Revolut świętuje sukces. W grudniu Polacy wydali z jego pomocą 340 mln złotych

  • @AntyHaker Trochę tak, jakby mówili: jak się nie przesiądziesz na Dychę, to Twój komputer lub laptop umrze i stanie się kupą złomu, którą i tak jest, a Ty kliencie jesteś zacofanym troglodytą, którego miejsce jest na śmietniku, czyli tam, gdzie trafi Twój komputer lub laptop. ;)
    24.01.2020 19:16

Android i bardzo złośliwy malware, który usuwa inne aplikacje

  • @Bogdan_G Eee, ale rude koty to ty szanuj. ;)
    24.01.2020 19:25

  • Jeśli przestrzegają przed trojanem ludki z DrWeb, to nasuwa się pytanie czy ich apka eliminuje zagrożenie.
    24.01.2020 19:08

Mikrorachunek podatkowy jako pretekst. Uwaga na SMS-y od oszustów

  • @Anonim Słuszny tok rozumowania, ale życzeniowy. Policja nie potrafi złapać bandyty nawet jak podasz wszystkie dane (IP, lokalizację, numer telefonu, @). A najlepiej jakbyś im wszystko przesłał faksem. Szczyt znajomości technik informatycznych przez policję to wysłanie maila.

    Ps. Skojarzenie numeru towarzyszącego z numerem sprawcy po BTS przerasta ich możliwości dedukcji.
    24.01.2020 7:50

  • @hugolin Z autopsji. Miałem podobną sytuację. Nic nie potrafili ustalić.
    Różnica polegała na tym, że telefon był na słupa.
    24.01.2020 10:38

4 zł od Google za wypełnienie ankiety? Sprawdziłem – to ściema

  • Ankiety i anonimowo. Jak w przypadku Fejsa i afery Cambridge Analytica? Nie, dziękuję. Sam sobie zarobię na waciki. ;P
    24.01.2020 7:41

FBI złamało zabezpieczenia iPhone'a 11. Miało pomóc izraelskie oprogramowanie

  • @Anonim "nakazy sądowe, które są tajne i nikt nie może o nich mówić. A takim nakazem jest banalnie prosto zmusić Apple do współpracy."

    Buhahaha... :)
    Nie!
    24.01.2020 6:54

  • @Anonim (Facepalm)
    24.01.2020 7:05

  • No to się anonimy (z chlubnymi wyjątkami) wypowiedziały. :D
    24.01.2020 7:07

Niemcy spóźnili się z aktualizacją do Windows 10. Zapłacą 800 tysięcy euro

  • @angh Eee... tam. Gdyby Dycha była tak bardzo dopracowana, jakby to MS bardzo chciał, to ok. A tak, zmuszanie do przejścia na problematyczny system pod groźbą zwiększonych opłat za system stabilny to dziadostwo. Niemcy nie zapłacą choćby z tego powodu. Powiedzą: zagwarantujcie bezproblemowy produkt, to na niego przejdziemy. Nie gwarantujecie? To nie macie prawa podnosić cen za stary. Tak to się skończy.
    Inna sprawa, że sam MS ogłosił: macie za słaby sprzęt na nasz W10. Kupicie lepszy, to będzie cud, miód i orzeszki. I co? Ano nic. W10 jak był generatorem problemów, tak pozostał.

    Tak się wychodzi na interesach z Mikromiękkim. A Niemcy mogą tylko rzucić: Scheiße!
    23.01.2020 16:19

  • @Grellenort Przecież Enterprise był i jest płatny. Wsparcie + aktualizacje.
    23.01.2020 16:42

  • @angh Masz rację. Koniec tematu.
    23.01.2020 16:44

  • @angh Trochę przesadziłeś z tym starożytnym kodem. Nie rozmawiamy przecież o XP. ;)

    Skoro wsparcie w Enterprise jest nadal płatne wraz z licencją, to nie widzę realnych powodów przesuwania zasobów ludzkich w MS.

    Czyli potwierdzileś z grubsza, że nie są elastyczni.
    23.01.2020 13:12

  • @angh W zasadzie logiczne. Ale widzę pewne zgrzyty.

    "Wiec na przyklad zalozyl, ze od lutego dzial AR dostanie 30 inzynierow do stowrzniea produktu, ktory z nowa iloscia ludzi poinien byc gotowy na powiedzmy 2021. Ale poniewaz okazuje sie, ze jakis klient jednak ma kilkadizesiat tysiecy systemow i chce podpisac kolejna umowe na rok, to plany przesuniecia ludzi do AR, oraz potrzeba kontnuacji wsparcia powoduje, ze tych 30 inzynierow nagle brakuje tu lub tam."

    Zatem, czy to nie świadczy o tym, że zarządzający w MS są zbyt optymistycznie nastawieni i przeświadczeni, że klienci ochoczo i szybciutko przejdą na nowszy system. Dodatkowo ujawnia się brak trzeźwego podejścia do rynku, ponieważ powinni przewidywać, że zasoby ludzkie nie zostaną jednak wykorzystane w zakładany sposób, bo zawsze znajdzie się jakaś guzdrała. Dlatego tym bardziej mogą pójść Niemcom na rękę dzięki czemu zwolnią się planowane etaty. I ostatnia sprawa, czyżby w Micromiękkim było tak źle, że nie stać ich na zapewnienie odpowiednich zasobów dla rozwoju nowych projektów? Wiem, może za tym przemawiać doświadczenie dotychczasowych programistów. Ale ilość problemów, jakie generują produkty MS (ostatnio również zabezpieczenia i problemy Defender vs. Office) oraz polityka cięcia kosztów testowania finalnego produktu i zrzucenia tego na barki klientów, co wszystkim odbija się czkawką, pokazuje, że w firmie tak naprawdę nie ma dbałości o klienta.
    23.01.2020 15:21

Microsoft Office 365 przestawi wyszukiwarkę na Bing. Wbrew własnym wytycznym

  • Czy ja kiedyś wreszcie przeczytam o tym, że z produktami Mikromiękkiego nie ma żadnych problemów? Bo jak na razie to jedna wielka platna wtopa.
    23.01.2020 13:01

Windows 10 19H2 dostępny dla wszystkich – już nic nie przeszkodzi w aktualizacji

  • @Trollowisko Na zdrowie.

    Jakiś okrojony masz ten Internet. Blokada rodzicielska? XD
    23.01.2020 22:40

  • @shango Zalecam poczytanie postów wskazujących problemy na innych forach, Guglu, a nawet w YT.
    23.01.2020 12:55

250 mln danych klientów Microsoftu trafiło do sieci. Baza nie miała hasła

  • @Anonim "bieda fona"

    A wiesz do czego jest przeznaczony ten model "bieda fona"? Mówi ci coś termin rugged? A wiesz po co używam tego pancerniaka?

    Gdybyś się troszeczkę zastanowił, to byś doszedł do konkluzji, że niektórzy używają sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem. A że często śmigam w ciężkim terenie, to nie będę używał topowych modeli. Ale widać takie wnioski cię przerastają. Więc stosujesz personalny atak wobec braku argumentów.
    24.01.2020 17:00

  • A @Helga88 dalej będzie pitolić, jaki to z MS sejf i jakie to ma zajefajne zabezpieczenia i procedury. Zwłaszcza w Azure. ;)
    23.01.2020 12:45

  • @neverek A problem nie powstał przypadkiem po stronie Gugla? Zakładając, że dostęp, który podałeś był prawidłowy.
    23.01.2020 12:48