Awaria ING Bank Śląski. Znowu nie można się zalogować (aktualizacja)

Strona główna Aktualności

O autorze

Nie mogłeś zalogować się rano na swoje konto? Nie byłeś sam. Klienci ING Bank Śląski skarżyli się w środowy poranek na problemy z działaniem stron internetowych. Bank już uporał się z utrudnieniami.

"Ważna informacja! System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Staramy się jak najszybciej usunąć problem. Będziemy Was informować na bieżąco o zmianach. Przepraszamy Was za utrudnienia. Zespół ING Banku Śląskiego" - napisano na facebookowym profilu ING Bank Śląski.

Awaria ING Bank Śląski

Z danych serwisu downdetector.pl wynika, że problemy występują niemal w całej Polsce. Użytkownicy nie mogąc zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej pozbawieni zostali opcji zrobienia przelewu czy sprawdzenia stanu konta.

Awaria ING Bank Śląski: kolejna w krótkim czasie

Klienci banku przypominają, że problemy z logowaniem występują po raz kolejny. O awarii ING Bank Śląski, przez którą nie dało się zalogować do serwisu, pisaliśmy pod koniec marca na WP Tech. Wówczas występowały te same komplikacje. Podczas próby logowania przez aplikację mobilną klienci otrzymywali komunikat o treści: "W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Możesz jednak sprawdzić stan konta lub zrobić przelew w aplikacji po zalogowaniu". Wprowadzenie PIN-u do aplikacji kończyło się jednak wyświetleniem białego ekranu

Awaria ING Bank Śląski: AKTUALIZACJA

"Udało nam się uruchomić bankowość internetową i mobilną" - napisano o 9:25. Bank zaznacza jednak, że wciąż mogą występować problemy, np. wolne działanie. O 9:39 poinformowano, że sytuacja wróciła już do normy. "Sytuacja wróciła już do normy. System Moje ING działa poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia" - potwierdzono na facebookowym profilu banku.

© dobreprogramy
s