Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.    X

AdBlock jako konieczność (część 1)

Założę się o wszystko, co możliwe, że choćbym nie wiem jak dobrze napisał ten artykuł, nigdy się nie zjawi na stronie głównej. Wiem, że popularyzowanie praktyki blokowania reklam jest rzeczą najmniej przychylną dla wszelkich wydawców treści – i w tym względzie mogę ich zdecydowanie zrozumieć. Cierpią z winy osób trzecich, lekkomyślnych i kierujących się wyłącznie krótkoterminowym zyskiem.

Jeśli mam być szczery, każdy kto uważa, że blokowanie reklam jest zbędne, to zwykły frajer.

Flash wciąż ma się dobrze!

Nie ma czym się martwić!

Google jedynie stara się okrężną, acz jednak rozsądną, drogą zwiększyć dostępność HTML5, jednocześnie umniejszając znaczenie Flasha - nie poprzez jego całkowite wycofanie, lecz za pośrednictwem mechanizmów, które będą dążyły do faworyzacji HTML5.

Flash Player will continue to be bundled with Chrome, however its presence will not be advertised by default.

Poniższa prezentacja to oficjalne stanowisko Google'a: «