reklama

Adidas za 239 mln dolarów kupił Runtastic, producenta popularnych aplikacji sportowych

Strona główna Aktualności

O autorze

Hodowca maszyn wirtualnych i psów, poza tym stary linuksiarz, bonvivant i śmieszek. W 2012 roku napisał na DP o algorytmie haszowania Keccak i wciąż pamięta, jak on działa.

Po tym, jak producent odzieży sportowej Under Armour kupił sobie popularną aplikację Endomondo, także inni potentaci tej branży zainteresowali się inwestycjami w oprogramowanie. Nike zapowiedziało opracowanie własnego systemu dla urządzeń ubieralnych Nike+, zaś Adidas kupił właśnie za 239 mln dolarów firmę Runtastic, producenta aplikacji sportowych o tej samej nazwie.

Runtastic oferuje aplikacje na wszystkie popularne platformy mobilne. Najpopularniejszą jest aplikacja dla biegaczy, ale znajdziemy tu też oprogramowanie dla fanów innych sportów. Firma opracowywała też swój osprzęt, taki jak specjalny zegarek, monitor kardio czy inteligentna waga.

Nie wiadomo jeszcze, jakie są dalsze plany Adidasa wobec zakupionej firmy. Niemiecki potentat na sportowym rynku wcześniej miał własną aplikację sportową o nazwie micoach, ale nie zdobyła ona większego uznania. Runtastic jest natomiast w tej kwestii aplikacją bardzo znaną i wysoko cenioną.

© dobreprogramy

Komentarze

reklama