@krzychoo7: Tak, dokładnie. :)
05.01.2017 15:46
@gowain @krzychoo7To żaden sukces.
Porażka na całej linii.
Jednak nie jestem zdania, że ja jestem nieprofesionalny, a klient mega pokrzywdzony.
Ale faktem jest, że trochę źle mi z tym, że próbuje się bronić. Zjeb*łem.
05.01.2017 15:59
@gowain:
@krzychoo7
Ok następuję zgodność między nami. :)
No może z wyjątkiem firmy za flaszkę. :P
05.01.2017 16:19
@Samurai @kowgli @gowain
W poprzednim wpisie chyba nie wspomniałem. Ale ogólnie mam sprzęt zastępczy dla klientów. Jeden 14 calowy lapek z ubuntu, 2gb ramu i jakis celeronik - chodzi jak trzeba i jakiś core2duo z Vistą.
Wspomniany Pan nie wyraził chęci na moje sprzęciwo, bo laptop, który mi dał do zrobienia to był jego 3 czy czwarty komputer w domu.
A i jeszcze kolego kowgli... naszczęście klient to nie jest taki krzkacz jak Ty... Że niby co to za fuszerka, brak profesionalizmu... bla bla... Przyznaje się do błędu i uważam, ze wyszedłem z twarzą.A klient to w porządku gościu, wszystko rozumiał i jeszcze nowe bebechy dostał za darmo.
Może nie mam cudów techniki, ale jak ktoś oddaje do mechanika audi A8 to nigdy nie dostaje audi a8 jako zastępcze.
@@edmun dlatego nie mam żalu, ani żadnego bólu dupy o te śrubki. Wspominałem w ramach rzetelności.
05.01.2017 14:54
@sagraelski: 5 tygodni... Niestety.
Jasne, naukę mam na zawsze. :)
Wiesz jak teraz starannie te laptopy rozkładam. Jak w jakiejś fabryce Rolls Royca. :D
05.01.2017 14:58
@gowain: Teraz możesz śmiało oddać, bo moje wewnętrzne procedury uległy zmianie, a to przełożyło się na poprawę jakości usług. :)
Takie tam typowe korpo gadanie. :D
05.01.2017 15:10
@kowgli: "Piszanie, że powinien się cieszyć bo dostał nowe bebechy, jest swoją droga niepoważne."
Dla mnie to pocieszające zadośćuczynienie.
05.01.2017 15:22
@kowgli: Problem w tym, że 80 procent firm powiedziałoby "łooo Panie... tu się cały laptop zepsuł, płać Pan!". Ja nie poszedłem tą drogą.
Mimo, że napisałem z błędem to wyraz zadośćuczynienie pasuję tu i się nie kłóć. :P
05.01.2017 15:36