Mocno subiektywny ranking internetowych sklepów z elektroniką

  • @Anonim "Jesteś jakimś autorytetem, badaczem rynku, analitykiem?" - o to to to ;)
    27.01.2020 20:31

  • @Barbara_Radziwillowna już od dawna nie jestem związany z redakcją - ani formalnie, ani nawet towarzysko. Pisuję tu z sentymentu i z powodu wiążącego mnie zakazu konkurencji. I zapewniam, że x-kom (ani żadna inna firma) za ten tekst mi nie płacił.
    27.01.2020 20:20

  • @Niejakimaks Ctrl+F
    27.01.2020 17:46

  • @bachus ceny, gdy doliczysz przesyłkę już takie super nie są ;) obsługi klienta nigdy nie testowałem. natomiast fakt - oceny są chyba najbardziej wiarygodne ze wszystkiego co można znaleźć w necie - pełna zgoda (dopiszę)
    27.01.2020 18:53

  • @Anonim xD
    27.01.2020 19:51

  • @Anonim OK, uzupełnię ten tekst o szerszy komentarz nt. Morele, bo widzę że grono fanów jest nadal duże ;)
    27.01.2020 20:12

  • @Anonim „sklep jak każdy inny” - nie zgodzę się, chociażby ze względy na zwroty przy zakupach na firmę - to wyjątek, a nie reguła
    27.01.2020 15:43

  • @Anonim przymusu czytania, a tym bardziej stosowania się, przecież nie ma :P blog jest dla wszystkich - napisz swój tekst o tym czym się kierować wybierając sklepy, mój tekst możesz podać jako antyprzykład - nie obrażę się ;)
    27.01.2020 15:50

  • @bystryy to pewnie zasługa nicka ;)
    27.01.2020 15:56

  • @Tomko_________ zwykle jak ktoś szafuje takimi epitetami pod moim adresem to nie mam w zwyczaju z nimi polemizować. Ograniczę się więc jedynie do cytatu z maila z Senetica, w odpowiedzi na moją reklamację:

    „Zapewniam, że Pana spostrzeżenia zostały zauważone i zgłoszone do naszego działu magazynu celem poprawy pracy.
    Niestety opakowania nie podlegają gwarancji oraz nie są powodem zwrotów towaru.”

    Polecam też uważniejszą lekturę tekstu, gdzie wszystko jest opisane (włącznie z tym, że działo się to w 2016 r.)
    27.01.2020 16:10

  • @mateusos https://dobryslownik.pl/slowo/subiektywny/53898/
    27.01.2020 16:33

  • @wojopl to nie był „automat” - rozmawiałem z konkretną osobą, a o morelach wspominam w tekście i w jednym z komentarzy
    27.01.2020 16:36

  • @johnymakarony666 szczęśliwie dla ciebie nie ma ustawy nakazującej czytanie moich wpisów ;)
    27.01.2020 16:43

  • @wojopl sprzęt nie był uszkodzony, natomiast opakowania wyglądały fatalnie. Co do kuriera to reklamację/protokół oczywiście można było spisać, ale nic to by nie dało, bo przesyłka była po prostu niewystarczająco zabezpieczona. Poza tym irytowało mnie to różnicowanie cen, na które sam o mało się nie naciąłem - uważam takie działania za skandaliczne.
    27.01.2020 16:57

  • @buzerant997 skoro jestem nikim to po co to komentujesz? :P
    27.01.2020 14:51

  • @walgav u mnie, ani u innych bliskich mi znajomych, takich problemów nigdy nie było... - inaczej nie wrzuciłbym ich na pierwsze miejsce tego zestawienia, wystawiając się na obrzucanie błotem (czego się spodziewałem) ;)
    27.01.2020 14:53

  • @cul8er jest wzmianka, ale od pewnego czasu już tam po prostu nie kupuję. Miałem problem z jednym zamówieniem, do tego dołożył się wyciek danych oraz nie w jednym miejscu natknąłem się na komentarze, że zakupione produkty są lewe - chodziło raz o podrobiony kabelek lightning, raz o słuchawki. Na „antyranking” jednak nie zasłużyli - trochę tam przez lata kupiłem...
    27.01.2020 15:17

  • @walgav nawet nie „mogliby” co obowiązkowo powinni to zrobić, ja bym się ostro wkurzył
    27.01.2020 15:21

  • @Andrzej Tarnowski dzięki za miłe słowo dobry człowieku ;)
    27.01.2020 15:21

  • @Anonim na podstawie płatności?
    27.01.2020 15:29