Adguard uczyni Androida wielkim ponownie

Android był, jest i nadal będzie kojarzony z niepowtarzalną u nikogo innego (zwłaszcza na iOSie...) wolnością. Nie byłby więc sobą, gdyby na niego nie powstało skuteczne rozwiązanie do blokowania reklam oraz śledzących skryptów - Adguard.

Bez jakiegokolwiek cienia wątpliwości można stwierdzić, że mimo tego Android nadal jest wybrakowany w konkurencję parającą się skutecznym blokowaniem reklam. Wszelkie przeglądarki, w tym Brave, Opera czy Bromite, nie zapewniają wystarczającej skuteczności, ponieważ mają wbudowanych relatywnie niewiele list filtrów.

AdBlock jako konieczność (część 1)

Założę się o wszystko, co możliwe, że choćbym nie wiem jak dobrze napisał ten artykuł, nigdy się nie zjawi na stronie głównej. Wiem, że popularyzowanie praktyki blokowania reklam jest rzeczą najmniej przychylną dla wszelkich wydawców treści – i w tym względzie mogę ich zdecydowanie zrozumieć. Cierpią z winy osób trzecich, lekkomyślnych i kierujących się wyłącznie krótkoterminowym zyskiem.

Jeśli mam być szczery, każdy kto uważa, że blokowanie reklam jest zbędne, to zwykły frajer.

reklama

Flash wciąż ma się dobrze!

Nie ma czym się martwić!

Google jedynie stara się okrężną, acz jednak rozsądną, drogą zwiększyć dostępność HTML5, jednocześnie umniejszając znaczenie Flasha - nie poprzez jego całkowite wycofanie, lecz za pośrednictwem mechanizmów, które będą dążyły do faworyzacji HTML5.

Flash Player will continue to be bundled with Chrome, however its presence will not be advertised by default.

Poniższa prezentacja to oficjalne stanowisko Google'a: «