje lub sprzedaje przeterminowane i ty z tego powodu ucierpisz na zdrowiu - oczywiście nie mozna pozwac producenta. bes sensu
    10.07.2013 14:41

Superfrog HD dużo łatwiejszy

  • Mylicie sie. Teraz gry powstaja glownie dla ludzi pracujacych ktorzy chca sie przez pewien czas zrelaksowac po pracy a nie meczyc z jakims poziomem nie wiadomo ile godzin.
    Ot i cala tajemnica.
    24.06.2013 15:29

Steam pozwoli pożyczyć grę od znajomego?

  • Jeżeli nie jest sie kretynem to ciężko stracic konto steam. Trzeba by też komuś pozwolic na dostęp do konta pocztowego. A są jeszcze kwity z paypala na zakupy jakby co.
    20.06.2013 14:11

Microsoft ugina się pod presją, zmienia politykę w związku z Xbox One

  • Korekty dalej nie macie.

    Pewnie wprowadzą te ograniczenia jak troche konsol się sprzeda.
    Zobaczymy jeszcze jakie kłopoty nam sie objawia tym razem, choć chyba juz wszystko było 'testowane' na obecnej generacji.
    20.06.2013 11:53

Shadow Warrior Classic za darmo na Steam

  • A jakby tak ktoś zrobil nowego dungeon keepera :)

    Co do ocen gier, komus moze sie niepodobac, kwestia gustu. Ale zeby od razu wyzywac od kaszanek i porazek ? Takich klientow tez szanujemy. Majac skale np 6pkt oceny, za gre ktora nie trafia w nasz gust nie mozna dac 1, po prostu zostawic ja i sie o niej nie wypowiadac.
    31.05.2013 11:42

Wystarczyło postraszyć reklamodawców: na Facebooku nie będzie już można śmiać się z kobiet

  • Baby do garow.
    Piep..yć feministki - z tym to żartuje, nie dla psa kiełbasa.

    A jak sie komus cos nie podoba to polecam nie wchodzenie tam. Proste ?
    Koniec tematu.
    29.05.2013 17:43

Pogadamy z Xbox One, a gry będą piękniejsze dzięki chmurze

  • virusek - za bardzo ? I tak bedzie nierealistycznie bo jak raz oberwiesz to sie wykrwawisz i pare tyg przerwy powinienes miec.
    To JEST GRA.
    28.05.2013 11:12

Xbox One zniszczy rynek używanych gier? GameStop już odczuł konsekwencje

  • eimi - jak zwykle problemy.
    A co ci pc przeszkadza ?
    Konto steam, tv jak pisza wyzej i po sprawie.

    Znajdz mi konsole ktora dba o plytki i sie nie przegrzewa - strasznie wygdone te konsole. Ale to pc sa oczywiscie niewygodne.
    27.05.2013 11:10

Xbox One i osiągnięcia za oglądanie, nie tylko zaś granie

  • Patent - jak dobrze ze nie kreca mnie konsole.
    27.05.2013 11:04

Dwustopniowa weryfikacja jest nielegalna?

  • M@ster - mozesz miec taki sam efekt ale osiagniety inna droga, i ta droge sobie opatetntowac. To jest ok.
    Nie powinno sie patentowac efektu, bo wtedy blokujesz postep.
    26.05.2013 17:18

Atari wyprzedaje swoją własność intelektualną

  • TA tez bedzie mialo niedlugo swoja nowa odslone.
    A przed ta mozna by wymienic chocby dune 2 czy warcrafty. ewolucja potem nastapila
    24.05.2013 11:46

Lumia 928 (na reklamie) robi zdjęcia lepsze niż iPhone 5 i Galaxy S4

  • 1,8 ? - raczysz zartowac. pisz o tym na czym sie znasz
    21.05.2013 16:32

CALEA II: oprogramowanie będzie cię szpiegowało na każde żądanie władz

  • Słońce dzisiaj świeci tak jak wczoraj, przypadek ? Nie sądzę, to jakiś grubszy spisek.

    Skoro stane sa takie złe to po co tam latać i kupowac ich produkty ? Bojkotujcie. Po co wam internet i telefony ? Kiedys tego nie było i ludzie jakos sobie dawali rade.
    Dzieci jestescie czy jak ?
    20.05.2013 14:46

Corel Painter 12 w piekielnie niskiej cenie z każdym tabletem firmy Wacom

  • Xanthia - masz bardzo stare dane
    15.05.2013 7:28

Sieć Bitcoin już „szybsza” niż wszystkie superkomputery z listy Top500?

  • eimi - mi juz zamrozili milion pieniążków.

    Z domu tez nie polecam wychodzić, bo możesz się komus nie spodobać, samochod moze ci sie zepsuc, komputer tez. I co zamierzasz z tym zrobić ?
    Jak to wszystko pieprznie to dopiero bedzie placz a mialo byc takie fajne i bezpieczne - jak linux.
    14.05.2013 17:18

SEGA i Gearbox Software pozwani o Aliens: Colonial Marines

  • Moze warto poczekac na recenzje a nie leciec z jezorem do sklepu w dniu premiery ? A potem wszyscy winni tylko nie ja.
    lol

    Moze by tak tez pozwac producentow zywnosci ? Bo sie spodziewalem innego aksamitnego smaku.
    02.05.2013 13:03