Blog (4)
Komentarze (207)
Recenzje (0)
@wesoly82Quiz o serwisie Asus'a w Koszalinie: a), beeeeee) lub c)

Quiz o serwisie Asus'a w Koszalinie: a), beeeeee) lub c)

18.09.2013 16:31, aktualizacja: 27.09.2013 13:10

Witam, opiszę tutaj przygody z jakimi spotkałem się wysyłając do autoryzowanego(!) serwisu Asus'a w Koszalinie notebooka z usterką (padły porty usb i czytnik kart, reszta działa prawidłowo czyli OS, wifi, kamera itd). Sprzęt ma ponad rok, ślady użytkowania znikome...

c.d.n...

Ze względu na niezaplanowany brak czasu będę dopisywał w wolnej chwili moje losy z serwisem.

Był to piękny, słoneczny lipiec... Pierwszym krokiem jaki zrobiłem było zapoznanie się z z FAQ na ich stronie i postępowanie krok po kroku jak tam sobie zażyczyli czyli przywróciłem ustawienia fabryczne BIOS'u z aktualizacją włącznie, przeinstalowałem sterowniki itd.. Będę załączał oryginalną korespondencję między mną a "Autoryzowanym Centrum Serwisowym"

Tutaj na etapie rozmowy z "Centrum pomocy technicznej" jeszcze nic nie wskazywało na wymiganie się od naprawy gwarancyjnej:

Ja:

Przestały działać gniazda usb (2.0 i 3.0) i czytnik kart. System operacyjny ładuje się normalnie. Bios też nie widzi usb (chcąc bootować np z pendrive'a). Zaktualizowałem nawet bios do najnowszego ale również to nie pomogło. Laptop nabyty poprzez Tmobile z oferty promocyjnej.

C.P.T.

Szanowny kliencie, Dziękujemy za kontakt ze wsparciem technicznym firmy ASUS. Prosze o informację czy podjęta była próba przywrócenia ustawień fabrycznych w Biosie oraz czy były przeinstalowane sterowniki do chipsetu oraz USB?

Ja

Tak były również przywrócone ustawienia fabryczne w Biosie oraz sterowniki chipsetu i USB. Nic to jednak nie dało niestety. Ogólnie cała reszta działa poprawnie, tzn. nie zauważyłem innych niedziałających podzespołów.

C.P.T.

Szanowny kliencie, Dziękujemy za kontakt ze wsparciem technicznym firmy ASUS. Proszę w takim przypadku skierować sprzęt do serwisu poprzez wypełnienie formularza dostępnego w zakładce serwis na stronie http://asus-serwis.pl W polu opisu usterki proszę jak najdokładniej opisać usterkę.

Tak też uczyniłem, wypełniłem formularz i zaczekałem na maila z informacją o RMA, kurierze itd. Zamieszczony w mailu był też zapis:

Sprzęt nie zostanie przyjęty przez Serwis, jeśli zostanie wysłany innym kurierem niż UPS. Dostarczenie sprzętu do serwisu możliwe jest tylko przez kuriera (nie ma możliwości zawiezienia sprzętu osobiście).

... pomyślałem: procedury wewnętrzne ASUS'a, nie pierwszy i nie ostatni przecież wysyłam do nich sprzęt itd... a mogła zapalić mi się wtedy czerwona lampka...

c.d.n...

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (15)