Promocja Huawei. Kup MateBook 13, tablet dostaniesz gratis

  • @mesho założyłaś jak już. Miłego dnia! :)
    12.07.2019 13:12

  • @mesho w takim razie zwracam honory. PS to "fak of" to mogłeś sobie darować, ale widocznie kulturalna dyskusja nie jest Twoją mocną stroną :)
    12.07.2019 12:52

  • @mesho i cyk, grożenie przedsiębiorcom spowodowaniem postępowania przed Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów może być przestępstwem ;) poza tym co do oznaczania wpisów jako sponsorowane ma UOKiK? Nie jest to ani nieuczciwa praktyka rynkowa, ani działanie czy zaniechanie wprowadzające w błąd. To raczej kwestia (braku) szacunku dla czytelników.
    12.07.2019 11:55

Długi Polaków. Biorą najdroższe smartfony, a potem nie płacą rachunków

  • @Anonim z tymi ratami to też nie zawsze tak jest, rtv euro agd często ma promocje i kredyty %, sama z tego korzystałam i rzeczywiście nie zapłaciłam ani grosza więcej ponad cenę telefonu.
    11.07.2019 11:47

  • @gom1 operatorzy często po drugiej niezapłaconej fakturze rozwiązują umowy, naliczają karę i automatycznie dług wzrasta.
    11.07.2019 11:50

Test Soundbara Sony ZF9 – łamie stereotypy

  • Dzięki za recenzję, będę brała ten sprzęt pod uwagę podczas przyszłorocznych zakupów rtv agd do mieszkania
    10.07.2019 20:01

  • @Grzesiekk o widzisz, nie wiedziałam, że można coś takiego zrobić. Przydatna informacja, bardzo Ci dziękuję :) Postaram się wrócić do pisania, ale niczego nie obiecuję!
    11.07.2019 11:11

  • @elieli dzięki za info, póki co biorę wszystko pod uwagę, bo z czegoś będzie trzeba wybrać. A fachowe opinie tym bardziej biorę pod uwagę :)
    11.07.2019 11:12

Głęboka analiza trendów w tekstach na dobrych programach z użyciem rozkładu normalnego

  • (Nie)radosna twórczość Maxia, kiedy prezentacja utworu na żywo? :P
    09.07.2019 13:01

Blogerzy nieaktywni, blogerami niezapomnianymi, część 4. Kobieca strona technologii.

  • @galium_amelynium cóż, nie wiem czy jest sens po takim czasie komentować tą sytuację. Zarząd podjął taką, a nie inną decyzję, czy jest z niej zadowolony- też nie wiem. Mi na pewno jest przykro, że pewien etap istnienia tego portalu się zakończył i że jego społeczność kiedyś tak ważna stała się drugim, a może i trzecim planem. Co się stało to się nie odstanie, więc można albo zaakceptować nowy stan faktyczny albo poszukać innego portalu, nikt tutaj nikogo na siłę nie trzyma. Ja, mimo że nie wszystkie zmiany pochwalam to nadal tutaj jestem.
    08.07.2019 22:34

Przedłużona gwarancja i ubezpieczenie wyświetlacza - szybkie Q&A

  • @Kotletor zawsze jak je widzę to zastanawiam się co ci ludzie robią z tymi telefonami :D
    11.07.2019 15:56

  • @Onlinemaster mówisz o miejskim/powiatowym rzeczniku konsumentów :) CCC niestety taką, a nie inną praktykę przyjęło w swojej działalności, że opinie do odrzuconych reklamacji podpisuje kierownik sklepu, który o ocenie obuwia wie tyle co Ty czy ja. I dopiero w momencie jak rzecznik konsumentów skieruje do nich wystąpienie i wytknie pewne rzeczy to uznają reklamację za zasadną. W tym roku o dziwo spraw z CCC mamy mało, ale w zeszłym roku było tego pewnie koło 25, w tym jakieś 95% uznanych reklamacji. Nie dziwię się, że ludzie nie odpuszczają skoro w sporej mierze polscy przedsiębiorcy nie mają zbyt dużego pojęcia co do tego jak powinno wyglądać postępowanie reklamacyjne.
    08.07.2019 21:34

  • @JackZ do sądu idą bardzo rzadko, bo nikt im nie zagwarantuje na 100%, że wygrają (co innego pozew o zapłatę po odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem/na odległość w terminie, to tak przykładowo). Do tego koszty sądowe, stres związany z rozprawą.
    09.07.2019 12:57

  • @Kotletor z tymi smartfonami to chyba zależy też jak kto dba i uważa. Obecny Honor Play jest moim szóstym smartfonem i żaden nigdy nie miał pękniętego wyświetlacza.
    09.07.2019 14:21

  • @edmun chore i bardzo przykro mi to czytać...
    08.07.2019 16:00

  • @macminik o widzisz, dzięki, umknęło mi to w natłoku informacji :)
    08.07.2019 16:00

  • @Vidivarius dokładnie :)
    08.07.2019 17:32

  • @shango powiem Ci, że nawet bycie prawnikiem zbyt wiele nie daje. Może dałoby coś, gdyby poszło się z takim ubezpieczycielem do sądu, jednak z doświadczenia mogę powiedzieć, że konsumenci takiej drogi nie obierają i odpuszczają.
    08.07.2019 17:48

  • @Onlinemaster jednej uniwersalnej odpowiedzi nie da się niestety napisać, bo każdy ubezpieczyciel ma swoje warunki. Co do porady- wszystko zależy do kogo trafisz po taką poradę :)
    08.07.2019 19:11